Voor de eerste keer besteld, gelijk goed bevallen. Snelle levering.

Goede kwaliteit, vriendelijke mensen, veel verpakkingsmateriaal

In ons gezin zijn vegetariërs en biologisch vlees eters. Voor Spoelder gekozen omdat zij veel verschillende vleessoorten en producten aanbieden en online versturen. In mijn woonplaats is geen biologische slager en ik heb geen eigen vervoer om mijn bestelling zelf op te halen. De vleeseters in ons gezin vinden de verschillende vleesproducten erg lekker, goed van smaak en mals. Spoelders verkoopt zelfs aspic, waar lastig aan te komen is. Minpunt vind ik het vele verpakkingsmateriaal, wat niet allemaal recycleerbaar is. De plastic vacuüm zakjes kan ik bij het plastic doen. Maar de piepschuim tray onder het vlees en de Polystyreen koelbox kan ik alleen bij het restafval doen. Het zou mooi zijn als er een milieuvriendelijke verpakking zou komen.

Alsof ik het zelf in de winkel opgehaald heb.

Levering is kwalitatief erg goed

Mijn eerste levering was op tijd en keurig netjes verpakt. De producten waren van goede kwaliteit.

Zoals altijd top

Zoals je.mag verwachten keurig. Netjes geleverd, goed verpakt. Korte vraag via site binnen 1 uur was de vraag beantwoord en oplossing aangereikt Jammer dat het de winkel niet in de buurt is anders had ik er zeker veel langs gegaan

Topkwaliteit vlees

Spoelder levert zoals gewoonlijk weer prachtig, smakelijk vlees van topkwaliteit. Wanneer je in deze tijd wat minder vlees wil consumeren, neem dan het heerlijke vlees van Spoelder, wanneer je wel een lekker stukje vlees wil !

Knipoog aan Spoelder

Buiten het gebruikelijke: keurig verpakt, snelle levering, en betrouwbaarheid is hun vlees zo verbijsterend lekker. Iedereen denk dat ik een wereld kok ben omdat ik zo'n heerlijk stuk vlees of kip op tafel zet. Ik zeg dan; "Hartelijk dank" maar van binnen geef ik een knipoog aan Spoelder. ;)

klasse, goede levering

bestel zeker nog eens bij u

Goede kwaliteit vlees

Zie boven

Misleidende prijzen

Prijzen zijn blijkbaar per 100 g maar dit is niet duidelijk aangegeven op de website. De foto's van de producten laten meerdere stuks zien. Hierdoor heb ik 2 stuks braadworst gekregen terwijl ik meerdere verwachtte.

Goede producten, snelle levering.

Overzichtelijke website met stuk voor stuk heerlijke producten. Mis alleen bij de vleeswaren nog een lekkere ambachtelijke paté

super

Goed verzorgd met koelelementen En alles ingeseald

Vacuum was weg van de vacuumverpakte spareribs

Vacuum was van de verpakte spareribs af. Verder staan er 6 spare ribs terwijl er maar 5 geleverd zijn. Begrijpelijk gezien het totaalgewicht maar dan gewicht aangeven op leverbon

Fantastisch lekker vlees

Erg goed verpakt en lekker vlees. Heel blij mee dat op verzoek alles apart verpakt kan worden.

Mooi vlees, juist zoals je ziet op de site, kregen we het thuis!

Net als de vorige bestelling correct en netjes geleverd. Prima vlees en alles goed verzorgd. Dit blijft mijn vaste adres om online vlees te bestellen.

Uitstekend zoals altijd

Goede site en makkelijk in gebuik. Het vlees is goed verpakt en de levering was prima. Zeer goede kwaliteit vlees. Erg tevreden klant.

Top vlees, netjes vacuüm verpakt aan huis geleverd!

Al meerdere keren hier mijn vlees besteld, het vlees is van zeer goede kwaliteit en de prijzen zijn redelijk. Bij levering zijn alle porties netjes vacuüm verpakt zodat je het makkelijk in kunt vriezen. In de toekomst zal ik hier zeker blijven bestellen!

Gourmetvlees besteld was weer prima kan weer even vooruit en het smaakte prima.

Goed verpakt en smakelijk vlees, erg lekker en we zullen zeker herhalen.

Goede kwaliteit

Heerlijk vlees en een goede kwaliteit. Goed verpakt, als je een lekker stukje vlees wil dan zit je hier goed.

Tevreden. ondanks enkele onvolkomenheden.

Bezorging is vlekkeloos verlopen en de wijze van inpakken was boven verwachting. Ondanks dat mijn bestelling niet geheel overeen kwam met de werkelijkheid (qua gewicht), is de wijze waarop u dit ingevuld hebt mij tevreden gestemd. Wat ik mij wel afvraag is waarom ik +/- 2,5 kg ontvang i.p.v. 3 kg. (is dit omdat alles voorverpakt is?). Hoe dan ook, het vlees is van goede kwaliteit en de biefstuk zeer mals (was wel op randje houdbaarheid). Met vriendelijke groet.

Prima levering

Zelfs met een dag vertraging door Post.nl werd het vlees nog goed gekoeld afgeleverd.

Uitmuntend!

Mijn vlees komt keurig ingepakt aan. Ik heb Spoelders zelf aabevoelen aan mijn Post.nl bezorger! De kwaliteit van het vlees is geweldig maar nog belangrijker, het smaakt uitstekend!!! Hun biefstuk 'is too die for"

Goed vlees verkeerde cut

Ik had 2 brisket besteld. Het vlees was uitstekend. Alleen het was niet gesneden zoals ik het van een brisket verwachte. Volgende keer aangeven of het de flat of de point is, maar ook snijden zoals het gewoon is in Amerika. Misschien goed genoeg voor de oven, maar niet voor de bbq. Daar ik geen vet had voor bescherming.

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.