Goede ervaring met bestellen.

Geen service gehad want alles ging goed ;) Duidelijke website, spullen snel binnen. 1 ster minder, de koerier selectie snap ik maar dat ze 400euro voor de deur leggen, aanbellen en weg rijden is wel een dingetje.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Cylindersloten, zwart.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

van advies tot levering, prima geregeld.

Na een gevraagd advies over het vervangen van mijn cilinder sloten heb ik de geadviseerde sloten besteld. Het bestellen op de website was zeer eenvoudig. Vervolgens verliep de betaling, verzending t/m ontvangst prima. De dag na de bestelling had ik alle sloten in huis. Hoewel ik nog niets kan zeggen over de duurzaamheid, zagen de sloten er prima uit en waren zeer makkelijk zelf te monteren.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Prima kwaliteit, over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Vlotte en goede reacties als er iets niet helemaal goed gaat.

Niet alles ging helemaal perfect, maar e-mail word snel beantwoord en waar nodig problemen soepel opgelost. Eerst zending leek niet compleet, omdat er een deel levering van gemaakt was, zo bleek bij na vraag. Daarna zat er een verkeerde knop op de cilinder, maar deze werd ook snel na gestuurd.

Perfecte kwaliteit

Mooie handige website, goede kwaliteit en snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Top
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

De cylindersloten waren snel geleverd en zeer goed verpakt, alle afmetingen waren correct.

• Uw oordeel over Product1 N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

alles goed verlopen

van de 4 cilinders 1 niet in juiste maar geleverd maar wel goed opgelost tevreden klant

• Beschrijf uw ervaring met Product1 top cilinders moderne technologie
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Communicatie beetje verwarrend, status opvragen duurde erg lang

Uiteindelijk vriendelijk en na wat telefoontjes goed behandeld.

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Snelle levering! Helaas was er 1 van de 3 cilinders in de verkeerde maat geleverd. Na 1 telefoontje had ik gelijk een retour label en 4 dagen later de juiste cilinder!

Prachtige service!

Snelle hulp via mail

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Veiligheidsslot

Snel en correct geleverd

Goed product snel geleverd

• Beschrijf uw ervaring met Product1 N.v.t.
  • Zou u Product1 aanbevelen? N.v.t.

Erg goed!

5 gelijksluitende m&c cilinders in diverse afmetingen en variaties Skg3 Ik ben zeer positief over de snelle verzending en het geboden maatwerk. Helaas waren een aantal cilinders niet in een keer goed maar daar werd netjes, snel en constructief op gereageerd. Binnen een week was alles alsnog 100% conform opdracht. Kleine aanbeveling. Maak er een keuzeveld per cilinder bij. Als een gekozen cilindermaat niet leverbaar is in de merkreeks wordt nu door Veiligheids-sloten.nl zelf een keuze voor één maat kleiner of groter gekozen. Die maattolerantie zou ik graag zelf willen kunnen aangeven.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Werkt goed en naar verwachting.

Toppie

Geen

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Snelle levering en bij vragen ook bereikbaar

Prijs,service en bezorging keurig.

Goed opgelost

Na een aanvankelijk vertraagde levering een alternatief aangeboden gekregen waar ik zeer tevreden over ben. Dat lag de volgende dag in de brievenbus.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Zeer goed

Super service!

VS blijft op elk moment met je meedenken en komen met een keurige oplossing wanneer er iets voordoet. Dit soort bedrijven kom je helaas nog maar weinig tegen.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Heel erg tevreden.

uitstekende ervaring

Duidelijke informatie over de maatvoering, waardoor de bestelling in 1 keer goed is verlopen.

• Beschrijf uw ervaring met Product1 duielijke instructie degelijk product

Veilig en correct

Alles verloopt vlot en men kan gerust de firma vertrouwen. In het begin was ik bang, maar al snel was ik gerust.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 De sleutels passen direct, fijne aflevering.

Snel, precies. 100% goed

Mijn bestekde knopcilinder kwam snel aan in exact de goede maat.

Snelle nette service

Garage sleutel met certificaat code besteld, die de plaatselijke slotenboer maar niet geleverd kreeg. Jullie verzenden binnen een week, dat is klantvriendelijkheid en goede service

• Beschrijf uw ervaring met Product1 Prima reserve sleutel
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Prima informatie mbt levering en prima overzicht webshop mbt het samenstellen van de bestelling.

Voor het eerst in 39jaar nieuwe cilinders geplaatst. De webshop gaf een duidelijk beeld en beschrijving wat en hoe te bestellen. Informatievoorziening was helder en duidelijk. Ik ben zeer tevreden omtrent het gehele proces.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Solide en zeer gemakkelijk te plaatsen.
  • Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Snel en primma sloten waren alleen erg droog

Snel geleverd en erg netjes verpakt en bezorgd, enige kleine minpuntje is dat de sloten erg stroef gingen maar met een klein druppeltje speciale sloten olie op de sleutel was dit verholpen

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Goed/ degelijk slot gong alleen moeizaam in het begin

Goed kwaliteit prijs verhouding

Goed en makelijk zelf samen te stellen sloten door de handige site van jullie. Geen klachten van uit hier.

• Zou u Product1 aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Sloten komen overeen met wat was beschreven nop de website. Ook de mogelijkheid om de sloten zelf samen te stellen was voor mij een plus punt. Daarnaast zit er een certificaat bij mocht je in de toekomst sleutels of sloten bij willen bestellen. Helemaal tevreden.

• Uw oordeel over Product1
  • Beschrijf uw ervaring met Product1 Voldoet precies aan verwachting.

snel geleverd, goed product

zeer netjes verpakt montage handleiding

• Beschrijf uw ervaring met Product1 TOP

Wederom goede service verlening

2e keer een bestelling geplaatst en wederom tevreden met het advies en snelle levering