Pluspunten

Ja

Nee

Pluspunten

de verpakking aanpassen aan artikel

Pluspunten

netjes op tijd aangekomen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle levering; goede prijs

stuur nooit in de mail het wachtwoord van de gebruiker er in; ik heb dit gemeld maar geen reactie op mogen ontvangen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prompte geautomatiseerde melding van ontvangst van de order. En uiteindelijk, na bijna 8 weken wachten en enkele onbeantwoorde herinneringen, zijn de producten ook daadwerkelijk geleverd.

Jammer van de bijna 8 weken levertijd. Jammer van de totale communicatiestilte na de melding van ontvangst van de order, geen melding over vertraging, niet op voorraad of wat dan ook,helemaal niets. Jammer dat er ook niet gereageerd werd op herinneringen, behalve dat de laatste herinnering blijkbaar alsnog de verzending ten gevolg heeft gehad. En jammer dat er pas verzonden wordt nadat de klant in zijn laatste herinnering meldt dat hij anders een geschil start bij PayPal, Verbeterpunt c.q. tip voor het bedrijf: trek de stekker eruit en stop met de webshop. Laat zoiets over aan professionals, of op zijn minst amateurs die er serieus moeite voor willen doen. Een webshop starten en er af en toe tussendoor een keer naar omkijken als je hoofd er naar staat slaat gewoon nergens op. Zo run je je echte winkel ook niet (mag ik hopen).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

het word beloofd "werkdag voor 15 uur besteld de volgende dag in huis" maar helaas is dat niet het geval. Ook geen bevestiging of dergelijk, nu zit ik gewoon te wachten. Jammer, dan had ik ook waar anders kunnen bestellen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snellere levering is wel gewenst, erg lang moeten wachten

Pluspunten

Pakket keurig op tijd verzonden zoals het hoort.

2 sterren: slechter dan verwacht

Levertijd was niet correct. Geen terugkoppeling over vertraagde levertijd.

Pluspunten

Snelle levertijd en geen tegenvaller wat ik gekocht heb .zeer tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering!

Iets kleinere dozen gebruiken voor kleine artikelen...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Levering duurde 14 dagen zonder enig bericht. Tevens de verkeerde lamp opgestuurd.

Pluspunten

Prettig contact en nette levering

Pluspunten

sehr nette telefonische Betreuung Fehler lag an der deutschen Post Einwandfreier Storno und Erstattung hartelig bedank!!

Pluspunten

was wel goed. Snel en goed.

nee

Pluspunten

perfect geleverd

GEEN

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle terugbetaling na annuleren order

Ondanks dat de webshop op de site aangeeft dat het artikel op voorraad is blijken zij het artikel in het geheel niet op voorraad te hebben. Informatie bij de webshop, helaas op mijn initiatief nadat al dagen niet op mijn bestelling gereageerd was of actie was ondernomen door de webshop zelf, leverde op dat zij het artikel niet konden leveren. Ook bij hun leverancier was het artikel niet meer verkrijgbaar volgens eigen zeggen. En dit terwijl andere webshops geen enkel probleem hadden met de levering van het artikel. Heel vreemd, heel vervelend omdat ik het artikel snel nodig had en al helemaal onbevredigend dat ik er zelf achteraan moest bellen om dit te weten te komen. Een zeer slechte ervaring dus met deze webshop!! Ik heb het artikel bij een andere webshop besteld en de volgende dag ontvangen. Verbeterpunten: 1. zorg dat de voorraad indicatie op orde is op de internetsite 2. zet er sowieso geen artikelen op die niet (meer) door Fancyfiets geleverd kunnen worden 3. informeer de klant als zijn/haar bestelling niet tijdig (1 werkdag) afgehandeld kan worden; wacht niet totdat de klant zelf contact opneemt

Pluspunten

Duidelijke website. Snelle en correcte levering. Prijs.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk product omschrijving en snelle levering.

Nvt.

De bevestigingsmail Dat mijn betaling ontvangen was, heb ik niet ontvangen.

Pluspunten

alles is prima in orde gekomen

stuur geen 2 verschillende tijden door dat is vervelend