Heel goede service

Er was iets mis met mijn slip en kreeg een mailtje dat ze een nieuwe slip gingen opsturen waar doen dat nog 👍👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Annitta, De slip hoort natuurlijk niet meteen kapot te gaan, we hebben je hier een mailtje overgestuurd om het op te lossen. Hier krijg je gewoon een nieuwe voor. Groetjes Niels van Sliponline

super ervaring

1ste bestelling, alles vlot verlopen, vriendelijke service, snelle levering, alles correct

Slip voor warme dagen

Prima broekje hoor perfecte fit maar 100% polyster en op warme dagen toch graag een katoenen kruis ipv polyester. Dit moet toch mogelijk zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Monique, je had ook een 100% microfiber broekje besteld, dat is inderdaad minder fijn met de warme dagen. Veel andere onderbroeken met langere pijpjes bij ons zijn wel van katoen, deze hebben ook een katoenen kruisje. Groetjes Niels van Sliponline

Ik ken de artikelen die ik eerst op markt bij deze mensen kocht. Maar helaas nu alleen online te verkrijgen dus besteld op site stond huidskleur op voorraad bleek later maar 2 stuks te zijn ipv 4 heb 2 andere maar genomen . Alleen jammer dat het vooraf niet zichtbaar was anders had ik er maar 2 gekocht . Maar had al betaald voor 4. Levering is snel. Maar kocht het liever op de markt bij jullie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Jolijn, Dit was inderdaad een foutje van ons, deze had gewoon op voorraad moeten zijn. Fijn dat je altijd tevreden over ons was op de markt! Maar we hebben er helaas voor moeten kiezen om hier te stoppen. Groetjes Niels van Sliponline

Nette verzorging van de bestelling

Duidelijk. Alles goed,goede kwaliteit

Duidelijke communicatie!

Mooie kwaliteit en heel fijne duidelijke communicatie over de levering! Top!

Snel

Mooi product en snelle levering

TOP

Prima product van zeer goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Niets teveel beloofd en super snel geleverd.

Fantastisch goede Webshop

Zeer vriendelijke mensen die de service hoog in het vaandel hebben staan. Ook als er wat fout is gegaan. Ondernemen direct actie zodat het naar ieders wens wordt opgelost. Verkopen kwalitatief goede producten tegen aantrekkelijke prijzen en leveren heel snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel goedkoop en zeer goede kwaliteit

Helemaal goed

Fijne onderhemden zitten perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al tijd lopen zoeken naar onderrokje. Hier gevonden. Duidelijke website. Goede prijzen en snelle levering. Helemaal goed.

gewoon heel goed

Alles klopt. Website biedt veel keuze. Levering gaat snel en nauwkeurig. Artikelen zijn prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima levering, prima producten!

De producten waren zoals omschreven. De levering was prima op tijd. Ik kreeg een persoonlijk gevoel bij de levering.

Snel, goede kwaliteit en een persoonlijke touch

Snel, goede kwaliteit en een persoonlijke touch

Service

Snelle en nette levering, met persoonlijk briefje. Je kunt merken dat de klant belangrijk gevonden wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, en ze hebben "mijn merk"

Ik zocht een speciaal merk, niet goedkoop, niet overal te krijgen. Hier wel, met keuze en nog iets goedkoper dan bij andere aanbieders.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle afhandeling van de bestelling.

Snelle afhandeling van de bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes vlot en goede telefonische hulp.

Alles is vlot en goed afgehandeld en een snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, goed product.

Goede service, goede producten.

positief

snelle levering en een goed produkt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering en vriendelijke klantafhandeling.

De producten zijn van goede kwaliteit en de levering en de service zijn top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede duidelijke service en kwaliteit..

Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan en ben erg tevreden. De kwaliteit van het product is goed, ook is de omschrijving van het artikel duidelijk bv. of de maat groter valt en van welk materiaal het is gemaakt. Fijn dat er ook nachtkleding verkrijgbaar is voor oudere mensen, ik heb een aantal nachtponnen besteld voor mijn moeder en die waren helemaal naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede service

Perfect!

Over Sliponline.nl