Supersnelle respons en supersnelle levering.

Ik denk voortaan mijn lievelingsleverancier !!

Nette service, ook nadat er een probleempje moest worden opgelost

Leuk dat het bestelde nog als een cadeau wordt ingepakt.

FANTASTISCH

Zo’n goeie “ouderwetse” service! Ongekend heden ten sage!

Erg snel

Besteld en nog geen dag later lag het bestelling al in de brievenbus. Goed en zorgvuldig verpakt.

Snelle levering en mooie verpakking

Mijn bestelling kwam snel aan en de producten waren feestelijk verpakt, een leuke verrassing!

Geweldige service

Goed advies gehad. Snelle en nette levering! Helemaal top.

Men reageert snel en met een goede extra service zoals het mooi inpakken van artikelen. Bij vragen krijg ik meteen Een goed antwoord.

Met een goed gevoel vertrouwd kopen!

Mooie site en prachtige producten die ik regelmatig bewonder. Al enige keren een bestelling gedaan, die ik met een blij gevoel heb ontvangen. Met veel aandacht en zorg wordt alles verzonden. Top! Ook de telefonische contacten verlopen prettig en geven je een goed gevoel.

Mooie collectie en goede informatie bij de producten in de webshop. Bestel- en leverproces verlopen perfect.

In alle opzichten perfect. Website, bestelproces, communicatie en niet onbelangrijk, waarmaken wat je beloofd.

Pakketje waar je blij van wordt.

Bestelling van inktpatronen kwam feestelijk verpakt en heel prompt aan. Geweldig!

Feestelijk

Ik kocht een Montblanc vulpen bij P.W. Akkerman waar ik al vele maanden op zoek was. Dat ik de vulpen bij P.W. Akkerman vond, gaf me al een feestelijk, blij gevoel. De aankoop via de website verliep vervolgens perfect en de pen werd al de volgende dag bij mij thuis afgeleverd: prachtig in een mooi papier verpakt en met een cadeautje erbij in de vorm van een doosje met bijpassende inkt-cartridges. Zeer feestelijk. De vulpen werd met ingevulde garantie geleverd, en ook dat was een zorgvuldigheid die blij maakt. Kortom: heel blij met mijn pen en de geleverde service

Snel en goed als altijd

Zeker aan te bevelen

Snelle levering, mooi verpakt.

Bestelling is binnen een werkdag geleverd, sneller dan voorzien. Ook was elk item ingepakt en zaten er een paar Haagsche Hopjes bij. Dit past een winkel met klasse; zo'n kleine bestelling zo zorgvuldig verpakken. Spullen zijn eveneens naar wens.

Optimale behandeling, ook voor een kleinigheid!

Nergens kon ik een adaptertje vinden bij twee winkels met schrijfwaren. 'Nooit van gehoord'. Via het web kwam ik bij Akkerman en het ding stond gewoon in het assortiment. Prachtig verpakt had ik het twee dagen later in huis.

Uitstekende hulp en assortiment

Personeel is vriendelijk, verpakking is veilig en het bedrijf levert producten van hoge kwaliteit.

Snel geleverd, netjes verpakt.

Aantal Schneider vullingen gekocht. Prijs was prima, slechts 2 euro om het te versturen. Alles was netjes verpakt.

Erg tevreden met het contact en aanbod van alternatieven.

Zie boven, erg tevreden over het contact en aanbod voor een goed alternatief.

Nette snelle levering

De levering van vulling was snel en goed en de wijze van verpakking was zeer netjes.

Vlotte en goed verzorgde levering

Dit was mijn eerste bestelling die ik via de webshop bij Akkerman heb gedaan: normaal bezoek ik de winkel zelf (hetgeen in deze tijd natuurlijk wat ingewikkelder is). Ik wist dus van tevoren dat mijn bestelling met de nodige aandacht zou worden verzorgd. De webshop zelf is wat minder prettig: het is duidelijk te zien dat hiervoor een wat ouder systeem voor wordt gebruikt wat bijna uit de voegen barst door de enorme hoeveelheid artikelen die er door de winkel geleverd kunnen worden. Hierdoor vond ik het wat moeilijker om het artikel te vinden waarnaar ik op zoek was. Waarschijnlijk ben ik gewoon te veel verwend: ik beveel deze winkel met een gerust hart aan.

100% A++++`

As always, first class service. There isn't a store as amazing as P.W. Akkermans on the planet.

Zoals het hoort en dan nog wat extra service!

Online een Cross vulpen gekocht. Bestelling, betaling en levering gingen vlot, zoals het hoort. Maar daar stopte de service niet: de vulpen uitpakken was als een cadeautje. Mooi ingepakt en met een Haags extraatje erbij. Plusplunten hiervoor!

Zeer goede service

Ik kreeg snel een nuttig antwoord op mijn vraag en ontving mooi ingepakte producten snel thuisgestuurd.

Mooie producten, goed verpakt, snel geleverd - wat wil een mens nog meer? Attente brief en zelfs een klein cadeautje erbij. Andere webshop kunnen zich hier een voorbeeld aan nemen. Zal zeker vaker bestellen.

Snelle levering en goed ingepakt.

15 Passage Den Haag 2511 AB