Konino blijft hetzelfde als HG: wat het belooft, doet het.

Weer Supreme Science Selective Rabbit bij Konino besteld en weer een tevreden klant. Onze konijnen zijn er dol op. Konino stuurt je eerst een dankjewel mail met de opmerking dat ze meteen aan slag gaan. Zodra het pakket ontvangen is door de koerier krijg je een track & trace van deze koerier en dan heb je het pakket voordat de tijdslimiet verstreken is. Ga zo door Konino!

Prima!!

Heldere site, snelle bezorging

Betrouwbaar en snelle levering

Eerste keer besteld en ik ga zeker vaker bestellen,de verzendkosten zijn laag en de aanbiedingen zijn super.Alles was netjes verpakt,misschien kunnen jullie ook nog in de toekomst Cisaral drops en Meranox aanbieden want dat heb ik ook vaak nodig voor mijn Nijntjes.

Aantrekkelijke prijzen en snel geleverd.

Levering prima, Timothy hooi bruin en muf

Bestelling is snel en in prima staat bezorgd, maar het Timothy hooi viel erg tegen qua kleur, geur en volgens de caafjes ook qua smaak. Het ging vooral om de prima prijs voor de back to nature zakken, dus blij dat we weer even vooruit kunnen nu.

Goede en snelle service

Onze 8 konijnen worden er heel blij van!

Handig en voordelig

Altijd alles snel in huis en keurig geleverd. Scheelt een hoop gesjouw en ook nog een stuk voordeliger dan bij de dierenwinkel in de buurt.

Even betrouwbaar als het merk HG.

Bij het plaatsen van de bestelling, krijg je een mail van Konino waarin ze aangeven je bestelling met de grootste zorg te behandelen. Dat doen ze ook en je krijgt een track & trace op het moment het pakket naar je verzonden wordt.

Altijd goed

Altijd goed en snel

Super snelle service en top kwaliteit

Een fijne en duidelijke site waar je alles kunt vinden voor je knaagdieren. De kwaliteit is goed en deservice perfect. Zelfs door drukte mailen ze je nog als ze een fout gemaakt hebben. Ik had de producten snel en wordt verzonden met Post NL wat sowieso een van de betere koeriersdienst is! Kortom bestel hier je producten voor je knaagdier en je krijgt er geen spijt van!

Altijd prima!

Ik beveel konino aan, nooit problemen. Snelle levering,duidelijke communicatie

Altijd blij met de snelle bezorging en prima producen

Ik ben al jaren klant van Konino en heb eigenlijk nog nooit een probleem gehad zoasl een te late levering of ontbrekende/beschadigde onderdelen. Dat is noemenswaardig, want bij veel webshops heb ik dat wel (regelmatig) meegemaakt. Daarnaast is het assortiment groot, zo ongeveer alles dat ik voor mijn konijnen nodig heb is er te vinden.

Excellent

We love the farm Timothy hay!

goede service en snelle levering

Zeer tevereden over de de website , de geleverde produkten en snel in huis tegen een mooie prijs.

Net als HG doet wat het belooft.

Wij zijn al jaren klant bij Konino. Bestellen gaat heel makkelijk via hun website. Wat er in voorraad is, is ook makkelijk te zien. Zodra je een bestelling geplaatst heb, krijg je een e-mail met de bevestiging van wat je besteld hebt. Op het moment dat het pakket wordt overgedragen aan PostNL ontvang je een track & trace waarmee je je zending kunt volgen. Als je voor 12.00 uur bestelt, ontvang je de volgende dag de producten; zelfs op zaterdag.

Mijn bestelling kwam snel. Top hoe het verpakt was.

Afspraak is afspraak!

Konino geeft van te voren duidelijk aan wat beschikbaar is en waarschuwt als er meer besteld wordt dan in voorraad is. Vervolgens krijg je een mail waarin staat wanneer het product geleverd wordt. Hieraan houdt men zich stipt!

Snel, goede prijs

Er wordt snel geleverd. De artikelen zijn goed geprijst. Betrouwbaar.

super

Snelle levering, goede producten, prima prijzen

Goede kwaliteit Konijnenvoer

Kwaliteit is prima. Mijn konijnen boven de 5 jaar doen het er goed op. Ook de bezorging is prima. Nooit problemen mee gehad. Ik zou iedereen zijn of haar konijnenvoer laten kopen.

Goede prijs

Online konijnenvoer en koelelementen besteld, ivm de hitte gekozen voor webshop met snelle levering - vandaag voor 1200? Volgende dag! Helaas was dat niet gelukt, maar alsnog binnen 3 werkdagen ontvangen en tegen goede prijs.

Prima service en snel geleverd!

Mis alleen de zoekfunctie (op de mobiele website). Verder fijne winkel, goede prijzen en snelle levering.

Goede producten

Goede producten voor een goede prijs. Levering binnen 2 werkdagen.