Prachtige waterman licht blauwe vulpen .

Voor wel een heel kleine prijs heb ik bij uw bedrijf een waterman vulpen gekocht. Dat schrijft zo mooi, en hoe dan ook, geschreven brieven zijn zo mooi als je mooi hebt leren schrijven( wij kregen daar nog een cijfer voor) Blok, hoofdletters en schuin schrijven. Dat is wat ik met deze goed in de hand liggende vulpen graag doe. Het was werkelijk prachtig verpakt in n harde box op mooie beige stof, onder een klemmetje in een overschuifdoosje ( over de box) EN.....heerlijke echte Haagse Hopjes, wat een leuk en lekker idee. Ja hoor een aanrader.

Great Shop & Services

Akkerman offers a physical experience that is devoid from just the online shops. Its nice that there's a human being actually bothered that you get what you want... To be able to go into the shop is another experience removed by internet shopping.

Snelle afhandeling en een verzorgde aflevering !

zie boven

Prima winkel

Veel service!

uitmuntende service

Altijd vriendelijke ontvangst, grote kennis van zaken, persoonlijk advies, en service die verder gaat dan verwacht: kortom een feestje om er een pen te kopen!

Coklin , Parker, een paar goed geleverd en nog beter schrijfende Tools

...een firma waar de klant / bedrijf binding nog iets betekend. Een zeer vlotte levering, met een erg leuke verrassing bij de levering. Één van de Kids verraste mij blij met een Vulpen van Parker, later zelf nog een paar van Coklin besteld. Een erg fijne web-winkel met een leuke vlotte zoekmachine die je begrijpt. Ook telefonisch contact is professioneel-fijn te noemen. Lang verhaal kort: gewoon doen bestel en ervaar hoe het ook kan, en waarbij de klant wordt bediend zoals het ook mag zijn. Medewerkers P.W.Akkerman doen het "Gewoon"...... Met groet, Libbe A. Bouma

Fantastische klantenservice

Prachtige winkel, fantastisch assortiment en geweldige medewerkers, die je niet alleen in de winkel maar ook telefonisch of per email alle hulp en ondersteuning bieden. Ook wanneer je een probleem hebt met een oude vulpen bieden doen ze alles om je te helpen. P.W. Akkerman 'goes the extra mile'. Wat een geweldige winkel en service!

Een bezoek aan de winkel in de Passage is altijd een belevenis.

In de afgelopen tijd heb ik zowel online, als in de winkel schrijfwaren gekocht. Het bezoek aan de winkel is altijd een belevenis. Vriendelijke bediening en een prachtige lokatie. Ook de online ervaring is erg persoonlijk met een prachtig verpakt product dat je thuisbezorgt krijgt.

Excellent

Ondanks het feit, dat de adviseuse de refill voor mijn Cartier dames pen niet op voorraad had, heeft ze me uiterst vriendelijk te woord gestaan en een poging gewaagd een alternatief aangeboden en vervolgens verwezen naar de Cartier Boutique in Amsterdam.

Snelle verzending.

Ik kreeg mijn producten snel. Wel jammer dat de inktcartridges die ik bestelde in een koker zitten en die niet werden geleverd maar ik in plaats daarvan gewone doosjes met cartridges ontving. Welliswaar met meer cartridges dan in de koker maar die kokers staan mooier op je bureau. Waarschijnlijk omdat ik voor brievenbusverzending heb gekozen en dit niet gaat met kokers maar daarvan werd op de site geen melding gemaakt.

Favoriete zaak

Zonder twijfel mijn favoriete winkel voor vulpennen en inkten. Perfecte service, geweldig assortiment en een prachtige winkel in de Haagse Passage.

I bought from Mexico and I was worried about the delivery, but fortunately everything was excelent. I recomend this page at all!

Excellent

Geweldige service aanrader.

EXCELENTE

BUENAS RESPUESTAS,EXCELENTE ATENCION Y RAPIDO DESPACHO,Y PRODUCTOS DE MUY BUENA CALIDAD

• ¿Nos recomendarías?

Geweldig assortiment en fijne service

Door de gedwongen winkelsluiting a.g.v. de Corona lockdown online enkele kleine zaken besteld. ( nwe converter en dan kan ik het niet laten om ook een mooie nieuwe kleur inkt aan te schaffen....) Iets waardoor je normaliter een goede reden hebt om de prachtige winkel te bezoeken. Maar wat een feest als je het doosje opent! Alle items feestelijk verpakt en nog eens enkele Haagsche Hopjes cadeau. Kijk, zo wordt zelfs online kopen bij deze fantastische Store een heerlijke ervaring!

Perfecte service van A-Z

Heb al meerdere malen bestelling geplaatst via website; werkt prima. Bestelde produkten mooi verpakt; ook degelijk en netjes verpakt in de omdoos. Zeer tevreden. Echte aanrader.

Aanrader

Prachtige winkel waar de medewerkers erg klantvriendelijk en professioneel zijn.

Klant is hier echt Koning

Wat een service! Top! Ik wist wat ik had besteld, maar ondanks dat, was het een kadootje hoe het was verpakt!

Snelle service, goed telefonisch bereikbaar

Ik wilde graag een Montblanc Meisterstuck Le petit Prince vulpen in ht blauw kopen en had dit reeds elders geprobeerd. Echter werd de levertijd 12 weken of langer en konden ze niet aangeven of hij überhaupt nog geleverd werd (de pen gaat uit de collectie van Montblanc). Akkerman in Den Haag gebeld en zij hadden er nog twee op voorraad met een F en M nib. Waarbij ik dacht een M nib nodig te hebben adviseerden ze een F nib, omdat Montblanc over het algemeen grotere nibs heeft dan andere merken. Afgesproken dat ze de F opstuurden en de M achter zouden houden. De volgende dag was de vulpen al bij mij thuis en het was precies zo als ze hadden verteld, de F nib was perfect van dikte en precies de dikte die ik wilde hebben. Dank voor de geweldige service en het zeer goede advies.

Snelle levering keurig met aandacht verpakt.

Fantastisch!

Mooie collectie en leuk verpakt, met Haagse hopjes als extraatje...

Mooie collectie en leuk verpakt, met Haagse hopjes als extraatje...

Superfijn!

Nog dezelfde dag kreeg ik bericht dat de vullingen onderweg waren en volgende dag waren ze er!

SUPERTOF !!!

Prachtige cadeauverpakking. Ruim op tijd geleverd. In perfecte staat. Supervriendelijk telefoongesprek. Met andere woorden: GEWOON TOP !!!

perfect

snelle levering, fantastische service