Onbereikbaar bedrijf die afspraken niet na komt

Alleen te bereiken via een receptie service. Die ook niets weten en zeggen ik stuur een e-mail. Binnen 48 uur reageren ze staat in de e-mail maar geen enkele reactie. Je krijgt geen track & trace code. Als je inlogt staat er afgehandeld zonder dat je iets krijgt. Niets bestellen!!!! Dit bedrijf bestaat of niet en is fake maar je betaald en krijgt nooit iets. Ook de onbereikbaarheid is zeer frusterend. Onder sommige reviews staat mail met 123planten. Maar je krijgt nooit een reactie.

Plant ondanks hitte, goed verpakt en in goede orde vandaag ontvangen.

Krijg betaalde bestelling gewoon niet

Vreemd dat de score hier veel hoger dan op trustpilot. Ik vind en herken me meer in de zeer slechte scoren en verhalen op trustpilot. De bestelling zou de volgende dag geleverd worden, maar 2 weken later nog niks ontvangen. Mailcontact redelijk, maar loze beloften en interne afschuiving van verantwoordelijkheden.

GEWOON GOED

Gewoon goed, kwaliteit, verpakking en informatie

Fijne webshop voor kamerplanten

Voor mij de webshop voor kamerplanten die ik lokaal niet kan vinden. De planten worden redelijk goed verpakt, een beetje losse aarde wat uit de potten valt tijdens de reis. Het is vaak even wachten tot ze binnen zijn maar het zijn wel mooie planten. Zeker blij mee!

geweldige service

ik woon 3 hoog zonder lift, de bezorger bracht hem onmiddelijk precies waar ik hem hebben wou, het was een plant van bijna 2 meter hoog, geweldig!

Hi Saskia, Wat fijn om te horen dat de bezorger zo z'n best deed om je prachtige plant bij je te brengen! Veel plezier met je aankoop. Groene groet, Emma | 123Planten

Ik heb 16 prachtige planten voor op kantoor ontvangen die prima verpakt en vers geleverd werden. Ze sloegen gelijk aan en staan nu te pronken in ons kantoor. Blij mee!

Hi Aukje, We zijn heel blij om te horen dat jullie kantoor de 123 planten makeover heeft gehad! Geniet van jullie nieuwe groene omgeving! Groene groet, Emma | 123Planten

fantastisch

De planten en de pot zijn fantastisch. Helaas de bezorgdienst heel wat minder. Gelukkig heeft u alles goed verpakt zodat niets kapot kon gaan. Het was als cadeau en ze vond het heel mooi.

Hoi Wally, Jammer om te horen dat de bezorging niet naar verwachting was, maar we zijn blij dat de planten veilig zijn aangekomen en dat het cadeau goed werd ontvangen. Groene groet, Emma | 123Planten

Waardeloze verzending.

Verpakt in veel te grote doos zodat artikelen tijdens verzending in de verpakking hebben rondgestuiterd. De betekenis van de zin "This side up" is de bezorgdienst volledig ontgaan. Resultaat:vier van de zes planten beschadigd ontvangen,alleen de twee grootste en zwaarste planten hebben de reis redelijk ongeschonden doorstaan. Planten zien er wel uit alsof ze voor verzending in orde waren;snel op zoek naar een betere verzendmethode lijkt mij.....

Hi ok, Dankjewel voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je planten op deze manier bezorgd werden. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via [email protected]? Zij helpen je graag op weg met het zoeken naar een passende oplossing. Groene groet, Emma | 123Planten

Goede kwaliteit...snelle en nette verzending

De planten waren precies zoals afgebeeld. Goed verpakt en nergens beschadigd. Potten waren kwa kleur overeenkomstig met foto. Ben erg erg blij mee.

Hi Marie-Anne, Wow, een 10! We zijn heel blij om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe planten! Heel veel plezier met je aankoop, Groene groet, Emma | 123Planten

Perfecte service

.......................

Hi Davy, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service. Geniet van je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten

Duidelijke overzichtelijke site, snelle levering en prachtige gezonde planten. Goed verpakt en zonder beschadigingen. Zeer tevreden.

Hoi J, Dankjewel voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met je planten en dat ze veilig zijn aangekomen. We willen je veel plezier wensen met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten

Erg mooie planten ontvangen. Ze staan in goede aarde en doen het, na ruim 6 weken , nog steeds goed. Ben er blij mee.

Hi M, We zijn blij om te horen dat de planten zijn gewend aan hun nieuwe omgeving en ze het nog zo goed doen! Geniet ervan, Groene groet, Emma | 123Planten

Super recommend

Great plants! Very quick delivery

Hi Mayara, Thank you for your positive review! We're happy to hear you would recommend us. Enjoy your plants! Kind regards, Emma | 123Planten

Duidelijk, snel compleet

Alles is makkelijk te vinden en duidelijk. Snel te leveren niet te duur.

Hi Ronald, Wat fijn om te horen dat je via de website de juiste planten hebt weten te vinden. Veel plezier met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

De plant is snel en een goed verpakt afgeleverd. Verders gaat het goed met de plant

Hi Harry, We zijn blij om te horen dat het goed gaat met je plant. Dankjewel voor je feedback en veel plezier ervan! Groene groet, Emma | 123Planten

zieke pruim

Ik heb eenzieke pruim ontvangen en de kersen hebben bevroren twijgen.De pruimbladeren zijn gekruld en willen niet groeien

Hi Andrzej, Dankjewel voor je feedback, en wat vervelend om te horen dat de plant niet voldeed aan de verwachting. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via [email protected] ? Zij helpen je graag mee zoeken naar een passende oplossing. Groene groet, Emma | 123Planten

mooie plant en goede levering

Ik was heel erg benieuwd of mijn bestelde monstera net zo mooi was als op de foto op de site.....niet is minder waar! Ik ben nu in het bezit van een prachtige monstera. Keurig verpakt en netjes op de gewenste dag geleverd. Super blij mee voor een hele nette prijs!

Hi Yvonne, Wat een prachtige Monstera! We zijn blij om te horen dat de plant naar verwachting is. Heel veel plezier met je aankoop, Groene groet, Emma | 123Planten

Planten waren goed verpakt en ze zijn echt heel mooi .

Hoi Tamara, We zijn blij om te horen dat de planten bevallen! Veel plezier ermee! Groene groet, Emma | 123Planten

GEWELDIG

Helemaal geweldig. Prachtige plant.

Hi José, Wat een prachtige plant heb je ontvangen! We willen je er heel veel plezier van wensen. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie en goede kwaliteit planten rui.e keuze goede service en snelle levering.

Hoi Henk, Dankjewel voor je positieve feedback. Veel plezier met je aankoop!

prachtig bonsai boompje

mooi bonsai boompje ion pot en goed verpakt , snel geleverd , top!

Hi Harry, We zijn blij om te horen dat de Bonsai een fijne nieuwe plek heeft! Veel plezier ermee, Groene groet, Emma | 123Planten

Voldoet volledig aan mijn verwachting.

Hoi J, We zijn blij om te horen dat de bestelling aan je verwachting voldeed. Veel plezier met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

Wszystko jest super

Hi Anna, Thank you for your positive review, we hope you enjoy your order! Kind regards, Emma | 123Planten

Super snelle en goedkoop levering

Goeie service en producten. Snel en goedkoop geleverd. Ik kan het aanbevelen :)

Hi Svenja, Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling! Dankjewel voor je aanbeveling. Groene groet, Emma | 123Planten

Middel Broekweg 33

2675 KC Honselersdijk

085 4012700

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.