Betreft hier mijn eerste levering van 123planten, een prachtige Monstera gatenplant. Snelle levering en de plant voldeed volledig aan de getoonde foto op de website en dus ook aan mijn verwachtingen.

Fijne shop en goede service

Grote verscheidenheid aan planten en potten. Klantenservice is goed bereikbaar en service is ook zeer goed.

Jullie planten en, jullie producten zijn Top!

Ik heb wel eens vaker, bij jullie planten bestelt. Wat altijd goed en verzorgd, er uit ziet. En ook als er iets is, helpt de klantenservice met je problemen. Dus kortom, vooral door blijven gaan planten123!!!!

geweldig

De plant is supermooi, goed afgeleverd op het afgesproken tijdstip. en een geweldig behulpzame chauffeur.

Altijd goed!

Al verscheidene keren besteld bij deze site. Plantjes zijn bijna altijd perfect oke. Zoniet, dan word je goed geholpen door de medewerkers. Als het helemaal misgaat, krijg je je geld ook gewoon terug. Eerlijke en fijne site!

Begripvol, zeer behulpzaam en goed advies.

lange levertijd!

In het bestelproces aan het eind, kan je je, leverings dag kiezen, ik had dit gedaan( dag erna),ook van 123 planten een mail dat ze dag erna geleverd worden, ( zelfs dpd zegt onderweg te zijn!), echter werden de planten pas 3 dagen later geleverd.Wellicht een tip voor 123 planten, laat er tenminste 48 uur tussen zitten in de kalender om de levering te kiezen.Planten dus 3 dagen in een afgesloten doos onderweg geweest,( houd hier rekening mee met nachtvorst en hitte!)klantenservice goed bereikbaar, en de planten zijn goed verpakt,

Mijne plant

Precies wat ik besteld heb en snel geleverd

Mooie stekjes.

De plantjes waren goed verpakt om niet beschadigd te worden. Ben blij met wat ik bestelde.

Mooie planten

Op de gewenste dag is een mooie plant bezorgd in goede staat.

Mooie planten in een goede verpakking.

Precies geleverd wat op de site aangeboden werd. Goede kwaliteit en een aanwinst voor mijn woonkamer !

klasse

Goed geleverd en netjes verpakt. Mooie plant en mooie potten. Ben er erg blij mee. Bedankt!

Het zag er goed uit

En netjes op tijd

Mooie plant geleverd

De bestelde plant werd keurig geleverd, goed ingepakt, en met goede service n.a.v. mijn verzoek. Hoe de plant zich houdt is natuurlijk even afwachten, maar vooralsnog doet ie het prima.

Perfect geregeld

Zoals beloofd de volgende dag al in huis en prima verpakt

Zeer kleine bestelling gedaan, maar zeer tevreden

Geleverd wat ik besteld heb en een goede klantenservice!

helemaal prima

Het voordeel van een gespecialiseerde shop is vakkennis. Bij levering prima uitleg en netjes alles uitgepakt. Deze service en kennis hebben bedrijven die via Amazon of Bol verkopen niet!! 10 punten!

Prettige ervaring

De plantjes zijn met zorg uitgezocht en vervoerd. Bezorging naar wens en vriendelijk geholpen. Ben tevreden.

Super service heel blij :)

De moeite waard !

123planten is zeker de moeite waard ! Alles verliep vlot en de verzending was prima in orde , zorgvuldig verpakt en de planten waren in goede conditie. Zeer blij met mijn planten , graag tot een volgende keer !

Goede plant en goede klantenservice

Goede plant en goede klantenservice

Mooie gezonde plant.

123planten heeft een ruim aanbod van planten op de website toegelicht met duidelijke foto's. Best moeilijk kiezen dus. Ook van de vele sierpotten helpen de goede foto's bij het uitzoeken en alle maten zijn goed te sorteren op de website. De bestelling werd op de afgesproken dag en tijd! goed verpakt afgeleverd. Vriendelijke bezorgers die mijn vragen met verstand van zaken beantwoordden en nog aanvullende tips gaven. Het verduidelijkende filmpje ook de website hielp ook bij het zelf samenstellen van mijn hydroplanten.

6 bloempotten besteld. Prachtige potten tegen een scherpe prijs. Snel in huis en onbeschadigd.

Snelle verwerking

Zeer tevreden over de bestelling en klantenservice. 1 product was niet leverbaar waarover ik korte tijd na het plaatsen van de bestelling gebeld werd. De afhandeling van voor een ander product was erg snel geregeld evenals de verzending.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.