Hele mooie Schleffera Compacta

Plant werd in prima conditie geleverd door vriendelijke bezorger.

Fantastische service

Denken mee in de behoefte van de klant! en komen met goede betaalbare oplossingen.

Perfecte service

Als je goeie planten wil dan moet je hier wezen.

Geweldige plant!!!

Hele volle plant, gezond, een mooi groen

Geweldige en snelle service

De plant en verzorgingsartikelen waren perfect verpakt en geen blaadje aan de plant was beschadigd. Chapeau!!!

Goede kwaliteit

Levering was onaangekondigd 3 dagen vertraagd. De planten lijken daar geen nadeel van te hebben ondervonden.

Duidelijke communicatie, prettige levering en fantastische plant!

De plant is echt prachtig!

Prezies wat ik heb besteld mooi verpakt en goede levering

Ben erg tevreden beveel het aan !!!

Mooi

De gevraagde planten werden goed en mooi verpakt afgeleverd bij ons thuis

Goede service en maatwerk

Ik was op zoek naar verschillende planten in mijn Skogluft planten systeem. Er kunnen alleen 12cm potjes in, dus de keuze was beperkt. Dankzij goede hulp toch nog aan een aantal verschillende planten kunnen komen. Maatwerk! De levering liep iets vertraging op, maar dat was met 1 telefoontje snel opgelost.

Zorgvuldig verpakt en geleverd

Heel tevreden met de levering van de plant. Alleen had ik een andere dag gevraagd, maar het werd aan de buren overhandigd omdat op dag levering niemand thuis was. :) heel tevreden

Snelle bezorging. Plant in perfekte conditie

Goede service en producten

Handige website Thuis bezorgd op dinsdag of donderdag via hun eigen bezorgdienst Snel antwoord op mijn vraag per mail

Prachtige planten

Betaalbaar en zeer goede eigen bezorging,ik zal er vaker gaan bestellen

Altijd perfecte levering en goede, mooie planten. Helaas was in de laatste bestelling een kweekpot kapot gegaan en lag daardoor door heel me huis aarde, ik had hiervan wel een melding gemaakt maar ondanks dat was ik supper blij met me planten. Kreeg een waardebon aangeboden en excuses. Je kan altijd een supper fijne service verwachten en prachtig en vooral ook goed ingepakte planten!

Goed en bedankt

Alles was netjes verpakt. De planten zagen er heel goed mooi en vol uit. Blaadjes waren allemaal gezin en perfect. En alle andere items waren ook helemaal prima.

Keurig verpakt goede afspraak.

Goed bevallen.

Prachtige planten

Ben heel blij met de bestelde planten. Bezorging keurig netjes. Binnenkort bestel nog een aantal planten zo blij ben ik ermee.

Mooi assortiment plantenpotten. Prima service!!

Daar rood momenteel niet "in" is, was het lastig om een grote, rode plantenpot te vinden, totdat ik op de site van 123 planten terecht kwam. Mooie, hoge, rode pot gevonden!! Prima service, zowel telefonisch als via de mail. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het bezorgmoment!! En de bezorger nam de verpakking mee!! Top!!!

Heel tevreden

Voor de tweede keer planten gekocht bij 123 planten. Erg tevreden

Mooie website met duidelijke omschrijving van de planten

Grote keuze en goede omschrijving van planten/onderhouden er van. Tevens ook goede kwaliteit

Minimaal gekneust

Goed verpakt en snel geleverd. Mooie planten voor een mooie prijs. Klantenservice ook zeer vriendelijk met corrigeren van de bestelling. Erg blij met nieuwe aanwinst.

Mooie goedkope plantenvv

Verse planten Goedkope grote planten Snelle levering Aardig en vriendelijke chauffeur

Zeer klantvriendelijk

Erg goed, goede service, fijne communicatie, kunnen reflecteren op eigen foutjes en handelen er ook naar. Doen er dus alles aan om de klant tevreden te stellen en zelf de verbeter punten oppakken. Samengevat, top, koop zeker vaker bij deze organisatie. Fijne dag, gr José .

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.