Super snel!

Groot assortiment en echt snelle levering, zelfs op minder dan 24u en naar Belgié dan nog! Super fijne webshop! Mooi ingepakt en zelfs met snoepjes erbij. Was net m’n verjaardag! Is nu eerste site waar ik heen ga om te bestellen.

Ik heb zowel in de winkel in Den Haag als op de webshop besteld. Allebei heel goede service. Levering naar België duurde slechts 1 dag.

Zeer snelle levering

Mijn kleindochter wilde een converter voor haar vulpen hebben, ze was slechts twee dagen in Nederland, dus haast was geboden. Na telefoon contact stuurde ze een link om de juiste converter te bestellen. Gedaan en de andere dag, juist op tijd, ontvangen. Prima service, aanbevolen.

Gewoon hartstikke goed

Komen erg snel bestelorders na en die worden ook netjes en tijdig geleverd; du sniets op aan te merken.

Een webshop die meedenkt!

Toen ik belde of de gewenste pennen op voorraad waren, keurig geholpen. En er werd met me meegedacht. Voor een bepaalde pen was een convertor nodig, een standaard zou passen. Maar de medewerker heeft het zelf gecontroleerd en dit bleek niet te passen. Mijn bestelling is door hem zelf aangepast en een wél passende convertor van een ander merk is meegeleverd. Dat is pas service, niet "gewoon" leveren wat de klant in zijn winkelmandje heeft gestopt, maar zorgen dat ik ook écht meteen kan schrijven. En dat de bestelling als cadeautjes worden afgeleverd is al bekend, maar het blijft fijn om ze zo te ontvangen.

Mooie verzorgde artikelen als cadeautjes ingepakt. En als extraatje de Haagjes Hopjes, erg leuk. De artikelen hadden wel in een kleiner verzenddoos verpakt kunnen worden.

Service met een hoofdletter S

Vulling nodig, eenvoudig te bestellen, prettige bevestiging en de dag erop in de bus.

Heel mooi product en snelle levering

Heel mooie inktfles van de 'Dutch Masters" met uitstekende kleur van inkt, bedankt om snel te leveren !

Goede producten en snelle verzending

P.W. Akkerman zorgt ervoor dat bestellingen altijd snel verzonden worden. Ze leveren goede producten, wat uiteraard te verwachten is van een hofleverancier.

Snelle levering en uitstekende service!

Alles in 1 keer goed

Al meerdere online bestellingen gedaan. Waarbij alles in 1 keer goed werd afgehandeld. Dat is 100% kwaliteit.

Kwaliteit aan een scherpe prijs en een vlotte verzending.

Uitstekend!

Vrij kort na mijn bestelling kreeg ik al bericht dat het bestelde klaar was voor verzending. In het korte proces van slechts 1 dag werd ik goed geïnformeerd. Bij ontvangst was ik blij verrast dat alles ook nog zorgvuldig in cadeauverpakking was gestoken en uiteraard was het bestelde precies wat ik verwachtte.

Supersnel levering aanrader voor iedereen.

lk heb goede en fijn ervaring kopen bij Akkerman vulpennen.

Goede en eerlijke service

Ik had een pen besteld die net niet meer op voorraad was, maar ik werd gelijk op de hoogte gehouden dat ze nieuwe pennen van dat merk de volgende week zouden ontvangen. Toen de pennen binnen waren kreeg ik nog een mail om mij hiervan op de hoogte te houden en dat ze de pen diezelfde dag nog op de post zouden doen, waardoor ik de pen de volgende dag had. De pen was ook netjes en veilig verpakt.

Helemaal prima!

Duidelijke site, prima prijs, snelle levering!

Altijd super service

Binnen een dag al in huis, mooi verpakt.

ik ben fantastisch geholpen door deze winkel. Al mijn vragen werden via de mail netjes beantwoord en wat ik wilde hebben was allemaal op voorraad. Zeer vriendelijke medewerkers. Ik koop hier beslist vaker.

Helemaal top!

Ruim assortiment, redelijke prijzen, snelle levering, mooi verpakt! Kom hier zeker vaker terug!

Heel tevreden

Prima service, zeer vriendelijk, snelle levering :)

Geweldige service en snel

Snel geleverd en een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling, wat een leuke verrassing! Kwalitatief goed spul!

Eenvoudig bestellen en zeer snel geleverd.

Ik heb een aantal nieuwe vullingen besteld. Het bestelproces is eenvoudig en de levering zeer snel.

Begint saai te worden :)

Al eeuwen klant en nog nooit teleurgesteld. Meedenken. Oplossend vermogen. Hele goede revisie en reparaties. Ook dit keer weer als een "kadootje" ingepakt.

Prima kwaliteit en snel geleverd

De typische Akkerman-flessen met een knikker in de hals blijven geweldig. De Dutch masters serie bevat heel fraaie inkten. Het zeegroen (of blauw?) van J. Israëls is een mooie, heel aparte kleur en moeilijk te vergelijken met gewone inkt.

Snel en prachtig

Ik had twee doosjes vullingen besteld. Ze waren er heel snel, de mail over de verzending was duidelijk en toen ik de envelop open maakte waren de doosjes prachtig ingepakt, bijna te mooi om open te maken. Een hele leuke verrassing.

15 Passage

Den Haag 2511 AB