Professional and fast

Online in a very short period of time, perfect

Hostnet is prima voor de zzp-er

Ik kan altijd bij hostnet bericht voor vragen, waarbij ik gelijk geholpen word.

Beste Vivian, Bedankt voor je positieve review ! Het is fijn om te lezen dat wij je adequaat hebben kunnen helpen, dat is natuurlijk ook de bedoeling. Heb je in de toekomst opnieuw vragen neem dan gerust contact met ons op via 020-7500800 of de chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

geweldige en snelle service en goede klantvriendelijkheid

Hostnet bied een mooi en volledig pakket met tools. van de kleinste vraag tot de meest moeilijke vraag word ik laagdrempelig geholpen en stoppen ze niet voordat het probleem is verholpen of de vraag is beantwoord. Ook word ik snel geholpen. mails worden meteen beantwoord en aan de telefoon binnen enkele seconden iemand aan de lijn. kortom een professionele en betrouwbare partner in zaken.

Beste Gerrie, Bedankt voor je positieve review ! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze dienstverlening, dit mag je natuurlijk ook van ons verwachten. Heb je in de toekomst opnieuw vragen neem dan gerust contact met ons op via 020-7500800 of de chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Geweldige partij om mee samen te werken

Snelheid en klantgericht. Ik zou Hostnet aan iedereen aanbevelen.

Beste Vincent, Bedankt voor je positieve review ! Wij stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen deze review achter te laten. Mocht je in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Waardeloos

Domeinnaam checken, account maken en betalen. Daarna kennelijk domein niet beschikbaar. Puur bedoeld om je gegevens te kriigen. - edit 15/7: na 3 weken het geld nog niet terugbetaald gekregen

Beste Sam, Bedankt voor uw review, wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zien dat bij het indienen van uw registratie de uitgevende instantie heeft aangegeven dat deze domeinnaam niet beschikbaar is voor openbare registratie. Deze informatie is helaas niet op voorhand beschikbaar vandaar dat u de registratie wel heeft kunnen indienen. Omdat het ons absoluut niet gaat om het verzamelen van uw persoonsgegevens hebben wij zojuist uw account gemarkeerd om verwijderd te worden. Over maximaal 7 dagen wordt uw account definitief verwijderd, wilt u het account toch behouden dan kunt u dit doorgeven via 020-7500800. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Super.

Goed bereikbare support, altijd professionele assistentie. Overzichtelijke website.

Beste Eatme.pro, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review achter te laten. Mocht u in de toekomst vragen hebben aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Fijne snelle hulp en service

Nu twee maal via de chat hulp gevraagt (ik ben een leek) kreeg snel, en fijne duidelijke uitleg. Beide keren goed advies net uitleg hoe te handelen .

Beste Inge, Bedankt voor uw positieve review ! Het is fijn om te lezen dat onze helpdesk u goed heeft kunnen helpen via onze chatservice op hostnet.nl, dit mag u natuurlijk ook van ons verwachten. Mocht u in de toekomst vragen hebben aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Goede Service, maar geen ISO27001 en ISO2702 certificering

Het hosten van mijn zakelijke website en mijn e-mails verzorgt Hostnet uitstekend. Hostnet laat echter steken vallen op AVG-gebied. Ik heb van Hostnet een ISO27001 en ISO27002 (of vergelijkbare) certificering/assurance nodig om met mijn zakelijke website en e-mails aantoonbaar AVG-proof te zijn. Ruim voor de inwerking treding van de AVG heb ik dit aangekaart bij Hostnet. Inmiddels zijn we 1 jaar na de inwerking treding van de AVG en Hostnet heeft mij nog steeds geen adequate certificering/assurance verstrekt. Om volledig AVG-proof te zijn moet ik dus vertrekken bij Hostnet en dat kost mij tijd die ik liever spendeer aan mijn zakelijke activiteiten. Hostnet, neem dit signaal serieus en los dit voor je klanten op !!!!!

Beste mevrouw Jorissen, Bedankt voor uw review. Het hebben van ISO27001 en ISO27002 certificering is voor ons als provider geen verplichting als het aankomt op de AVG. Via onze verwerkersovereenkomst bieden wij onze klanten de mogelijkheid om samen met ons aan de AVG te voldoen. Er zijn op dit moment geen concrete plannen bekend over het behalen van deze certificering. Via Mijn Hostnet > Account kunt u de verwerkersovereenkomst alsnog invullen mocht u dit nog niet gedaan hebben. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Altijd goed geholpen!

Inmiddels neem ik al meer dan 6 jaar diensten af bij Hostnet. Al die tijd nooit in de steek gelaten dor de helpdesk.. Altijd vriendelijk, geduldig en werkende oplossingen! Top!

behulpzaam en goede werk geleverd bij moeilijke verhuizing. Top.

Zeer tevreden en de chat werkt ook uitstekend. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in.

Beste Sylvia, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review over ons te schrijven. Heeft u in de toekomst vragen aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Super service, altijd bereikbaar

Hostnet is super! De klantenservice is telefonisch goed bereikbaar en ze hebben dag en nacht support via de chat. Hostnet is zeker een positieve uitzondering, want de meeste providers zijn niet of nauwelijks bereikbaar, hooguit met een ticket waarbij je dan dagen op antwoord moet wachten, Een dikke 10 dus (of 5 sterren in dit geval).

Beste Maria, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review achter te laten. Het is fijn om te lezen dat onze inspanningen om een kwalitatief goede helpdesk/klantenservice neer te zetten geslaagd is. Heeft u in de toekomst vragen aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Zeer Klantvriendelijk

Ik heb nu een paar keer problemen gehad met mijn website. De klantvriendelijkheid, snelheid en klantenservice helpen mij elke keer uit de brand en loodsen mij er zo doorheen. Ik ben 1,5 jaar geleden overgestapt en ben er nog elke dag blij mee.

Beste meneer Wasse, Bedankt voor uw positieve review ! Het is fijn om te lezen dat wij u goed van dienst zijn geweest, dat mag u natuurlijk ook van ons verwachten. Wij zijn blij dat u al 1,5 jaar klant bij ons bent, op naar ons 5 jarig jubileum! Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk & Klantvriendelijk !

niet van toepassing, alles loopt prima

Beste Monique, Bedankt voor uw positieve review ! Heeft u in de toekomst vragen neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of via onze chat op hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Daarnet snel en duidelijk in de chat geholpen door Kadir ☺

Beste Hanny, Bedankt voor uw positieve review ! Wij hebben uw compliment doorgegeven aan Kadir en stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen dit aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het enige voordeel is dat je gemakkelijk kan boeken.

Eens je geboekt hebt en jarenlang klant bent, wordt enkel en alleen nog naar het geldgewin gekeken en wordt je via sluwe verkoopsvoorwaarden in de tang gehouden

Beste Cameleon, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening, dat is natuurlijk wel de bedoeling. Wij zoeken graag voor u uit wat er precies aan de hand hier. Hiervoor ontvangen wij graag uw klantnummer/domeinnaam via webcare@hostnet.nl onder vermelding van 'Reactie Kiyoh.nl'. Na ontvangst van uw informatie zoeken wij uit wat er aan de hand is en informeren u hierover via e-mail. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Goede service en alles werkt zoals het zou moeten

Beste Jorris, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst opnieuw vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via 020-7500800. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Telefonisch contact gehad met de Helpdesk van Hostnet. Ik stond ca één minuut in de wacht maar daarna perfect door Melvin geholpen. Met behulp van Teamviewer werd alles zorgvuldig ingevoerd en rustig en duidelijk uitgelegd. Leuk om mee te kijken en om te zien hoe ingewikkeld het kan zijn en hoeveel kennis Hostnet in huis heeft om alles op te lossen. Zelf was ik daar nooit uitgekomen. Ik ben erg blij met deze service. Alles loopt naar wens en ik kan weer aan het werk. Dank hiervoor!

Beste Michiel, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review over ons achter te laten. Wij hebben uw compliment doorgegeven aan Melvin. Heeft u in de toekomst vragen aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vreselijke ervaring met Hostnet. Eerst een vps aangeschaft, bleken alle e-mails te belanden in de spam folder omdat hun ip op spam lijsten stond. De oplossing was hun spamassist mail server, kost 2 euro per domein per maand, dus 300 euro per maand voor alle domeinnamen op de vps... dat was teveel. Wij zijn dus bij een ander bedrijf wezen kijken waar het wel mogelijk was zonder spamassist voor 50 euro per maand. Dit alles viel wel nog mee. Maar ja, vervolgens sturen ze voor 2 vps’sen een factuur voor nog een periode omdat het nog doorliep (terwijl alles was opgezegd). Na uren bellen en mailen hebben ze ons gelijk gegeven en 1 vps met bijbehorende plesk licentie en upgrades eraf gehaald. En de andere moest ik betalen en zou na die factuur verlopen. Wij dus nogmaals betalen, in de hoop van dit zooitje ongeregeld af te komen. Komen ze nogmaals met een factuur voor een upgrade op de vps die niet meer actief is? Ik raad iedereen die een vps overweegt aan om direct naar TransIp te gaan, veel betere prijzen, betere prestaties, betere monitoring, betere backups en betere support.

Pluspunten

Helpen goed mee.

Voor een dummie als mij bleef het lastig.

Beste Ell, Bedankt voor uw positieve review ! Wat fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen, de wereld van het internet kan ook knap ingewikkeld zijn. Natuurlijk helpen wij u een volgende keer graag opnieuw. Mocht het zaken betreffen die buiten onze dienstverlening vallen dan zullen wij u adviseren om een externe partij in te schakelen denk hierbij bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van een website. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Goede service met vakmensen

Beste Mark, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u nog eens tegen problemen aan lopen dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Beste Freehandnl, Hartelijk dank voor uw positieve review ! Het is fijn om te zien dat onze service wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Goede en adequate ondersteuning.

Beste Sjaak, Het is goed om te lezen dat u onze ondersteuning op prijs stelt, dat is waar wij het voor doen. Mocht u nog eens tegen problemen aan lopen dan kunt u ons bereiken via 020-7500800. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkele te vinden

Mensen ga echt niet in zee met Hostnet. De grootste oplichters in de Hostingwereld. Wanneer je een domein besteld en betaald bij hostnet voor een jaar of twee jaar, wordt je domeinnaam maar voor een maand geregistreerd en maandelijks verlengd. Je betaalt dus niet (wat hun suggereren op de website) voor een jaar (of met korting voor meerdere jaren), maar per maand. Als je het uitzingt bij dit oplichters bedrijf is er niets aan de hand. Maar ik ga direct mijn bedrijfsjurist inschakelen en SIDN wegens verkeerde voorlichting en dus oplichting. Ook de brutaliteit van de 2e lijn is echt zeer, zeer slecht. Mensen hier wil je echt niet mee in zee en ik zou adviseren naar een ander hostingbedrijf te gaan dan Hostnet . Wees gewaarschuwd!

Pluspunten

Melvin van de klanten service heeft mij vriendelijk, en prefect geholpen met mijn technische probleem, echt een top werknemer!

Beste Michel, Bedankt voor uw positieve review. Wij hebben uw compliment doorgestuurd naar onze collega, hij zal het vast fijn vinden om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Pluspunten

Fantastische service, eindeloos geduld en bereidwilligheid om te helpen.

geen

Beste Corine, Hartelijk dank voor uw positieve review. Goed om te lezen dat onze collega's u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mocht u nog eens te maken krijgen met problemen dan kunt u ons bereiken via 020-7500800. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare