In één woord top!!

Er was een foutje door mij gemaakt. Keurig hersteld, en teveel betaalde geld direct retour!!

Correcte service voor mooie goederen

What you see is what you get. De omschrijving van de voorwerpen klopt volledig. Mooie textielgoederen

Erg goed

Levering was redelijk snel en leuk om persoonlijk bericht te krijg en handgeschreven kaartje erbij. De kwaliteit van de producten ook erg tevreden over.

Makkelijk en snel

Groot aanbod

Goede site, snel geleverd

Ondanks Sinterklaasdrukte supersnel in huis. Fijn!

Supersnelle levering

Vrihdagmi de dag 3 pyamajasjes voor mijn 89-jarige besteld en 24 uur later al bezorgd!

Gewoon goed en snel en degelijk geleverd.

Gewoon goed en snel en degelijk geleverd.

Gewoon goed!

Snel geleverd, goed product. Aardig kaartje erbij. Verpakkingsmateriaal van het product zelf kon wat minder, maar dat ligt niet aan de webwinkel.

mijn ervaring was heel goed

ik kop altijd deze prodect van deze webside . een de prodect was altijd goed. ik ben erg blij met deze prodect. daroom geef ik 10 cijfer.

Super bestelprocedure met adequate chatsessie en uitstekend artikel geleverd!

Een onderjurkje besteld, maar twijfelde over de maat, omdat mijn eigen maat niet beschikbaar was. Wel eentje kleiner en eentje groter. Chat opgestart en prima advies gekregen. Ik werd vervolgens gebeld dat de eerst gewenste maat weer beschikbaar was, super! Deze maat is vervolgens opgestuurd, snel, goed verpakt. Ik ben erg tevreden over het onderjurkje, past perfect en mooi materiaal. Dank jullie wel!

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles is keurig verzorgd

Ik kan niet anders zeggen, dan dat de bestelling die ik gedaan heb keurig is verlopen, ook na een keer een verkeerde maat, keurig geretourneerd.

Goede website, goede prijs

Goede website.

heel erg tevreden met de bestelling

Een persoonlijk woord bij de levering Netjes en snel bezorgd Kwaliteit, dus waar voor je geld

gemakkelijk en probleemloos bestellen en ontvangen

super = gemakkelijk om producten te bekijken en te bestellen . goede vormgeving van site en producten snelle levering met vriendelijke persoonlijke touch in de bestelling

Snelle levering en mooie kwaliteit!

Snelle levering en persoonlijke aandacht!

Duidelijke website, veel keus, hele snelle levering en persoonlijk bericht bij de levering! Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

alles naar wens

top bedrijf goede communicatie

Duidelijke site prima spul

Snelle levering. Tevreden

Snel en correct geleverd

Alles positief,website,bestellen,afrekenen en aflevering

Product komt 100% overeen met de webshop info

Goede kwaliteit en snelle levering

Eerste ervaring met Beeren.

Altijd kritisch gestaan tov minder bekende merken. Blijkt nu dat dit minder bekend merk ZALIG ondergoed verkoopt. Echt katoen, confortabele snit, en kost bijna 5 keer minder dan mijn vroeger merk(CK). Verkoper is vriendelijk, antwoordt ADREM op gestelde vragen, verpakking degelijk en anoniem en ik zal moeten teleurstellen want met de geleverde kwaliteit mort ik minder snel vervangen maar voor de prijs kan ik een slipje meer aankopen. Besluit: oerdegelijke hollandse verkoper prijs en kwaliteit ! Aanbevelen? JAZEKER

het was de eerste keer

ben er zeer te vrede over hebt het betast en terug ingepakt de maat leek mij juist en het voelde zacht aan mijn klein zoon zal er te vrede over zijn is voor onder de kerst boom

alles ok ,vlotte communicatie en levering, artikelen ok.

ok

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy