Super service!!

Super service en levering!

Mooie planten, maar helaas met spam

Echt hele mooie planten gekocht en niets dan lof hiervoor. Helaas vindt 123planten het nodig om je na de aankoop allemaal mails te sturen. Mails die niet nodig zijn voor de verkoop en waar je ook geen toestemming voor hebt gegeven - of waar je op z'n minst je voor kan afmelden. Jammer dus!

Beste Feike, Bedankt voor jouw feedback en verdere toelichting via de e-mail. Fijn om te vernemen dat je blij bent met de planten. We hebben samen gecontroleerd of de juiste e-mails zijn verzonden. Hieruit blijkt dat je de volgende mails hebt ontvangen; -Orderbevestiging -Tijdsindicatie voor levering -Update tijdsindicatie -Beoordelingsverzoek Hierbij heb je aangegeven dat beoordelingsverzoeken niet noodzakelijk zijn voor de verkoop en daarmee ongewenst zijn ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat als je veel webshop bestellingen doet, je hiervan te veel ontvangt. Daarom sturen wij nooit herinneringen voor dergelijke verzoeken. Ik wens je veel plezier van de planten!

Perfecte service

Op tijd en netjes geleverd Ben zeer tevreden Een dikke 10 voor de service

Too service

Ik kon mijn bestelling al de volgende dag in ontvangst nemen. Kwaliteit producten , zeer tevreden.

Gaat goed, snel en duidelijk!!

Goede website! Wordt snel en zonder problemen gehandeld! Alleen de ‘nazorg’ zou echt beter kunnen en dat is het advies dat ik 123planten hierbij geef!!

alles ok!

zeer snelle en vlotte levering

Snelle bezorging

Goede kwaliteit

Prima kwaliteit en service

Bijzonder gezonde planten, aangegeven hoogte volgens beschrijving, correcte prijs kwaliteit, verzorgde verpakking. Klantenservice reageert vlug en is probleemoplossend. Gebruiksvriendelijke website met veel info over de planten. Levering zoals gepland. We bestelden reeds meerdere keren: telkens prima planten, ook mooie bloempotten. Elke stap van de aankoop tot de levering , alsook service achteraf, verloopt zoals het hoort. En zo straalt onze woning met schitterende planten. Proficiat aan 123planten !

Kan niet beter!

Mooie plant, zoals op de foto. Per mail goede communicatie over tijdstip van levering.

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de service.

Service via mail was erg vlot en duidelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Bij de levering kreeg ik uitgebreide en heldere toelichting van de medewerker. Top!

Hele mooie planten!

Geweldige service, en prachtige planten. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

correct goeie service top

Een hele snelle levering en een hele mooie plant. Ook vriendelijke bezorgers.

Prima levering

Hydrocultuur Nestvaren besteld en prima geleverd gekregen.

Uiterst correct, vriendelijk, excuse dat hij iets te laat was ( 3 min. slechts). Plant mee naar buiten genomen om watermeter te plaatsen, die het bedrijf vorige week vergeten was te plaatsen. Een aanrader.

Prachtige Palm Kentia van 2 meter gekocht En een prachtige pot erbij Allebei erg mooi en staat leuk op de sauna kamer

Prachtige cactus

Werkelijk boven verwachting mooie plant, netjes verpakt en snel geleverd...helemaal happy mee!

Uitstekend!

Vandaag een prachtige Sanguinea Triostar binnen gekregen. Plant was excellent verpakt. 123planten.nl, hebben een geweldige klantenservice. Ben super tevreden!

Het juiste wat ik besteld heb , en verse kwaliteit TOP"

Geweldig "

Echt mooie planten heel tevreden

Snelle levering, Echt mooie planten, Grote keuze, Heel tevreden Zeker aanrader

geweldig

Was reuze verrast toen de doos open ging Had niet zulke mooie planten verwacht. Bedankt daat voor ai zeker voor herhaling vatbaar.

Juiste afhandeling van eventuele problemen.

Mooie planten en supersnelle service waar nodig!

Al een derde hele mooie ervaring met 123 planten hier thuis!

Prachtige plant

De bestelling werd volgens afspraak geleverd en de plant ziet er super uit.

Super Service, fijne benadering, snel en accuraat en prijs kwaliteit is Top!

Als ik bel word ik perfect geholpen, snelle planning en levering en prijs kwaliteit is goed. De heren en dames die langskomen zijn vakkundig en leggen alles uit qua verzorging. Ruimen ook nog eens alles op dus helemaal niets op aan te merken!

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.