Snelle levering en prima after sales

Diverse hydrocultuur planten besteld. Snelle levering en bij garantie gekregen en nieuwe plant nadat er eentje niet goed bleek te zijn. Ik beveel 123planten zeker aan!

prima product

Correcte levering en het product voldoet aan de door mij gestelde eisen.

Uitstekend.

Een uitstekende aankoop ,en bij de bezorging en goede uitleg over de behandeling en verzorging ..

Mooie planten, snel geleverd

123planten werkte soepel. De prijzen zijn prima, en de levering was snel.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Goede communicatie, website met veel informatie, scherpe prijzen en de planten worden door 123planten persoonlijk afgeleverd tegen gangbare bezorgkosten wat een veilig gevoel geeft.

Zeer goede en persoonlijke service. Top bedrijf!

Max is The Maxx!

Webshop prima, bevestiging prima, leveringsvoortgang prima, bezorging prima! Max met z’n joekel bestelbus zette alles netjes neer, legde alles goed uit en hielp zelf nog even verpotten en kon ook nog een zak korrels direct leveren. Aanrader.

Perfecte Snelle Service

Mijn plant was belabberd, toen hij geleverd werd, maar dit was er bij hun doorheebgeglipt bij de controle. Ze hebben Persoonlijk een Nieuwe en Verse plant geleverd, die het vervolgens heel goed doet !

Geweldig bedrijf

Lekker makkelijk plant gekocht die ik wilde. Bezorging lekker makkelijk en de uitleg en hulp gewoon TOP!

Snel, tevreden

Altijd snel geleverd, meestal mooie planten, al zitten er wel eens beschadigde bladeren tussen na transport. Helemaal voorkomen lijkt me echter lastig.

Goede kwaliteit van de planten

Met een dag vertraging werd het geleverd. De planten zijn stevig verpakt. Ben blij dat ik hier besteld had.En staat nu mooi in de woonkamer. Bedankt!

Goede kennis van de plant

Ik kwam naar 123planten omdat ze me de vorige keer twee heel goede planten hebben geleverd. Nu hebben ze me snel en doeltreffend geholpen met snoeien en verpotten, dat werd te groot voor mij en bovendien vertrouw ik mezelf daar niet mee: je zou de plant eens verpesten. Ze staan er weer goed bij en dat alles snel en vriendelijk.

Mooie website, snelle levering

Duidelijke website met veel uitleg. Vlotte afhandeling van bestelling. Klein minpuntje: ontbrekend artikel bij levering maar zonder discussie snel opgelost.

Fast delivery, helpful customer support

I love my plant! It arrived quickly. The customer support replied my questions very fast

Super blij mee!

Mooie planten erg blij mee!!

Fantastische service en pracht planten

Ik zal zeker vaker hier kopen. Alleen maar postief

Bezorging liep niet vlekkeloos, maar goede nazorg/servicegerichtheid

- Geen kaartje in de bus bij de ontvanger terwijl de plant op een ander nummer was afgegeven (daar was dan wel weer netjes over gebeld of dat mocht) - Het bestelde en betaalde kaartje met de boodschap en afzender van de koper zat niet bij de afgeleverde plant. Het was voor de ontvanger dus raden van wie de plant kwam.

Professionele aanpak

Mijn verzending bestond uit drie paketten waarvan één niet ontvangen was. Wendy van de klantendienst was heel vriendelijk en heeft alles correct en vlot voor me kunnen regelen. Zeer tevreden dus! De website is ook heel informatief, wat zeker een pluspunt is. Kortom, zeer goede ervaring met 123planten!

Positieve ervaring !

Eerste pakket was door bezorgdienst kwijt geraakt. Oplossing hier van is door 123 planten snel en adequaat opgepakt ! Daarnaast is de ontvangen pot erg mooi, stevig verpakt.

Prima verzorgd

Prima verzorgd en snel in huis

Fijne klantenservice, mooie planten! Een aanrader

Mooie planten, ruime keus, eerlijke prijs.

Fijne shop om rond te kijken met alle info over de planten die je als basis nodig hebt. Foto's zijn duidelijk en omschrijving kloppend. Prijzen lijken me eerlijk; niet perse goedkoop maar als je planten in een winkel koopt ben je duurder uit. Levering is netjes en goed verzorgd. Communicatie vanuit verkoper erg prettig. Klant is koning gevoel, voelt echt fijn!

Supersnel

Snelle levering en een heel mooi product

Slechte punten voor DPD!

2 heel mooie planten, goed verpakt, maar DPD dacht blijkbaar dat de pijlen op de doos er voor de fantasie op stonden…M’n 2 hangplanten lagen helemaal dooreengeschut met een deel v/d aarde los in de doos… Uiteindelijk is toch nog alles goed gekomen! Ik raad 123planten zeker aan, maar de bezorgdienst krijgt een dikke onvoldoende! Volgende keer beter? UPDATE: Een vriendelijke dame van 123planten belde me om te vragen wat er juist is gebeurd en hoe dit opgelost kan worden. Mijn slechte ervaring zal aan DPD doorgegeven worden. Dus: beoordeling aangepast, 123planten is zeker aan te raden voor hun kwaliteit en service!

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.