Het was weer geweldig

Zoals alle voorgaande bestellingen, ook ditmaal snel verzonden, uitstekend verpakt en van excellente kwaliteit. Heerlijk om op je gemak lekkere vleesproducten uit te zoeken, er extra informatie over te lezen en aanwijzingen voor bewaren en bereiden te krijgen. Dat kan in een fysieke winkel niet; online wel.

Eerste bestelling maar zeker niet de laatste

Snelle levering, keurig gekoeld verpakt, heerlijk stuk vlees

dik tevreden

dik tevreden

top

Het gourmetvlees smaakte weer prima

Heerlijk vlees.Fijn dat er nog goede slagers zijn. Snelle levering en overzichtelijk verpakt

Presentatie en diversiteit van de vleesschotel was teleurstellend

Schotel bestond uit grote stukken vlees, weinig variatie en onaantrekkelijk gepresenteerd. Zeker voor een kerstschotel. Bv hamburgers waren gewoon dikke hamburger in 4 stukken gesneden. Dit voldoet zeker niet aan mijn verwachting

Onvoorstelbaar!

Het verheugt mij dat er nooit iets mis is gegaan met mijn bestelling. Waar kan je nog meer zeggen dat je bestelling altijd op tijd komt en dat de kwaliteit altijd uitmuntend is. Het is fantastisch dat er een bedrijf is waar je 100% op kan vertrouwen! Zij blijven NUMBER ONE!

Super lekkere bavet en goede service.

Ondanks de drukte op kerstavond hoefde ik niet lang te wachten en de Chili con carne die we met deze Bavet in de Dutch Oven op het kampvuur hebben gemaakt was heerlijk.

Top vlees, goede kwaliteit en erg smaakvol

Goed geholpen en net personeel

Geweldig lekker!

Het bestelde vlees om te gourmetten was goed verpakt. De kwaliteit van het vlees is geweldig. Je merkt direct dat het vlees zeer vers is. Even aanbraden en zeer intens van smaak. Eindelijk weer eens een echt stuk vlees gegeten en dat vraagt om herhaling.

Goede ervaringen elke keer weer.

Prima vlees en goede service.

Very good meat, very good service

Well packed, with ice and in an insulation box.

Helemaal goed!

Mooi assortiment, goed verpakt, snel geleverd, goed dun gesneden. Kortom, helemaal goed!

Snel en goed!

Goede kwaliteit vlees, snelle levering, kwalitatieve levering want het vlees is echt nog koel.

Top verpakking

Zeer tevreden, super vlees. Kom zeker terug.

Kwalitatief hoogstandje

Super verpakt, goed gekoeld en inderdaad een dag later bezorgd ondanks dat PostNL nog steeds heel druk. Het is kwaliteits vlees en dat proef je ook.

Voor de eerste keer besteld, gelijk goed bevallen. Snelle levering.

Goede kwaliteit, vriendelijke mensen, veel verpakkingsmateriaal

In ons gezin zijn vegetariërs en biologisch vlees eters. Voor Spoelder gekozen omdat zij veel verschillende vleessoorten en producten aanbieden en online versturen. In mijn woonplaats is geen biologische slager en ik heb geen eigen vervoer om mijn bestelling zelf op te halen. De vleeseters in ons gezin vinden de verschillende vleesproducten erg lekker, goed van smaak en mals. Spoelders verkoopt zelfs aspic, waar lastig aan te komen is. Minpunt vind ik het vele verpakkingsmateriaal, wat niet allemaal recycleerbaar is. De plastic vacuüm zakjes kan ik bij het plastic doen. Maar de piepschuim tray onder het vlees en de Polystyreen koelbox kan ik alleen bij het restafval doen. Het zou mooi zijn als er een milieuvriendelijke verpakking zou komen.

Alsof ik het zelf in de winkel opgehaald heb.

Levering is kwalitatief erg goed

Mijn eerste levering was op tijd en keurig netjes verpakt. De producten waren van goede kwaliteit.

Zoals altijd top

Zoals je.mag verwachten keurig. Netjes geleverd, goed verpakt. Korte vraag via site binnen 1 uur was de vraag beantwoord en oplossing aangereikt Jammer dat het de winkel niet in de buurt is anders had ik er zeker veel langs gegaan

Topkwaliteit vlees

Spoelder levert zoals gewoonlijk weer prachtig, smakelijk vlees van topkwaliteit. Wanneer je in deze tijd wat minder vlees wil consumeren, neem dan het heerlijke vlees van Spoelder, wanneer je wel een lekker stukje vlees wil !

Knipoog aan Spoelder

Buiten het gebruikelijke: keurig verpakt, snelle levering, en betrouwbaarheid is hun vlees zo verbijsterend lekker. Iedereen denk dat ik een wereld kok ben omdat ik zo'n heerlijk stuk vlees of kip op tafel zet. Ik zeg dan; "Hartelijk dank" maar van binnen geef ik een knipoog aan Spoelder. ;)

klasse, goede levering

bestel zeker nog eens bij u

Goede kwaliteit vlees

Zie boven

Over Slagerij Spoelder

Na jarenlang ervaring in het uitoefenen van ambachtelijk vakmanschap in de slagerij, nu ook de mogelijkheid om ons vlees online te bestellen. Laat thuisbezorgen of haal je pakket op bij één van onze 2500 afhaalpunten. Dit gebeurt zonder tussenkanalen. Je schaft de versproducten dus rechtstreeks aan van de vakspecialist.