Goede service en snelle reactie op een vraag

Door een verkeerde bestelling door mijn eigen toedoen ontstond er een dubbele bestelling. Deze is dezelfde dag geannuleerd en terugbetaald op mijn rekening. Zo wil je als klant dat er gehandeld wordt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2x iets bij veiligheids-sloten.nl besteld. Snelle levering, goede producten. Ik ben erg tevreden!

Snelle levering en goede producten. Top!!

prima service

service en klantvriendelijkheid is prima , heb een verlengde cilinder besteld , aan korte draait hij soepel maar aan lange kant draait hij moeilijk linksom gaat beter dan rechtsom en dat vindt ik een minpuntje vandaar een 6 als eindcijfer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al divers veiligheidsbeslag gekocht van prima kwaliteit tegen een gunstige prijs. Van een serie cilinders bleek er 1 niet goed te werken, deze kon gratis worden geretourneerd en binnen een paar werkdagen een nieuwe cilinder ontvangen.

Top behandeld

Goede & snelle levering

Het product is zoals beschreven. Ook is de website gebruikers vriendelijk Tevens snelle levering

Netjes

Goed slot met certificaat en bijbehoren.

Hele goede srvice

Alles perfect geregeld, lekker snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede uitleg website beloftes waar gemaakt

kwaliiteit zeer goed zeer tevreden

Aanrader!

Duidelijke site met goed overzicht, nette prijzen en snelle verzending :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zelden een betere service gekregen bij een webwinkel

het bestelde onderdeel paste in eerste instantie niet goed. Met één telefoontje werd dit opgelost. Zonder gezeur, snel en vriendelijk. Dit is een topbedrijf waar ze weten wat klantvriendelijkheid is.

Uitstekend.

Accuraat, snelle levering, buitengewoon nette en correcte vakkundige medewerkers die je aan de telefoon krijgt.

Top..

Snelle levering..

Super bedrijf!

Super snelle correcte levering van bestelde producten! En niet een keer, maar elke keer weer.

Perfect gewoon.

Gekozen slot zou langer duren dan verwacht. Kreeg gelijk de mogelijkheid om een alternatief (upgrade) te nemen voor dezelfde prijs. Gelijk gevraagd of ik nog een maat van de cylinder kon aanpassen was ook geen enkel probleem. Helaas kwamen er metalen sleutels mee ipv gekleurde die ik oorsponkelijk had besteld. Kan gebeuren door de handmatige aanpassing, maar ook dat perfect opgelost gekleurde werden gewoon nagestuurd. Service is hier een 11/10!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende informatie Klantvriendelijke bejegening Meedenken Kwalitatief goede spullen Heel snelle levering Toegankelijke website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en accurate levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

correct afgeleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede communicatie, word goed op de hoogte gehouden over de verloop van jouw bestelling. Telefonisch tijdens bestellen erg behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede site met duidelijke informatie. Ik had na bestelling nog een kleine wijziging die perfect werd verwerkt. De cilinderset die ik kocht samen met nieuw beslag is werkelijk van een uitmuntende klasse. Dit bedrijf raad ik iedereen aan die serieus werk wil maken van een betere beveiliging van hun huis.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Rappe afhandeling en levering. Goede communicatie en prima prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voorraad diverse cilindersloten.

Betere afspraken maken met Postnl. Levering was belabberd. Jullie adverteren dat bestelling de volgende dag in huis is. Daarom ook bij jullie besteld. Postnl bevestigd dit ook. Levering tussen 12:00 uur en 15:00 uur. Om 21:30 uren waren ze nog niet geweest. Op hun website is oorspronkelijke tijd blijven staan tot 21:00 uur. Hele dag voor niets thuis gezeten. Om 21:00 uur staat er een nieuwe levertijd, de dag daarop. Slechte service, zeker als je hiervoor ook nog 1,99 euro extra moet betalen. Tot heden hebben we alleen slechte ervaringen met Postnl.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

geweldige service en hulp bij de bestelling. Ook snel bezorgd waarbij de enige storende factor POST NL is.

Ga in ieder geval zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service zoals het hoort! Gratis retour (omdat ik het verkeerd besteld had), gratis nieuwe zending, top producten. Snelle levering, zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Veiligheids-sloten.nl

Filter op Taal