Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
mooie producten gekregen met zelfs een heat-pack ingepakt in deze wat koude dagen voor de planten.
Beveelt aan
6 February 2026
eddy
capelle aan den ijssel
Vanochtend op de vooraf geplande datum mijn bestelling ontvangen. Reageren snel op vragen via mail en goede bezorging via DPD. De plant ziet er heel goed uit en staat prachtig in mijn woonkamer. Ben er heel blij mee, was mijn eerste plant bestelling en is goed bevallen.
Beveelt aan
5 June 2025
Geesje
Leeuwarden
Heb op dinsdag 6 mei besteld voor cadeaus voor moederdag 11 mei. De planten zouden vrijdag 9 mei geleverd worden. U raad het al, werden maandag 12 mei bezorgd. En tot tegenstelling van de meesten, wij hebben wel lieve schoonmoeders. Gewoon een grote teleurstelling waar na klachten niets mee gedaan wordt.
Beveelt niet aan
15 May 2025
Jo
bemmel
Het enige positieve aan dit bedrijf is dat ik mijn geld na annuleren redelijk snel terug had. De prijzen lijken te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Ze kunnen de gekozen leverdatum niet waarmaken, zelfs niet met 7 werkdagen ertussen. Als je belt kunnen ze niets voor je doen behalve de vraag doorzetten. Daarnaast wordt er verscholen achter de bezorgpartij, totale onzin. Ik had nog geen track&trace dus het pakket was nog niet aangeboden. Als kers op de taart beweren ze 4,28/5 sterren te hebben op trstd.com maar ze zijn op die website helemaal niet bekend. DOE.HET.NIET!
Beveelt niet aan
29 March 2025
Annelieke
Leiden
Komen leveringsafspraken gewoon niet na. Ze kunnen niet aangeven of en wanneer er geleverd gaat worden
Beveelt niet aan
28 March 2025
Peter
Dinteloord
Van de vier bestellingen gingen er drie goed. Helaas ging de vierde hartstikke fout. En dan verwacht je service. Maar helaas!! je stuit op een vreselijk systeem van mailbehandeling en vervolgens kon de medewerkster slecht lezen en overzien wat haar aanbod om het vertrouwen te herstellen inhield. Want wat moet bijvoorbeeld een hydroplant zonder watermeter. Dan is ie waardeloos. Maar mevrouw vond het service om de niet geleverde meter te vergoeden. met tot gevolg dat ik, wilde ik iets aan de geleverde plant hebben, een nieuwe moest bestellen en de verzendkosten kon betalen. Niet zo slim die mevrouw. Vervolgens kan ze slecht rekenen en heb ik de niet geleverde artikelen maar deels in geld terug gekregen. Ik sta echt paf. Dit maak je niet veel mee. Enfin, de concurrent vaart er wel bij zullen we maar zeggen.
Beveelt niet aan
22 August 2024
wolter
Zaltbommel
25 Juli bestelling gedaan van ruim 300 euro. Deze zou bezorgd worden op 6 augustus. 6 augustus geen planten ontvangen en ook geen track and tracé gekregen. Telefonisch contact gezocht werd aan gegeven dat ik 2 dagen niets wachten op duidelijkheid. Ik heb gelijk aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ging en dat ik al lang genoeg heb gewacht. Dus aangegeven dat ze de bestelling maar moeten annuleren. Dit was in orde zei de vrouw en ik zou binnen 2 dagen een bevestiging van de annulering via mail ontvangen. Vervolgens hebben ze na mijn telefoontje mijn bestelling pas in behandeling genomen. Terwijl de levertijd al voorbij is en ik de hele bestelling via telefoon had laten annuleren. Ze houden zich dus niet aan de afspraken en doen gewoon wat ze willen. Helaas hebben ze pech want heb 't gesprek opgenomen en ben ook niet thuis om de planten te ontvangen. Als ik mijn geld niet terug krijg ga ik zeker naar het juridisch loket om er werk van te maken. Mijn advies bestel hier niks er zijn wel veel betere zaken die wel goede service leveren en gewoon de afspraken nakomen.
Beveelt niet aan
7 August 2024
Vijay
Groningen
Alleen te bereiken via een receptie service. Die ook niets weten en zeggen ik stuur een e-mail. Binnen 48 uur reageren ze staat in de e-mail maar geen enkele reactie. Je krijgt geen track & trace code. Als je inlogt staat er afgehandeld zonder dat je iets krijgt. Niets bestellen!!!! Dit bedrijf bestaat of niet en is **** maar je betaald en krijgt nooit iets. Ook de onbereikbaarheid is zeer frusterend. Onder sommige reviews staat mail met 123planten. Maar je krijgt nooit een reactie.
Beveelt niet aan
26 July 2024
Helena
Nijmegen
Plant ondanks hitte, goed verpakt en in goede orde vandaag ontvangen.
Beveelt aan
19 July 2024
Bert
Hendrik ido ambacht.
Vreemd dat de score hier veel hoger dan op trustpilot. Ik vind en herken me meer in de zeer slechte scoren en verhalen op trustpilot. De bestelling zou de volgende dag geleverd worden, maar 2 weken later nog niks ontvangen. Mailcontact redelijk, maar loze beloften en interne afschuiving van verantwoordelijkheden.
Beveelt niet aan
16 July 2024
Michel
Sittard
Gewoon goed, kwaliteit, verpakking en informatie
Beveelt aan
14 June 2024
Anita
Ridderkerk
Voor mij de webshop voor kamerplanten die ik lokaal niet kan vinden. De planten worden redelijk goed verpakt, een beetje losse aarde wat uit de potten valt tijdens de reis. Het is vaak even wachten tot ze binnen zijn maar het zijn wel mooie planten. Zeker blij mee!
Beveelt aan
11 June 2024
Natascha
Uithuizen
ik woon 3 hoog zonder lift, de bezorger bracht hem onmiddelijk precies waar ik hem hebben wou, het was een plant van bijna 2 meter hoog, geweldig!
Beveelt aan
5 June 2024
Saskia
Arnhem
Hi Saskia,
Wat fijn om te horen dat de bezorger zo z'n best deed om je prachtige plant bij je te brengen! Veel plezier met je aankoop.
Groene groet, Emma | 123Planten
Ik heb 16 prachtige planten voor op kantoor ontvangen die prima verpakt en vers geleverd werden. Ze sloegen gelijk aan en staan nu te pronken in ons kantoor. Blij mee!
Beveelt aan
3 June 2024
Aukje
AMSTERDAM
Hi Aukje,
We zijn heel blij om te horen dat jullie kantoor de 123 planten makeover heeft gehad! Geniet van jullie nieuwe groene omgeving!
Groene groet, Emma | 123Planten
De planten en de pot zijn fantastisch. Helaas de bezorgdienst heel wat minder. Gelukkig heeft u alles goed verpakt zodat niets kapot kon gaan. Het was als cadeau en ze vond het heel mooi.
Beveelt aan
3 June 2024
Wally
STEIN LB
Hoi Wally,
Jammer om te horen dat de bezorging niet naar verwachting was, maar we zijn blij dat de planten veilig zijn aangekomen en dat het cadeau goed werd ontvangen.
Groene groet, Emma | 123Planten
Verpakt in veel te grote doos zodat artikelen tijdens verzending in de verpakking hebben rondgestuiterd. De betekenis van de zin "This side up" is de bezorgdienst volledig ontgaan. Resultaat:vier van de zes planten beschadigd ontvangen,alleen de twee grootste en zwaarste planten hebben de reis redelijk ongeschonden doorstaan. Planten zien er wel uit alsof ze voor verzending in orde waren;snel op zoek naar een betere verzendmethode lijkt mij.....
Beveelt niet aan
3 June 2024
ok
Harns (Fryslân)
Hi ok,
Dankjewel voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je planten op deze manier bezorgd werden. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via [email protected]? Zij helpen je graag op weg met het zoeken naar een passende oplossing.
Groene groet, Emma | 123Planten
De planten waren precies zoals afgebeeld. Goed verpakt en nergens beschadigd. Potten waren kwa kleur overeenkomstig met foto. Ben erg erg blij mee.
Beveelt aan
2 June 2024
Marie-Anne
Utrecht
Hi Marie-Anne,
Wow, een 10! We zijn heel blij om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe planten!
Heel veel plezier met je aankoop,
Groene groet, Emma | 123Planten
.......................
Beveelt aan
2 June 2024
Davy
Elewijt
Hi Davy,
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service. Geniet van je aankoop!
Groene groet, Emma | 123Planten
Duidelijke overzichtelijke site, snelle levering en prachtige gezonde planten. Goed verpakt en zonder beschadigingen. Zeer tevreden.
Beveelt aan
2 June 2024
J
Goes
Hoi J,
Dankjewel voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met je planten en dat ze veilig zijn aangekomen.
We willen je veel plezier wensen met je aankoop!
Groene groet, Emma | 123Planten
Erg mooie planten ontvangen. Ze staan in goede aarde en doen het, na ruim 6 weken , nog steeds goed. Ben er blij mee.
Beveelt aan
2 June 2024
M
Westmaas
Hi M,
We zijn blij om te horen dat de planten zijn gewend aan hun nieuwe omgeving en ze het nog zo goed doen!
Geniet ervan,
Groene groet, Emma | 123Planten
Great plants! Very quick delivery
Beveelt aan
2 June 2024
Mayara
Alkmaar
Hi Mayara,
Thank you for your positive review! We're happy to hear you would recommend us.
Enjoy your plants!
Kind regards, Emma | 123Planten
Alles is makkelijk te vinden en duidelijk. Snel te leveren niet te duur.
Beveelt aan
1 June 2024
Ronald
Dronten
Hi Ronald,
Wat fijn om te horen dat je via de website de juiste planten hebt weten te vinden. Veel plezier met je aankoop!
Groene groet, Emma | 123Planten
De plant is snel en een goed verpakt afgeleverd. Verders gaat het goed met de plant
Beveelt aan
1 June 2024
Harry
Arnhem
Hi Harry,
We zijn blij om te horen dat het goed gaat met je plant. Dankjewel voor je feedback en veel plezier ervan!
Groene groet, Emma | 123Planten
Ik heb eenzieke pruim ontvangen en de kersen hebben bevroren twijgen.De pruimbladeren zijn gekruld en willen niet groeien
Beveelt aan
1 June 2024
Andrzej
2970 Schilde
Hi Andrzej,
Dankjewel voor je feedback, en wat vervelend om te horen dat de plant niet voldeed aan de verwachting. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via [email protected] ? Zij helpen je graag mee zoeken naar een passende oplossing.
Groene groet, Emma | 123Planten
Ik was heel erg benieuwd of mijn bestelde monstera net zo mooi was als op de foto op de site.....niet is minder waar! Ik ben nu in het bezit van een prachtige monstera. Keurig verpakt en netjes op de gewenste dag geleverd. Super blij mee voor een hele nette prijs!
Beveelt aan
1 June 2024
Yvonne
Nieuwegein
Hi Yvonne,
Wat een prachtige Monstera! We zijn blij om te horen dat de plant naar verwachting is. Heel veel plezier met je aankoop,
Groene groet, Emma | 123Planten
123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor.
Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft.
Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen.
Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.
Middel Broekweg 33
2675 KC Honselersdijk
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Overige bedrijven