Snel, goede prijs

Er wordt snel geleverd. De artikelen zijn goed geprijst. Betrouwbaar.

super

Snelle levering, goede producten, prima prijzen

Goede kwaliteit Konijnenvoer

Kwaliteit is prima. Mijn konijnen boven de 5 jaar doen het er goed op. Ook de bezorging is prima. Nooit problemen mee gehad. Ik zou iedereen zijn of haar konijnenvoer laten kopen.

Goede prijs

Online konijnenvoer en koelelementen besteld, ivm de hitte gekozen voor webshop met snelle levering - vandaag voor 1200? Volgende dag! Helaas was dat niet gelukt, maar alsnog binnen 3 werkdagen ontvangen en tegen goede prijs.

Prima service en snel geleverd!

Mis alleen de zoekfunctie (op de mobiele website). Verder fijne winkel, goede prijzen en snelle levering.

Goede producten

Goede producten voor een goede prijs. Levering binnen 2 werkdagen.

Al eerder besteld bij konino. De erwtenvlokken zijn hier zeer scherp geprijsd. Ik vind het hooi helaas van iets mindere kwaliteit dan ik verwacht had. De website is overzichtelijk, de bestelling is snel bezorgd. . De erwtenvlokken blijf ik zeker hier bestellen als de prijs laag blijft. Al met al prima webwinkel.

Goede producten tegen een scherpe prijs

Al jaren een geweldige winkel. Levering altijd vlot en goed verpakt.

Goede spullen voor goede prijs

Ik heb hooi en snoepjes besteld voor mijn konijnen. Was de eerste keer dat ik hier bestelde en alles ging goed qua bestellen, betalen en bezorgen. Ik ben tevreden. Ik zal wel vaker bestellen denk ik. Goede prijs voor goede producten.

Altijd netjes

Goede producten voor een goede prijs. Levering zoals aangegeven binnen 1 of 2 werkdagen.

Zeer snelle levering

Bestel hier al jaren naar tevredenheid

Duidelijk te zien hoeveel voorraad er is. En er wordt altijd naar afspraak geleverd.

Perfect, supersnelle levering, zeer gunstige prijzen

Top, kwalitatief goed voer, gunstig geprijsd en supersnel geleverd.

Altijd goede producten voor een goede prijs! Netjes geleverd en ons konijn is er erg blij mee!

Snelle levering en veel keus.

Altijd top!

De beste prijs voor mijn konijnenvoer!

Niks te klagen.

Goede producten

Veel keus en levering binnen 2 werkdagen.

Snelle levering en goede hooi

Voor mijn konijnen eigen merk timothy hooi en reguliere hooi gekocht en zeer tevreden. Timothy hooi is/was niet het groen van bijv. bepaalde merken, maar de strengen zijn mooi lang (en zo eten de konijnen meer ;)). Reguliere ook heel mooi en de konijnen vonden het ook erg lekker. Enige nadeel is dat veel dingen op zijn. Verzenden gaat heel snel, alles wordt goed ingepakt en alles is vaak de volgende of de werkdag erna binnen.

Altijd een goede ervaring!

Heb altijd een goede ervaring met Konino. Het hooi dat ik hier bestel is inmiddels het enige hooi dat mijn konijn nog wilt eten!

Snelle levering, leuke producten

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering en een goede prijs

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering netjes verpakt

Altijd goed verpakt

Levering vaak binnen 2 werkdagen, behalve als het druk is bij PostNL.

Overwinningsplein 11

9728 GP Groningen