Fijn passend!

Mijn moeder is heel erg tevreden met haar goed passende hempjes! Ze is er heel blij mee.

bestelling heel vlug en alles goed.

De onderbroeken waren er snel maar ik had ze te klein besteld. Toen terug gestuurd en snel geld terug. De nieuwe bestelling was er vlot en deze zijn precies goed.

Makkelijk en goed.

Mijn ervaring is heel goed, prima en makkelijk.

Prima produkt, goed geholpen

Het produkt is prima, Ik werd goed geholpen met het ruilen voor een maat groter. Advies was ook prima.

Een prima service

Ik had iets besteld en betaald, bleek helaas niet meer te leveren. Slip online nam direct contact met ons op en wilde geld direct terugstorten, of samen naar alternatief zoeken. Het laatse deden wij en zijn heel fijn geholpen daarbij.

Makkelijke sit. Wat je ziet is ook wat je thuisgestuurd krijgt. Snelle verzending. Goed product!!! Ik ga er zeker meer van bestellen.

Leuke aanbiedingen, nette mails en goed ingepakt bezorgd. DHL bezorging geeft nooit problemen overdag, altijd avond bezorging

Goede pasvorm

Snel en netjes geleverd. Ondergoed van fijne kwaliteit

Lekker warm

Het houdt erg warm precies zoals ik wilde, ik ben erg tevreden en ik raad het iedereen aan.

Producten slecht, klantenservice teleurstellend slecht

Producten na slechts 1 keer met de hand de gewassen al rafels. Klantenservice maakt fout na fout.

Goedemorgen Silke, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt helemaal gelijk dat het is fout gelopen, onze excuses hiervoor. Zoals aangegeven wilde we het graag voor je oplossen, maar dit wilde je niet meer. Dat snappen we ook zeker aangezien het geld was teruggestort van de string ipv dat er een nieuwe op is gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak, gelukkig kunnen we zeggen dat dit bijna nooit voorkomt. Fijne dag nog! Groetjes Niels Sliponline

Goede waar behoeft geen krans

Zakdoeken besteld en ontvangen. Goede prijs, katoen misschien iets aan de dunne kant, maar snelle leverantie, goede communicatie, prima prijs.

Ik ka geen bestelling doen iedere keer als ik mijn adres er zet moet ik opnieuw beginnen,lukt niet

Perfecte pasvorm...

Ik wil bestellen helaas is de maat niet aanwezig. Ik hoop op een snel berichtje om ze te bestellen. Een echte aanrader heerlijk zacht werkt mee met alle bewegingen. Het is een top...

super winkel

snelle levering en vragen na de bestelling of het het naar wens is geweest, super

Niets te klagen.....

Materiaal en maat prima, bezorging prima. Draagcomfort ook prima. Hartelijk dank. Beeren is mijn favoriete ondergoed.

snelle levering, goede kwaliteit

De sokken die ik besteld heb, zijn niet standaard in een winkel te koop.

Komt goed aan mooie kwaliteit

Snelle levering en prima zakdoeken

Goede webwinkel

Uitgebreid assortiment van A-merken. Duidelijke site. Snelle levering

Prima kwaliteit

Mijn moeder is niet meer bang om uit te glijden

Hele transatie prima verlopen

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Producten netjes in op tijd geleverd

Ik twijfel wel of de eerste sloggi onderbroeken zijn

Snel binnen

Hetgeen ik besteld heb, snel binnen gekregen.

heereveldseweg 68

5423vm Handel

Over Sliponline.nl

Betaalbaar & goed ondergoed voor het hele gezin leveren met een super service, dat is ons doel. Maar ook een mooie collectie aan nachtkleding, sokken en zakdoeken hebben we en zie je voorbij komen op deze pagina. Ons ruime assortiment bestaat uit meer dan 1500 producten en groeit constant. Sliponline heeft ook al 40+ jaar ervaring in ondermode en nachtkleding, zo kunnen wij jou altijd helpen met het juist advies. Enjoy