GE-WEL-DIG

Top planten Top service Top mensen Dit zou de standaard moeten zijn voor alle webshops. Gaat zo door!!

Prachtige plant en service top

Mooie plant geleverd gekregen, eerste plant was in hoogte lager dan besteld, maar is keurig netjes en snel omgeruild.

Voldoet perfect aan mijn verwachting.

Mooie planten, snel geleverd en top klantenservice!

Planten waren wat minder vol dan verwacht, maar zagen er verder goed uit. Verpakking en verzending in orde.

Mooie plant, snel geleverd.

De plant klopt met beschrijving. Is mooi en keurig afgeleverd.

Mooie planten en goede service

Bestel geregeld planten. Bezorging via DHL is wel een minpunt. Geregeld dat de planten niet rechtop hebben gestaan tijdens transport en wordt ook zo voor de deur neergegooid, waardoor aarde naast de pot ligt. Ik ben helaas afhankelijk van DHL anders zou ik eigen bezorging adviseren. Qua service met bedrijf is prima. Indien nodig wordt opgelost.

Super mooie plant

Super mooie plant

Weer supertevreden!!

Weer helemaal blij met mijn pot en prachtige Beaucarnea! Hij barstte al uit zijn kweekpot, dus blij dat ik een grote pot had besteld. De plant is nog mooier dan die op de foto als voorbeeld op de site en alles heel netjes verpakt. Ik heb mijn adres wel gevonden voor mijn planten op hydrocultuur.! Ga zo door!

super

net en mooi produkt

Mooie plantjes suppersnelle levering

Top plant, goede service!

Mooie plant ontvangen. Echt zoals op foto. Keurig verpakt! Nu hopen dat ik deze wel in leven kan houden….

Super service , fantastische plant

Hele snelle service . Plant super ingepakt. Super tevreden

FANTASTISCH!!

Wat een goede service! En super mooie planten! Heel blij mee!!

Mooie plant, mooi op tijd geleverd.

Enig minpuntje. Er sneuvelen tijdens het vervoer altijd een deel takjes en bladeren.

Geweldige ervaring

Allereerst is de bestelde en ontvangen plant prachtig. Omdat ik iets wilde wijzigen in afleverdatum en locatie, kontakt gehad met klantenservice (Karin). De geleverde service maak je tegenwoordig helaas nog maar zelden mee. Hulde alom!

Een goede ervaring

Prachtige planten en goede service!

Keurig verzorgd en netjes ingepakt

De bestelling kwam netjes en in goed verpakt binnen. Planten zagen er verzorgd uit

De planten (mooie exemplaren) zaten stevig en goed verpakt

Net te laat om zelf naar het tuincentrum te gaan volgens de planning ;) Dus ideaal om je planten dan online te kunnen bestellen. Site is overzichtelijk en omschrijving helder. De planten (3 stuks) zaten in 1 hoge doos. Per stuk in plastic ingepakt. Ze zijn onbeschadigd de reis doorgekomen.

Verkeerde plant bezorgd, te laat bezorgd en plant was ook erg beschadigd

Veel problemen, maar wel goed opgelost Resultaat: geen plant, Geld terug.

Hoi Astrid, Jammer dat het niet naar wens is verlopen. Gelukkig hebben we het wel naar tevredenheid voor je kunnen oplossen.

Geweldige service

Zelden een bedrijf gezien met deze geweldige klacht afhandeling. Een foutje gemaakt in de bestelling en dit wordt meteen opgelost. Een probleem met een nalevering verzorgt door de DPD wordt meteen aangepakt door 123 planten en opgelost. De DPD is tegen de kerst schijnbaar te lam om aan te bellen en beweren dat er niemand thuis was. Ik ben al ruim drie maanden de deur niet uit geweest. De producten zijn goed.

Snel levering en goede prijzen.en goed advies

Prachtige planten en goede service

3 planten besteld. Allemaal mooie volle en gezonde planten. Heel blij mee. En geheel volgevs afspraak geleverd. Ik vond het best spannend online planten te bestellen, maar bij dit bedrijf hoef je je geen enkele zorgen te maken. Ook goed bereikbaar als je vragen hebt.

Schitterende aloe Vera plant

De bezorging was snel en de plant was groter dan ik verwacht had. Netjes verpakt in een te grote doos maar ik begrijp dat. Ik zou hen zeker aanbevelen en hopelijk kan ik in de toekomst weer gebruik van hen maken. Heel positief.

Het is netjes opgelost

4 planten besteld, dit ging niet lekker. Het ligt er duidelijk aan met wie je in contact komt. Maar daar kwam ik met Google zelf al achter dat deze persoon wel vaker genoemd wordt als problematisch contact. De een schuift werkelijk de hele backoffice naar de klant. Je mag zelf met dpd naar een van de 3 pakketten zoeken en onderhandelen wanneer ze dan wel komen als het gevonden is. Uiteindelijk maar liefst 6x met dpd gebeld, volgens mij hoort dit echt als verzender verantwoording en zeker niet als klant... als je hier wat van vindt wordt je een negatieveling genoemd.... Dan blijkt ook nog eens dat in dat 3e pakket niet zit wat je besteld had, je mist 1 plant. Had je mss zelf ook maar moeten uitvissen, gezien je 4 planten bestelt en 3 pakketten krijgt had je zelf als klant op je vingers na kunnen tellen dat er 1 plant zou gaan missen. Aan andere kant, had dus die ene persoon ook kunnen raden, die daar feitelijk ook voor betaald wordt... Hierover gebeld en vanaf hier wordt het uitstekend opgepakt, plant wordt dinsdags beloofd met ook dat ze het zelf id gaten houden en hier krijg ik ook netjes email over met updates. De plant is dan ook echt zojuist bezorgd. Netjes rechtgetrokken dus. Planten zelf overigens erg mooi, wordt ook echt heel goed ingepakt. Dus tja, al met al is het mooi rechtgebreid wat uiterst krom was. Aanbevelen, ik heb de keus "weet niet" niet als optie. Gezien laatste persoon zo positief was, sla ik ook door naar deze kant. Toch een positieveling dan maar he?

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.