Oplichters!!

Bestelling gedaan en betaald, na een week niets te ontvangen 1 keer telefonisch contact gehad, daarna niks meer gehoord! Nooit iets kopen!!

Nog geen geld terug

Na bestellen van wat bobike onderdelen geen bevestiging gehad. Na 2 maal telefonisch contact alsnog een bevestiging van de bestelling en de paypal betaling. Daarna via de chat navraag gedaan, bestelling was niet volledig leverbaar. Alles geannuleerd en het geld zou teruggestort worden. Helaas na verschillend berichten nog steeds niets terug. Jammer, ik ga paypal ofthuiswaarborg maar eens inschakelen.

Betaald niet terug

Had een zadel besteld op 3 juli,bleek niet te leveren te zijn. Mails gestuurd waar niet op gereageerd wordt. Meerdere malen gebeld en gezegd dat het geld tetug gestort wordt. Nog steeds niets gehad

Betaald maar niets ontvangen

Op 8 juni pedalen besteld en betaald. Nog niets ontvangen!!! Geen bericht dat ze niet voorradig zijn en geen geld retour!

Ronduit slecht

Eerst een foutmelding van Ideal, volgende dag gebeld was toch betaald. Levering zou volgende dag plaats vinden (svp wachten op track en trace code) Eind van de dag nog steeds niets gehad. Volgende dag gebeld waar deze blijft, (men is het in de doos aan het doen). eind van de dag nog steeds niets , weer gebeld eindelijk iemand aan de lijn die echt actie onderneemt. Product is niet meer leverbaar, dus order wordt geannuleerd en geld zou de volgende dag teruggestort worden. Niet dus. Misschien maar eens melden bij thuiswinkel waarborg of Kassa. Score van 6 gegeven anders wordt hij niet gelijk geplaatst.

Niet foutloos maar wel bereid het op te lossen

Bestelling kwam blijkbaar niet door , dus na week wachten maar eens gebeld . En daar is dus goed op gereageerd en had ik het de volgende dag in huis. vandaar dus niet foutloos maar wel bereid het op te lossen .

Leveren niet en communiceren niet

Bestelling niet geleverd. Geen proactieve houding om wel te leveren of het betaalde geld terug te betalen.

slechter dan slecht

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Maar nog veel erger, is dat deze firma zelf geen enkele reactie geeft op mijn mail.

Goede en vlotte service.

Een goede en vlotte service. Meer moet ik daar niet aan toevoegen. De goederen in perfecte staat ontvangen, degelijk verpakt.

Goede service. Goede prijs/kwaliteit

Derde bestelling in 2 jaar. Goede spullen voor een heel goede prijs. Er was iets misgegaan met de doorkomst van mijn betaling, maar na een telefoontje werd dit rechtgezet. Ik kon zelfs mijn bestelling nog aanpassen.

Kundige medewerkers, verkeerde afhandeling

Zeer aardige, kundige medewerkers Bestelling kreeg zou ik dag na bestelling af kunnen halen in filiaal Echter werd per ongeluk door stagiair opgestuurd Heb de bestelling tot op heden niet gekregen De persoon die de fiets zou herstellen moeten afzeggen, wel moeten betalen voor de helft omdat afzeggen binnen 24 uur helft betaald moest worden Ben dus ook voor niks naar de zaak gereden. 14 km heen en weer 14 retour Heeft ook tijd gekost terwijl ik nog steeds geen fiets onderdelen heb

Betaalsysteem voor betaling met visa eens nakijken. Er verscheen foutmelding met bijkomende vermelding contact opnemen met aanbieder of zoiets

Pluspunten

Snelle levering conform afspraak. Prima!

Pluspunten

Goede website. Product klopt zoals beschreven. Snelle levering. Helemaal top.

Pluspunten

Goede prijs voor dit product

Iets sneller levrleren

Pluspunten

Snelle en goede levering.

Pluspunten

good value for the price.

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs

Pluspunten

prima in orde

nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen!

Product konden ze niet leveren. Men zou mn geld terugstorten. Nu 8 dagen verder nog steeds mn geld niet terug. Drie dagen geleden via de mail hun om uitleg gevraagd zonder reactie, ronduit slecht! Geen product én mn geld niet retour!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed bereikbare service desk

plaatjes van product revisies updaten om verwarring te voorkomen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas kwa service en afspraken zeer teleurgesteld. Ook geen goed en duidelijk artikel advies. Heb meer moeten aanschaffen naast het bestelde product. Belangrijke kanttekening.. Afspraken nakomen