Geweldig bedrijf en uitstekend verzorgd.

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis, echt top!

Vriendelijke en snelle service

Precies zoals omschreven

Goede kwaliteit en de volgende dag in huis.

Alles goed verlopen-oké!

Vlotte afhandeling. Alles oké.

Een 10 en een griffel. Afspraken nagekomen, flexibel en razendsnel.

heel goede ervaring

geen opmerkingen,alles ok

Besteld en volgende dag in huis. Toppie

Snel in huis snelle reactie per mail,aardige mail ook persoonlijk Mooi spul

vlotte afhandeling

voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf en ik ben zeer tevreden. Het is een prettig werkende website en de producten zijn goed omschreven. Wat fijn is dat de maattabel duidelijk is. De bestelde producten zijn snel verzonden en zorgvuldig verpakt.

Kan ik alleen over zeggen in een woord geweldig !

Hele goede kwaliteit ondergoed wat niet krimpt en zijn vorm behoudt na het wassen. Het draagt heel fijn en de lengte van de onderhemden zijn fijn lang.

Spontaan,vriendelijk

Een zeer vlotte bestelling en goede afhandeling

Super originele order email en bevestiging. Eens want anders dan al die saaie e-mails. Top gedaan!!!

goede kwaliteit, snelle levering

Overzichtelijke site, mooi materiaal en voldoende keuze. Was op zoek naar degelijke kwalitatieve herenzakdoeken. Heb twee verschillende gekozen. Ben er zeer tevreden over, goede dikte en aangenaam in gebruik. Bestellen, betalen en levering gingen zeer vlot. aan te bevelen :)

Vlot en goed verstuurd

Na de bestelling te hebben geplaatst, kreeg ik vlot een bericht terug. Bestelling was binnen een paar dagen binnen. Goed vepakt en het juiste product

Snelle Levering. Toppie

Mooie zakdoeken snel geleverd

Heerlijke hemden!!

Helemaal tevreden

Alles is precies gegaan zoals je het wilt hebben. De feedback achteraf is een aanrader voor alle bedrijven.

alles verliep zeer vlot en veel medewerking via chat

Vlotte levering prima kwaliteit

Na een paar keer gewassen te hebben nog steeds een prima pasvorm. Dik tevreden

deze zijn zo fijn in dragen dat ik er nog meer ga bestellen goed van kwaliteit blijven ook mooi van vorm ben er erg blij mee

prima product

levering zoals verwacht en een prima stof

Goed op de hoogte gehouden via e-mail en snelle levering.

geweldig

hele goeie servise

Top produkt

X x

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy