GOED

na een zoektocht op het internet terecht gekomen bij Koopman verf en na wat contacten over en weer mede door de goeie informatie een bestelling geplaatst.

Goede kwaliteit verf

ik gebruik verf en blanke lak van Koopmans voor mijn hobby, dit merk heeft ook kleine verpakkingen

Al jarenlang een vertrouwd adres

Prettig en snel, ga zo door!

dankjewel goede informatie

ik heb de verfshop geappt met een paar vragen over welke verf ik het beste neem, top geholpen worden en snelle levering

Prima service, uitstekende producten!

heel goede verf

zeer goed

prima service

Kleur op bestelling geleverd de dag erna geleverd Erg goed

Uitstekende verf voor een mooie prijs en snel in huis.

Ik heb perkoleum gebruikt voor het lakken van de masten van mijn klipper. Het is uitstekend te verwerken, smeert goed uit en hoewel het iets langer duurt voor het is gedroogd is het resultaat top. Ik vind de kleuren van Koopmans overigens heel mooi. Perkoleum teak is prachtig! De verzending bij Koopmans verf shop ging trouwens heel vlot.

netjes verzorgt

fijn op tijd geleverd top!

Vlotte levering, zag er goed uit. Verf zelf vloeide goed, dekking was niet geweldig, daarom alles 2x geverfd. Perkoleum 9010. Hoewel op waterbasis, waren kwasten niet schoon te krijgen met water - gelukkig hadden we nog lijnoliezeep staan.

Bedankt voor dit prachtige cijfer! Om misverstanden te voorkomen, Perkoleum is een verf op basis van lijnolie, niet op waterbasis. De kwasten schoonmaken kan het beste met verdunner. Rauwe lijnolie is heel geschikt om de kwasten in te bewaren, dan blijven de haren soepel.

Slecht

Ik bestel Sigma, en jullie leveren je huismerk. Appels met peren vergelijken,

Het is een misverstand dat er bij ons Sigma verf besteld kan worden. Wij leveren het totale assortiment van Koopmans Verf, een verfproducent die al 130 jaar kwaliteitsverf maakt. Een deel van deze verven kunnen wij voor onze klanten mengen in allerlei kleuren, van allerlei merken, waaronder de kleuren van Sigma.

heb niet het bestelde ontvangen

Ik had besteld Koopmans kleur Perkoleum nr 565 mengkleur lichtbruin Transparant. Volgens mijn bestelling. Vanmorgen ging ik aan de slag en ontdekte dat het geen transparant was maar een dekkende kleur. Aangezien het karwei begonnen moest worden ( houten planken voor een poort bekleding ) ben ik maar gaan verven met het spul dat ik ontvangen heb. Uiteindelijk bleek dat een goed alternatief.

Gewoon een goed bedrijf.

Een nette duidelijke website waar je eenvoudig kan zien wat je nodig hebt en duidelijk te bestellen. Vlot geleverd en goed verpakt. Met een attentie erop geschreven, let op verf! En een leuke smiley erbij getekend door de verzender.

voor herhaling vatbaar

Voor de renovatie van een eeuwen oud pand kopen wij al enige jaren onze verf bij Koopmansverfshop. Een heldere en eenvoudige website met super snelle levering. Maar bovenal altijd, indien nodig een persoonlijk advies. Op een vraag wordt snel, creatief en vakkundig meegedacht. De producten zijn gemakkelijk te verwerken en blijven gewoon hartstikke mooi. Echte kwaliteitsverf voor een normale prijs. Dus voor wie graag geholpen wil worden met het gevoel dat iemand met je meedenkt en je oprecht goede spullen levert............ kan ik enkel zeggen koop en shop bij Koopmansverfshop.

Goed advies na telefonisch overleg. Stipte levering van het bestelde product.

Goed advies m.b.t. het te gebruiken product. Na bestelling is deze stipt afgeleverd.

Snelle levering, over de verf kan ik nog niets zeggen, het is tot nu toe te nat buiten geweest om hem te proberen.

professioneel advies en senlle levering

telefonisch goed advies, eerdere ervaring met de perkoleum goed. Smeert fijn en heb volste vertrouwen dat dit DE goede kwaliteit is.

Snelle levering en na een vraag over een ander product een goed advies.

Goede service en snelle levering .

snelle en correcte levering

duidelijke site, simpel bestellen en betalen. Vervolgens snelle en correcte levering. Kortom, uitstekend.

Prima produkt, prima bestelservice

Alles conform afspraak, even voor de zekerheid belde ze mij over de juiste kleur, prima!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

uitstekende impregneerolie

Ik was al bekend met de impregneerolie UV van Koopmans, bedoeld voor de hardhouten veranda. Deze keer online besteld. Het haalt de houtkleur helemaal terug en de combinatie met lijnolie zorgt ervoor dat het lang mooi blijft. Zeer zorgvuldig verpakt en de volgende dag geleverd.

Snel, goed en goedkoop

Positief, maken snel de gewenste RAL-kleur in Koopmans Perkoleum HG, volgende dag al geleverd.

Netjes geleverd