Fantastische kwaliteit en service

Mooie planten, goede kwaliteit en goede service

Prima product tegen een voordelige prijs en een goede snelle levering

mooie planten, fijne service

Ik heb al vaker planten besteld bij 123 planten, nu bij mijn nieuwe werk weer. Handige site om te bestellen, waarbij je op weinig zon, etc kan filteren. En uiteindelijk was het mogelijk ze al met vulcatrat opgemaakt te bestellen. Super!

Prima plant tegen goede prijs en perfect geleverd.

Ik zocht een nieuwe plant en vond deze bij 123-plant tegen een goede prijs. Bestellen was eenvoudig en een dag later in een stevige doos geleverd. Ik zal er zeker terugkomen als ik een plant zoek.

Wij hebben een mooie frisse plant ontvangen.

Wij waren huiverig om een grote plant via internet te bestellen. Onze ervaring nu zijn boven verwachting. Wij ontvingen een prima verpakte grote plant zonder enige schade aan verpakking en plant. De plant zelf was een mooie frisse plant die heel mooi in de huiskamer staat. Al met al bijzonder tevreden dus.

Waardeloos

Plant zat vol schimmel

Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback. Na het zien van uw foto's zat er inderdaad een beschadiging op de stengel met een wat schimmel. Deze schimmel plek was niet groter dan 2cm en vormt geen bedreiging voor de gezondheid van de palm. Daarom vonden wij het zonde om de gehele plant hiervoor te ruilen. Wij hebben u geadviseerd dit plekje weg te vegen. Bovendien hebben wij u een verlengde garantie gegeven op de plant. Hiermee bent u akkoord gegaan. Wij vertrouwen erop dat u alsnog veel plezier van uw plant zult hebben.

een plantenwebshop uit de duizend !

zeer goede ervaringen . heel mooie planten en bij een eventueel probleem wordt er altijd een goeie oplossing gevonden ? top ! heel goede en toegankelijke klantendienst , heel goede lay out van de webshop , heel gemakkelijk te vinden wat je zoekt en heel veel uitleg ov er de planten .

Mooie planten, helemaal blij mee!

Vlotte levering en zeer mooie kwaliteit van plantjes.

Planten kapot

Gisteren mijn 2 sanseviera gold binnen gekregen van levering DPD die duidelijk niet weten wat de pijlen op de doos betekent, de planten zien er niet mooi uit en alle punten waren gebroken, doos kreeg ik op de kop en de doos was ook nog eens te klein want mijn sanseviera waren erin gepropt.... Paar week geleden ook allemaal plantjes besteld die ik opnieuw heb moeten verpotten omdat alles Kris kras in de doos lag.. erg jammer want ik was heel enthousiast over jullie..

Bedankt voor uw feedback, vervelend om te vernemen dat u de planten zo heeft moeten ontvangen. Wij hebben u 2 dagen geleden gemaild met het verzoek om een foto toe te sturen. Wilt u deze alsnog sturen, zodat wij kunnen helpen met een passende oplossing.

Snel, duidelijk, goed!

Bestelling is supersnel geleverd, duidelijke communicatie over de levering. Vriendelijke bezorgers en uitstekende planten!

Positief

Keurig verpakt en op afgesproken tijdstip geleverd

zeer tevreden !!

zeer tevreden !!

Yucca oogt fantastisch, staat kei mooi in de gekozen pot, over de darcaena ben ik iets teleurgestelt op meerdere bladeren zitten al bruine plekjes dat is niet door mijn toedoen dat vind ik jammer!

Geweldige service

Ik heb een paar keer gebeld met vragen alvorens ik twee keer een hydrocultuur plant heb gekocht. De eerste keer heel netjes afgeleverd door de eigen bezorgdienst. De tweede keer via DPD, want een levering “op de kop” opleverde. Aangezien dan de hydrokorrels uit de pot vallen zar de plant niet meer goed in de pot. Even bellen en zonder problemen een andere plant gekregen. Prima service dus!

Geweldig professionele afhandeling.

Zeer goede levering, goede verpakking.

Super!!!

Topbedrijf met een groot assortiment, goede website, vriendelijke en vakkundige klantenservice!

Super goed!

Mooie volle planten, persoonlijk bezorgd zonder overbodig karton. Volgende keer weer bestellen bij 123planten.

Een vriendelijk en behulpzame bezorger bracht mijn bestelling keurig op tijd. Ik werd goed geïnformeerd over mijn bestelling. En de bestelde planten zijn prachtig !

mooie planten en hele goede service

Keurig geleverd en ter plaatse in de pot gedaan met uitleg over de verzorging! Top! Goed op de hoogte gehouden m.b.t. de levertijd/bezorging en stipt op tijd.

Ik had een aantal bloempotten besteld bij 123planten en betaald met Ideal,helaas kreeg ik wat later het bericht dat er twee stuks niet leverbaar waren. Het teveel betaalde bedrag kreeg ik binnen twee dagen keurig teruggestort op mijn rekening. Ook de bezorging verliep heel goed en binnen de gestelde tijdsduur.

uitstekend

zeer mooie plant en zeer goed en veilig verpakt,nergens geen schade te zien op en top!!!!

Heel erg goed

De bestelling werd snel opgepakt want ik deed de bestelling buiten openingstijden. Op de hoogte houden wanneer de plant bezorg zou worden tot de bezorging was gewoon geweldig. En de bezorger was vriendelijk en leek helemaal niet gehaast tot mijn voordeur werden de planten overhandigd.

Supersnelle levering en goeie prijs

Maar de plant van mijn bestelling had precies een gevecht achter de rug. De top was afgekraakt. Dit bleek ook niet recent gebeurd te zijn.

Bedankt voor de duidelijke feedback met foto. Uw teleurstelling is geheel begrijpelijk. Per e-mail konden wij u gelukkig tevredenstellen met een korting en wilt u de cactus nog een 2e kans geven. Bedankt hiervoor.

Levering zoals afgesproken. Alle artikelen zoals gewenst. Geen enkele negatieve beoordeling. Groet.

Levering 2 dagen later

Ik had bezorging op zaterdag gekozen maar de plantjes kwamen pas op maandag namiddag. Plantjes waren slap. Heb ze geplant in de hoop dat het nog goed komt maar heb er niet zoveel vertrouwen in. 1 plantje heeft nu al alle bladeren laten vallen. Warmte zal hierin mee hebben gespeeld, maar evengoed jammer.

Beste Jolanda, Bedankt voor je feedback. We zien inderdaad dat het pakketje bij DPD 1 dag is vertraagd, onze excuus hiervoor. Kan je ons wat foto's sturen van de plantjes, zodat wij kunnen beoordelen of deze vervangen dienen te worden? Mochten de plantjes vanwege transport schade hebben ondervonden, dan zullen wij dat uiteraard netjes voor u oplossen.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.