Super vlees, goede verpakking en tijdige verzending

Zie boven

Wat een prachtig stuk rood vlees!

De zwezerik moet nog gegeten worden, maar geen twijfel dat dit goed gaat komen. Snelle service en afspraken worden nagekomen...

Heerlijk!

Super lekker vlees en snel & goed verpakt thuis bezorgd.

Goed vlees. Uitstekend verpakt.

Wordt mijn online slager

Altijd Kwaliteit!

Wat ik ook bestel, de kwaliteit is subliem. Een plus is dat hun website vernieuwed is, een ook geweldig. Eenmaal besteld, moet je terug komen voor meer.

Goed contact over de bestelling.

De levering kon niet op de dag dat ik wilde ivm Hemelvaart. Keurig contact wanneer het wel uit kwam. Goede verzending, keurig ingepakt. Ijsblokken nog bevroren. Héérlijk top. Zeker een aanrader.

top: kwaliteit en service

Zeer goed assortiment en kwalitatief heel goed vlees. De slager is heel behulpzaam als de bestelling aangepast moest worden.

Goed verpakt, fijne verse producten

Was alleen een probleem met PostNL over bezorging, kon de slager niets aan doen, maar de PostNL wilde niet binnen 24 uur leveren. Eerst na bijbetalen kon er een avondlevering plaatsvinden. Dit was jammer, maar het pakket was prima verzorgd. Mooie porties, heel fijn

Vlees van goede kwaliteit en vriendelijke klantenservice

Een probleem met de levering werd telefonisch toegelicht. Dat was fijn.

Zeer tevreden!

Kwaliteitsvlees, goede afstemming bij vragen, prima verpakking en bezorging.

Top kwaliteit

Echt top kwaliteit Heerlijk vlees, goede service Echt een aanrader

top

Gourmetvlees besteld. voor twee keer dacht ik Het is genoeg voor drie keer. zaterdag deel 1 gegeten deel twee en drie in de vriezer. Smaakte prima.

kwaliteit is goed, kwantiteit minder

ik had 4 stuks eendenborst besteld. er werden er maar 3 geleverd. het gewicht klopte wel. krijg 2 personen op bezoek en wilde voor elk een borst klaar maken, nu moet ik deze drie dus verdelen. het was fijn geweest als er iemand even belde met de vraag: moeten het 4 stuks zijn of de bestelde 600 gram (3 stuks)

Prima bevallen eerste aankoop

Goede website, maar vooral heerlijk vlees dat, zeer goed verpakt, op de gewenste leverdag is geleverd. Dit was onze eerste aankoop, maar is heel goed bevallen.

Erg goede kwaliteit van alle vlees en vleeswaren

Netje op tijd bezorgd. Goed gekoeld en vacuum verpakt. Met datum voor hioudbaarheid. Top.

keurig volgens afspraak, netjes gekoeld ontvangen. ben er blij mee,

Een 10 voor bestellen, bezorgen, en betrouwbaarheid.

Maar uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van het vlees en dat is altijd een 10. Hun assortiment is heel erg uitgebreid en voor ieder wat wils.

Uitstekend gesneden vlees

Het vlees wat ik heb ontvangen was uitstekend en goed gesneden. Misschien wel goed om wat meer milieu vriendelijker koelboxen te gebruiken.

Wonderful!

Top quality! The meat was carefully and professionally packed, and it was all of very high quality. Delicious maiskip and lamsbout, I will absolutely buy meat from Spoelder again!

prima geregeld, uitstekende kwaliteit

Op donderdag lamsvlees besteld voor de paasdagen. Bestellen via de website is erg gemakkelijk op de overzichtelijke site. Snel daarna een bericht ontvangen dat het bestelde vlees de volgende dag bezorgd zou worden. De bestelling is inderdaad keurig op tijd bezorgd, netjes verpakt in een isolatiebox met koelelementen. Prima geregeld. Het vlees was van uitstekende kwaliteit.

Goede kwaliteit

Mooi vlees, goed verpakt en heerlijke smaak; echt vlees en geen supermarkt kwaliteit.

Keurig gekoeld binnen gekregen. Mooi vlees.

Zie boven.

Meer dan uitstekend!

Bezorging top! Vlees meer dan geweldig!!

Levering te vroeg

Bestelling op tijd gedaan een aangegeven dat de bestelling op donderdag geleverd moest worden. Helaas de bestelling op woensdag al aangeleverd waardoor het vlees weer de vriezer is moest.

Al diverse keren besteld, steeds binnen 2a3 dagen thuis geleverd (zuid Limburg) top kwaliteit.

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.