tevreden

Ben zeer tevreden

Het is moeilijk te controleren via bevestiging welke kleur ik besteld had

Dacht dat ik wit besteld had. Omruilen verloopt hopelijk zonder problemen.

Goedemiddag Roos, Bedankt voor je mailtje, wat vervelend dat je de verkeerde kleur hebt besteld. Via de bijlage in de orderbevestiging zie je altijd wat je besteld hebt :) We gaan nakijken hoe we dit duidelijker kunnen maken. We zullen daarom nu geen retourkosten rekenen en je bestelling gratis omruilen voor de juiste kleur. Fijne dag nog! Groetjes Niels Sliponline

Goede Ten Cate slips

Goede slips, draag ze al jaren

Gewoon goed

Fijne producten.waren er snel

Goede website

Ben heel tevreden. Vlotte correcte reactie en goede kwaliteit. Ook goede website om te zoeken wat je nodig hebt.

Vertraging, maar daarna goed geleverd

Mijn bestelling was vertraagd maar dit is daarna fijn opgelost

Prettig geholpen

Prettig geholpen

Heel fijn

TOp

Alles goed verlopen

Hopelijk de retour ook !

Goedemiddag Olivier, De retour gaat zeker in orde komen :) Wanneer we deze retour hebben ontvangen dan ontvang je een bericht van ons. Het geld zal dan ook binnen 2 dagen daarna op je rekening staan. Fijne dag nog, Groetjes Niels Sliponline

zeer slecht

nog niets ontvangen,wel betaald.

Goedemiddag Tjerk, Bedankt voor je mailtje :) Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat DHL 2 afleverpogingen heeft gedaan, maar deze waren niet gelukt omdat er niemand thuis was volgens DHL. We hebben je daarom een mailtje gestuurd met de vraag of het adres klopt, wanneer we reactie hebben kunnen we je pakketje opnieuw versturen, zodat je het snel ontvangt :) Fijne dag nog! Groetjes Niels Sliponline

Snelle levering.

Snel en correct

Levering ok. Matentabel echter niet echt ok, de maat was veel te groot, heb nochtans gemeten. Retour en terugbetaling verliep vlotjes.

Snelle levering, goed product, prijs OK.

Vandaag besteld en echt de volgende dag in huis. Heel tevreden met het thermo hemd met lange mouwen.

Er wordt geleverd wat er in de beschrijving staat. Prima kwaliteit en het wordt snel geleverd.

Heel goed!

Goede service en goede producten! Tip is om de pasvorm beter te beschrijven, het ene product valt in dezelfde maat veel groter/kleiner uit dan het andere. Dit voorkomt retouren.

Goed assortiment

Website is helder, goed assortiment, snelle levering

Helemaal prima

Bestellen ging makkelijk, genoeg keuze en snel in huis. Getekend: een tevreden mens

Aangevraagd en geleverd

Product was netjes geleverd. Wat fijn is, je kunt direct aangegeven waar het pakje afgeleverd wilt hebben, thuis of bij een servicepunt bij jou in de omgeving zonder gedoe.

Fijne zakdoeken, snel geleverd, zelfs met de feestdagen!

Fijne zakdoeken, snel geleverd, zelfs met de feestdagen!

Goede kwaliteit en vriendelijk

Een winkel waar je alle soorten gewone zakdoeken kunt bestellen, een vondst!

Late levering door betalingsproblematiek. Kwaliteit echt prima, relatief duur.

Late levering door betalingsproblematiek. Kwaliteit echt prima, relatief duur.

Warme pyjama

Prachtige pyjama lekker warm en zacht

Een product van goede kwaliteit. Tevreden!

Zie boven.

TOP Bedrijf!! Van bestelling tot zending. Alles klopt.

Lieve mensen, persoonlijke benadering en top kwaliteit.

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy