Grote keuze, goede prijs, goede service

Heel prettig bedrijf om iets te kopen. Ruime keuze en goede prijzen. Ook de service is erg goed, b.v. foto's maken van de planten voordat ze worden bezorgd. Heel vriendelijk personeel aan de telefoon ook. Kortom voor herhaling vatbaar.

Het zijn zeer mooie planten aan iedereen aan te bevelen

Prettig om te bestellen

Goede duidelijke site, makkelijk bestellen....en thuis bezorgd met verzorgings advies.

De producten waren zoals beschreven. Netjes en snel geleverd.

Mooie grote volle plant!

Meer dan goed!

Mooie plant en pot en op tijd geleverd

De plant is precies zoals vermeld op de website. Ook de grootte van de plant komt overeen met de verwachting. De pot is ook precies wat ik verwachtte. De spullen waren zeer degelijk verpakt en ondanks de veel te grote doos goed te vervoeren. Volgende keer bestel ik weer bij deze leverancier, want ook de prijs is scherp.

Goede levering

Planten online bestellen leek me niet zo’n goed idee, maar toch gedaan en ik ben heel tevreden! Bezorging duurde wel wat langer als gewend, maar dat was van te voren bekend! Heel tevreden over de manier van verpakking en bezorging

úitstekend

planten precies zoals aangegeven en zien er fris en gezond uit. ik beveel aan kennissen en familie aan om bij u te bestellen. annmary

Gewoon een topbedrijf

Fijne mensen die veel geduld hebben en alles was goed geregeld. Blijver m’n potten en planten! .

Goed bedrijf

Hele mooie kwaliteit planten en zeer vriendelijk. Mocht een andere plant uitkiezen voor hetzelfde bedrag omdat hij niet op voorraad was.

Ongewoon goede levering.

Na het bestellen van een grote bloempot is het mogelijk om deze na 2 dagen geleverd te krijgen. Een mailtje vooraf met het tijdstip van afleveren blijkt tot op de minuut te kloppen. Vervolgens wordt de pot binnen in de woning gebracht, verpakkingsmateriaal verwijderd om te kijken of er beschadigingen zijn en, als alles akkoord is, wordt de verpakking meegenomen. Heel netjes allemaal.

Prachtige kwaliteit planten

De bezorger van 123planten gaf zelfs nog fijne verzorgingstips bij het afleveren. Ik ben superblij met deze planten.

Perfecte service, top kwaliteit, uitstekende uitlevering

Er wordt goed met je meegedacht, de planten zien er echt top verzorgd uit. Ook levering op de eerder vermelden levertijden kloppen precies.

We hebben een grote plant besteld inclusief het plaasten vam de pot in de bak. Dit bleek best een moeilijke opgave, maar heel netjes gedaan!

zoals het op de website is en op de afgesproken tijd

Prima, zoals afgesproken

Product (meststof voor hydrocultuur) geleverd zoals afgesproken

Erg tevreden!

Mooie plant, netjes en snel geleverd, incl. handgeschreven kaartje :)

professionele hulp en advies

ga zeker weer terug

Prachtige planten goed ingepakt bezorgd

De planten zijn bijzonder mooi en werden netjes ingepakt bezorgd. Een prima webshop.

Mooi

Heel mooi

Super service kwaliteit

Snel geleverd, super kwaliteits producten. Super tevreden

Echt een aanrader!

Super service & Betrouwbaar! Veel planten om te kiezen. Vooral zeldzaam planten te koop. Mijn plant was goed ingepakt. Top service van bezorging bedrijf DPD. Geen schade. Mijn stekje was geheel en mooi! Ik ben echt erg blij met mijn nieuwe plant! Echt een aanrader!

Fijne service

Perfecte levering, plant ziet eruit zoals besteld zeer goede sevice bij het verpotten en info over de plant!

Twee mooie planten

Een Dracaena compacta en een Aralia Fabian aangeschaft Beide planten zijn als beloofd op de site Onbeschadigde juweeltjes deze keer vandaar een 4.5 Snel binnen ook...

zeer te Vreden, mooie plant, goed verpakt, goeie service, ook telefonisch.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.