Mooie stoffen En goede kwaliteit En snelle levering

Beleefde en vriendelijke communicatie en snelle levering

Beleefde en vriendelijke communicatie. Snelle levering

Sliponline levert wat het belooft

Sliponline levert wat het belooft, goede kwaliteit ondermode en snel geleverd. Niets op aan te merken

Site is overzichtelijk en een snelle verzending.

Heel tevreden

Ben heel tevreden. Vlotte correcte reactie en goede kwaliteit. Ook goede website om te zoeken wat je nodig hebt.

Prettig geholpen

Prettig geholpen mooie producten, maat valt goed

SNel ontvangen, top!

Fijn website, top!

Prima gegaan, geen verbeterpunten

Goede en snelle service

2 onderrokken besteld beide van goed kwaliteit en snel ontvangen

Top! Snelle levering en goede kwaliteit!

Top! Snelle levering en goede kwaliteit!

Prijs kwaliteit klopt niet

Te duur voor wat je krijgt. Niet tevreden.

Hallo Ellen, heel jammer dat je niet tevreden bent over de zakdoeken. Wat is er mis mee? Want dit moeten kwalitatief goede en mooie zakdoeken zijn. Zou je er foto's van naar ons willen doorsturen, dan kunnen we het voor je oplossen. Groetjes, Franca - Sliponline

Zoals beloofd

Geen loze beloftes maar goede producten en levering zoals beloofd

Super zakdoeken

Goed verlopen

alleen post.nl was slecht verlopen

Correct en snel

Correct en snel

Prachtig

Na de bestelling een prachtige mail ontvangen dat alles goed ontvangen was. Opnieuw een prachtige mail na verzending. Een totaal andere manier van klant benaderen dan gewoon is. Bestelde zakdoeken ontvangen zoals besteld, geen bijzonderheden. Gewoon lekker doorgaan met de huidige wijze van klant benaderen, lekker ongewoon, prachtig.

Goedemorgen Kees, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat onze benadering goed bevalt. Ook fijn dat alles goed gegaan is met het leveren. Dat horen we ook graag natuurlijk. Heel veel plezier met de zakdoeken en tot een volgende keer weer. Ik wens je een hele fijne dag! Vriendelijke groet Jessica Sliponline

Prima gegaan

Snel het juiste artikel uitgeleverd

Het bestellen was erg makkelijk en een paar dagen later werd de juiste bestelling al bezorgd.

Twentini

Fijne Twentini slips, eindelijk weer gevonden

Slechte kwaliteit en niet oplossingsgerichte klantenservice

De meest luxe herenzakdoeken (9) gekocht uit het duurste assortiment. Van deze 9 zakdoeken waren 6 zakdoeken slecht gestikt en langs alle randen was er sprake van losse draden. Volgens de klantenservice was dit na navraag bij de leverancier gebruikelijk. Het waren overtollige draden.

Goedemiddag Sylvia, Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend om te horen dat de kwaliteit tegen valt, dat is niet de bedoeling. Zijn de producten niet naar behoren, mag je deze natuurlijk gratis retourneren en dan wordt het geld teruggestort op je rekening. Zoals in ons mail contact ook vermeld staat. Ik wens je een fijne dag. Vriendelijke groet Jessica Sliponline.

Helemaal goed

Prachtige zakdoeken gekocht. Bestelling, levering en het gekochte is allemaal prima

Tevreden kritische klant.

Ik ga voor kwaliteit en ben tevreden niet teleurgesteld met de online aanschaf. Aandachtspunt : het gewicht vermelden asjeblief. De witte zakdoeken vind ik nogal dunnetjes en mocht het gewicht vermeld geweest zijn ipv “dik katoen” zou ik het vermoedelijk niet gekocht hebben.

Netjes!

Snel en netjes! Goede kwaliteit

Kwalteit

Gebeuuk al 30 jaar deze zakdoeken wil geen andere

Gedaan wat werd beloofd!

Bestelling en betaling ging heel makkelijk, levering mooi vlot en het belangrijkste: de zakdoeken bevallen uitstekend!!

Zeelandsedijk 33

5424TL Elsendorp

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 2500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy