Alles volgens verwachting.

Super snelle service en verrassende producten.

Snel in huis, netjes verpakt.

Gemakkelijk, dag erop thuis.

Prettig, vroeger klant op de markt. Nu gemakkelijker online

héél goed

gezocht en gevonden ik ben goed geholpen geweest juiste afspraak juiste en correcte levering

Prima contact, ook nadat het artikel later geleverd ging worden doordat het niet voorradig was

Zie boven

Goede kwaliteit en snelle afhandeling.

Tot volle tevredenheid ontvangen.

Prima product

Snelle levering en artikel zoals op de foto Goede kwaliteit

Goede kwaliteit.

Leuke pyjama's, goede kwaliteit. Goede serivce, snelle verzending.

Goede service en superkwaliteit.

Ik had een piepklein gaatje ontdekt in mijn boxershort. Ik heb dit zojuist gemaild en binnen een half uur werd dit opgelost. Ik krijg morgen een nieuwe thuis gestuurd. Bedankt mensen!

Foutieve levering

Eerst werd het verkeerde product naar ons gestuurd. Na melding ging het correcte artikel verstuurd worden, maar dit is nergens te bespeuren. Geen aanrader.

Hallo Dorien, Je hebt helemaal gelijk hier, het is inderdaad misgegaan. Dat hoort zeker niet, en is ook zeker niet onze normale gang van zaken. We hadden het verkeerde product opgestuurd, en het juiste product hebben we de dag later meteen verstuurd (helaas heeft deze vertraging bij PostNL) We hebben je een mailtje gestuurd hierover, en we proberen het z.s.m. op te lossen. Groetjes Niels van Sliponline

Duidelijke website, mooie kwaliteit herenzakdoek, vlotte levering. Kortom: een 10!

Super prijs-kwaliteitverhouding!

Lange jurken en rokken zijn volop in de mode maar het is momenteel niet mogelijk in de alom bekende lingeriezaken een onderrok te vinden die de knieën net bedekt en niet omhoog kruipt onder een lange jurk of rok omdat hij gewoon te kort is. Ben erg blij dat sliponline precies het product in het assortiment heeft dat ik zocht.

Perfect!

Duidelijke website, snelle verzending.

Snelle levering; mooie nachthemden voor leuke prijs

Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende service en snelle levering

De site is duidelijk en de bestelling is makkelijk te doen. Naast keurige replies om je op de hoogte te houden van de bestelling is deze ook snel en netjes verpakt. Kortom een fijne internetwinkel.

super service!

Nogmaals, super service en een toon in de mail die me erg aanspreekt. Die toon is klantvriendelijk en dat houdt in dat we de volgende keer zeker weer iets bestellen

uitstekend

goede service

Snel en keurig afgeleverd!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van alle stappen in het bezorgproces👍

snelle en precieze communicatie, bestelling op tijd en volgens specificatie.

Snelle correcte behandeling. Produkt prima.

super goed , komen hun afspraak na top.

vandaag besteld morgen in huis , yes ze maken het waar top bedrijf waar voor je geld !!!!

Snelle en correcte levering van het bestelde

Zo zou ik elke bestelling online willen.

Snelle correcte levering. Degelijk product.

Over Sliponline.nl