Uitstekend zowel qua bestelling als bezorging.

Het kostte me aanvankelijk wel wat moeite “123plant” te vinden. Eenmaal gevonden en mijn keuze uit het zeer ruime aanbod gemaakt de bestelling geplaatst. Ging niet helemaal OK (iPad had nukken) dus dan maar telefonisch. Werd zeer correct te woord gestaan en de medewerkster heeft, tot mijn grote tevredenheid, de bestelling geactiveerd. De hierop volgende mailtjes getuigde van een efficiënte aanpak waarin o.a. mijn bestelling werd bevestigd, de bezorgdag vastgelegd en later ook de uren - met een kleine marge i.p.v. de gehele dag - zijn doorgegeven. Ook voor de bezorger alle lof ! Behulpzaam, vriendelijk en adequaat handelend waardoor ik durfde vragen of hij mijn oude dracaena mee terug wilde nemen. Dat is gebeurd.

prachtige planten

door de winterse omstandigheden had ik even de vrees: overleven de planten het wel? Ik kreeg een berichtje, dat de planten net voor de grote kou geleverd konden worden (op zaterdag). Goed verpakt kwamen de planten op tijd aan.

Super mooie plant!

Prachtige plant precies als op de foto. Ik ga hier meer bestellen. En fijne bezorging

trudygeurtz@hotmail.com

De plant is goed aangekomen en hij doet het goed.

Snel en goed geleverd

Binnen 1 werkdag ondanks de vorst! Potgrond goed vochtig en plant was heel!

Snelle levering en prachtige planten

Supersnelle service, keurig verpakt en mooie planten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader

Super goed!

Mooie planten, zeer vriendelijk en houden zich aan de afgesproken levering!

Mooie plant snel bezorgd

Goede kwaliteit plant. Goed verpakt en snel bezorgd

Goede levering.

Fubugi u f leuk f u d us if cud. G I f do I f us f us uhf yxcydfj if h off. V u Gus he if Yvon in big. Vijf gi

Mooie website snelle levering

Goeie website, overzichtelijk en snelle levering. Goed verpakt ook

leveren goede producten

Zeer snel, doen wat ze beloven en het wordt goed aangeleverd

mooie plant,MAAR

MAAR, werd 3 straten verder bezorgt ,helaas mocht ik het daar zelf op gaan halen. te beroert om het op de juiste adres te bezorgen !

Beste Steve, Bedankt voor je beoordeling. Je onvrede is helemaal terecht, ik heb de gegevens even nagezocht en het is mij volkomen onduidelijk waarom DPD het daar heeft afgeleverd. Hiervoor mijn oprechte excuus. Gelukkig is de plant wel mooi, veel plezier ervan!

Mooie plant en aardige bezorger!

Toch wel spannend een grote (dure) plant online bestellen. Prachtige plant ontvangen, helemaal tevreden!

Mooie planten en snelle levering

In één woord: top! De planten en potten zijn snel geleverd en zien er mooi uit. Geen enkele beschadiging. Zowel de levering door 123planten zelf als door DHL was goed. Slimme oplossing voor de potgrond, op deze manier hoeft niemand te sjouwen met zware zakken :)

Mooie planten, prima afgeleverd.

Goede website. 1e keer online planten gekocht. Is toch maar afwachten... Maar, zeer tevreden, mooie planten, prima afgeleverd. En goede verzorgingsinformatie op website.

Uitstekend verzorgd

De planten zijn goed aangekomen en waren goed verpakt

Mooie plant geleverd

Precies zoals omschreven, mooie plant, goed verpakt vervoerd en bezorgd.

Mooie potten

Goede service! Ik heb contact gehad vooraf ivm de datum van levering en er werd goed meegedacht, ik heb heel leuk contact gehad en uiteindelijk kwam m’n plant eerder dan in eerste instantie verwacht. M’n plant is prachtig en is in huis keurig in de pot gezet. Topservice! Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Zorgvuldig en snel bezorgd!

Voor het eerst een plant gekocht online en ben zeer tevreden! Een snelle bezorging en zorgvuldig ingepakt, zodat de (grote) plant mooi aankwam. Op de website een goed advies gekregen voor een bijpassende pot. Ik ben er blij mee!

mijn ervaring is goed

de ervaring is goed een goede plant wel pittige in prijs wel een probleem gehad met het afleveren niet op de afgesproken datum pas 2 dagen later dus te laat voor de verjaardag

leuk, klantvriendelijk en snel!

In de lockdown natuurlijk extra leuk om online planten te shoppen. Via de mail goed geholpen met uitgebreid advies over plantenkeuze, standplaats en ondergrond. Snelle bezorging. Netjes verpakt. Kortom een goede ervaring!

Super blij!

Voor de 2de keer een kneusjes box besteld. Maar er bleek niet 1 kneusje in te zitten :-) Erg leuk om op deze manier verrassingsplanten te krijgen & de collectie voor een super leuke prijs weer even flink aan te vullen! Ook de overig bestelde planten staan er super bij! Keurig verpakt, goed vastgezet ook! :-D. Kortom, prachtige planten, zelfs de kneusjes, goed verzonden, hele blije klant! :-D

Zeer snel geleverd en de plant was netjes ingepakt! Ook ziet de plant er goed uit! Net als op de foto

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.