Snelle service, vriendelijke mensen, top producten, goede prijzen

Snelle service, vriendelijke mensen, top producten, goede prijzen

Rijk aanbod en op een eenvoudige manier al je konijnen benodigdheden in huis!

Al enige tijd bestel ik al mijn benodigdheden voor mijn konijnen via Konino. Dit vervalt mij ontzettend goed! Rijk aanbod, snelle levering, goed verpakt en met persoonlijke aandacht. Bij twijfel over een bestelling wordt er gelijk contact met je opgenomen. Ik heb al vaker meer gekregen dan besteld, heel attent! De laatste keer had ik twee maïskolven besteld, maar kreeg twee zakken vol beschadigde maïskolven. Mijn konijnen zijn er helemaal blij mee! Ik raad iedereen aan om konijnen boodschappen bij Konino te bestellen.

Goede service en snelle levering

Goed verpakt en correcte afhandeling

Snelle levering . Tip top in orde

Snelle levering , goed verpakt! Ik merk de laatste 2 bestellingen wel dat het hooi niet zo groen is, meer geel. Wel jammer…mijn konijnen eten het wel maar zijn doller op groen hooi.

Altijd goed en betaalbaar

Bestellingen hij Konino zijn altijd goed en betaalbaar. Ik bestel hier standaard mijn konijnenvoer!

Betrouwbaar en veel keus

Bestelling wordt altijd snel geleverd.

Weer uitstekend!

Altijd goede en snelle service.

Altijd goed!

Bestelling altijd keurig bezorgd

Alles was snel binnen, leuke prijzen!

Goede webshop, goede service en uitgebreid aanbod,

Konino doet wat beloofd, snelle goed verpakte verzending van kwalitatief goed product, zeer tevreden.

Bestelling was snel geleverd en goed verpakt. Ook super lief dat er 2 gratis snacks voor de cavia's bij zaten. Ik heb al vaker bij Konino besteld tot volle tevredenheid.

Aanrader.

Mijn gehele bestelling keurig en zeer snel ontvangen. Nette prijzen. Aanrader!

Perfect en snel geleverd

Alles was perfect en werd snel geleverd.

Alles prima!

Snacks

Orde kwam op tijd aan. Ik bestelde verschillende snacks voor mijn konijnen. Helaas lusten ze niet alle snacks. Goede prijzen

Zoals altijd top!

Zeer goede prijzen en snel geleverd.

mijn ervaring is super!!!!!!!!!!!!!!!

mijn konijnen (16) en cavias (13) zijn super blij met hen eten!!!!! en de prijs is super en ga zo door!!!!!!!

Snel en betrouwbaar

Fijne duidelijke webshop met veel keus.

Goede prijs en snelle levering

Zoals altijd keurig verpakt en netjes op tijd afgeleverd. Prijs is scherp.

Konino levert snel en de producten zijn goed.

Ruim assortiment. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Veel konijnen producten

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering.

Veel keus goede prijs

Mooie en duidelijke website je kunt precies zien hoeveel voorraad er is van de artikelen. Bestelling wordt snel en goed geleverd