Erg goede kwaliteit van alle vlees en vleeswaren

Netje op tijd bezorgd. Goed gekoeld en vacuum verpakt. Met datum voor hioudbaarheid. Top.

keurig volgens afspraak, netjes gekoeld ontvangen. ben er blij mee,

Een 10 voor bestellen, bezorgen, en betrouwbaarheid.

Maar uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van het vlees en dat is altijd een 10. Hun assortiment is heel erg uitgebreid en voor ieder wat wils.

Uitstekend gesneden vlees

Het vlees wat ik heb ontvangen was uitstekend en goed gesneden. Misschien wel goed om wat meer milieu vriendelijker koelboxen te gebruiken.

Wonderful!

Top quality! The meat was carefully and professionally packed, and it was all of very high quality. Delicious maiskip and lamsbout, I will absolutely buy meat from Spoelder again!

prima geregeld, uitstekende kwaliteit

Op donderdag lamsvlees besteld voor de paasdagen. Bestellen via de website is erg gemakkelijk op de overzichtelijke site. Snel daarna een bericht ontvangen dat het bestelde vlees de volgende dag bezorgd zou worden. De bestelling is inderdaad keurig op tijd bezorgd, netjes verpakt in een isolatiebox met koelelementen. Prima geregeld. Het vlees was van uitstekende kwaliteit.

Goede kwaliteit

Mooi vlees, goed verpakt en heerlijke smaak; echt vlees en geen supermarkt kwaliteit.

Keurig gekoeld binnen gekregen. Mooi vlees.

Zie boven.

Meer dan uitstekend!

Bezorging top! Vlees meer dan geweldig!!

Levering te vroeg

Bestelling op tijd gedaan een aangegeven dat de bestelling op donderdag geleverd moest worden. Helaas de bestelling op woensdag al aangeleverd waardoor het vlees weer de vriezer is moest.

Al diverse keren besteld, steeds binnen 2a3 dagen thuis geleverd (zuid Limburg) top kwaliteit.

Het was weer geweldig

Zoals alle voorgaande bestellingen, ook ditmaal snel verzonden, uitstekend verpakt en van excellente kwaliteit. Heerlijk om op je gemak lekkere vleesproducten uit te zoeken, er extra informatie over te lezen en aanwijzingen voor bewaren en bereiden te krijgen. Dat kan in een fysieke winkel niet; online wel.

Eerste bestelling maar zeker niet de laatste

Snelle levering, keurig gekoeld verpakt, heerlijk stuk vlees

dik tevreden

dik tevreden

Het gourmetvlees smaakte weer prima

Heerlijk vlees.Fijn dat er nog goede slagers zijn. Snelle levering en overzichtelijk verpakt

Presentatie en diversiteit van de vleesschotel was teleurstellend

Schotel bestond uit grote stukken vlees, weinig variatie en onaantrekkelijk gepresenteerd. Zeker voor een kerstschotel. Bv hamburgers waren gewoon dikke hamburger in 4 stukken gesneden. Dit voldoet zeker niet aan mijn verwachting

Onvoorstelbaar!

Het verheugt mij dat er nooit iets mis is gegaan met mijn bestelling. Waar kan je nog meer zeggen dat je bestelling altijd op tijd komt en dat de kwaliteit altijd uitmuntend is. Het is fantastisch dat er een bedrijf is waar je 100% op kan vertrouwen! Zij blijven NUMBER ONE!

Super lekkere bavet en goede service.

Ondanks de drukte op kerstavond hoefde ik niet lang te wachten en de Chili con carne die we met deze Bavet in de Dutch Oven op het kampvuur hebben gemaakt was heerlijk.

Top vlees, goede kwaliteit en erg smaakvol

Goed geholpen en net personeel

Geweldig lekker!

Het bestelde vlees om te gourmetten was goed verpakt. De kwaliteit van het vlees is geweldig. Je merkt direct dat het vlees zeer vers is. Even aanbraden en zeer intens van smaak. Eindelijk weer eens een echt stuk vlees gegeten en dat vraagt om herhaling.

Goede ervaringen elke keer weer.

Prima vlees en goede service.

Very good meat, very good service

Well packed, with ice and in an insulation box.

Helemaal goed!

Mooi assortiment, goed verpakt, snel geleverd, goed dun gesneden. Kortom, helemaal goed!

Snel en goed!

Goede kwaliteit vlees, snelle levering, kwalitatieve levering want het vlees is echt nog koel.

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.