Goede kwaliteit en service

Goede service en kennis op vragen die je steld

Klantenservice erg slecht

Ik heb al 5 dagen verzocht om een retour aan te melden en een retour biljet( adresbiljet). Deze nog steeds niet ontvangen. Men zou er spoed achter zetten, maar hadden het erg druk. Het gaat om een kunstplant dus dat zal het probleem niet zijn, wel is dadelijk retourtijd van 14 dagen verstreken doordat de klantenservice haar zich niet houdt aan haar afspraak binnen 2 dagen mail en retourbiljet te versturen per mail. Jammer

Hoi Thecla, Bedankt voor je review. Excuses voor de late reactie, we hebben het erg druk. We hebben ondertussen contact gehad via de mail met je. Ik hoop dat alles nu goed opgelost is. Groene groet, Emma | 123Planten

Snelle levering en goede prijs. Goede kwaliteit

Heldere communicatie. Snelle bezorging. Goed product.

Hoi Bas, Wat fijn dat een review hebt geschreven hier zijn we erg blij mee. Groene groet, Emma | 123Planten

Snel, professioneel en flexibel

123Plant is overduidelijk een specialist in planten en hoe ze het beste verzorgd kunnen worden. Als ze aan het werk zijn op ons kantoor, merk je amper dat ze er zijn. We hebben prachtige planten, die mooi gehouden worden voor ons zonder de zorgen die erbij komen kijken.

Hoi Michelle, Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service. We zijn erg blij dat we jullie planten kunnen onderhouden. We wensen je nog veel plezier met de planten en tot de volgende keer! Groene groet, Emma | 123Planten

Nette mooie planten ze waren goed verzorgd

De planten die ik besteld heb waren niet duur en erg mooi. Ik heb de planten erg snel in huis en ze waren ook goed verpakt. Mijn enige op merking is dat de bezorger een beetje grof met het paketje om was gegaan maar daar kun je niks aan doen.

Hoi Jesse, Wat een lieve woorden heb je over ons te zeggen. Hier worden wij heel blij van. Ik wens je veel plezier met je mooi planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie sterke planten, goed beschermd en netjes geleverd

Ik bestel graag bij 123planten. De plantjes zijn steeds zoals aangegeven. Netjes en degelijk verpakt zodat ze de reis ook overleven. Dit heb ik al anders meegemaakt toen ik elders een plant aa kocht. Iondertussen heb ik geleerd eerst hier te kijken of ze het hebben.

Hoi Nancy, Bedankt dat je steeds voor ons kiest voor je planten, hier worden wij heel blij van. We hopen je snel weer te zien en wensen je veel plezier met je planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Prima snelle levering en goed verpakt

Zie hierboven

Hoi Gijsbert, Bedank voor je review, wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over ons. Groene groet, Emma | 123Planten

Geweldige service

Hebben mijn probleem snel opgelost

Hoi Guus, Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen met je probleem. We hopen je snel weer te zien. Groene groet, Emma | 123Planten

Bestelling incompleet en geen retourformulier

Meteen na ontvangst bestelling gebeld, om aan te geven dat bestelling incompleet was. Er ontbraken drie planten, en aantal kwam niet overeen met pakbon. Ook gevraagd hoe alles te retourneren, bleek ik te moeten wachten op een retourformulier van hun. Zou volgende dag komen... Niets ontvangen, dag erna weer gebeld.... Het bleek druk en ze 'gingen erin duiken', hoe moeilijk kan het zijn om een retourformulier door te mailen naar klant? Twee dagen later nog steeds niets ontvangen...Hoe krijg ik mijn geld terug als ik niet kan retourneren????? Slechte service, dure planten die kleiner zijn dan foto op website doet vermoeden.

Hoi Biba, Wat vervelend dat je planten miste uit je bestelling. Ik zie dat we ondertussen contact met je hebben en ik weet zeker dat we samen tot een oplossing komen. Groene groet, Emma | 123Planten

ben heel te vreden met de supstraat

ben heel te vreden met de geleverde supstraat, een goede korrel maat

Hoi Willem, Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze vulcastrat. Ik hoop dat je planten er ook erg blij ermee zijn. Groene groet, Emma | 123Planten

Fantastisch!

Fantastisch afgeleverd en ben super blij, precies de planten die ik wilde hebben de ene plant staat al te shinen in de tuin en de andere ga ik goed verzorgen zodat hij groot genoeg is om op de vensterbank te staan! Toppers bedankt!

Hoi Bianca, Fijn om te horen dat je super blij bent met onze planten. Ik hoop dat je plant snel groot genoeg is om op je vensterbank te pronken. En veel plezier met de plant in de tuin. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie plant die goed is verpakt.

Snelle bezorging. Plant ziet er ook mooi uit.

Hoi Norma, Bedankt voor je review. Ik wens je veel plezier met je plant! Groene groet, Emma | 123Planten

tevreden

ik ben heel tevreden over de planten en de bezorging

Hoi C.J. Wat fijn dat je een review hebt geschreven. Ik wens je veel plezier met de plant. Groene groet, Emma | 123Planten

Zeer aan te bevelen. Toppie.

Zeer fijne online winkel. Planten zijn snel verstuurd en in perfecte staat geleverd. Dus mijn ervaring is toppie.

Hoi Marjo, Wat fijn dat je te spreken bent over ons. We hopen je snel weer terug te zien. Groene groet, Emma | 123Planten

Subliem!

Mijn bestelling is keurig verpakt geleverd. Staat te pronken in de kamer en nu maar hopen dat het plantje het naar zijn zin krijgt. Bedankt en misschien tot ziens, L.M. Schipper-Trip

Hoi Lenie, Wat een leuke woorden heb je voor ons over. Hier worden wij heel blij van. Ik wens je veel plezier met je plant. Groene groet, Emma | 123Planten

Gelukkige planten koper

Ik was blij met de gekregen service. De bezorging was snel, en aanpasbaar als je toch niet kan op het aangewezen tijdstip. Plantjes zijn ook helemaal heel aangekomen dus ik ben helemaal blij :).

Hoi Marjolein, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Ik wens je veel plezier met je planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Extreem goede kwaliteit

Met de communicatie ivm de levering liep het wat fout. MAAR.... wat er geleverd werd was van zo'n kwaliteit, excellente kwaliteit niet te beschrijven. Als ik nu een plant of stekjes wil bestellen, kijk ik eerst bij 123planten en zal daar bestellen.

Hoi Griet, Wat een leuke review heb je over ons geschreven, wij stralen helemaal. We hopen je snel weer te zien bij ons. Groene groet, Emma | 123Planten

fantastisch

Snelle en correcte levering. Doe graag zaken met 123planten.

Hoi Jan, Bedankt voor je mooie review. We hopen je snel weer te zien. Groene groet, Emma | 123Planten

Plantjes worden heel goed verpakt en het zijn mooie plantjes

Hoi Hanneke, Wat fijn dat je tevreden bent met onze plantjes. Ik wens je veel plezier met de plantjes. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten

Goed verpakt

Hi Guido, Dankjewel voor je positieve feedback! We hopen dat je blij bent met alle planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Spijt als haren op mijn hoofd

Mijn bestelling wordt al weken niet geleverd. Volgens 123planten ligt het probleem bij de bezorgdienst. De track en trace daarvan geeft aan dat het op beschadiging gecontroleerd moet worden. En dat is al weken zo. Volgens 123planten kunnen zij geen orders annuleren als zij ze verstuurd hebben. Maar intussen ontvang ik dus niets terwijl ik wel betaald heb. Niet echt service en het spijt me dat ik bij 123planten besteld heb. B.

Hallo Barry, Wat vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad met verzenden. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Bedankt voor je feedback. Groene groet, Emma | 123Planten

Perfect service!

Great price, quick delivery, very well packed. I am happy with the deal and will return to the shop!

Hi Jitka, Thank you for your glowing review! We're looking forward to seeing you again on our website! Warmest wishes, Emma | 123Planten

1 ster is echt te veel voor dit bedrijf.

De werknemers van dit bedrijf houden waarschijnlijk niet van de eigenaar en zijn klanten. Dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. e-mail van 29-03-2024: Bedankt voor uw bestelling, verwacht deze op 03/04/2024. Bezorgmethode DPD Woensdag 3 april van 8:00 tot 18:00 uur. Bestelnummer: NB125838. Ik heb drie keer gebeld om de Track en Trace code of informatie over mijn bestelling uit het magazijn te ontvangen. Nog steeds geen reactie ontvangen. Een dagje vrij voor niets! 1 ster is echt te veel voor dit bedrijf.

Beste Job, Heel erg bedankt voor je feedback. Ik zie dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en zijn de pakketten geleverd. Helaas kan het voorkomen dat de koerier vertraging heeft, en we vinden het vervelend om te horen dat je daardoor thuis bent gebleven voor niks. We willen onze excuses aanbieden voor het ongemak, en we hopen dat je veel plezier hebt van de order. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten, goede prijs, goede service.

Voor een mooie prijs een paar prachtige nieuwe planten besteld. Planten waren zeer goed verpakt en daardoor ook onbeschadigd gebleven tijdens transport. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar nieuwe planten.

Hoi Sanne, Wat een fijne feedback! Hier doen we het voor bij 123planten. Geniet van je nieuwe groene huisgenoten! Groene groet, Emma | 123Planten

Doos op zijn kop geleverd

Ik denk dat het goede planten zijn, helaas kon ik dit beoordelen want de doos is op zijn kop geleverd met war gebroken bladeren tot gevolg. Ook lagen alle lavakorrels o der in de doos en niet meer in de plantenbak.

Hoi Paul, Wat vervelend om te horen dat je order op z'n kop is geleverd door de bezorger! Heb je al contact gehad met onze klantenservice, om samen tot een passende oplossing te komen? Je kan ons bereiken via [email protected] We kijken uit naar je bericht! [email protected]

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.