Echt top

Je kan gewoon een prachtige plant bestellen en eerst een foto ervan laten mailen zodat je kan zien of je tevreden bent met de plant. Nou dat vind ik echt super dan kan het ook niet tegen vallen en toen ik akkoord gaf kreeg ik de plant de volgende dag al thuis.. en de plant was nog mooier dan de foto!!! Ik ben super blij met mijn aankoop en zal hier zeker vaker bestellen

Heel tevreden.

Fijn dat ik de Peperomia bij jullie kon vinden. Ik vind het blad zo mooi. Tegelijkertijd de pakken potgrond besteld - bespaarde mij een hoop gesjouw.

Heel goede ervaring

Snelle levering goede kwaliteit plant

Plant voldoet aan de verwachtingen

Bezorging op de aangegeven tijd.

De producten zijn exact zoals je ze besteld. Supermooie kwaliteit en goede, persoonlijke communicatie over de status van je order.

Planten waren goed in gepakt

Super mooie planten en een vriendelijke bezorger toppie

Fijne winkel

Heb een hele collectie planten besteld en ben zeer tevreden. De planten kwamen in goede conditie aan en ik was een stuk goedkoper uit dan bij vergelijkbare winkels. Volgende keer weer!

Uit ervaring weet ik dat ik hier goede planten krijg. En goed verpakt, een AANRADER dus

Hartstikke goed

Prima produkten. Website is heel goed - geeft informatie wat je kunt doen met je planten en hoe je het precies moet aanpakken

Snelle levering en goede producten

Snelle en goede levering. Producten conform verwachting

Goed geholpen! Snelle levering voor een leuke prijs.

Wij zijn zeer tevreden met zowel de plant als de bezorging ervan.

The plants arrived perfect by delivery, the package was good even if it was delivered on a rainy day, the plants looked good and height seems to be like advertised. They have nice offers for pots and I took a couple and I am happy with them. I will definitely buy it again here.

Heel tevreden

Meneer kwam de palm op de afgesproken tijd brengen en heeft alles mooi in de pot gezet.

Helemaal toppie!

Mooie planten Goede service

Behulpzame mensen met een scala aan mooie planten.

Ik had een mooie monsteria maar deze deed het niet goed. Met een actie van 123 planten een nieuw monteria gepoot. In de pot is een vulpijpje ingebouwd zodat je nu niet teveel water geeft. Ook op advies de plant verhuist naar de ramen voor meer zonlicht.

ik heb ontzettende mooie planten gekregen.

snelle levering en tot nu toe goede kwaliteit.

Prima levering

Planten waren goed ingepakt en zagen er super goed uit. Ben zeer tevreden met mijn bestelling en onder de indruk van het brede assortiment. De verzorgingstips op de website zijn super!

Snelle levering, goede communicatie, stevig verpakt, product precies zoals ik me had voorgesteld

Slechte naservice

Tot mijn spijt moet ik zeggen dat bij problemen de nazorg te wensen overlaat. Mijn hydroplant werd in juli geleverd, na 2 dagen al een geel blad en hij dronk niets. Ik trek niet meteen aan de bel, want ik geef een plant de kans om zich te herstellen, maar ruim 2 maanden later heb ik nog een halve plant over omdat er steeds weer gele bladeren verschijnen en de plant nog altijd niets drinkt. Nadat ik de plant uit de pot haalde om te kijken wat er scheelde bleek er van de wortels weinig over Toen ik belde werd me gevraagd foto's op te sturen en dat deed ik. Vervolgens werden nog wat vragen gesteld mbt water geven en eventueel overpotten. Ook die info verstrekte ik meteen, evenals een foto van de standplaats. Vervolgens werd ik gebeld en tijdens het gesprek werd duidelijk dat de antwoorden die ik in mijn E-mail had gestuurd totaal niet waren gelezen. Er werd namelijk gezegd "steeds als je water geeft zakt het naar beneneden in een hoge pot". Ik had al aangegeven dat de plant niet dronk en dat ik hem geen water meer had gegeven omdat er nog water genoeg instond, volgens de 2e extra meter die ik zelf had bijgeplaatst ter controle. Zelfs met mijn vingers kon ik water voelen, dus die plant kon er gewoon gemakkelijk bij, terwijl zij beweerden dat dat het probleem was. Over slecht luisteren gesproken. Het wordt dan een langs elkaar heenpraten, waar niets mee wordt bereikt omdat de andere zijde een eigen idee heeft en niet luistert naar de feiten. Jammer want in het verleden had ik prima ervaringen met deze webshop. Nu niet meer en mijn probleem is niet opgelost. Voor mij hoeft dat ook niet meer inmiddels, ik zoek wel een andere leverancier voor mijn hydroplanten voortaan. Heb ook gevraagd om geen contact meer op te nemen, want ik ben er wel klaar mee inmiddels dat ze de bal mooi naar mij terugspelen. Jammer dat ik dit moet schrijven, maar ik heb geen zin het mooier te maken dan het is.

Goede middag, Bedankt voor uw uitgebreide toelichting. Ik heb uw conversatie met onze klantenservice nagelezen. En zie dat al uw mailtjes binnen enkele uren netjes zijn beantwoord. Hierbij geeft u na 2,5 maand aan dat het niet goed gaat met uw spathiphyllum. Wij zouden het juist fijn vinden als u wel gelijk aan de bel zou trekken, zodat wij u de juiste informatie tijdig kunnen leveren. Wanneer een spathiphyllum niet zou drinken, zou deze slap gaan hangen. Op de foto's die u toestuurt is dat niet het geval. Hij drinkt dus wel degelijk. Hieruit kan ik ook concluderen dat er niets mis is met de wortels. U geeft in de mails aan dat hij dagelijks gele bladeren verliest. Maar na 2,5 maand zou deze dan goed kaal moeten zijn. Ook dit zie ik niet terug op de foto. Wellicht doet uw plant het beter dan u zou denken, maar af en toe een geel blad hoort erbij. En als de plant nieuw blad blijft aanmaken, is dat ook geen probleem. Wat onze klantenservice bedoelt met de hoge plantenbak, heeft te maken met het restwater wat onder de kweekpot komt. Als hierin bacteriën gaan vormen dan kan dit inderdaad leiden tot ziekte. Een hoge plantenbak, heeft daarom altijd een inzetbak of inzethoes nodig. Zoals u in onze video's en afbeelding bij de bestelde plant kunt zien. Onze klantenservice heeft hiernaar gevraagd, maar een reactie is uitgebleven. Jammer dat wij u niet verder mogen contacteren om het probleem op te lossen. Ik heb er namelijk nog alle vertrouwen in dat dit mogelijk is.

Mooie plantjes die heel snel verzonden worden

Leuk dat jullie stekjes aanbieden. Dan kan je je favoriete planten voor een zacht prijsje aanschaffen. Ook de metalen potten die jullie aanbieden zijn heel mooi. Plus de zeer snelle verzending. Een aanrader!

Goede service!

Mijn hangplant, de bladeren waren gescheurd, gebroken en geel. Heb daar wat van gezegd. Ik kon mijn geld terug krijgen en de plant behouden of er goed voor zorgen en dan zou het weer goed komen. Ik gaf aan dat ik er dan wel goed voor zou zorgen en kreeg alsnog mijn geld terug. Terwijl ik dat toch niet meer nodig vond! Dank!

Goede service en mooie planten

Mooie planten, gebruiksvriendelijke website en goede service

Een schitterende plant!

Wij hebben een prachtige gave plant mogen ontvangen en zijn er erg blij mee!

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.