Echt top kwaliteit!

Gehele proces (opnieuw) als zeer prettig ervaren. Van bestelling tot levering helemaal top! Voor mijn vlees ga ik normaal al naar de betere slagers en ondanks dat de prijs niet aan de lage kant is is het elke euro waard, dan maar een keer wat minder en beter. Kwaliteit echt fantastisch! En voor de liefhebbers van low & slow: probeer de brisket eens, zeker een dagje voor uit trekken maar resultaat mag er dan ook zeker zijn!

Uitstekend en prima levering.

Alles klopt en dank

Snelle service.

Snelle service. Heb het vlees nog niet bereid, maar ziet er goed uit. Prima verzending.

Spoelder perfekt

Zaken doen met slagerij Spoelder was perfect, vond het alleen minder dat ik vanaf het eerste kontakt moment e-mails begon te ontvangen van onduidelijke beleggings firma,s die me bit-coins wilden verkopen ,en die mijn voornaam, die ik alleen bij slagerij Spoelder heb gebruikt als aanspraak titel vermeldden!

Perfect geleverd, mooi produkt

Volgens belofte geleverd op het juiste dagdeel. Vlees altijd zeer goed van kwaliteit, ook nu weer.

Wat een geweldige kwaliteit

Het vlees is super netjes en gekoeld bezorgd. Met goede uitleg over tht. Smaakt super!!!

Ondanks de drukte bij postnl waardoor de zending een dag langer onderweg is geweest was het vlees nog op de juiste temperatuur! Smaakte ook er goed, dank je wel en voor herhaling vatbaar.

Heerlijk vlees! Snel geleverd, kwaliteit.

zeer tevreden over levering en kwaliteit vlees

zeer tevreden over levering en kwaliteit vlees

Zoals altijd weer topkwaliteit en snel in huis

Wederom de bestelling van wild zwijn racks en poulet weer snel in huis en goed verpakt met alle info erbij. Het vlees is zeer goed verpakt met ijspakkingen en vacuüm. Dit blijft mijn favoriete adres voor mooi vlees.

Correcte levering en het vlees is van hoge kwaliteit. Ook de recepten op de site te vinden bij elk gekocht product is van toegevoegde waarde.

voor het eerst iets besteld en alles klopte

Ik wilde graag zwezerik eten en dat was bij de lokale slager nauwelijks te bestellen. Via internet bij Spoelder terecht gekomen en dit samen met kalfswangen en lamshaas besteld. Alles was heerlijk. Ook verzending, in tempex doos voorzien van koelelementen die nog deels bevroren waren bij aankomst was helemaal in orde. Compliment

Allemaal keurig geregeld

Op tijd geleverd. prachtig verpakt, goede kwaliteit. Bedankt

Super eerste levering

Goed en koel verpakt. Ook het vlees zelf was allemaal geseald en netjes verpakt. Kwaliteit van het vlees is wat je ook van Slagerij Spoelder verwacht. Het vlees smaakte heerlijk!

Uitstekende kwaliteit

alles is geld zeker waard

prima verzorgd, hgoede kwaliteit

De bestelling was goed verpakt en kwam in zeer goede staat aan.

Bezorging perfect heel prima en goed ingepakt Lamsschouder en Maiskip waren heerlijk sappig en mals

Prima vlees

Zoals gewend was het vlees weer super. En geleverd zoals aangegeven.

Snelle en goede levering

Snel geleverd en zeer goed verpakt. Was nog goed koud bij aankomst

Prima levering, vlees was prima op temperatuur en van uitstekende kwaliteit. Aanrader

prima service en goed vlees

Vlees was prima verpakt in koelbox, ziet er prima uit en was ook erg lekker. Tevens veel variatie, ook voor de bbq.

Goede kwaliteit met een snelle levering

Gewoon een hele goede kwaliteit vlees en zeer netjes verpakt en op tijd geleverd. We gaan zeker nog vaker bestellen.

De verpakking uitermate netjes. De lamshaasjes waren ontzettend lekker. De rest moet ik nog eten. Bestel zeker weer!

Goed verzorgd

Heel netjes verpakt

Geweldige smaakvolle producten, goed verzorgd aangeleverd, zeker voor herhaling .

de eerste levering was zonder meer goed.

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.