Laden reviews...
Laden reviews...
87 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt dat de kwaliteit van de producten over het algemeen hoog is en goed zit. De leveringen verlopen vaak snel en betrouwbaar, met vriendelijk en behulpzaam klantencontact bij problemen. Een paar opmerkingen gaan over maatvoering en voorraad, maar de algehele winkelervaring blijft positief. De website en het bestelproces komen duidelijk over.
Telefonisch contact gezocht met de klantenservice, een keer géén AI! wat verfrissend is in deze tijd. Prettig contact en duidelijke info.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
prettige communicatie
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
9 June 2026
Mieke
Heelsum
Prima slips goed van maat en ze dragen heerlijk ,ik draag ze al zeker al 10 jaar.Een heel goed product een aanrader.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Al jaren goed
Heb je verbeterpunten voor ons?
Nee
Beveelt aan
4 May 2026
Wim
Blaricum
Prima onderjurk. Maat klopt, lengte klopt, blij mee.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Onderjurk kwaliteit
Heb je verbeterpunten voor ons?
Nee
Beveelt aan
4 May 2026
Berry
Amersfoort
Fijne producten
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
-
Heb je verbeterpunten voor ons?
-
Beveelt aan
4 May 2026
Tess
Maashorst
Hij paste goed. Zat heel lekker in eerste instantie. Fijne stof. Helaas zakte de slip gigantisch af. Zat na een paar uur onderaan mijn buik. Voor mij een miskoop.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
N.v.t.
Heb je verbeterpunten voor ons?
Een slip behoort niet af te zakken.
Beveelt niet aan
4 May 2026
Wil
Rockanje
Alles heel correct verlopen. Er werd zelfs contact met me opgenomen omdat mijn gekozen kleur niet meer in stock was en kon kiezen voor andere kleur. Ook heel snel mijn bestelling ontvangen. Zal zeker nog in de toekomst opnieuw bestellen. Carine
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Alles
Heb je verbeterpunten voor ons?
10
Beveelt aan
30 March 2026
Carine
Sint-Pieters-Leeuw
3 sets besteld van 10 stuks voor mij zelf en mijn twee zoons, ieder beoordeelde de slips en zijn tot de conclusie gekomen dat het materiaal ver beneden de maatstaaf is waaraan een slip moet voldoen het deed ons denken aan vitrage voor de vensters in huis, alleen de band met opdruk geeft aan dat het als ondergoed is bedoeld! Mogelijk zijn de duurdere slips wel beter daar kunnen wij niet over oordelen. De niet gedragen slips konden retour en als coulance een kortingsbon. Ik wens Sliponline veel wijsheid toe wij zijn in elk geval weer wat wijzer.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
De opbouw van de site
Heb je verbeterpunten voor ons?
Ja stop met de goedkope slips die voldoen niet aan de eisen! Typisch Chinees spul
Beveelt niet aan
27 March 2026
Jan, Tom & Scott
Eelde
Goedenavond, wat vervelend om te horen dat deze slips niet naar de zin zijn, dat is niet de bedoeling.
Zou je wat meer informatie kunnen sturen over de klacht naar [email protected] (je order gegevens, bestelnummer, over welke slips het gaat). Dan kunnen wij dit bekijken en zorgen voor een oplossing.
We horen het graag en een hele fijne dag!
Groetjes team Sliponline
overzichtelijke website, goede verpakking, mooie, sterkte zakdoeken.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
ruime keuze
Heb je verbeterpunten voor ons?
meldt of het pakje wel of niet door de brievenbus kan.
Beveelt aan
25 March 2026
C.B.
Capelle aan den IJssel
er was iets fout gelopen bij DHL en daardoor ging mijn bestelling vertraging oplopen, na een mailtje hebben ze alles in het werk gezet om het zo vlug mogelijk inorde te brengen, en ja hoor, alles is heel vlot en vlug en goed verlopen. Proficiat aan de mensen die zo hun best gedaan hebben . van harte dank daar voor. een dikke pluim voor jullie personeel. Lieve Trenson
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
zakdoeken zijn van prima kwalitteit, en de hulp is uitstekend.
Heb je verbeterpunten voor ons?
neen
Beveelt aan
10 March 2026
Godelieve
Loppem 8210 (Zedelgem)
Zeer goede kwaliteit van zakdoeken. Mooi in katoen.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Gemakkelijk
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
19 February 2026
Veerle Heymans
Jeuk
Eerste bestelling bij deze webshop. Vriendelijke toon,. snelle reactie op een vraag. Producten bevallen prima.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Prima producten, alles naar wens.
Heb je verbeterpunten voor ons?
Hoge sokken kun je ook kniekousen noemen. Daar zocht ik op
Beveelt aan
17 February 2026
J.l. Wieman
Zwijndrecht
Ik heb niets op te merken, bestellen ging goed, de artikelen zijn volgens afbeelding en informatie en bezorgen ging ook snel genoeg.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
alles
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
5 February 2026
Brenda
Renkum
Bjorn borg voor een goede prijs.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
de prijs
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
2 February 2026
Mirjam
Krommenie
De zakdoeken zijn van goede kwaliteit. Duidelijke en vriendelijke communicatie.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Snelle levering
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
2 February 2026
M
Ruurlo
Goede kwaliteit, snelle levering
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Kwaliteit
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
30 January 2026
Peter
Gemert
Kwaliteit
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Kwaliteit
Heb je verbeterpunten voor ons?
Nee
Beveelt aan
26 January 2026
Jet
Dordrecht
Bij de retourzending van een pyjama werd er een vlek ontdekt op de mouw. Ik kreeg er een mail over met een foto. Die vlek had ik niet gemaakt, ik had alleen de pyjama gepast. Na een telefoontje naar de Klantenservice heeft de dame de vlek bekeken en geconstateerd dat het waarschijnlijk ging om een doordruk vlek van de bloemen print op de pyjama broek. Excuses ontvangen. Het was een heel fijn gesprek waarin er goed naar me werd geluisterd en meegedacht, ik voelde me gehoord. Het voelt goed om de volgende keer weer iets te bestellen bij Sliponline. Super bedankt.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
N.v.t.
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
23 January 2026
Nelly
Arnhem
Perfect! Fijne sokken
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Sokken
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
22 January 2026
J. Verhaar
Hilversum
Heerlijke zachte en elastische slip, die niet knelt op mijn vaak opgeblazen buik. Maat is prima. Blijft mooi in de was.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Slips
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
22 January 2026
E verbist
Hoorn
Door mij besteld een pyjama maat 3xl. Normaal is dat maat 60/62, mijn maat. Er wordt gestuurd een pyjama maat 3xl maar blijkt maat 58 te zijn dus eigenlijk te krap. Omslachtig dan om terug te sturen dus ik doe het er maar mee, zo lang het duurt. Kennelijk wordt er overal maar met verschillende maten gemeten.
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
De levering was goed
Heb je verbeterpunten voor ons?
Meer en beter aangeven welke maten er worden gehanteerd.
Beveelt niet aan
21 January 2026
Cor
Goirle
Beste Cor,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jammer om te lezen dat de maat van de pyjama niet overeenkwam met je verwachting. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer je uitgaat van een vaste maatvoering.
Onze maten worden gebaseerd op de specificaties van de leverancier, maar je feedback laat duidelijk zien dat dit beter en duidelijker gecommuniceerd moet worden. We nemen je opmerking daarom serieus en gaan de maatinformatie en maattabellen opnieuw controleren en waar nodig aanpassen.
Fijn om te horen dat de levering wel naar wens was. Mocht je alsnog met ons mee wil kijken naar een passenden oplossing, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Dank voor je eerlijke feedback, die helpt om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet Jessica
Mijn Pastunette pyjama is lekker warm en past perfect
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Kwaliteit
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
15 January 2026
Hanneke
Amersfoort
Ik had 9 heupslips besteld waarvan ik 6 heupslips kreeg en 3 tailleslips. Voortaan goed nakijken wat je inpakt heb de bestelling zomaar gelaten maar vond dit wel een minpunt .
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
N.v.t.
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
6 January 2026
Griet Hiemstra
Lioessens
Goedemiddag Griet,
Bedankt voo rje mailtje, wat vervelend om te horen, dat is zeker niet de bedoeling. Kun je even een mailtje sturen naar [email protected] met je gegevens en het probleem. Dan kunnen we dit daarna natuurlijk voor je oplossen.
Fijne dag,
Groetjes Niels
Sliponline
Maat is prima. Kleur ook
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Fijn product
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
6 January 2026
Cees Reijnders
Castricum
De maat valt goed. High waist bevalt niet zo. Reden om pakket terug te sturen, helaas
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Service
Heb je verbeterpunten voor ons?
Verkeerde keuze qu product
Beveelt aan
6 January 2026
Kimeng Oey
Oisterwijk
De maat was goed. Uitstekende kwaliteit
Wat beviel er goed aan je bestelling bij ons?
Goede service
Heb je verbeterpunten voor ons?
N.v.t.
Beveelt aan
6 January 2026
Pien.
Deil
Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel.
Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 2500 producten en groeit constant.
Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies.
Enjoy
Zeelandsedijk 33
5424TL Elsendorp
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops