Prettig bedrijf

Mooie producten en prettig om contact mee te hebben, zowel telefonisch als online.

super fijn geholpen op de chat.

ik voelde me gehoord en goed geholpen degene die mij hielp gaf mij goed advies en ging alles zoeken wat bij mij past ik voelde ook geen chroom ik hoop dat het bestelde net zo goed bevalt als de service.

Wat 'n snelle levering... Top. Ben zeer tevreden over mijn bestelling...

Bestelling vlot verlopen ,een aanrader

Bestellen bij jullie is een aanrader, alles verloopt zeer vlot en zeer snelle levering

Super vriendelijk.

Ik had verkeerde maat besteld. Was geen probleem kon ik direct omruilen 1 dag later had ik de goede maat al binnen.

Het was een snelle levering van mijn onderjurk. Goede kwaliteit.

Zakdoeken zijn van prima kwaliteit en snelle levering

Leuk!

Online bestellen heeft meestal iets onpersoonlijks. Nu kreeg ik vrolijke mailtjes die je toch weer even laten weten dat er weldegelijk mensen betrokken zijn bij jouw bestelling. Ik weet heus wel dat dit geen berichtjes alleen voor mij zijn, maar toch is het fijn dat iemand de moeite heeft genomen om zo’n grappig mailtje te componeren. Met een glimlach: leuk!

Onderrokjes waar precies zoals omschreven en ik had de bestelling erg snel binnen,

grandioos

zeer tevreden

Neemt goed op en vouwt goed. Alles is meer dan prima.

Geen communicatie

Er is nog alty een deel van de bestelling onderweg...

Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Heb gisteren de magie body besteld en de volgende dag al in huis. Super goede kwaliteit en pris verhouding. Maten kloppen ook precies met de maattabel. Zit mooi en goed corrigerend, super. Ga zeker binnenkort ook de huidskleur bestellen. Super fijn bedrijf.

Top :)

Snel thuis, makkelijk en goed

Afgelopen dinsdag mijn bestelling terug gestuurd en tot op heden nog niks gehoord. Ook nog niks terug betaald

Hoi Anita, Bedankt voor je berichtje, wat jammer dat de producten niet goed bevielen. Afgelopen dinsdag is ook pas 3 dagen geleden, normaal duurt het 2 dagen voordat wij het retour hebben, en 1-2 dagen voordat wij deze verwerkt hebben. Dus je zult hier morgen of anders aanstaande maandag een berichtje over ontvangen dat de retourzending verwerkt is. Fijn weekend, Groetjes Niels

Prima.

Het is leuk om de zakdoeken uit te zoeken uit een grote keus en het is nog leuker om ze te ontvangen. De mails, die erbij horen, maken het gezelliger.

Niet verzenden van wat je besteld

Ondergoed op zichzelf is gewoon goed echter...vier setjes (2x2) boxershorts besteld in bepaalde kleur en patroon. Ontvangen 2 setjes in afwijkende kleur en patroon. Niet goed.

Hoi Ger, Bedankt voor je beoordeling, deze fout hoort zeker niet. Je mag de verkeerde gratis retourneren wanneer je dat wilt. We hebben het probleem nu ook gevonden, zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Excuses voor het ongemak, Groetjes Niels van Sliponline

Zeer snelle levering en de zakdoeken zijn van hele goeie kwaliteit! Top dus!

Snelle levering goed product

ALLES VERLOOPT ZOALS GEWENST

GEWOON CORRECKT

eerste bestelling super goed verlopen. is voor herhaling vatbaar.

wanneer opnieuw te bestellen kijk ik eerst uw site na - order ongelofelijk snel geleverd. heel blij met mijn aankoop.

Mooie collectie

Mooie ondermode supersnel verzonden..mooie kwaliteit

Erg Misnoegd

Ik wilde graag betalen met mijn Belgische bancontact kaart , maar het lukte niet. Ik ben heel erg misnoegd. Betaal niet met Visa kaarten

Hoi Kristin, Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend dat dit niet lukte. Waarschijnlijk ging er iets fout bij de bank dan, daar kunnen wij ook niets aan doen. Wanneer je dit probleem vaker hebt dan kun je het beste even contact opnemen met de bank, Wanneer ik nog kan helpen dan laat het zeker even weten :) Stuur dan een mailtje naar info@sliponline.nl, dan helpen wij jou meteen verder. Fijne dag nog, Groetjes Niels

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy