Zagen er goed uit ,in goede conditie en snel geleverd

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling geplaatst en na 2 weken stilte eindelijk antwoord gekregen dat het niet verstuurd was omdat 1 item niet op voorraad was. Toen alsnog verzonden maar kwam slechts deel van de producten aan. Wederom moeten wachten en toen is er nog een product bezorgd, maar uiteindelijk deel helemaal niet gehad. Wel netjes geld terug gehad hiervoor, maar toch slechte ervaring.

Perfecte planten

Geleverd zoals verwacht, goed verpakte planten die er mooi uitzien

Super mooie bloempotten voor een hele mooie prijs

Ik had wat vragen over binnen potten zodat mijn 3 bloempotten uiteindelijk niet zouden gaan lekken. Antwoord gekregen van Moniek, ze heeft er gelijk voor gezorgd dat het eenvoudig was om de juiste maat in mijn winkelmandje te zetten. Dus de service is heel erg goed. Verder had ik m'n twijfels over de bezorging met DPD, maar omdat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn heb ik daar toch de keuze voor gemaakt. De bloempotten waren er heel snel. Mijn ervaring is dat als je niet thuis bent het pakket naar een punt wordt gebracht ver weg van mijn huis en het dus retour wordt gestuurd omdat ik het niet op kan halen.

De plant was gelukkig precies zoals op de afbeelding

De levering duurde iets langer dan verwacht, maar de plant was het helemaal waard. Mooi formaat en gezonde takken/ bladeren.

Hi Robin, We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent met je plant! Dankjewel voor je feedback. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie goede kwaliteit van de levering

Prachtige planten, ik had cactussen deze werden goed en netjes verpakt. Ik heb jullie aanbeveelt bij vrienden!!!

Hoi Isa, Wat worden we blij om te horen dat je ons hebt aangeraden bij vrienden! Geniet van je mooie nieuwe cactus(sen)! Groene groet, Emma | 123Planten

Zowel voor echte planten als voor de kunstplant

Hoi Annet, We zijn erg blij met deze 5 sterern review! Geniet van je planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Goed afgeleverd

Ik vond het alleen raar dat ik 2 weken moest wachten voordat ik het had ontvangen.

Hoi Patrick, Dankjewel voor je positieve feedback! Je ontvangt een track & trace code van de courier, zodra het pakket het warenhuis heeft verlaten. Groene groet, Emma | 123Planten

Helemaal blij met mijn (nep)plantjes.

Ik ben heel tevreden over het bestelproces en de keuze door welke bezorger je je bestelling laat leveren. Voor mij was DHL de beste optie want er zijn vlakbij 2 DHL-servicepunten en daar heb ik die 4 euro extra wel voor over. De bezorging is ook prima verlopen. En natuurlijk ben ik heel blij met mijn (nep)plantjes, ze zijn nauwelijks van echt te onderscheiden, ik heb ze bij echte plantjes gezet, er een foto gemaakt en laat anderen raden welke de nepplantjes zijn - men raadt steeds verkeerd. (het is die grote) Goede ervaring, ik ga t.z.t. nog meer bestellen, nu ik weet wat de kwaliteit is en dat alles goed verloopt. Aanrader.

Hi Adjura, Wat een lovende review! Het doet ons goed om deze positieve feedback te horen. Heel veel plezier met je prachtige planten! Groene groet, Emma | 123Planten

Slecht

Het begon met het bestellen. Na het bestellen zou ik een week later de planten binnen krijgen. twee weken later nog niks. Zelf moeten bellen en een dag later tehoren gekregen dat een plant niet beschikbaar was dus de hele bestelling stond op hold (zonder ook maar iets te melden). Na een aantal dagen de planten binnen gekregen om te zien dat al het aarde uit de potten lag en ik zo goed als de planten terug heb moeten verpotten. De kleine plant die ik had besteld zit vol met dode bladeren en ziet er niet uit. een andere plant zit onder de vlekken en zijn hele delen van het blad afgeknipt (deze plant koop je juist voor het blad). een andere hangplant zou veel langer moeten zijn dan dat ik heb binnen gekregen. kortom, vreselijke ervaring. Bestel hier echt nooit meer, al is het een zak aarde.

Hallo Beer, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je geen goede ervaring bij ons hebt gehad. Heb je al opnieuw contact opgenomen met onze klantenservice via de mail [email protected], betreft de staat van de planten? Als je ons een foto van de planten zou willen sturen, zoeken we graag een passende oplossing met je voor de beschadigde planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Perfecte aflevering van mijn bestelling!

Alles was zeer mooi ingepakt en beschermd

Hoi Davy, Dankjewel voor deze fijne review! We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Groene groet, Emma | 123Planten

Prachtige cactussen

Mooie grote cactussen voor een goede prijs. Netjes verpakt en keurig bezorgd!

Hallo Yvonne, Dat vinden we fijn om te horen! We zijn blij dat je Cactus goed aangekomen is. Veel plezier! Groene groet, Emma | 123Planten

Gedoe over een plant

Tijdens de levering had een van de 3 planten die ik ha besteld het zwaar gehad en heb ik bij uitpakken al stengels en bladeren moeten verwijderen. Dit gelijk gemeld via de mail aan de klantenservice. Gevraagde foto's opgestuurd. Uitgelegd hoeveel bladeren ik al had verwijderd. Blijkbaar was dit geen bewijs genoeg en moesten er nog meer foto's komen van een plant die inbeginsel 10 stengels met bladeren had en nu nog maar 4 levende gezonde. In eerste instantie wilde men 25% van de prijs van de plant retour storten. Maar na aangeven dat ik het daar niet mee eens was is het totale bedrag van dienplant terug gestort. Al met al veel correspondentie gedoe en naar mijn mening mailen met duidelijke twijfel aan oprechtheid van de klant niet een online shop waar ik snel weer wat zou kopen.

Hallo E.B., Dankjewel voor je uitgebreide reactie en feedback. We vinden het jammer om te horen dat een van de planten beschadigd is aangekomen. Zoals we op onze website ook vermelden onder Leveringsgarantie, vragen we inderaad aan klanten om een foto op te sturen van de staat van de plant. Op deze manier kunnen we de beste inschatting maken voor een gepaste oplossing. Als de staat van de plant voor ons niet goed zichtbaar is, vragen we om verduidelijking. Geen twijfel dus, maar een manier om de best passende oplossing te vinden, samen met de klant. Ik ben blij dat die ook is gevonden in dit geval. Groene groet, Emma | 123Planten

Ik ben heel tevreden

Ik heb een strelitzia nicolai besteld en ik ben heel tevreden.

Hallo Isaura, Veel plezier met de prachtige Strelitzia Nicolai, fijn om te horen dat je tevreden bent met de plant! Groene groet, Emma | 123Planten

Super mooie planten voor een redelijke prijs!

De planten zien er mooi en gezond uit. Ik had ze binnen enkele dagen al in huis. Heel fijn bedrijf, ik zou er zeker nog wel eens bestellen

Beschermd en veilig verstuurd

De planten zijn veilig verstuurd in een plastic cointainer voor ze de doos in gegaan zijn. De planten zijn daardoor met minder stress en zonder beschadigingen aangekomen. Punt van verbetering op gebied van milieu, maak de verpakking van gerecycled karton.

Hallo Roy, Dankjewel voor je feedback. We zijn ons bewust van de impact op het milieu, en kijken constant naar eventuele verbeteringen. Voor nu zorgt de plastic verpakking voor de beste bescherming, vandaar onze keuze. Geniet van je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

heel goede evaring met 123planten

Snelle en vlotte levering. 2 mooi verzorgde planten ontvangen. Bedankt!

Hoi Brenda, We zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop, en graag gedaan. Groene groet, Emma | 123Planten

Goede kwaliteit en service

Goede service en kennis op vragen die je steld

Hi Hj, Dankjewel voor je positieve review. We beantwoorden met alle plezier de vragen die onze klanten hebben! Groene groet, Emma | 123Planten

Klantenservice erg slecht

Ik heb al 5 dagen verzocht om een retour aan te melden en een retour biljet( adresbiljet). Deze nog steeds niet ontvangen. Men zou er spoed achter zetten, maar hadden het erg druk. Het gaat om een kunstplant dus dat zal het probleem niet zijn, wel is dadelijk retourtijd van 14 dagen verstreken doordat de klantenservice haar zich niet houdt aan haar afspraak binnen 2 dagen mail en retourbiljet te versturen per mail. Jammer

Hoi Thecla, Bedankt voor je review. Excuses voor de late reactie, we hebben het erg druk. We hebben ondertussen contact gehad via de mail met je. Ik hoop dat alles nu goed opgelost is. Groene groet, Emma | 123Planten

Snelle levering en goede prijs. Goede kwaliteit

Heldere communicatie. Snelle bezorging. Goed product.

Hoi Bas, Wat fijn dat een review hebt geschreven hier zijn we erg blij mee. Groene groet, Emma | 123Planten

Snel, professioneel en flexibel

123Plant is overduidelijk een specialist in planten en hoe ze het beste verzorgd kunnen worden. Als ze aan het werk zijn op ons kantoor, merk je amper dat ze er zijn. We hebben prachtige planten, die mooi gehouden worden voor ons zonder de zorgen die erbij komen kijken.

Hoi Michelle, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service. We zijn erg blij dat we jullie planten kunnen onderhouden. We wensen je nog veel plezier met de planten en tot de volgende keer! Groene groet, Emma | 123Planten

Nette mooie planten ze waren goed verzorgd

De planten die ik besteld heb waren niet duur en erg mooi. Ik heb de planten erg snel in huis en ze waren ook goed verpakt. Mijn enige op merking is dat de bezorger een beetje grof met het paketje om was gegaan maar daar kun je niks aan doen.

Hoi Jesse, Wat een lieve woorden heb je over ons te zeggen. Hier worden wij heel blij van. Ik wens je veel plezier met je mooi planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie sterke planten, goed beschermd en netjes geleverd

Ik bestel graag bij 123planten. De plantjes zijn steeds zoals aangegeven. Netjes en degelijk verpakt zodat ze de reis ook overleven. Dit heb ik al anders meegemaakt toen ik elders een plant aa kocht. Iondertussen heb ik geleerd eerst hier te kijken of ze het hebben.

Hoi Nancy, Bedankt dat je steeds voor ons kiest voor je planten, hier worden wij heel blij van. We hopen je snel weer te zien en wensen je veel plezier met je planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Prima snelle levering en goed verpakt

Zie hierboven

Hoi Gijsbert, Bedank voor je review, wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over ons. Groene groet, Emma | 123Planten

Geweldige service

Hebben mijn probleem snel opgelost

Hoi Guus, Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen met je probleem. We hopen je snel weer te zien. Groene groet, Emma | 123Planten

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.