1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- Lange levertijd - Geen Factuur - Veel te grote verpakking en bergen plastic

Pluspunten

gewoon goed ze doen wat ze beloven

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

voordelige prijs betalingsmogelijkheden telefonisch bereikbaar

mijn ervaring met de afhandeling van de bestelling is een dubbele. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling gekregen. Maar daar heb ik zelf veel moeite voor moeten doen. Na mijn betaling via paypal kreeg ik een betalingsbevestiging. De bevestiging per email dat de betaling ontvangen was heb ik van de webshop in eerste instantie niet ontvangen. op 11 juni heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald met paypal. Op 16 juni heb ik een email gestuurd gericht aan Vincent (op basis van info op de website van fancyfiets). Daar heb ik geen reactie op gekregen. Op 20 juni heb ik vervolgens gebeld. Dat was in 2 instanties: de eerste keer werd er niet opgenomen. De 2e keer wel. Vervolgens kreeg ik een mevrouw aan de lijn die ergens op papier moest zoeken gok ik, want met mijn naam en postcode kon ze niks vinden en ook met mijn ordernummer kon ze blijkbaar nog niet veel. Ik werd in de wacht gezet en heb daar een hele tijd gestaan tot ik mijn verbinding moest beeindigen. Na het zoeken op internet naar reviews over deze webshop werd ik al niet heel gelukkig er zijn veel negatieve reviews, maar ik maakte mij geen zorgen: vanwege mijn paypal betaling had ik kopersbescherming. Gelukkig kreeg ik een dag later (21 juni) ineens de bevestiging van mijn betaling binnen. En een dag later ook het bericht dat mijn bestelling was verzonden. Die heb ik vervolgens ook ontvangen. Maar ergens vraag ik mij af of dit puur is omdat ik zelf in actie gekomen ben.

weetniet

Pluspunten

Prima prijs. Snelle levering.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

goede klantenservice

- ik heb 3x moeten bellen voordat mijn pakketje aankwam - ik had al betaalt ging bellen waar mijn pakketje blijf, bleek het er niet meer te zijn. Er werd me hetzelfde in een andere kleur aangeboden heb die maar gekocht.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uiteindelijk is er na twee keer bellen wel iets geleverd dat lijkt te voldoen aan de eisen.

Verwijder de claim dat er de volgende dag wordt geleverd, want dat is niet (altijd) zo. Kom afspraken na als er iets mis is gegaan en communiceer veel beter.

Pluspunten

Keurig bericht dat pakketje aangeleverd is bij PostNL.

Houd je aan de afspraak "vandaag besteld, morgen in huis". De donderdag komt bij mij niet na de donderdag. Stuur klanten een mail indien bestelling niet tijdig geleverd kan worden.

Pluspunten

Snelle levering en goed product.

Pluspunten

Voor 1600 besteld, morgen in huis! Geen woord aan gelogen! Top service!

Pluspunten

Heel correct levering en kwaliteit zoals verwacht

Pluspunten

Duidelijke informatie, goede verpakking en snelle levering

Pluspunten

Snelle en acurate levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Uitstekend product, en snel geregeld via de site van BOL.com

Levering een dag te laat, zonder communicatie vanuit Fancyfiets. Levering de volgende dag was mijn belangrijkste argument, het product had ik ook elders kunnen bestellen.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering en uitstekende service

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

wel het bestelde product ontvangen

ondanks het feit dat er een weekend tussen zat, werd de bestelling van 5 mei pas 15 mei geleverd, dus als klant absoluut niet tevreden hierover.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het product is goed

Optijd leveren. Niet zeggen voor 16:00 uur besteld is morgen in huis en dan een week later pas bezorgen... en zeker met moederdag.

Pluspunten

Duidelijke communicatie en snelle Levering en keurig verpakt

Houden zo

Pluspunten

Goede prijs. Snelle levering

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestellen ging goed. Bezorgen ook. Top

Het goede product leveren ( ipv een zadel krijg ik een paar remveertjes van een zundapp.)

Wethouder Sangersstraat 47 6191 NA Beek lb

046 4581030