1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het heeft opgestuurd wat ik besteld heb.

Wel 1 week te laat,en de dag ervoor had ik gebeld en toen hadden ze me gezegd dat het item uitverkocht was.

Pluspunten

Snelle levering met een zeer goede verpakking van de onderdelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes volgens afspraak/tijd geleverd.

De goede kleur sturen. Ik bestelde zilverkleurig. Staat ook op de pakbon maar kreeg zwart exemplaar geleverd.

Pluspunten

Snelle levering. artikel zoals het vermeld staat

Pluspunten

Supersnelle levering. Alles netjes verpakt. Helemaal OK

Pluspunten

Snelle levering. Prima prijs

Pluspunten

Snel en adequaat geleverd.

n.v.t.

Pluspunten

produkten op tijd zoals beloofd geleverd

Pluspunten

Bestelling netjes verpakt en is op afgesproken tijd bezorgd. 2 dezelfde fietslampen gekocht voor 2 dezelfde gazelle fietsen, maar wel een dames en herenfiets. Op dames fiets past de lamp perfect, op de herenfiets kan lichtbundel niet laag genoeg. Hoop dat we een oplossing kunnen vinden (want ik het de doos al weggegooid).

Pluspunten

Erg scherpe prijzen en zeer snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke spullen, goede prijs voor de meeste ascessoires. Er wordt volgens zeggen gewerkt aan een professionelere site.

Rommelige site. Bij mijn eerste bestelling al gemeld dat er wat fouten op stonden, waardoor artikelen te goedkoop aangeboden werden. Toch een voorlicht gekregen wat niet klopte met merk. Toen ik de dag erna heel vriendelijk terug belde voor een oplossing goed te woord gestaan. Nog een aantal zaken genoemd die verkeerd vermeld waren, waardoor er geld bespaard kon worden. gevraagd om een kortingsbon of tegemoetkoming voor het verkeerde geleverde voorlicht, zodat we de retourprocedure niet aan hoefden te gaan. Het voorlicht kon ik voor een andere fiets gebruiken. Ook verteld dat ik hun site had doorgegeven aan twee kleinere fietsenmakers in de buurt. Dit ging helaas niet. Toch besteld voor de tweede keer. Snelle levering. Jammer van het standpunt van de eigenaar, want door mijn opmerkingen konden een zadel en een achterlicht voor bijna niks op de site verwijderd worden, hoefden ze geen retour te doen, en hebben een aantal fietsenmakers hun site nu. Verder goede communicatie, snelle betaling en afhandeling. Er zit veel meer in dit bedrijf.

Pluspunten

Pluspunten

Snel goed en goedkoop

Verzendkosten er afhalen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

communicatie, lezen, eigenlijk alles. Mails worden niet beantwoord, geannuleerde opdrachten worden niet verwerkt en hetgeen jullie dan tegen wil in versturen is ook nog eens verkeerd.

Pluspunten

makkelijk te bereiken/contact

Pluspunten

Snelle service, goede prijs en in mijn geval zonder verzendkosten (>20,00). En vraag is snel beantwoord.

Op de telefoon kon ik niet zo snel vinden hoe ik in kon loggen. Kon wat meer prominenter op de website staan. Ik kreeg een foutmelding bij betaling. Het is wel goed gegaan en zo'n melding kan ook door derden zijn veroorzaakt.

Pluspunten

snelle levering en goede Klantenservice Houden je op de hoogte van de status van je bestelling.

Gewoon doorgaan zoals jullie nu doen. toppie

Pluspunten

Scherpe prijsstelling Duidelijk Levert snel volgens afspraak

Pluspunten

snelle levering en goed product zoals beschreven op de site

Pluspunten

Ik wilde een fietsslot, en dit bedrijf had verreweg de beste aanbieding. Scheelde bijna 5 euro met andere aanbieders. Het gekke was alleen dat ik alleen als ik via Beslist bestelde, deze prijs kon krijgen. Maar het is verder goed gegaan. Besteld, betaald en netjes binnen een paar dagen geleverd.

Ik kon die scherpe prijs alleen krijgen als ik via Beslist bestelde, en dat vond ik wel vreemd. Dat is toch alleen maar een zoekmachine?

Pluspunten

super afhandeling

Pluspunten

Snelle levering en netjes ingepakt geleverd

Pluspunten

Snel bezorgd en een goede prijs!

Geen

Pluspunten

Volgende dag geleverd

Wethouder Sangersstraat 47

6191 NA Beek lb