Warme pyjama

Prachtige pyjama lekker warm en zacht

Een product van goede kwaliteit. Tevreden!

Zie boven.

TOP Bedrijf!! Van bestelling tot zending. Alles klopt.

Lieve mensen, persoonlijke benadering en top kwaliteit.

Mooie zakdoeken voor een prima prijs!

Snelle levering, mooie zakdoeken, goede prijs.

Toppers

Ik had 4 hemdjes besteld. 1 was Helaas niet aanwezig. werd er gelijk over gebeld. dit vind ik top. Daarnaast bestelling volgende dag al in huis en ook nog een persoonlijk note op de factuur. Hier ga ik de volgende keer zeker weer bestellen.

Secrets draagt heerlijk vind ik top

Mooie zakdoeken.

Erg goedeckwaliteit zakdoeken en snel in huis.

Fijne snelle levering, contenui informatie geven, i.v.m.waar je bestelde product bevind, plus moment van afleveren,,

Alles netjes in orde

Twee bestellingen gedaan. Vlot bezorgd, goed verpakt, goede kwaliteit en mooie pasvorm.

Voorbeeld voor andere

Retour zending, woensdag gebracht op aflever punt, donderdag mail met bevestiging ontvangst en retour betaling was gelijk daarna binnen, gewoon PERFECT!!!!

kwaliteits ondergoed

Ricky onderbroeken fantastische pasvorm.Snelle kecering

Dik in orde en super service.

Mijn 2 recente aankoop ervaringen bij Sliponline.nl zijn naar mijn volle tevredenheid verlopen.

Correcte levering

Mooie t-shirts

Groot assortiment

Groot assortiment en vele merken. Omdat ik in de buurt woon ga ik het zelf afhalen, dus geen verzendkosten en dezelfde dag in huis.

positieve ervaring

goed product en snelle service.

Alles goed gegaan, behalve met Riverty

Alles wat ik heb besteld en heb geruild ging prima. Dikke tien. Maar waarom ik 0,99 euro cent moet betalen terwijl ik er geen gebruik van Riverty heb gemaakt, snap ik niet. Kreeg het geld van Sliponline terug van Riverty terug en nu kan ik het nogmaals weer overmaken aan sliponline. Omgekeerde wereld.Ik heb die 0,99 eurocent verdiend.

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gelopen. Zou je hierover even een mailtje willen sturen naar [email protected]? Dan kunnen wij dit voor je nakijken en oplossen. Fijne dag nog, Groetjes Niels Sliponline

100 % tevreden

Goede kwaliteit en afhandeling bestelling zoals aangegeven op website.

snel en goed

Goede website, snelle verzending en snel geld terug bij retour.

Snelle service, ook de retouraanmelding snel geld weer op de rekening.

Fijne webshop snel, contact via mail ook direct antwoord. Had iets retour gezonden, vrij snel geld weer op mijn rekening. Goede webshop.

Geweldig goed materiaal.

Goede kwaliteit, goede confectie en maat met super snelle levering.

Was heel erg goed.

Was heel erg goed en bedankt.

Geweldig behulpzame mensen bij Sliponline!!!

Het was niet de eerste keer dat ik bij Sliponline.nl bestelde, het beviel mij al door hun snelle leveringen en fijne producten en ruime keuze!!! Maar bij deze bestelling hebben ze mij helemaal overtuigt het zijn ook nog eens lieve mensen, omdat wij in de buurt wonen zijn wij er naartoe gereden om te ruilen. nou de behulpzaamheid druipt ervan af, en hebben er ook nog gezellig koffie zitten drinken met personeel en Directie. Ook Brabant natuurlijk!!

Mooie kwaliteit en een goede prijs

Goede pasvorm

producten goed van kwaliteit

snel geleverd, deel retourzending snel verwerkt. producten voor herhaling.

Fijn passend!

Mijn moeder is heel erg tevreden met haar goed passende hempjes! Ze is er heel blij mee.

heereveldseweg 68 5423vm Handel

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy