Slechte verliezer

Als zakelijke klant dien je minimaal 3 maanden van te voren aangeven indien je het contract wenst te beindigen. Om geen onnodige risico's te nemen het contract ruim 4 maanden van te voren opgezegd en aan de overnemende partij doorgegeven wanneer alle diensten bij hun worden ondergebracht. Tot mijn grote verbazing wordt zonder enige kennisgev ing meteen alle afgenomen diensten off line gehaald en ben ik voor klanten en leads onbereikbaar door deze actie. Treurig maar waar.

Beste Cliff, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te lezen dat de opzegging van uw diensten niet naar wens is afgewikkeld en uw diensten voortijdig offline zijn gegaan. Hier moet iets fout zijn gegaan. Wij kijken dit dan ook graag voor u na. Zou u contact kunnen opnemen via een e-mail naar [email protected], dan gaan we er gelijk achteraan en komen we er ongetwijfeld uit. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Focused support through out

The person spoke fluent English. He was able to take on my issue and find a solution. He guided me through the steps to my total completion and satisfaction. Was good to get his support as apple Helpdesk was not able to support me.

Hi Richard, Thanks for your review! Glad we could be of great service. Regards, Hostnet Webcare

Dikke vette 10!!

Ik heb vele hostingbedrijven gehad maar Hostnet.nl staat bij mij nu op nummer 1. Waarom? - Brede ondersteuning voor PHP versies - Database import mogelijkheid tot 250 Mb zonder problemen - Klantvriendelijke ondersteuning - Prijs / kwaliteit verhouding is wat mij betreft spot on! - Is gewoon bereikbaar via telefoon, chat of e-mail voor alle soorten vragen - Complete webwinkel verhuisd met duizenden producten en afbeeldingen en binnen 3 uur online - Duidelijke berichtgeving betreffende bestellingen en domeinverhuizingen Gewoon een aanrader!

Beste Endy, Bedankt voor uw positieve en uitgebreide review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

altijd snel, vriendelijk en deskundig in de hulp!

Als ik een vraag heb stel ik die altijd via de chat. Dat werkt echt super goed. Ik wordt altijd vriendelijk, snel en deskundig geholpen. Ze sturen handige linkjes waar ik makkelijk meer informatie kan vinden en je kan de chat ook altijd nog even terug lezen. Ik voel mij altijd erg welkom om een vraag te stellen!

Beste Els, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

top Service

Niet te ingewikkeld nooit storing betaalbaar. Zeer zakelihk

TOP service van Hostnet!

De email-migratie van een oude provider naar Hostnet was een ingewikkeld verhaal, maar dankzij de fantastische hulp van Hostnet is het helemaal goed gekomen. Zij snappen hoe je een klant verrast door nét even een stapje verder te gaan in hun dienstverlening. Ben ruim drie jaar een tevreden klant en ook mijn klanten stappen steeds vaker over naar Hostnet. Keep it up guys!

Bedankt voor uw positieve review ! Goed om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen met uw email-migratie. Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Ik gebruik Hostnet nu al voor ongeveer 1,5 jaar en ze hebben me altijd bij problemen geholpen en mijn website is altijd online geweest. Heel erg bedankt.

Beste Immanuel, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Supersnel, duidelijk en zeer behulpzaam

Wederom supergoed geholpen door Hostnet. Domein verhuizing met behoud van huidige mailserver is altijd even spannend, maar ben hier stap voor stap in begeleid en geholpen. Zeer duidelijke uitleg en vlekkeloos verlopen. Bedankt voor de zoveelste keer!

Beste Wesley, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Maak nu alweer een aantal jaren gebruik van webhosting en e-mail dienste. Heb er nooit een ontevreden gevoel bij gehad. Alles verloopt glad. Ik hoef me nergens druk om te maken, Complimenten.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

excellent

Breed aanbod, afgestemd op gebruiker

Per mail contact met de administratie en direct volledig en helder antwoord. Super service ook aan die kant van Hostnet. Top!

Beste Tim, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Snel, accuraat slim

Snelle accurate handelingen, daar zit je als klant op te wachten

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review ! Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Waardeloos, 30 dagen niet goed, geld teruggarantie

Hosting besteld, en op die pagina staat duidelijk 30 dagen niet goed geld terug garantie. En als je er gebruik van wilt maken, komt Hostnet opeens dat het alleen geld voor particulieren. Maar dat staat er niet bij. Oplichters!

Beste meneer Schagen, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en service, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Aan de hand van de huidige informatie kunnen wij helaas uw account niet achterhalen, wij zoeken graag voor u uit wat er precies aan de hand is. Wij vragen u daarom uw klantnummer, domeinnaam of factuurnummer + uw toelichting te mailen naar [email protected] onder vermelding van 'Informatie m.b.t. review Kiyoh.nl'. Aan de hand van deze informatie kunnen wij uitzoeken wat er aan de hand is en u hierover verder informeren. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Behulpzaam en professioneel personeel

Op alle momenten word je goed en geduldig geholpen. Zeer klantvriendelijk!

Beste meneer Bröker, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review achter te laten. Het is fijn om te lezen dat u goed en geduldig door ons bent geholpen, dit mag u natuurlijk ook van ons verwachten. Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Professional and fast

Online in a very short period of time, perfect

Dear Mr. Lakeman, Thank you for your positive review ! We are happy to see that we were able to get you online in a very short period of time, this is what we are supposed to do. If you have any questions now or in the future please don't hesitate to send us an e-mail at [email protected]. You can also call us via 00310207500800 or chat with us via https://www.hostnet.nl. With kind regards, Hostnet Webcare

Hostnet is prima voor de zzp-er

Ik kan altijd bij hostnet bericht voor vragen, waarbij ik gelijk geholpen word.

Beste Vivian, Bedankt voor je positieve review ! Het is fijn om te lezen dat wij je adequaat hebben kunnen helpen, dat is natuurlijk ook de bedoeling. Heb je in de toekomst opnieuw vragen neem dan gerust contact met ons op via 020-7500800 of de chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

geweldige en snelle service en goede klantvriendelijkheid

Hostnet bied een mooi en volledig pakket met tools. van de kleinste vraag tot de meest moeilijke vraag word ik laagdrempelig geholpen en stoppen ze niet voordat het probleem is verholpen of de vraag is beantwoord. Ook word ik snel geholpen. mails worden meteen beantwoord en aan de telefoon binnen enkele seconden iemand aan de lijn. kortom een professionele en betrouwbare partner in zaken.

Beste Gerrie, Bedankt voor je positieve review ! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze dienstverlening, dit mag je natuurlijk ook van ons verwachten. Heb je in de toekomst opnieuw vragen neem dan gerust contact met ons op via 020-7500800 of de chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Geweldige partij om mee samen te werken

Snelheid en klantgericht. Ik zou Hostnet aan iedereen aanbevelen.

Beste Vincent, Bedankt voor je positieve review ! Wij stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen deze review achter te laten. Mocht je in de toekomst vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op https://www.hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Waardeloos

Domeinnaam checken, account maken en betalen. Daarna kennelijk domein niet beschikbaar. Puur bedoeld om je gegevens te kriigen. - edit 15/7: na 3 weken het geld nog niet terugbetaald gekregen

Beste Sam, Bedankt voor uw review, wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zien dat bij het indienen van uw registratie de uitgevende instantie heeft aangegeven dat deze domeinnaam niet beschikbaar is voor openbare registratie. Deze informatie is helaas niet op voorhand beschikbaar vandaar dat u de registratie wel heeft kunnen indienen. Omdat het ons absoluut niet gaat om het verzamelen van uw persoonsgegevens hebben wij zojuist uw account gemarkeerd om verwijderd te worden. Over maximaal 7 dagen wordt uw account definitief verwijderd, wilt u het account toch behouden dan kunt u dit doorgeven via 020-7500800. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Super.

Goed bereikbare support, altijd professionele assistentie. Overzichtelijke website.

Beste Eatme.pro, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review achter te laten. Mocht u in de toekomst vragen hebben aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Fijne snelle hulp en service

Nu twee maal via de chat hulp gevraagt (ik ben een leek) kreeg snel, en fijne duidelijke uitleg. Beide keren goed advies net uitleg hoe te handelen .

Beste Inge, Bedankt voor uw positieve review ! Het is fijn om te lezen dat onze helpdesk u goed heeft kunnen helpen via onze chatservice op hostnet.nl, dit mag u natuurlijk ook van ons verwachten. Mocht u in de toekomst vragen hebben aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Goede Service, maar geen ISO27001 en ISO2702 certificering

Het hosten van mijn zakelijke website en mijn e-mails verzorgt Hostnet uitstekend. Hostnet laat echter steken vallen op AVG-gebied. Ik heb van Hostnet een ISO27001 en ISO27002 (of vergelijkbare) certificering/assurance nodig om met mijn zakelijke website en e-mails aantoonbaar AVG-proof te zijn. Ruim voor de inwerking treding van de AVG heb ik dit aangekaart bij Hostnet. Inmiddels zijn we 1 jaar na de inwerking treding van de AVG en Hostnet heeft mij nog steeds geen adequate certificering/assurance verstrekt. Om volledig AVG-proof te zijn moet ik dus vertrekken bij Hostnet en dat kost mij tijd die ik liever spendeer aan mijn zakelijke activiteiten. Hostnet, neem dit signaal serieus en los dit voor je klanten op !!!!!

Beste mevrouw Jorissen, Bedankt voor uw review. Het hebben van ISO27001 en ISO27002 certificering is voor ons als provider geen verplichting als het aankomt op de AVG. Via onze verwerkersovereenkomst bieden wij onze klanten de mogelijkheid om samen met ons aan de AVG te voldoen. Er zijn op dit moment geen concrete plannen bekend over het behalen van deze certificering. Via Mijn Hostnet > Account kunt u de verwerkersovereenkomst alsnog invullen mocht u dit nog niet gedaan hebben. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Altijd goed geholpen!

Inmiddels neem ik al meer dan 6 jaar diensten af bij Hostnet. Al die tijd nooit in de steek gelaten dor de helpdesk.. Altijd vriendelijk, geduldig en werkende oplossingen! Top!

behulpzaam en goede werk geleverd bij moeilijke verhuizing. Top.

Zeer tevreden en de chat werkt ook uitstekend. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in.

Beste Sylvia, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review over ons te schrijven. Heeft u in de toekomst vragen aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare

Super service, altijd bereikbaar

Hostnet is super! De klantenservice is telefonisch goed bereikbaar en ze hebben dag en nacht support via de chat. Hostnet is zeker een positieve uitzondering, want de meeste providers zijn niet of nauwelijks bereikbaar, hooguit met een ticket waarbij je dan dagen op antwoord moet wachten, Een dikke 10 dus (of 5 sterren in dit geval).

Beste Maria, Bedankt voor uw positieve review ! Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen deze review achter te laten. Het is fijn om te lezen dat onze inspanningen om een kwalitatief goede helpdesk/klantenservice neer te zetten geslaagd is. Heeft u in de toekomst vragen aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op via 020-7500800 of onze chat op hostnet.nl. Met vriendelijke groet, Hostnet Webcare