Prachtige plant, keurig verpakt, snelle service

Binnen 2 werkdagen planten in huis en met zorg vervoert, planten waren ook goed verzorgd. Zeer tevreden

Super goed

Bij aankoop van de producten denkt 123Planet.NL mee en geeft goed advies.

Prachtige plant

De plant die ik besteld had, is van goede kwaliteit en ziet er prachtig uit. Ook werd het goed verpakt en vlot bezorgd. Erg blij mee.

Heel erg goed!

Hele goede ervaring, en een hele leuke keus kunnen maken.

Super blij met mijn mooie plant, goede service!

Uiterst betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk bedrijf!!!

Heb alleen maar goede ervaringen. Hele mooi uitziende, gezonde planten voor eerlijke prijzen. kortom zeer tevreden!!!

Mooi

De planten zien er altijd perfect uit De verpakking,is stevig dus goed beschermd

Plant kwam beschadigd en veel te laat aan

Mijn bestelde plant is lang onderweg geweest en kwam met een hangende steel en een paar gescheurde bladeren aan.

Beste Simone, Bedankt voor je beoordeling, je teleurstelling is volkomen terecht. Inmiddels is dit opgelost met een nieuwe plant en we vertrouwen erop dat wij het hiermee naar wens hebben opgelost.

geweldige ervaring

ja echt super je krijgt wat je ziet super verpakt en snel zo blijven

Mooie planten en netjes ingepakt

In 1e instantie was mijn order zoek, na een bericht te hebben gestuurd is dit door 123 planten netjes afgehandeld en zijn excuses gemaakt. Planten waren echt super en netjes ingepakt. Maar helaas door zoek raken de planten 1 week later gehad dan gepland anders 5 sterren.

Kwaliteitsplanten en hele goede service

Super tevreden over het contact met de klantenservice en zeker goede kwaliteit van de planten. Levering is ook goed gegaan, de planten zijn goed aangekomen. Er ontbrak in de levering 1 inzethoes. Dit is binnen 2 dagen binnengekomen. Ik zou daar zeker weer bestellen!

Alles prima

Planten doen het heel goed op de vulcastrat. Erg makkelijk

De plant voldoet volledig aan mijn verwachtingen en komt exact overeen met de foto in de webshop. Ik ben zeer tevreden en blij met de monstera 120 cm. Ik heb gekozen voor levering door 123 planten. Goed verpakt in plastic. Vriendelijke bezorger op afgesproken dag en tijdslot.

Goede snelle levering, mooie plat, doet het goed, zeer tevreden!

Alles top

Snelle verzending...is goed verpakt..mooie plant..bedankt!

Zeer positief

Degelijke service !

Super kwaliteit

Planten kwamen door een foutje beetje later als gepland, maar super netjes verpakt en de kwaliteit van de planten is ook super. Mooi formaat grote bladeren en ook kleien blaadjes onderin, dus ze zullen uitgroeien tot mooie plantjes

Snel en kwalitatief

Snelle verzending en alle planten waren zoals omschreven en goed verpakt.

prachtige plant, keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Ik ben erg blij met met de draceana ,de plant zat goed verpakt het is een prachtige plant. Hij staat hier erg mooi in onze huiskamer.

Mooie plant ontvangen

Prachtige plant, degelijk verpakt

Plant ziet er fantastisch uit, verpakking was ook dik in orde. Ga hier zeker vaker bestellen!

Prachtige plant. Keurig en op tijd geleverd

Zeer correcte medewerker, die de plant binnen op zijn plaats zette, omdat hij zo zwaar was. Hij hield keurig afstand.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.