Super goed

Het vlees is super goed goed verpakt en goed gekoeld

Heerlijk en prachtig stuk vlees

Iknhebber 6 uren over gedaan . Maar het resultaat was geweldig

Ziet er goed uit

Is goed verpakt per 2 of 1 En was lekker koel toen het thuis afgeleverd werd. Moet het vlees nog proberen maar dat zal wel smaken. Tot nu positieve ervaring

Lekker vlees, snelle afhandeling en levering van de bestelling.

Vlees is netjes verpakt en voelde nog koel bij het uitpakken. Vlees smaakt goed. Enige minpuntje is dat de porties van de biefstukken en hamburgers, ed. wat klein zijn.

Groot assortiment, mooi gesneden en snelle levering

Voor de eerste keer bij Slagerij Spoelder besteld. Het vlees was goed gekoeld en goed verpakt. Levering volgens afspraak Nu nog koken en hopelijk genieten

Topkwaliteit en keurige bezorging

Al meermalen besteld vanwege de kwaliteit en professionaliteit. Het bestelproces werkt super, het aanbod is compleet en met de juiste volume opties. De levering is vervolgens ideaal met de iced boxen zodat alles vers op de stoep staat. Een aanrader!

het was weer goed geregeld, mooi op tijd en netjes ingepakt.

Could not be better

Ik ben waanzinig blij met mijn order. Op tijd bezorgt, prima verpakt en de kwaliteit van het vlees was uitmuntend! Ik heb gisteren een nieuwe order geplaast en hoop een vaste klant te zijn.

Net als voorgaande keren weer uitstekend geleverd!

Wederom weer blij met de levering van Spoelder. Alles heerlijk vers gesneden en vers vacuüm verpakt bezorgd gekregen. Netjes in handzame porties.

Snel geleverde bestelling Komt heel goed gekoeld aan.En goede kwaliteit.

Snel, perfect verpakt en goede kwaliteit

Ik heb een poosje bij een van de concurrenten besteld maar die leveren alleen bevroren aan. De kwaliteit van het vlees van Spoelder is perfect, niet bevroren zodat we het zelf nog in porties kunnen verdelen (wanneer nodig, veel is al goed verpakt voor de vriezer) vacuum verpakken en de vriezer in. De bestelling wordt netjes geleverd in een tempex box met koelelementen erin. Ik ben om, als Spoelder op deze manier doorgaat dan blijven wij zeker klant! Top!

Zoals altijd, prima levering

Zoals altijd uitstekende levering.

Keurig op tijd bezorgd in drie pakketjes gedeeld en in de vriezer gedaan. Zag er nu al lekker uit. Ga vaker bestellen.

Uitstekende en heerlijke producten!

Bestelling ijskoud aangekomen op mijn adres. Zeer goed verpakt met overal de houdbaarheidsdatum erop vermeld! Zeer tevreden!

Voor het eerst klant

Prima bezorgd en goed koel ingepakt.

mooi vlees

goede service, en mooi vlees

Goed vlees en wild en groot assortiment

Voor de derde keer besteld, goed assortiment en goed vlees. Ook spullen die ik niet snel bij de lokale slager kan vinden zoals varkenswangen. De wild zwijn is mijn favoriet, poulet voor de goulash en rack voor op de bbq. Veel keuze is gewicht. Het is netjes vacuüm verpakt en kwam ijs en ijskoud binnen door de koelelementen en de coolbox van piepschuim eromheen. Ben erg tevreden over Spoelder!

Prima kwaliteit vlees !

Ik had eerder een bestelling geplaatst, maar had toen nog geen account. Beide keren was het bestelde prima in orde. Zowel de kwaliteit van het vlees als de de verpakking en de verzendinformatie waren heel goed.

De bestelde producten zijn altijd prima verpakt en zeer smaakvol. Tot nu nu zeer tevreden over de bestelde producten. Er zijn nog veel dingen te proberen en te proeven.

vreemd dag als je een gourmetschotel besteld je het in zakjes krijgt

Ik had een gourmetschotel besteld. Ik kreeg het in zakjes bevroren geleverd. Vreemd want bij ander internetwinkels krijg ik het wel op schaal thuisbezorgd. Ik moest bovendien wachten tot het begon te ontdooien voor ik het in zakjes in de vriezer kon doen. Jammer

Topkwaliteit!

Het vlees is altijd van top kwaliteit, vers en vacuüm verpakt.

Formidabel

Bestelling keurig verpakt. Veel zorg aan besteed. Het vlees zag er uitstekend uit. Meerdere soorten besteld. Inmiddels de lamsschouder in de slowcooker bereid. Hij was voortreffelijk.

Mooi gesneden vlees, snelle levering

De lamsschouders waren een stuk groter dan gepland, dat was een aangename verrassing. De rest ziet er heel netjes uit, dat gaan we op een ander moment proeven. Klein verbeterpuntje: ik had niet begrepen dat het vlees koelkast vers aan zou komen, ik had diepgevroren vlees verwacht.

Uitstekend vlees

Prima producten, prima service

Perfect !

Uitstekend vlees, zeer goede verpakking, heel klantvriendelijk en goede levering. Wat mij betreft perfect!

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.