Prima slagerij

Kan alleen de ervaring van de vorige twee bestellingen geven, die gingen perfect. Déze beoordeling komt eerder dan de levering... Levering komt pas op de opgegeven vrijdag 22 november, dus afwachten. Men had de datum niet goed gelezen bij de order (een week te vroeg).

een geweldige slagerij.

Wij komen speciaal uit Hilversum om de geweldige kwaliteit bij slager Spoelder,

Niet best..

Wild zwijn kan zo niet verkocht worden; vol met zeentjes en pezen. Ik sloeg een modderfiguur tijdens het opdienen. tevens, een poulet is wat anders dan tenderloin, wat je uiteraard niet kunt stoven, maar het wordt doodleuk als zodanig verkocht. Ik heb voor 30 euro weg kunnen gooien. Mensen toch, wat een nodeloos geblunder. Ik zie graag een tegemoetkoming.

Heerlijk vers kwaliteitsvlees, perfekt bezorgd.

Zoals altijd, heerlijk vlees van perfekte kwaliteit, keurig verpakt. Slagerij Spoelder is mijn adres als het om BBQ vlees en specialiteiten gaat! Absolute aanrader, zeker voor de toch wat bijzondere vleessoorten voor de BBQ liefhebber.

Buitengewoon zorgvuldig verpakt en verzonden.

Ik heb meteen na ontvangst jullie gebeld en Martijn aan de lijn gehad om te laten weten hoezeer ik verrast was over de zending. Ik was zeer ingenomen met de kwaliteit van de koeling. Prima verpakt. Alles zeer zorgvuldig gedaan. Dank u.

Heel tevreden

Heel tevreden over zowel het vlees als de levering

Mooi, vers en super lekker

Mooie schone zwezerik en zeer smakelijk. Ook de eigen gemaakte rauwe ham was erg lekker. De rest nog niet op, maar de belofte is er. Bestellen een bezorgen ging erg vlot. Goed verpakt en volgens afspraak bezorgd. Ik bestel hier graag weer.

snelle bezorging

Zeer goed verantwoord vlees. Snelle bezorging

Prima levering gekoeld en mooie producten

Mooi en lekker vlees, goed verpakt en netjes geleverd

zeer goed

3 keer besteld en 3 keer zonder tegenvaller. Producten zijn prima gekoeld verpakt. De website is duidelijk en overzichtelijk en af en toe leuke aanbieding.

TOP!

Super kwaliteit en altijd heel vriendelijk!

Perfect bbq advies!

Wij kregen een mooi stuk vlees 1 1/2 kg en goede uitleg hoe te bereiden! Zeer vriendelijk personeel.

Goede en snelle levering

Zeer tevreden alleen 1 klein puntje van kritiek... Ik had 2 losse briskets besteld van 1.5kg en van 2kg, deze werden geleverd als 1 grote brisket van 3,5kg. Aangezien 1 brisket niet voor mezelf is en ik wat weinig verstand van vlees heb weet ik niet goed hoe ik deze nu mooi moet verdelen zodat we beiden een goed stuk vlees hebben. Verder zag alles er prima uit en goed verpakt, ben benieuwd hoe het vlees gaat zijn!

Pluspunten

Prima service van Slager Spoelder. Na bestelling en opgave van voorkeurs datum m.b.t. verzending, is er vertraging ontstaan bij PostNL. i.p.v. levering op zaterdagochtend heeft PostNL geleverd op Maandagmiddag. Na tel. contact met Spoelder hebben zij geprobeerd om de levering alsnog op zaterdag te laten plaatsvinden, helaas is dit niet gelukt. Slager Spoelder heeft direct aangeboden om het betaalde bedrag voor de bestelling terug te betalen. Fantastische service van deze Slager. Hier kan PostNl van leren. Op korte termijn ga ik zeker een nieuwe bestelling plaatsen.

Beste Nick, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Alles was keurig verpakt. Overal zat een sticker op met productnaam en gewicht. Kwam goed gekoeld aan op de dag die ik gevraagd had.

Beste Marchel, Bedankt voor het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Zeer goede service en kwaliteit van het vlees is uitstekend en netjes op tijd geleverd spoelder slagerij is echt een aanrader

Beste Emanuel, Bedankt voor het geweldige cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Geweldig assortiment, top service. Bestelling was perfect verpakt en koel gehouden.

Beste, Bedankt voor het fantastische cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Goede kwaliteit. Keurig geleverd op gewenste datum !

Beste, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Als aow'er kan ik me niet zó vaak een dinertje permitteren, maar soms heb ik er gewoon zin om vrienden te verwennen. Dan wordt het geheid een bestelling bij Spoelder. "Italiaans Braadstuk" deze keer. E r werd geadviseerd om dit prachtvlees te grillen, maar ik had een fijne jus nodig, dus heb ik het vlees zojuist in de pan gebraden (tot een kerntemperatuur van 48 graden). Het diner uis pas vanavond, maar ik kon het niet laten om het vlees - rosbief - voor te proeven. Een sensatie!! Ik ben inmiddels niet anders gewend van Slagerij Spoelder, maar ik ben er werkelijk enthousiast over, wát een kwaliteit!!

Volgens mij valt er niet zo veel te verbeteren. Nu geen kapsones krijgen natuurlijk, gewoon lekker zo doorgaan!

Beste Rob, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Gewoon kwaliteit vlees en goede service van dit bedrijf. Alles wordt vers geleverd en netjes verpakt en verzonden.

Pluspunten

Prima vlees. Levering snel en was goed gekoeld.

Beste Marjan, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Vlugge en ontzettend verzorgde levering... heerlijk vlees... ook minder gekende stukken vlees te koop... meer dan een aanrader

Pluspunten

Snel en super leuk dat je online vlees kunt bestellen

Ik baal enorm van mezelf dat ik het verkeerde huisnummer op het formulier heb ingevuld. De biefstukken zijn bij het verkeerde huis bezorgd. Wel frappant dat het ze niet onbekend voor kwam, niet perse gebruikelijk om biefstukken met de post te sturen. Vraag me af hoe de persoon die het aannam reageerde?

Pluspunten

Prima verzorgd pakket!! Ook de informatie omtrent levering was perfect.!

Het enige minpuntje vond ik de hoogte van de verzenkosten.

Beste Roel, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Snelle levering, keurig vlees.

Beste Bart, Bedankt voor het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.