mooie planten

Levering ging goed. Nu hopen dat er in deze planten geen rouwvarenmug komt(andere leverancier).

Geld goed besteed

Erg naar m'n zin wat ik voor ogen had, een aanwinst op m'n interieur.

Slecht het!

Plant in slechte staat en aarde uit de pot. Was door de bezorger op z'n kop vervoerd. Dus dit was de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel.

Beste Piet, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben direct telefonisch contact met u opgenomen om de schade met u te bespreken. U gaf aan dat de afhandeling van DPD alles behalve correct was. Hiervoor bied ik mijn oprechte excuses aan. Daarnaast gaf u aan de plant een kans te willen geven, nadat u de aarde van de bladeren had verwijderd. Ik wil u hiervoor vriendelijk danken.

Prachtige plant, snel geleverd

Mooie plant en snel geleverd

We bestelden een Chamaerops humilis. Mooie grote plant en snel geleverd in een goede stevige verpakking.

Keurig geleverd en op tijd zoals afgesproken

beetje aan de kleine kant

Hoewel de plant er keurig uitzag, vind ik de prijs niet erg in verhouding tot de plant. Op de foto ziet deze er groter uit en ook de hangpot dan deze in het echt is. Laat ik het zo zeggen, als ik in de winkel had gelopen en de pot zag hangen voor die prijs, had ik deze zeker niet gekocht. Was een cadeau voor mijn dochter, om voor het raam te hangen. Nou je kan er wel 3 ophangen voor een mooier evenwicht.

Beste Petra, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig dat de plant niet geheel naar wens is. Het is inderdaad soms moeilijk om met een witte achtergrond een inschatting van de grootte te maken. Daarom hebben wij een secundaire foto waarop u de grootte wel kunt inschatten. Bovendien treft u onderaan de pagina nog enkele product beoordelingen met foto's waarop u de afmetingen makkelijker kunt beoordelen. https://www.123planten.nl/kokodama-sedum-tornado-no-plastic-100-natural-kds15sedum.html

Mooi groen

Prachtige planten!

Prima prijzen, goed uit de doos gekomen ondanks luie DPD pakketbezorger

Ben tevreden met de planten, heb een geldboom en een dracaena gekocht. Geldboom verdeeld over 2 potten, ze moeten duidelijk nog bijkomen van de reis. De dracaena staat stoer te stralen in een pot naast de bank. Wel een minpuntje wbt bezorging: ik was de hele dag thuis met mijn partner, we zaten op een paar meter van de voordeur en plots: "Jammer dat je er niet was, je pakket is bezorgd bij de buren". De 'buren' was een huis 200 meter verderop in de straat. Bezorger had daar schijnbaar meer pakketjes voor de rest van de straat gedropt. Niet netjes.

Mijn Palm is prachtig en de Polyscias is mooi compact, bezorging zoals ik heb verzocht. Topper en voor herhaling vatbaar. Yulia

Erg goede en snelle service

Ik heb bij 123planten aantal dingen besteld. Dit ging fout bij DPD, hun gaven aan dat het pakket terugging naar 123planten, dit omdat deze transport schade heeft opgelopen. Dus ik mailde hun daar het pakket terug kwam, de volgende dag werd ik vriendelijk te woord gestaan dat ze meteen een nieuw pakket gingen klaar maken en opstuurde. Vreemd genoeg kwam dat pakket, beschadigd met een open vulcastrat zak toch aan bij mij. Dus meteen 123planten terug gemaild dat het aangekomen is, en gaf aan dat naast de doos alleen de zak vulcastrat open gescheurd was. En dat ik niet weet of er veel verloren is geraakt. En daarop vond 123planten dat ik een aanvulling moest krijgen in een vorm van een gratis zak van 12.5 kilo. En dat vind ik nu dus heel netjes geregeld van.

mooie plant

plant kwam goed verpakt aan snelle levering, mooie plant

Mooie planten, fijne & goede service

Heel erg blij met mijn 2 planten. Zien er goed uit. Service ook erg top! Ga zeker vaker bestellen!

Mooie planten, snelle levering

Twee peterselieboompjes besteld, werden snel en keurig verpakt geleverd. Zijn hele mooie planten. Precies zoals op de site werd getoond.

Ik ben super tevreden met de hele mooie planten!!!!!!

Prima, ze staan super mooi!!!!

Great service and product

Na veel te hebben gezocht naar een plantenbak met precies de (zeldzame) afmetingen die ik nodig had, vond ik precies wat ik wilde hebben - en ook tegen een heel goede prijs - bij 123planten. Het was alleen onduidelijk van de omschrijving of het helemaal onderaan waterdicht was of niet (belangrijk voor mij). Toen ik erover belde ging de medewerker zelf meteen even kijken in de winkel om mij gerust te stellen. Na het bestellen was het binnen 48 uur in huis. Heel tevreden met alles!

Zeer snelle levering.

Niets te mopperen

In alle opzichten meer dan hoed

professioneel en goede kwaliteit

Dit is een heel fijn bedrijf, met een vriendelijke en kundige klantenservice. Planten zijn van goede kwaliteit

Ruime keuze, goede prijs en fantastische levering !

Ik heb reeds eerder planten besteld bij 123planten. Altijd goede kwaliteit tegen een redelijke prijs! En de levering is snel en heel goed verzorgd. De planten komen goed aan. Ik ben een zeer tevreden klant!

Great service and products

Order delivered on time, friendly service

Erg blij met de planten

Na een goed advies de bestelling gedaan. Volgens afspraak geleverd en erg tevreden!! Ga zo door.

Positief

Een positieve ervaring met 123 planten

hydrocultuur planten snel geleverd

Planten zagen er uit zoals op de foto en waren bijzonder goed verpakt. De dag erna werden ze al bezorgd.

Netjes op tijd afgeleverd goed verpakt ja ben hier erg blij hiermee.Zal zeer zeker nog eens terug komen en jullie aanbevelen zal en heb ik al. In een woord Top mvg Thea

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.