Geweldig snel! Goede aftersales ook.

Snel bestelde binnen. Per ongeluk iets verkeerds toegestuurd. Snel zonder problemen vervangen.

Slecht!z

De bestelbevestiging kwam nogal overdreven over! Why champagne en ondergoed wat rondvloog! Heeft nergens betrekking op, het slaat nergens op, en is overbodig. Verder heb ik nog niks ontvangen, maar ik heb wel betaald! Dus: laat je nu eens van een serieuze kant zien en stuur het bestelde naar mij toe!

Helaas heeft Postnl sinds maandag een enorme vertraging en krijgen ze de pakketten niet op tijd gesorteerd en gescand. hierdoor lijkt het alsof wij het pakketje nog niet hebben opgestuurd, maar deze staan al sinds maandag in het sorteercentrum van Postnl te wachten op sortering/ scannen en uiteraard bezorging. heel vervelend, maar hier kunnen wij nu even niets aan veranderen.

Telefonische hulp was uitstekend

In een woord super

Goede service, Prima prijs en snelle levering wat wil je nog meer? In deze corona tijd een uitkomst voor de risicogroep, waar ik jammer genoeg toe behoor.

Sliponline TOP

Elke keer als ik mail of iets in een grote maat er is direct antwoord en besteld praktisch de dag erna in huis. Dik tevreden

Prima alles ok

Alles volgens afspraak en snelle levering

Tevreden en ontevreden

Levering 1 was prima en op enkele dagen hier. Levering 2 blijft wat lang achter. Is zelfs nog altijd niet bij Post. Nl.

Mooie kwaliteit,Snelle levering!!! Met Pinksteren besteld gisteren in huis Top!! Groet,Mary Olthof

heel goed

-snelle bezorging -zo mogelijk gewoon in de brievenbus en geen te grote dozen met --luchtkussens -snel geld op de rekening bij retournering

Onder en boven prima goed.

Uitgebreid assortiment dus een ruime keuze en voor een betaalbare prijs. Goede kwaliteit en een uitstekende serviceverlening. Voor boven en onder prima ondergoed !!

Fijne service en goede kwaliteit ondergoed

Goede communicatie en zeer tevreden met de onderhemden van Beerens.

goede afspraken, duidelijke info.

Dit is de 1e keer dat ik iets besteld had bij Sliponline. Ze geven duidelijke info over orderafhandeling, leverdatum, track en tracé etc. De grappige tekst op de bestel info vond ik ook heel verfrissend. Ook ben ik tevreden met de kwaliteit van de bestelde producten. Dus ik zal in de toekomst zeker nog eens iets gaan bestellen.

Prachtige kwaliteit en snelle vriendelijke goede service

Vriendelijke, goede en uiterst snelle service. Ik ga weer bestellen!

Snel en goed geregeld.

Goede ervaring. Snel en netjes aan huis bezorgd.

Snelle service en goede prijs kwaliteit !

Mooie kwaliteit !!!

Zeer snel geleverd en goede kwaliteit !

Altijd goed!!

Snelle bezorging. Iets fout besteld? Dan wordt t geruild. Zeer tevreden maar dat was ik ook al toen jullie nog op de markt stonden

Vlotte afhandeling

Goede sortering, vlotte afhandeling

leuk bedrijf

Super originele bevestiging over de email, ik moest er echt om lachen! Snelle levering, bij met m'n onderrok, voldoet helemaal!

Ben heel tevreden

overzichtelijke site, snelle gemakkelijke afhandeling bestelling. Ook tevreden over product. Onderjurk zit heel fijn, conform confecrtemaat. Enige minpuntje is dat de rand boven het waslabelltje schuurt op de huid. Verder heel tevreden.

Snel en attent

Goede snelle service

Snelle en goede levering

Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij....GEWELDIG

Top product en snelle levering!

Top product en snelle levering!

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy