Gewoon heel goed

Mijn 1ste bestelling had ik te klein besteld en terug een nieuw geplaatst. Een goeie service gekregen zowel verzending als de retour gingen heel gemakkelijk en vlot. Ik ben super blij met mijn boxershorts voor vrouwen Beeren. Heb wel XXL genomen ( mijn maat is Eu 44) Ik heb graag een niet te strak draagcomfort. Deze is zeker niet mijn laatste keer dat ik bij jullie bestel, was heel aangenaam en volde aan als een vip service. Jullie mogen best trots zijn *****

Fijn Bedrijf

Fijn bedrijf goede, producten, binnen 1 dag in huis

Betalen en niks houden

Een bestelling geplaatst en deze is op tijd geleverd. Goed in de voorwaarden gelezen hoe het zat met de retour. Pakketje was niet naar wens en retour gestuurd. Vervolgens moet ik retourkosten en betalingskosten van afterpay betalen en ik heb niks gehouden... dit hadden ze wel even mogen vermelden. Na contact wordt het ook niet opgelost. Geen aanrader dus.

Beste, Ik ben een heel tevreden klant, de kwaliteit was zoals belooft en ik heb nog nooit online zo een positieve, persoonlijke ervaring beleeft. Met dank en vriendelijke groeten Berlinde Snoeck

Alles perfect.

Goede pasvorm, zit heel comfortabel. Helemaal perfect. Thanks!.

snelle levering,top

precies wat ik verwacht had.

Keurig bedrijf, snelle levering en goed product, aardige medewerkers.

Keurig geholpen en spullen geleverd

Super nette en snelle afhandeling.

snelle en goede afhandeling , alleen jammer dat het pakje ook in de brievenbus had gepast , zonde van de 3,99 bezorgkosten.

Snelle en correcte afhandeling

Snel en accuraat!

Ik was heel blij met mijn bestelling van een aantal boerenzakdoeken! Snel geleverd en in goede staat.

Alles prima

Snelle levering, vriendelijke emails, top!

Service

Goede service netjes op tijd geleverd

snel geleverd

mijn bestelling was snel geleverd

Top site!

Duidelijke website, goede kwaliteit boeren zakdoeken en mijn bestelling werd netjes en snel afgehandeld.

Boeren zakdoek netjes verpakt, hoop dat er ook een deel naar de familie van Boeren gaat.

Vlotte afhandeling. Ik had een fout getypt in mijn adres , dit doorgegeven en er is toen snel gereageerd.

uitstekend product!

Mooie producten. Ruime keus. En snelle nette levering.

Top.

Snelle afhandeling en levering met voldoende communicatie. Voor herhaling vatbaar en vele andere webshops kunnen er van leren.

Snel thuis gekregen. Zeer tevreden!

Mijn 5 mooie boeren zakdoeken lagen binnen 2 dagen op de deurmat! Super

Ik heb een paar boerenzakdoeken besteld en zijn netjes de volgende dag geleverd. Prima prijs kwaliteit. Mijn petje af voor sliponline.nl

Snelle service en goed op de hoogte gehouden wanneer het product komt. Mailing naar klanten enthousiast opgezet

Gewoon besteld en geleverd op tijd

Boerenzakdoek prima kleur en kwaliteit

De boerenzakdoek die ik voor het protest had gekocht ziet er nog als nieuw uit na een flink aantal kilometers achter de auto gewapperd te hebben. Ik vind de prijs voor verzending wel aardig hoog voor een brievenbusenveloppe.

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy