Eerste bestelling prima verlopen

Bij het uitzoeken was fijn dat ik de hoogte en potmaat kon selecteren. Na het bestellen heb ik gekozen voor direct betalen, maar er zijn verschillende opties. Levering werd netjes aangekondigd en was binnen de tijd. De planten werden netjes uitgepakt en de verpakking (plastic hoezen en een doos) werden meegenomen, dat had ik niet verwacht.

Kwaliteit & Service

Top service! Komen afspraken na en denken mee. Top kwaliteit! Altijd spannend om een plant te kopen, die je niet eerst zelf ziet, maar ze leveren altijd super mooie planten!

super

goed bezorgt en voor mij voor het eerst thuisbezorgen de planten geen beschadigd plant en niet geknoeid en super bezorger

Goeie service netjes correct

Mooie planten!

Goed verpakt en snel bezorgd!

Top 1e ervaring

Blij met mijn planten. Goed geregeld, netjes afgeleverd.

Voor herhaling vatbaar

Goede kwaliteit, snelle en vlotte levering, aangenaam contact

Super goede en snelle levering!! Super bezorgster die even belde of het bij de buurman geleverd mocht worden echt top!

Prima verzorgd

een hydroplant met toebehoren besteld. Deze is snel en netjes geleverd

Goede prijs en goede levering

De mooie planten waren top verpakt! En van goede kwaliteit. Ik ben heel erg blij met de nieuwe aanwinsten en zal hier zeker weer bestellen! Ook de prijzen zijn er mooi!

Super service!!

Super service en levering!

Mooie planten, maar helaas met spam

Echt hele mooie planten gekocht en niets dan lof hiervoor. Helaas vindt 123planten het nodig om je na de aankoop allemaal mails te sturen. Mails die niet nodig zijn voor de verkoop en waar je ook geen toestemming voor hebt gegeven - of waar je op z'n minst je voor kan afmelden. Jammer dus!

Beste Feike, Bedankt voor jouw feedback en verdere toelichting via de e-mail. Fijn om te vernemen dat je blij bent met de planten. We hebben samen gecontroleerd of de juiste e-mails zijn verzonden. Hieruit blijkt dat je de volgende mails hebt ontvangen; -Orderbevestiging -Tijdsindicatie voor levering -Update tijdsindicatie -Beoordelingsverzoek Hierbij heb je aangegeven dat beoordelingsverzoeken niet noodzakelijk zijn voor de verkoop en daarmee ongewenst zijn ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat als je veel webshop bestellingen doet, je hiervan te veel ontvangt. Daarom sturen wij nooit herinneringen voor dergelijke verzoeken. Ik wens je veel plezier van de planten!

Perfecte service

Op tijd en netjes geleverd Ben zeer tevreden Een dikke 10 voor de service

Too service

Ik kon mijn bestelling al de volgende dag in ontvangst nemen. Kwaliteit producten , zeer tevreden.

Gaat goed, snel en duidelijk!!

Goede website! Wordt snel en zonder problemen gehandeld! Alleen de ‘nazorg’ zou echt beter kunnen en dat is het advies dat ik 123planten hierbij geef!!

alles ok!

zeer snelle en vlotte levering

Snelle bezorging

Goede kwaliteit

Prima kwaliteit en service

Bijzonder gezonde planten, aangegeven hoogte volgens beschrijving, correcte prijs kwaliteit, verzorgde verpakking. Klantenservice reageert vlug en is probleemoplossend. Gebruiksvriendelijke website met veel info over de planten. Levering zoals gepland. We bestelden reeds meerdere keren: telkens prima planten, ook mooie bloempotten. Elke stap van de aankoop tot de levering , alsook service achteraf, verloopt zoals het hoort. En zo straalt onze woning met schitterende planten. Proficiat aan 123planten !

Kan niet beter!

Mooie plant, zoals op de foto. Per mail goede communicatie over tijdstip van levering.

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de service.

Service via mail was erg vlot en duidelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Bij de levering kreeg ik uitgebreide en heldere toelichting van de medewerker. Top!

Hele mooie planten!

Geweldige service, en prachtige planten. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

correct goeie service top

Een hele snelle levering en een hele mooie plant. Ook vriendelijke bezorgers.

Prima levering

Hydrocultuur Nestvaren besteld en prima geleverd gekregen.

Uiterst correct, vriendelijk, excuse dat hij iets te laat was ( 3 min. slechts). Plant mee naar buiten genomen om watermeter te plaatsen, die het bedrijf vorige week vergeten was te plaatsen. Een aanrader.

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.