Zeer goed geleverd, en mooie en lekkere stukken vlees.

Zeer prettig, was de eerste keer dat ik hier bestelde. Maar zal zeker nog vaker gebeuren.

Ondanks de hitte deze week, toch nog koel bezorgd

Tot nu toe een aantal dingen geproefd en die waren netjes verpakt en erg lekker!

100% betrouwbare kwaliteit en smaak !

Online bestellingen worden zoals aangegeven, op duidelijke en informatieve site, volledig nagekomen. De inhoud is hygiënisch en gekoeld perfect verpakt, zodat er geen enkel "bederf" van buitenaf mogelijk is. Bij een telefonische vraag werd ik ontspannen te woord gestaan en op een open deur vraag werd met humor gereageerd. ( Peter Paul ) En .... ik ben bij deze slager terecht gekomen via hun website, die mij het 60 er en 70 er jaren vertrouwde slagerij gevoel terug gaf.

goede service en een mooi product.

Ik heb een paar mooie recepten voor de varkenswangen die ik ga uitproberen.

Goed en eerlijk vlees. Mooi aangeleverd en ruim afgesneden

Ga ik vaker bestellen.

groots !

alles naar wens ! top producten !

Uitstekend vlees, met een prima bezorging.

Heerlijk vlees voor de BBQ gehad. De manier van verpakken en verzenden was uitstekend Afgeleverd op afgesproken datum / tijd. Oftewel, hier kun je gerust je vlees bestellen.

Topkwaliteit en perfect geleverd!

Valt niks aan toe te voegen.

Kwaliteit en smaak

Het ontvangst van mijn bestelling is altijd een feest. Keurig ingepakt en prima gekoeld. Van de week heb ik een maaltijd van een restaurant gegeten. Zij hadden heel duidelijk hun vlees niet van Slagerij Spoelder.

geweldig....!

prima,goede informatie, op tijd bezorgd.

Uitstekend zoals altijd.

Erg makkelijk bestellen; levering de volgende dag. Erg lekker vlees voor een redelijke prijs. Kan geen verbeterpunten vinden.

VOORBEELDIG

niets te wensen ga zo door

Totaal.Ambachtelijk.

Kip van de supermarkt gaat langer mee want je blijf kauwen. Kip van Spoelder smelt in je mond. Alles komt heerlijk koel verpakt en is altijd op tijd bezorgen. Het zou alleen beter kunnen als Pierre Windt het kwam koken.

Geweldige goede service. Mooi gekoeld verpakt.

zal zeker vaker bestellen.

Eerste keer top na derde keer flop

eerste keer was echt top, maar nu karbonade de een is 1cm en deansrebijna 2,5cm is niet echt makkelijk met het bereiden vanhetvlees. Rollade was helaas bij de 2de keer niet uit een stuk durfde deze dan ook niet meer toestellen,viel bij het snijden uitelkaar, toch jammer kwaliteit is goed.

Top kwaliteit

Jammer dat ik niet om de hoek was ik een elke dag klant

Goed verzorgd keurig verpakt

Geweldig lekker vlees

Zowel de pata negra, de herz-salami als de ossenhaas is erg goed (top van Nederland).

Topproduct!

Wilde ivm anemie ijzerrijk eiwit en koos voor wilde duif. Slagerij Spoelder had dat, ik bestelde er drie en oh, wat een service. Goed verpakt, gekoeld en op tijd geleverd. Plus een keurig bericht over het product en receot. Zeer fijne ervaring. Duif kende ik reeds als kind in Suriname. Stiekem was dit ook een soort 'reünie'met het kind van toen. Top!

Zoals gebruikelijk. Uitstekend vlees, prima service. Vaste klant.

Zag er echt aantrekkelijk uit. Smaakt zelfs nog beter

Bestelling was prima verpakt en keurig afgeleverd. Alle bestelde artikelen waren keurig verpakt. Eendeborst spiesen waren echt erg lekker. Chavapcici daarin tegen wil wat tegen erg droog en te hard om nog te eten. Jammer.

Snelle levering, goed verpakt en top kwaliteit. Nieuwe klant erbij

Snelle levering, goed verpakt en top kwaliteit. Nieuwe klant erbij

Het vlees is erg goed. De zelfgemaakte ham is lekker.

Deze keer was ik niet zo tevreden met de levering. Het was een warme dag en het bleek dat mijn pakket met vlees vanaf 14 uur in de bestelauto had geliggen. Ca. 17.30 ontving ik het vlees. Bij het uitpakken was er vrij veel condens. Ik bestel vis bij een viswinkel in Huizen. De vis wordt bezorgd door Food Post.nl en is altijd goed gekoeld. Misschien is het een idee om het vlees ook via Food Post.nl te bezorgen.

Prima kwaliteit net als in voorafgaande jaren

Mooi vlees, goed gekoeld geleverd

Is nu de 3e keer dat ik vlees bij Spoelder bestel en thuis laat bezorgen. Vlees is van hele goede kwaliteit en wordt altijd goed verpakt en goed koel geleverd!

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.