GEWELDIG!

Op mijn mailtje met een vraag werd nog buiten werktijd per telefoon beantwoord! En de volgende dag per telefoon weer verteld dat alles geregeld was! Goede service, subliem verpakt en super kwaliteit vlees. Ik zou het iedereen aanbevelen om hier vlees te kopen!

Heel goed verzorgd, en prima vlees. Snelle afhandeling van je bestelling en alles wordt netjes ingepakt bezorgd.

Eten kwam bedorven aan

Erg teleurgesteld voor 90 euro besteld alles was bedorven

Elke maaltijd was weer een klein feestje!

Leveren kwaliteit en bezorgen op tijd.

Zeer tevreden.

Dit was onze eerste kennismaking om op deze manier online vlees te kopen. We zijn verbaast en verrast dat het zo perfect is verlopen en met prima kwaliteit vlees. We gaan er zeker mee door! Bedankt!!

Altijd een feestje

Wederom heerlijk genoten van een Italiaans braadstuk. Leden van ons kookclubje hebben het zich goed laten smaken.

Mijn eerste ervaring was dik in orde.

UITSTEKEND

PRIMA VERPAKT KWALITEIT UITSTEKEND VOOR HERHALING VATBAAR

Zeer tevreden en perfect gekoeld

Ik had online kipschnitsels besteld. Deze kwamen zeer goed gekoeld bij ons aan. Uitstekend verpakt.

Fantastisch, klasse!

Ik was verrast door de website en webshop van Slagerij Spoelder! Lange tijd hebben wij in de randstad gewoond en verbleven en ik was de vertrouwde echte slagerijen die al generaties lang een mooie reputatie hadden opgebouwd kwijt toen wij naar Zeeland verhuisden. Geen echt pekelvlees in Zeeland, geen gelardeerde kalfslever bv.... Via een bestelling in de webshop, met klasse verpakking en bezorging ben ik weer een mooie vleeservaring rijker! Ik hoop nog lang klant te mogen blijven! Dank jullie wel!

Geweldige kwaliteit

Geweldige kwaliteit vlees, goede levering van 't vlees, echte aanrader voor de echte vlees liefhebbers

Mooi stukje vlees. Perfect ingepakt en gekoeld (ik was wat laat met ophalen) maar nog steeds heerlijk koel Ik koop heel erg zeker het volgend stukje vlees bij jullie .

Helemaal in orde

Goede website, snelle zorgvuldige levering, mooi vlees en de mogelijkheid om producten te kopen die ik niet makkelijk ergens anders kan vinden.

Eigenlijk perfect.

Het was 30 graden buiten maar mijn bestelling kwam nog koud aan. Dus perfect verpakt. Ik heb biefstuk besteld en dat was....perfect. Hun kipfilet kan niet malser zijn. Vol smaak en perfect. Als jij het een keer probeerd ben je gelijk verkocht. Als ik met hun vlees kook ben ik een echte kok.

Prima ervaring

Het zijn altijd kwaliteit producten. Alleen jammer dat er geen mogelijkheid is voor bezorging op dezelfde dag als dat het vlees verstuurd wordt door de slager. Zou een eigen bezorgdienst iets zijn? Ik hoop altijd dat de post vlot is .

Weergaloos én top service

Na zeer goede ervaringen met mijn kalfswangetjes met Kerst had ik nu o.a. een Italiaans braadstuk besteld. Helaas was er vertraging bij Post.nl en werd mijn bestelling naar verwachting te laat afgeleverd. Hierover gebeld met Slagerij Spoelder. De eigenaar zei: "geen probleem ik stuur zo een medewerker uw kant uit, krijgt u een nieuwe bestelling" en zo geschiedde. Waar zie je deze service nog? Bij slagerij Spoelder dus!!! De eigenaar vroeg mij wel om de te late levering gewoon in ontvangst te nemen met het verzoek het vlees te temperaturen. Zo gezegd zo gedaan. Het vlees had een te hoge kernwaarde en mij werd door de eigenaar vriendelijk verzocht het vlees niet meer in te vriezen en/of te consumeren. We zouden er doodziek van kunnen worden. Zelden heb ik met zoveel pijn in het hart zoiets lekkers in de kliko moeten gooien. En de tijdige nalevering: werkelijk verrukkelijk dat braadstuk, écht topklasse.

top service

midden in de hittegolf geleverd. Vlees was goed gekoeld verpakt. Kwaliteit was erg goed. Heerlijk genoten! Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastische klantenservice

We hadden een bestelling geplaatst voor vrijdag 21 augustus, bezorgen in de avond. Echter stond de bezorger al op donderdag 13 Augustus voor de deur. Helaas waren we niet thuis en werd de bestelling op vrijdag 14 in de avond bezorgd. Nu is dat met vlees en 30 plus graden niet echt bevordelijk. Contact gehad met Spoelder en alsnog zal er een bestelling worden geleverd op vrijdag 21 augustus, super service en onwijs bedankt.

Vers en erg smaakvol

De dry aged rib eye was heel mooi gemarmerd en erg smaakvol. De lamsbout was heel mals en lekker. We gaan nog vaker bestellen bij Spoelder.

Zeer goed geleverd, en mooie en lekkere stukken vlees.

Zeer prettig, was de eerste keer dat ik hier bestelde. Maar zal zeker nog vaker gebeuren.

Ondanks de hitte deze week, toch nog koel bezorgd

Tot nu toe een aantal dingen geproefd en die waren netjes verpakt en erg lekker!

100% betrouwbare kwaliteit en smaak !

Online bestellingen worden zoals aangegeven, op duidelijke en informatieve site, volledig nagekomen. De inhoud is hygiënisch en gekoeld perfect verpakt, zodat er geen enkel "bederf" van buitenaf mogelijk is. Bij een telefonische vraag werd ik ontspannen te woord gestaan en op een open deur vraag werd met humor gereageerd. ( Peter Paul ) En .... ik ben bij deze slager terecht gekomen via hun website, die mij het 60 er en 70 er jaren vertrouwde slagerij gevoel terug gaf.

goede service en een mooi product.

Ik heb een paar mooie recepten voor de varkenswangen die ik ga uitproberen.

Goed en eerlijk vlees. Mooi aangeleverd en ruim afgesneden

Ga ik vaker bestellen.

groots !

alles naar wens ! top producten !

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.