Goed vlees en wild en groot assortiment

Voor de derde keer besteld, goed assortiment en goed vlees. Ook spullen die ik niet snel bij de lokale slager kan vinden zoals varkenswangen. De wild zwijn is mijn favoriet, poulet voor de goulash en rack voor op de bbq. Veel keuze is gewicht. Het is netjes vacuüm verpakt en kwam ijs en ijskoud binnen door de koelelementen en de coolbox van piepschuim eromheen. Ben erg tevreden over Spoelder!

Prima kwaliteit vlees !

Ik had eerder een bestelling geplaatst, maar had toen nog geen account. Beide keren was het bestelde prima in orde. Zowel de kwaliteit van het vlees als de de verpakking en de verzendinformatie waren heel goed.

De bestelde producten zijn altijd prima verpakt en zeer smaakvol. Tot nu nu zeer tevreden over de bestelde producten. Er zijn nog veel dingen te proberen en te proeven.

vreemd dag als je een gourmetschotel besteld je het in zakjes krijgt

Ik had een gourmetschotel besteld. Ik kreeg het in zakjes bevroren geleverd. Vreemd want bij ander internetwinkels krijg ik het wel op schaal thuisbezorgd. Ik moest bovendien wachten tot het begon te ontdooien voor ik het in zakjes in de vriezer kon doen. Jammer

Topkwaliteit!

Het vlees is altijd van top kwaliteit, vers en vacuüm verpakt.

Formidabel

Bestelling keurig verpakt. Veel zorg aan besteed. Het vlees zag er uitstekend uit. Meerdere soorten besteld. Inmiddels de lamsschouder in de slowcooker bereid. Hij was voortreffelijk.

Mooi gesneden vlees, snelle levering

De lamsschouders waren een stuk groter dan gepland, dat was een aangename verrassing. De rest ziet er heel netjes uit, dat gaan we op een ander moment proeven. Klein verbeterpuntje: ik had niet begrepen dat het vlees koelkast vers aan zou komen, ik had diepgevroren vlees verwacht.

Uitstekend vlees

Prima producten, prima service

Perfect !

Uitstekend vlees, zeer goede verpakking, heel klantvriendelijk en goede levering. Wat mij betreft perfect!

TOP

TOP kwaliteit TOP vriendelijk personeel TOP winkel

Fantastische kwaliteit

Net als vorig jaar kalfswangen besteld voor de Kerst. Het vlees (het vraagt wat voorbereiding) was weer om te zuigen. Veel complimenten ontvangen van de gasten. Heel klein minpuntje vind ik dat je bij bestelling alleen in gewicht kan bestellen en niet in stuks. Ik had 12 kalfswangen besteld (na telefoontje kreeg ik te horen dat ze ongeveer 250 gr. per stuk waren, derhalve heb ik voor 3 kg besteld). Na ontdooien bleken het er 17 te zijn, derhalve 5 teveel. Het zou heel erg handig zijn als je bepaalde artikelen ook per stuk zou kunnen bestellen. Bijkomend voordeel was dat we er twee dagen later nog weer een keer van hebben kunnen eten. Wat is het toch lekker. Ook de biefstuk voor de steak tartaar was prima. Kortom ik ben héél erg tevreden. Met vriendelijke groet, Stefan Bouhuijzen (3628 NB Kockengen).

Voor de eerstekeer bij Slagerij Spoelder besteld en alles was top.

Goed vlees, goed verpakt en geleverd

Het vlees was goed gekoeld en goed verpakt. Levering volgens afspraak

Heerlijk vers vlees, goed gesneden en met zorg verpakt

Een ‘betere’ gourmetschotel of een mooi groot stuk vlees voor de oven of de kamado. Ik vind Spoelder erg veelzijdig, het gemak van thuisbezorgen ( we wonen absoluut niet op afhaal afstand) maakt dat we opnieuw bestellen

Keurig en vers

De eerste keer dat ik vlees online heb besteld en laat bezorgen. Op de site werd duidelijk omschreven hoe ervoor gezorgd word dat het verse vlees ook vers aankomt bij de klant. Nu, en dat het vers is en blijft dat is nu bewezen! Goed en netjes verpakt en koel werd het aan huis bezorgd. De verpakking is zo netjes, dat je het ook meteen zou zien als er iemand aan zou hebben zitten rommelen. De kwaliteit van het bestelde vlees was ook erg goed, en we zijn dus erg tevreden. We gaan zeker meer bestellen bij slagerij Spoelder!

Heerlijke bavette

De bestelling kwam goed gekoeld binnen en het vlees was heerlijk mals

Keurig!

Altijd goed verpakt, mooi vers vlees, nooit een miskoop gehad. Kom altijd terug bij deze slager.

Prima manier om te bestellen

De eerste keer hier bestellen was afwachten hoe alles ging.... Dat beviel zo goed, dat we nu alweer voor de vierde keer het vlees voor de kerst bij hen hebben besteld. Alles weer vacuüm en goed gekoeld verpakt. Kwaliteit beter als de super om de hoek en je hoeft niet zelf naar de vakslager vanuit Almere naar Laren in ons geval. Deze keer is kortom zeker niet de laatste keer !!

Beloofd en geleverd

Toppie

De bestelling is op de afgesproken tijd afgeleverd.

Gemakkelijk digitaal besteld en op tijd geleverd.

Spoelder is pure kwaliteit

Het genieten moet nog komen, want mijn bestelling is voor de maaltijd op tweede kerstdag. Maar het oog wil ook wat: de Beef Wellington was meteen al, op het eerste gezicht, een traktatie. Ik heb ze niet voor niets bij Spoelder besteld. Ervaringen uit eerdere jaren gaven me alle vertrouwen.

Beter dan bij Albert Hein

dit vlees is beter dan uit de supermarkt en een goede slager hebben wij niet meer op het dorp.

fantastisch

Prima en goede slagerij..

Mijn vlees-ervaring is prima met Spoelder. Vlees wordt snel geleverd en wat ook niet uit te vlakken is, altijd nog heerlijk gekoeld! Zeker een aanrader en vlees is van goede kwaliteit...

zeer netjes verpakt en goed vlees

Het was allemaal zeer goed verpakt . En goed koel gehouden . Volgend jaar weer een bestelling. TOP

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.