Ik heb de rode agloa e.a besteld, he mooie plant en kwaliteit. Had het ietsgroter verwacht maar het ziet er heel gezond uit en goed in blad.

Mooie plant, snelle levering

Behulpzame mensen. Tijd van bezorgen werd over meegedacht. En ik werd keurig gebeld om te overleggen of ze een waterdichte binnenzak in mijn pot mochten doen. Alles netjes achtergelaten. Top!

prachtige plant, zachte prijs

Prachtige gezonde plant. Erg fijn dat je zelf kunt bepalen wanneer het bezorgd wordt en achteraf kunt betalen. Het is nu de tweede plant die ik hier koop en zeker niet de laatste

Mooie planten en een fijne bezorging Volgende keer weer !

Uitstekend en vriendelijk geholpen.

Ik zelf heb geen groene vingers. Dus ik had hulp nodig bij het in de pot zetten van de planten. Met goed advies eerst via telefoon en mail en mijn vraag om ze uiteindelijk in de potten te doen, kwamen er twee behulpzame medewerkers. Ik had veel troep verwacht en ook wist ik niet wat ze met de oude aarde en potvulling zouden doen. Ze namen de potten en planten mee naar hun auto en deden daar alles in de potten. Zo geen rotzooi in huis en daar na netjes op de juiste plek gezet. Verder nog wat advies gekregen over het water geven. Allemaal heel vriendelijk.

Prachtige plant en pot

Prachtige plant en pot. Fijne verpot-service. Meteen een tweede bestelling geplaatst ;-)

Pot was gebroken en is zonder gevolg gebleven.

Pot waar plant in zat was gebroken bij aflevering. Klantendienst gecontacteerd en geen gevolg aan gegeven. Jammer.

Beste Sander, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw foto's van de gebroken kweekpot ontvangen. En deze is mail is de volgende werkdag beantwoord waarbij is aangegeven dat de kweekpot overbodig is, omdat u namelijk ook een sierpot heeft besteld. Wij hebben u geadviseerd om de plant te verpotten in de sierpot, waarbij de kweekpot verwijderd zou moeten worden. Dit zouden wij ook adviseren indien de kweekpot niet beschadigd is. Hierop hebben wij verder geen reactie ontvangen en zijn er hierbij vanuit gegaan dat u instemmende met onze adviezen. Wij helpen u graag verder via de betreffende mail.

Zeer goede service en mooie plant

Ik heb eerst via de website gekeken naar wat ik mooie planten vind. Vervolgens om advies gevraagd in de webshop, om mijn wensen te bespreken. Dit is erg mooi uitgekomen, de plant werd erg netjes geplaatst en het resultaat is fantastisch. Zo mooi als ik de plant hier heb staan, zo staan ze niet in de bouwmarkt of flora centra. Fijn dat ik van tevoren ook even een foto kreeg, om de plant goed te keuren. Al met al een zeer goede ervaring.

Op tijd en zeer goed verpakt

goede prijzen en vriendelijke en snelle service

Bloempot besteld. Stuk goedkoper dan andere winkels. Contact opgenomen met klantenservice ivm ruiling andere maat pot. Vriendelijk en snel geholpen!

Mooie plant, goede klantenservice!

Het is een mooie plant ik ben er heel blij mee.

Keurig ingepakt en snel bezorgd.

Keurig ingepakt en snel bezorgd.

Plant besteld voldoet aan beschrijving op site snel geleverd zeker nog een keer bestellen hier

Uitstekende service en snelle levering!

Duidelijke voorlichting, goede service en zelfs persoonlijke levering .

Mooie plant en goede verzorging en bezorging.

Prima verzorgd en ontvanger was er heel blij mee.

Mooie plant zorgvuldig verpakt

Makkelijk te bestellen, prima prijs. Mooie plant precies zoals beloofd en zorgvuldig verpakt.

Uitstekend!

Prima! Op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Netjes verpakt en goed op tijd geleverd..

Mijn bestelde plant was heel goed verpakt in een kartonnen doos en schadevrij afgeleverd.

Plant perfect ontvangen. Zag er heel mooi uit. Hij heeft nu zelfs als 2 nieuwe stengels gekregen.

Mooie sterke plant in een leuke hangmand; netjes en snel verzonden. Prima!

vriendelijke en goeie levering

telefonisch contact of via de bezorger is klantgericht en vriendelijk.

Ik voel me als klant koning

Makkelijk online uitzoeken en bestellen. Zeer snelle levering en top kwaliteit plant,.

Altijd goed!

Altijd een goede kwaliteit planten en een goede service, een aanrader.

Geweldige service!

Plant besteld en na overleg snel geleverd. Prachtige plant. Voldoet geheel aan de verwachting. Levering uitstekend met juiste tijdsaanduiding door eigen 123planten chauffeur.

Goede planten netjes bezorgd. Kom zeker terug

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.