Zit prettig

Past goed en geen rubber bij de bovenbenen . Top

geweldig

Snel keurig en goed. Zakdoeken zijn prachtig snel opgezonden en goed verpakt

Grandioos

Ik was op zoek naar een goede onderjurkken en die bij jullie gevonden. Wat zitten die fijn en mooi afgewerkt.

Wij waren heel blij dat we ouderwetse pyama's konden aankopen.

Ik was al een hele tijd op zoek naar ouderwetse pyama's voor mijn man, toen ik plots per toeval op sliponline terecht kwam. Daar vond ik wat we nodig hadden. Wij hebben ze in enkele dagen tijd in huis kunnen halen. Dat is natuurlijk heel tof. Ze zijn mooi en passen perfect. Bedankt Sliponline.

Boerenzakdoeken

Snelle levering en grote keuze. Kwaliteit is goed

zeer goed

het was fijn een lief mailtje te krijgen,en de produkten waren van goede kwaliteit,maar,het is vooral de vriendelijkheid die me raakte.

Transparante informatie rond bestelling en levering.

Transparante informatie rond bestelling en levering.

verkeerde zakdoek opgestuurd verder prima

verkeerde kleur zakdoek opgestuurd verder prima

Heel positief!

Ik had de verkeerde maat besteld, zonder problemen of vervelend gedoe kreeg ik binnen 3 dagen de juiste toegestuurd... perfect geregeld!

Collectie is nog wat beperkt. Afwikkeling is verder prima. Ietwat amicaal, maar daar valt mee te leven.

ik had zakdoeken nodig en vond ze bij jullie. besteld en netjes op tijd geleverd. redelijke prijs

super service

Veel keuze en een snelle levering

hartelijk bedankt!

Super Qualität, sofort versendet, sehr sehr zufrieden, nur zu empfehlen!!

Zeer tevreden met mijn aankoop, hoogwaardige qualiteit!

Zeer tevreden met mijn aankoop, hoogwaardige qualiteit!

Binnen 3 dagen geregeld. Blij mee

Prima product!

We hebben voor ons gevoel twee unieke boerenzakdoeken gekocht. De kaart van Nederland is op beide zakdoeken zichtbaar, waardoor wij voor ons gevoel nog beter kunnen bijdragen aan het protest van de boeren.

Superleuke en fluweelzachte onderrok!

Mooiste en leukst-om-dragen aankoop !

zeer mooi goede kwaliteit past

zeer mooi artiekel past perfect

Twee onderjurken besteld, helemaal top. Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Super product, snelle aflevering!

Fantastisch product en snelle service. Ook leuke bevestigings e-mail die we kregen na het bestellen van de mooie rode sjaals!

snelle levering en netjes verpakt

Verkeerde maat besteld,alles in no time goed geregeld

perfect

goede en snelle levering

Alles was top

Vlug geleverd en de producten zijn van heel goede kwaliteit.

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy