Prima service mooie plantjes, dik tevreden

Super goed

Echt mooie grote planten .. ik bestel alleen bij 123 planten .. beste onlinewinkel.. !!! Goede kwaliteit.. prijzen.. snelle levering.. aanrader .

Verrassende eerste kennismaking!

Ik ben heel blij met de twee grote planten die ik bestelde. Ze zien er prachtig uit en voor het eerst heb ik ze geplant met van die steentjes erbij (vulca...) en een watermeter. Perfect. Hier dus een tevreden klant en in de toekomst zal ik zeker vaker kopen bij dit bedrijf.

Goed verpakt en plant slaat meteen aan

Mooie kwaliteit plant.

Snel en perfect geleverd

Mijn ervaring is dat mijn volgende bestelling zeker weer bij jullie is

Mooie plant! En tijdens de bezorging werd de plant tot in de slaapkamer geleverd.

Perfekt

Mooie site, duidelijk, snelle levering. Via DHL de levering ontvangen. Heel fijn want daar kan je nl een wegzetplek rond het huis aangeven indien je niet thuis bent.

Snelle correcte keurige levering

Hele mooie sanseveria

Wat zien ze er goed uit. Ze staan nu heel mooi in de vulcastrat met watermeter die in dezelfde bestelling zaten. Ook mijn andere planten verpot in vulcastrat. Ze staan allemaal mooi te pronken. Totaal geen spijt.

goede kwaliteit, exact wat we besteld hadden

de planten zitten in een plastic omhulsel en zien er goed uit. levertijd prima op tijd.

Beetje teleurgesteld maar eind goed al goed

De grootste plant (en de duurste) was mooi en gaf ons wel waar voor ons geld. De andere drie plantjes waren o.a. samengevoegde stekjes en/of super klein voor de ruime twintig euro ps die wij betaalden. In totaal 125 euro besteed aan een mooie en drie ondermaatse zielige plantjes. De volgende keer weer naar een gewone plantenzaak want dit voelde echt niet ok. Maar na het plaatsen van dit bericht nam 123 planten contact met mij op en boden mij uit eigen beweging een compensatie aan voor de teleurstelling. Dat getuigt van een goede klachtafhandeling en zegt iets over de professionaliteit van dit bedrijf. Mijn vertrouwen is hersteld.

Mooie planten.

Perfecte levering, goed verpakt top

Alles netjes en heel afgeleverd als afgesproken

Geen bijzonderheden.

goede service

Een aantal planten besteld. Zeer tevreden. Goed verpakt en mooie planten.

zeer goede service, zoals aangegeven 3d levertijd.

de planten waren super goed verpakt, waardoor geen beschadigingen. ik geniet ervan!

Beautiful plants!!!

Really pretty plants for little price Package good

Zeer mooie en verzorgde plant toegestuurd gekregen

Een zeer mooie en gezonde plant toegestuurd gekregen en dit al voor de tweede keer . Bij de volgende aankoop van een plant is het zeker weer bij 123 planten .Is een zeer betrouwbare en eerlijke winkel zowel in het bestellen als leveren van hun planten . Planten zijn tevens heel god verpakt

Uitstekende kwaliteit

Ik heb de Flamestar en de Makoyana ontvangen, prachtige planten. Top!!

Goede gezonde planten

Héle mooie gezonde planten

Topservice!

123planten heeft mijn verwachtingen overtroffen. Topservice met hun eigen bezorgdienst, die de plant zelfs naar boven bracht en op de juiste plaats neerzette (duidelijk anders dan standaard postNL service die pakketjes beneden dumpen). De plant ziet er heel mooi uit. We zullen hier zeker weer bestellen in de toekomst!

goede service

potten van goede kwaliteit, snelle levering.

Voldoet aan de verwachting

Ziet er mooi uit

Uitstekendddddd.

Planten waren binnen (2 1/2) a 3 dagen in huis En in deze corona drukke tijd en netjes in een open doos, Het was boven verwachtingen .

Zeer persoonlijk en professioneel

Kimmy zorgde dat alles klaarstond ook al was het een klein bestelling.

goede producten

producten klopte qua beschrijving op de website. Klein minpuntje, je kon een leverdatum kiezen, dit gedaan, alleen werd mijn pakket niet op die leverdatum geleverd. Zelfs geen bericht waarom het niet lukte. Of dit aan de website van 123planten ligt, of aan de bezorging van DPD dat weet ik niet. 3 dagen later (weekend en pasen meegerekend) kwam het pakket bij mij binnen.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.