Twentini

Fijne Twentini slips, eindelijk weer gevonden

Slechte kwaliteit en niet oplossingsgerichte klantenservice

De meest luxe herenzakdoeken (9) gekocht uit het duurste assortiment. Van deze 9 zakdoeken waren 6 zakdoeken slecht gestikt en langs alle randen was er sprake van losse draden. Volgens de klantenservice was dit na navraag bij de leverancier gebruikelijk. Het waren overtollige draden.

Helemaal goed

Prachtige zakdoeken gekocht. Bestelling, levering en het gekochte is allemaal prima

Tevreden kritische klant.

Ik ga voor kwaliteit en ben tevreden niet teleurgesteld met de online aanschaf. Aandachtspunt : het gewicht vermelden asjeblief. De witte zakdoeken vind ik nogal dunnetjes en mocht het gewicht vermeld geweest zijn ipv “dik katoen” zou ik het vermoedelijk niet gekocht hebben.

Netjes!

Snel en netjes! Goede kwaliteit

Kwalteit

Gebeuuk al 30 jaar deze zakdoeken wil geen andere

Gedaan wat werd beloofd!

Bestelling en betaling ging heel makkelijk, levering mooi vlot en het belangrijkste: de zakdoeken bevallen uitstekend!!

goede spullen tegen redelijke prijzien

De spulletjes die ik gekocht heb zijn snel geleverd en de prijs -kwalitieit verhouding is prima .Verder is er een prettige manier van communiceren met de klant.Erg tevreden!

Uitstekende kwaliteit met een super levering!

De artikelen werden snel geleverd, ben zeer tevreden!

Goed product en verzending volgens afspraak

De zakdoeken die ik heb gekocht kende ik al want die heb ik eerder gekocht. En in de tussenliggende tijd is er niets aan de kwaliteit veranderd. Afhandeling van en communicatie over de opdracht laat niets te wenden over.

Toppie

Gekregen wat ik had besteld, op tijd!

Eerste bestelling, eerste ervaring, top tevreden

Webshop super uitgebreid, ziet er heel betrouwbaarst, en dat is hij ook.

zeer vlotte afhandeling

snelle en accurate levering

Snelle en perfecte uitvoering van mijn bestelling

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelheid, veel keuze en kwaliteit

Goede service, producten en respons

Helaas werd mijn bestelling opgestuurd in een drukke periode via een onderaannemer van DHL waardoor ik 3x een valse melding van aflevering kreeg. Dat het wat langer duurde maakt natuurlijk niets uit, onderbroeken zijn nu eenmaal geen eerste levensbehoefte, maar die valse aflever meldingen maken dat je denkt dat de boel zoek is en dat geeft wel stress, want je hebt immers al betaald. De communicatie met sliponline hierover ging gelukkig wel goed en uiteindelijk is de boel ook afgeleverd. Jammer dat ze niet meteen vertelden wat er zou gebeuren als d boel echt zoek zou zijn. Ik raad hen ook aan van postbedrijf te veranderen, want dit is natuurlijk slecht voor hun naam en die van DHL ook trouwens (van Duitsers verwacht je wat andere mentaliteit, maar zie, tijden veranderen). De producten zijn prima en goede prijs kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar, maar dan natuurlijk niet direct een maand later. Hoe vaak koopt een mens nieuwe onderbroeken, die gaan jaren mee (er vanuit gaande dat ze goed blijven in de was natuurlijk, maar tot op heden na 2-3x wassen prima)!

km.p.

Het geleverde artikel viel fiks tegen,lichte dunne kwaliteit.Bovendien maakt u mij ongevraagd lid van een duister spaarsysteem.Ik verzoek u dit op te zeggen en mij geen verdere info van uw bedrijf te versturen.

Goedemiddag Ton, Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend om te horen dat de kwaliteit tegen valt, dat is niet de bedoeling. Wanneer het product niet bevalt, mag je deze natuurlijk gratis retourneren en dan wordt het geld teruggestort op je rekening. Het kan zijn dat je oude shirts wat dikker aanvoelen, dit komt omdat katoen wat krimpt in de was en de stof daardoor wat dikker kan gaan aanvoelen. Over het spaarsysteem, wat bedoel je precies? Want wij hebben zelf geen spaarsysteem en we werken ook niet samen met bedrijven dat spaarsystemen voor ons heeft. Dus dat komt waarschijnlijk niet van ons af. Fijne dag nog, Groetjes Niels Sliponline

Snelle levering product zoals op internet

Prima ondergoed en snel en netjes geleverd

Blij mee

Blij met dat wat ik bestelde. Keurig verpakt , fijn de volgende dag bezorgd. Dus niets mis mee. MAAR ……….. Gezien mijn leeftijd heb ik wel een probleem met de aanhef van jullie brief, met de vraag om te reageren.. Wat te zeggen “. Hey “ ? Tegen wie hebben jullie het. Ik heb niet met jullie gestudeerd! Hoeveel beter zou het zijn met de aanhef mevr. Tem Seldam , enz enz . Doe er jullie voordeel mee. Met vriendelijke ngroeten, mevr. Ten Seldam.

Goedemiddag mevrouw Ten Seldam, Bedankt voor uw mailtje en beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de aanhef niet bevalt, we gaan dit zeker noteren en wanneer we het vaker horen gaan we het ook zeker aanpassen. Een hele fijne dag nog, fijn dat de producten wel goed bevallen :) Groetjes Niels van Sliponline

Snel geleverd, netjes verpakt. Retouren worden snel verwerkt. Je word op de hoogte gehouden van status en leveringsdatum.

vlotte en goede levering

veel keuze om te kiezen

Goede webshop, snelle levertijd.

ik heb weer een goede ervaring met jullie behandeling gehad.

Het huispak is precies zo zoals ik gedacht en voorgesteld had. Ik ben tevreden

heereveldseweg 68 5423vm Handel

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy