The plants arrived perfect by delivery, the package was good even if it was delivered on a rainy day, the plants looked good and height seems to be like advertised. They have nice offers for pots and I took a couple and I am happy with them. I will definitely buy it again here.

Heel tevreden

Meneer kwam de palm op de afgesproken tijd brengen en heeft alles mooi in de pot gezet.

Helemaal toppie!

Mooie planten Goede service

Behulpzame mensen met een scala aan mooie planten.

Ik had een mooie monsteria maar deze deed het niet goed. Met een actie van 123 planten een nieuw monteria gepoot. In de pot is een vulpijpje ingebouwd zodat je nu niet teveel water geeft. Ook op advies de plant verhuist naar de ramen voor meer zonlicht.

ik heb ontzettende mooie planten gekregen.

snelle levering en tot nu toe goede kwaliteit.

Prima levering

Planten waren goed ingepakt en zagen er super goed uit. Ben zeer tevreden met mijn bestelling en onder de indruk van het brede assortiment. De verzorgingstips op de website zijn super!

Snelle levering, goede communicatie, stevig verpakt, product precies zoals ik me had voorgesteld

Slechte naservice

Tot mijn spijt moet ik zeggen dat bij problemen de nazorg te wensen overlaat. Mijn hydroplant werd in juli geleverd, na 2 dagen al een geel blad en hij dronk niets. Ik trek niet meteen aan de bel, want ik geef een plant de kans om zich te herstellen, maar ruim 2 maanden later heb ik nog een halve plant over omdat er steeds weer gele bladeren verschijnen en de plant nog altijd niets drinkt. Nadat ik de plant uit de pot haalde om te kijken wat er scheelde bleek er van de wortels weinig over Toen ik belde werd me gevraagd foto's op te sturen en dat deed ik. Vervolgens werden nog wat vragen gesteld mbt water geven en eventueel overpotten. Ook die info verstrekte ik meteen, evenals een foto van de standplaats. Vervolgens werd ik gebeld en tijdens het gesprek werd duidelijk dat de antwoorden die ik in mijn E-mail had gestuurd totaal niet waren gelezen. Er werd namelijk gezegd "steeds als je water geeft zakt het naar beneneden in een hoge pot". Ik had al aangegeven dat de plant niet dronk en dat ik hem geen water meer had gegeven omdat er nog water genoeg instond, volgens de 2e extra meter die ik zelf had bijgeplaatst ter controle. Zelfs met mijn vingers kon ik water voelen, dus die plant kon er gewoon gemakkelijk bij, terwijl zij beweerden dat dat het probleem was. Over slecht luisteren gesproken. Het wordt dan een langs elkaar heenpraten, waar niets mee wordt bereikt omdat de andere zijde een eigen idee heeft en niet luistert naar de feiten. Jammer want in het verleden had ik prima ervaringen met deze webshop. Nu niet meer en mijn probleem is niet opgelost. Voor mij hoeft dat ook niet meer inmiddels, ik zoek wel een andere leverancier voor mijn hydroplanten voortaan. Heb ook gevraagd om geen contact meer op te nemen, want ik ben er wel klaar mee inmiddels dat ze de bal mooi naar mij terugspelen. Jammer dat ik dit moet schrijven, maar ik heb geen zin het mooier te maken dan het is.

Goede middag, Bedankt voor uw uitgebreide toelichting. Ik heb uw conversatie met onze klantenservice nagelezen. En zie dat al uw mailtjes binnen enkele uren netjes zijn beantwoord. Hierbij geeft u na 2,5 maand aan dat het niet goed gaat met uw spathiphyllum. Wij zouden het juist fijn vinden als u wel gelijk aan de bel zou trekken, zodat wij u de juiste informatie tijdig kunnen leveren. Wanneer een spathiphyllum niet zou drinken, zou deze slap gaan hangen. Op de foto's die u toestuurt is dat niet het geval. Hij drinkt dus wel degelijk. Hieruit kan ik ook concluderen dat er niets mis is met de wortels. U geeft in de mails aan dat hij dagelijks gele bladeren verliest. Maar na 2,5 maand zou deze dan goed kaal moeten zijn. Ook dit zie ik niet terug op de foto. Wellicht doet uw plant het beter dan u zou denken, maar af en toe een geel blad hoort erbij. En als de plant nieuw blad blijft aanmaken, is dat ook geen probleem. Wat onze klantenservice bedoelt met de hoge plantenbak, heeft te maken met het restwater wat onder de kweekpot komt. Als hierin bacteriën gaan vormen dan kan dit inderdaad leiden tot ziekte. Een hoge plantenbak, heeft daarom altijd een inzetbak of inzethoes nodig. Zoals u in onze video's en afbeelding bij de bestelde plant kunt zien. Onze klantenservice heeft hiernaar gevraagd, maar een reactie is uitgebleven. Jammer dat wij u niet verder mogen contacteren om het probleem op te lossen. Ik heb er namelijk nog alle vertrouwen in dat dit mogelijk is.

Mooie plantjes die heel snel verzonden worden

Leuk dat jullie stekjes aanbieden. Dan kan je je favoriete planten voor een zacht prijsje aanschaffen. Ook de metalen potten die jullie aanbieden zijn heel mooi. Plus de zeer snelle verzending. Een aanrader!

Goede service!

Mijn hangplant, de bladeren waren gescheurd, gebroken en geel. Heb daar wat van gezegd. Ik kon mijn geld terug krijgen en de plant behouden of er goed voor zorgen en dan zou het weer goed komen. Ik gaf aan dat ik er dan wel goed voor zou zorgen en kreeg alsnog mijn geld terug. Terwijl ik dat toch niet meer nodig vond! Dank!

Goede service en mooie planten

Mooie planten, gebruiksvriendelijke website en goede service

Een schitterende plant!

Wij hebben een prachtige gave plant mogen ontvangen en zijn er erg blij mee!

Mooie planten, goede service

Helaas was er wel 1 en ander gehavend, maar ze hebben snel goede service geleverd.

Geweldige service

Deskundige levering, door 123planten zelf uitgevoerd zodat de planten in goede conditie aankomen

Top kwaliteit planten

Top kwaliteit planten voor een top prijs. Zeer snelle levering en professioneel verpakt.

Mooie planten en goed verpakt

Erg mooie planten ontvangen en zonder beschadigingen. Planten waren goed verpakt. Voorkeur aangegeven om vrijdag af te leveren, maar kwam pas maandag. Echter was er wel nette communicatie over exacte afleverdatum op de dag van bezorging.

Plant geleverd met bruine punten

Een van de planten had bruine punten bij aflevering. Na reclameren was men bereid om 10% korting te geven. Een enorm bedrag van €3,90.

Beste Joop, Bedankt voor uw beoordeling. Ik ben met u eens dat dit niet correct is afgehandeld. Daarom komen wij dit morgen voor u corrigeren. Wij vertrouwen erop, u hiermee alsnog tevreden te stellen.

Meer dan beloofd

administratief niet in orde

Planten zien er best goed uit, maar de aanlevering via een bezorgdienst verliep niet goed. Ik kon op de website een datum kiezen, maar de bezorgdienst gaf steeds avondlevering aan. Uiteindelijk toch de planten laten bezorgen bij een afhaalpunt. Daar ging nog eens een dag overheen. Toen in de auto meegenomen en dat was slecht te doen vanwege de toch wel grote planten. Volgende keer ga ik naar een tuincentrum.

Beste Saskia, Bedankt voor de feedback. Ik kan mij uw teleurstelling geheel voorstellen. In het bestelproces kunt u in uw regio ook kiezen voor ons eigen transport. Juist voor grote planten is dit een ideale oplossing. Dit verkleint de kans op vertragingen aanzienlijk. Helaas is deze informatie voor u nu te laat, maar wellicht wilt u dat nog eens overwegen. Zekere als de grote planten niet in de auto passen ;). Gelukkig zijn de planten uiteindelijk wel bij u aangekomen en kunt u hiervan nog lang genieten.

Beste Kamerplanten met beste service ever!

Als plantliefhebber al regelmatig elders geshopt, maar 123Planten beats them all!!!

123 planten heeft goede producten, een ruime keuze en goede prijzen.

Mooie plantjes, fijne en persoonlijke service.

Kwaliteit planten en goede service levering.

Nu al enkele planten, plantenpotten en diverse artikelen besteld. Super goed geleverd door 123planten. Je moet wel een paar dagen geduld hebben voor levering ivm planning, maar dan heb je ook wel een super service, ze komen de planten binnenbrengen en zetten deze neer op een plaats waar je wilt tevens kan je vragen stellen over je planten. Ik zal zeker nog eens bestellen sterker nog vrijdag verwacht ik weer een levering van 123planten.

Voldoet geheel aan de verwachting

Geleverde planten voldoen volledig aan de verwachtingen. Alle planten en aanvullende bestellingen netjes verpakt en in goede conditie afgeleverd. Top.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.