Redelijk ondanks de krimp

De mouwen die eerst over mijn handen hingen zijn nu driekwart. Verder prima.

Super snelle hulp en bezorging.

Ik had zo mijn wensen betreft stof en grote,en via persoonlijk contact netjes en vakkundig geholpen.De volgende dag al bezorgd geweldig!

Goed is Goed.

Kwaliteit/prijs is goed. Waarom iets veranderen wat goed is.

uitstekende service

aangenaam contact, vlotte levering, goed materiaal. Eigenlijk alles wat je van een goede (web)winkel verlangt.

Snelle service, goede kwaliteit!

Klantvriendelijk Behulpzaam Levering volgens afspraak

Mooie kwaliteit en pasvorm

Zeer verzorgd en grappige tekst bij bestelling. Goede pasvorm van onderjurk en bh. Redelijke prijs.

Zeer goede kwaliteit.

Ben erg tevreden over deze zakdoeken. Mooie maat, goede kwaliteit. Ook contact met sliponline was erg prettig.

No nonsens winkel

Kleine bestelling snel en correct verwerkt.

Snel en correct

Veel keuzemogelijkheden en vlugge levering

Super zakdoekjes

Heel mooie zakdoekjes met borduursel, snel geleverd en superleuk mails ter bevestiging van de bestelling. Ik werd er heel blij van!

Super service!

Mooi aanbod. Hee snel geleverd. Heel tevreden.

Ook tijdens de feestdagen snelle levering

Duidelijke communicatie

Bestelling vlug geleverdc - groot aanbod

Zal in de toekomst nog lingerie en dergelijke bestellen !!

U leverde snel en goed de bestelling en product van goede kwaliteit dank daar voor

Mooi product

Prima verpakt, mooie kwaliteit, op tijd geleverd

Mooie kwaliteit zakdoeken volledig naar wens

Mooie kwaliteit zakdoeken , snel geleverd .

Heel fijn hoe snel mijn mooie badjas binnen was, top service, mooie kwaliteit.

Heel good

Allés perfect. Friendly and professional!!!!!!!!!

Goede communicatie, perfect afgeleverd.

Uitstekend service

Snelle reactie zeer goede service, Akwakiteit product.

Snel, adequaat.

Uitstekende service! Dank voor de goede zorgen en fijne kerst voor u en uw medewerkers! Bert.

Aankoop ondergoed

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Levering gebeurde heel snel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Communicatie over de bestelling was heel correct en vriendelijk.

Ruime keus

In de winkel valt het niet meer om zakdoeken te vinden. Deze website heeft veel keus, zowel in grootte als in kleuren. Wel veel zakdoeken in een koop; zou met zes zakdoeken ook blij geweest zijn. Maar ik ben blij dat ik jullie gevonden heb.

Snel geleverd goed contact

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy