Mooie planten thuisbezorgd

Zorgvuldig verpakt en voor de deur bezorgd.

Gewoon goed, de zoveelste keer dat ik daar bestel en dat gaat prima!

Mijn ervaring bij 123planten is prima, dus kom ik er steeds weer terug!

Hi C, Het doet ons goed om te horen dat je een terugkerende bezoeker bent vanwege de prima ervaring! We kijken uit naar je volgende bezoek. Groene groet, Emma | 123Planten

prima bedrijf

Mooie plant, moest er even op wachten, maar werd correct geleverd en fijne uitleg over verzorging!

Hoi Charlotte, Bedankt voor je positieve review! We zijn heel blij om te horen dat je wat hebt gehad aan de uitleg over de verzorging. Veel plezier met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

altijd perfect!

123planten hebben heel ruim assortiment planten en benodigdheden die ik in een standard winkel niet vind. Mooie planten en met nodige voorzichtigheid bezorgd. Snelle levering. Niets meer om te wensen. Ik kom terug :-)

Hallo Iwona, Wow, een 10! Dankjewel voor deze positieve feedback, we zijn blij om te horen dat ons assortiment je aanspreekt. We zien je graag terug in onze webshop.! Groene groet, Emma | 123Planten

deels slecht verpakt; terugkoppeling niet serieus genomen

van de 5 bestelde plantjes waren drie goed verpakt (in hard transparant plastic); 2 waren los verpakt (cellofaan met stokjes). Die 2 hebben het uiteindelijk niet overleefd. Daarom geadviseerd om voortaan altijd die harde verpakking te gebruiken. Nadat 2 weken verstreken waren vroeg men mij om foto's. Verpakking als ook 2 plantjes waren toen al weggegooid.

Hoi G, Bedankt voor het schrijven van deze feedback. We vragen onze klanten om foto's om een beeld te krijgen van de situatie, zodat we samen een geschikte oplossing te vinden. Dit is ook terug te vinden in onze leveringsgarantie. We hopen dat je samen met onze klantenservice uiteindelijk een passende oplossing hebt gevonden voor de situatie. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten

De planten zien er goed uit. Ze waren zeer goed ingepakt en snel geleverd.

Hi Loes, Dankjewel voor je positieve review! Veel plezier met de planten, Groene groet, Emma | 123Planten

Doet wat men adverteert

Mooie en overzichtelijke website met een groot aanbod. Eens de keuze werd gemaakt en de betaling was uitgevoerd, konden wij een prima communicatie ervaren. De plant, die trouwens heel goed was verpakt, werd snel geleverd. Wij kunnen geen verbeterpunten noteren. Op zoek naar een mooie (en grote(re)) plant? Niet aarzelen!

Hi Ron, Wat een uitgebreide positieve review, heel fijn! We zijn blij dat je de communicatie met ons als prettig hebt ervaren, en dat de plant voldoet aan de verwachtingen. Veel plezier met je nieuwe groene huisgenoten! Groene groet, Emma | 123Planten

Het bedrijf heeft het te druk

Levering zou drie weken duren en arriveerde uiteindelijk nadat ik ernaar informeerde, het bleef wat stil aan de kant van 123planten. Voor tijdens en na de bestelling weinig tot geen reakties.

Hoi J.E., Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om ons feedback achter te laten! We vinden het vervelend om te horen dat je zo lang op je bestelling hebt gewacht. We hopen dat de bestelling inmiddels veilig is afgeleverd. Groene groet, Emma | 123Planten

Uitstekend advies

Nadat ik mijn vraag gesteld had over de verzorging van mijn plant werd ervgezegd datbik binnen twee werkdagen antwoord zou krijgen. Dat klopte en ik was blij met het antwoord.

Hi Juul, Dankjewel voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat het advies betreft de verzorging van je plant je op weg geholpen heeft. We helpen je graag met advies vragen! Groene groet, Emma | 123Planten

prachtige plant , goed verpakt

snelle correcte levering met een mooie , goed verpakte plant.

Hallo Harry, We zijn heel blij om te horen dat je bestelling snel en goed verpakt is aangekomen! Heel veel plezier met je plant. Groene groet, Emma | 123Planten

netjes afgeleverd

duidelijke website en een correcte bezorging. ik ben er heel blij mee

Hallo Marian, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de bestelling, veel plezier met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Mooie plant, snel geleverd.

Zie boven

Hi Henk, Wat een positieve review. Veel plezier met de plant! Groene groet, Emma | 123Planten

niet helemaal tevreden

3 planten gekocht in Maart 2 zijn er prima, maar de 3e plant is nu al aan vervanging toe. wel snelle levering in prima verpakking.

Hoi Dirk, Bedankt voor je feedback. Heb je al contact met onze klantenservice opgenomen betreft de staat van de derde plant? We helpen je graag verder met het zoeken van een passende oplossing via [email protected] Groene groet, Emma | 123Planten

Duidelijk snel en goed

Bestelling werd snel geleverd en alle info van het product is goed terug te vinden op de site incl. fimpje hoe ons product toe te passen.

Hallo Ronald, Wat fijn, een 10! We zijn blij om te horen dat onze uitgebreide informatie op de website je geholpen heeft, daar doen we het voor! Groene groet, Emma | 123Planten

Een heerlijke groene oase ervaring

Niet alleen de planten zijn mooi, goed van kwaliteit maar erg betaalbaar. 4 cactussen rijker voor de prijs van 1 in een tuin centrum. heel erg bedankt voor de goede en snelle service.

Hi Niki, We waarderen je positieve feedback enorm! Geniet van je nieuwe cactussen! Groene groet, Emma | 123Planten

Eerste bestelling en super tevreden. Mooie grote planten in goede conditie.

Hoi Robby, Een 10! Wat zijn we blij om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling! Veel plezier met de planten! Groene groet, Emma | 123Planten

Een hele mooie bloempot

Het was een cadeau en viel heel erg in de smaak. Zag er ook prachtig uit .

Hi Rudy, We zijn blij om te horen dat het cadeau beviel, en dat het er naar wens uit zag! Heel veel plezier met je mooie bloempot! Groene groet, Emma | 123Planten

Zagen er goed uit ,in goede conditie en snel geleverd

Hoi Jggm, Heel erg bedankt voor het plaatsen van de review! Veel plezier met je aankoop. Groene groet, Emma | 123Planten

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling geplaatst en na 2 weken stilte eindelijk antwoord gekregen dat het niet verstuurd was omdat 1 item niet op voorraad was. Toen alsnog verzonden maar kwam slechts deel van de producten aan. Wederom moeten wachten en toen is er nog een product bezorgd, maar uiteindelijk deel helemaal niet gehad. Wel netjes geld terug gehad hiervoor, maar toch slechte ervaring.

Hallo Japie, Wat vervelend om te horen dat je een minder positieve ervaring bij ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden! We vinden het fijn dat je contact hebt gezocht met onze klantenservice en samen tot een passende oplossing bent gekomen. Groene groet, Emma | 123Planten

Perfecte planten

Geleverd zoals verwacht, goed verpakte planten die er mooi uitzien

Hallo Kristof, Een 10! Iedereen bij 123planten is blij met deze postieve review! We willen je heel veel plezier wensen met je prachtige planten! Groene groet, Emma | 123Planten

Super mooie bloempotten voor een hele mooie prijs

Ik had wat vragen over binnen potten zodat mijn 3 bloempotten uiteindelijk niet zouden gaan lekken. Antwoord gekregen van Moniek, ze heeft er gelijk voor gezorgd dat het eenvoudig was om de juiste maat in mijn winkelmandje te zetten. Dus de service is heel erg goed. Verder had ik m'n twijfels over de bezorging met DPD, maar omdat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn heb ik daar toch de keuze voor gemaakt. De bloempotten waren er heel snel. Mijn ervaring is dat als je niet thuis bent het pakket naar een punt wordt gebracht ver weg van mijn huis en het dus retour wordt gestuurd omdat ik het niet op kan halen.

Hi Lia, We beantwoorden graag vragen van klanten, wat fijn om te horen dat het advies van een collega je goed op weg geholpen heeft! We zijn blij om te horen dat de bloempotten snel en veilig zijn geleverd door DPD. Geniet van je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

De plant was gelukkig precies zoals op de afbeelding

De levering duurde iets langer dan verwacht, maar de plant was het helemaal waard. Mooi formaat en gezonde takken/ bladeren.

Hi Robin, We zijn heel blij om te horen dat je tevreden bent met je plant! Dankjewel voor je feedback. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie goede kwaliteit van de levering

Prachtige planten, ik had cactussen deze werden goed en netjes verpakt. Ik heb jullie aanbeveelt bij vrienden!!!

Hoi Isa, Wat worden we blij om te horen dat je ons hebt aangeraden bij vrienden! Geniet van je mooie nieuwe cactus(sen)! Groene groet, Emma | 123Planten

Zowel voor echte planten als voor de kunstplant

Hoi Annet, We zijn erg blij met deze 5 sterern review! Geniet van je planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Bedrijfsgegevens

Middel Broekweg 33

2675 KC Honselersdijk

085 4012700

[email protected]

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.