Goede en snelle levering

Zeer tevreden alleen 1 klein puntje van kritiek... Ik had 2 losse briskets besteld van 1.5kg en van 2kg, deze werden geleverd als 1 grote brisket van 3,5kg. Aangezien 1 brisket niet voor mezelf is en ik wat weinig verstand van vlees heb weet ik niet goed hoe ik deze nu mooi moet verdelen zodat we beiden een goed stuk vlees hebben. Verder zag alles er prima uit en goed verpakt, ben benieuwd hoe het vlees gaat zijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service van Slager Spoelder. Na bestelling en opgave van voorkeurs datum m.b.t. verzending, is er vertraging ontstaan bij PostNL. i.p.v. levering op zaterdagochtend heeft PostNL geleverd op Maandagmiddag. Na tel. contact met Spoelder hebben zij geprobeerd om de levering alsnog op zaterdag te laten plaatsvinden, helaas is dit niet gelukt. Slager Spoelder heeft direct aangeboden om het betaalde bedrag voor de bestelling terug te betalen. Fantastische service van deze Slager. Hier kan PostNl van leren. Op korte termijn ga ik zeker een nieuwe bestelling plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Nick, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Alles was keurig verpakt. Overal zat een sticker op met productnaam en gewicht. Kwam goed gekoeld aan op de dag die ik gevraagd had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marchel, Bedankt voor het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Zeer goede service en kwaliteit van het vlees is uitstekend en netjes op tijd geleverd spoelder slagerij is echt een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Emanuel, Bedankt voor het geweldige cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Geweldig assortiment, top service. Bestelling was perfect verpakt en koel gehouden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Bedankt voor het fantastische cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Goede kwaliteit. Keurig geleverd op gewenste datum !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Als aow'er kan ik me niet zó vaak een dinertje permitteren, maar soms heb ik er gewoon zin om vrienden te verwennen. Dan wordt het geheid een bestelling bij Spoelder. "Italiaans Braadstuk" deze keer. E r werd geadviseerd om dit prachtvlees te grillen, maar ik had een fijne jus nodig, dus heb ik het vlees zojuist in de pan gebraden (tot een kerntemperatuur van 48 graden). Het diner uis pas vanavond, maar ik kon het niet laten om het vlees - rosbief - voor te proeven. Een sensatie!! Ik ben inmiddels niet anders gewend van Slagerij Spoelder, maar ik ben er werkelijk enthousiast over, wát een kwaliteit!!

Volgens mij valt er niet zo veel te verbeteren. Nu geen kapsones krijgen natuurlijk, gewoon lekker zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Rob, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Gewoon kwaliteit vlees en goede service van dit bedrijf. Alles wordt vers geleverd en netjes verpakt en verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima vlees. Levering snel en was goed gekoeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marjan, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Peter-Paul te Pas

Pluspunten

Vlugge en ontzettend verzorgde levering... heerlijk vlees... ook minder gekende stukken vlees te koop... meer dan een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en super leuk dat je online vlees kunt bestellen

Ik baal enorm van mezelf dat ik het verkeerde huisnummer op het formulier heb ingevuld. De biefstukken zijn bij het verkeerde huis bezorgd. Wel frappant dat het ze niet onbekend voor kwam, niet perse gebruikelijk om biefstukken met de post te sturen. Vraag me af hoe de persoon die het aannam reageerde?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima verzorgd pakket!! Ook de informatie omtrent levering was perfect.!

Het enige minpuntje vond ik de hoogte van de verzenkosten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, keurig vlees.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles in de winkel ziet er aantrekkelijk uit, ze zijn hulpvaardig en geven goed advies. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Bij catering van BBQ’s hebben ze ook verrassend lekkere salades en wordt het vlees top bereid! Absoluut mijn voorkeursslager!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven .niet goedkoop maar wel goed vlees en goede service.

Ga zo door. e.Dounen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aan alle verwachtingen is voldaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle bezorging, goed vlees

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, goede kwaliteit

moest de kip uit het vacuüm halen om in te vriezen. Zou fijn zijn als je aan kunt geven per hoeveel je ze gevacumeerd zou willen hebben

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vlees is netjes en goed verpakt

waarom overal kruidenboter bij doen , is niet nodig we halen het overal af, alles gaat hetzelfde smaken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende producten. Snel geleverd. Billijke prijzen.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke website en zover ik nu al kan beoordelen heerlijke producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel verzonden. Heel goed verpakt! Heerlijk vlees. Top service

Het is niet goedkoop. Maar zeker niet onredelijk

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.

Filter op Taal