professioneel advies en senlle levering

telefonisch goed advies, eerdere ervaring met de perkoleum goed. Smeert fijn en heb volste vertrouwen dat dit DE goede kwaliteit is.

Snelle levering en na een vraag over een ander product een goed advies.

Goede service en snelle levering .

snelle en correcte levering

duidelijke site, simpel bestellen en betalen. Vervolgens snelle en correcte levering. Kortom, uitstekend.

Prima produkt, prima bestelservice

Alles conform afspraak, even voor de zekerheid belde ze mij over de juiste kleur, prima!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

uitstekende impregneerolie

Ik was al bekend met de impregneerolie UV van Koopmans, bedoeld voor de hardhouten veranda. Deze keer online besteld. Het haalt de houtkleur helemaal terug en de combinatie met lijnolie zorgt ervoor dat het lang mooi blijft. Zeer zorgvuldig verpakt en de volgende dag geleverd.

Snel, goed en goedkoop

Positief, maken snel de gewenste RAL-kleur in Koopmans Perkoleum HG, volgende dag al geleverd.

Netjes geleverd

Geweldige service

Goede service, supersnelle levering!

Bestellen, dag erna geleverd!

Prima advies gekregen!

Zeer klantvriendelijk, goede communicatie en snelle levering. Was erg blij met het telefonisch contact en het advies.

snelle levering, verf heel goed.

Snelle levering voor goede verf

Ben heel tevreden met de verf

Goede, supersnelle en correcte levering.

Vaker gehoord van Koopmans, echter nooit gebruik van gemaakt. Nu twee 2,5 ltr blikken Ecoleum besteld. Voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen, voorzien van een roerstokje, sleutelhanger en nuttige productinformatie. Volgende keer zoek ik niet lang meer naar geschikte verf.👍

Service super snel binnen 24 uur

Super goed

Goede verf en service

Toen ik van de ambachtsschool afkwam kwam ik metéén in aanrakingen met koppmans verf zinkwit loodwit lijnolie siccatief en maken, maar de werkgever was toen al 70 jaar en ik 18 ben nu 70 en heb koppmans toevallig terug gevonden, via een busje percoleum op lijn olie basis ik dach dat is het koopmans op gezocht op de websiteen gelijk besteld inmidels nog tweemaal besteld voor de caravan en schuur plus nog een maal voor de buurman op de camping en met prima succes,ben gewoon weer 18 geworden.

Alles naar volle tevredenheid

Supersnelle levering en kwaliteit zeer goed

Makkelijk contact via Internet en zeer snelle bezorging van de goedern.

Bij een bouwmarkt in Toldijk een folder van uw producten gekregen. Ecoleum leek mij een goede keuze voor mijn doel. Op de website was zeer uitgebreide informatie over deze verf te vinden. Bestellen via de Koopmansverfshop was daarna heel eenvoudig en een dag later had ik de producten al thuis. Top!!! Bij verwerken van het product voldeed dit geheel aan mijn verwachting.

Goede en snelle service!

Nadat ik de bestelling geplaatst en betaald had kreeg ik een uurtje later de bevestiging dat mijn bestelling klaar was voor de pakket dienst! Volgende dag keurig in huis! Heel klein min puntje vond ik dat er helemaal geen roer stokjes bij geleverd werden.

Perfecte service

Levering binnen 24 uur. Prima verpakt. En toch de goedkoopste !

Snelle service en levering!

Meer zendingen besteld en nog steeds tevreden. Goede service op vragen.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis super service en goede verf die perkoleum.

Snelle levering van een goed product voor een goede prijs

Snel geleverd en goedkoop

Prima website, goedkoop en snel geleverd.

65 Bosmanskamp Geldermalsen 4191 MT

+31 344 608 288