Goede aflevering

Goede aflevering

Top plantjes ontvangen van 123 planten

Ik heb 75 vaderplantjes gekocht om die weg te geven aan de catering en al het zorgpersoneel i.v.m het feit dat zij 8 jaar lang heel goed gezorgd hebben voor mijn vader, die bijna de leeftijd van 105 jaar heeft bereikt. Toen ik vernam dat er vaderplantjes bestonden kon ik die en ,jawel, bij 123 planten. gelukkig bestellen. TOPPLANTJES en zorgvuldig verzonden José van Uden

Prima.

Zie boven

Goede kwaliteit plant

Voor het eerst besteld. Dus toch wel spannend. Kreeg de plant eerst binnen. En een dag later de pot. Dit was niet heel handig omdat het hydrocultuur is. Maar is allemaal goed gekomen. Mooi plant van een uitstekende kwaliteit. Goed verpakt voor transport

Kwaliteit- correct- snel En goed advies Super allemaal M.v.g. Robert Beije

Fijne planten site

Ik ben heel tevreden en de bestellingen komen altijd snel binnen. Het is heel goed verzorgd en ingepakt als ik het binnen gekregen heb.

Nee, ik ben niet blij met mijn bestelling

Na een aantal maand krijg ik een bericht van 123 planten als ik blij ben met mijn bestelling en daar is mijn antwoord nee op. Ik had de set van makkelijke planten gekocht en de grote plant die is nog helemaal goed, dus daar een ster voor. Alle andere kleine planten die gingen al binnen 2 week dood of verwelkten terwijl ik ze normaal water gaf, niet teveel niet te weinig. Ze stopten er gewoon mee. Ook een ster voor de bezorging want de planten waren wel goed verpakt. Voortaan ga ik liever naar een bouwmarkt. Helaas

Hi Mark, Dankjewel voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat een aantal planten het niet overleefd hebben. Heb je al contact gezocht met onze klantenbservice hierover via [email protected]? Zij helpen je graag met het zoeken naar een passende oplossing voor de situatie! Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten en fijne bezorging

Ik heb al vele planten besteld, steeds mooi op tijd en goed afgeleverd.

Beste online plantenshop die er is

Snelle verzending, planten heel goed verpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport. Heel tevreden over de service.

Er werd snel en goed geantwoord op mijn vraag. De verzending van mijn bestelling ging vlot.

de levering was perfect

snelle levering mooie planten en goed verpakt . dit is weer zo n bedrijf waar je niet te leur word gesteld ALLES TOP > ga zo door.

Planten waren in enorm goede staat en doen het nig steeds goed

De planten waren goed verpakt en enorm mooie volle planten

Hi Pascal, Dankjewel voor deze prachtige 10! We zijn blij om te horen dat de planten voldeden aan je verwachtingen, veel plezier ervan. Groene groet, Emma | 123Planten

Helemaal naar wens

Mijn voeding voir hydro was op. Moeilijk te bemachtigen. Gelukt bij 123planten.

Hoi Gerda, We vinden het fijn om te horen dat je bij ons de juiste benodigdheden hebt gevonden voor je planten. Nou kunnen ze er weer tegenaan! Groene groet, Emma | 123Planten

Niet de plant die ik besteld had

De hoogte van de plant klopte niet.

Hi Anja, Dankjewel voor je feedback, en wat vervelend om te horen dat je plant niet voldeed aan de verwachting. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via [email protected] ? Zij helpen je graag mee zoeken naar een passende oplossing. Groene groet, Emma | 123Planten

Kwalitatief en zonder schade bezorgd

De planten waren zoals op de foto. Waren heel goed ingepakt en zonder schade bezorgd. Ik was in eerste instantie aan het twijfelen om planten online te kopen, maar dat bleek niet nodig. Ik kan het zeker aanraden!

Hi Sümeyye, We zijn heel blij om te horen dat de planten voldeden aan je verwachtingen! Dankjewel voor deze aanrader en je feedback, veel plezier met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

Goede kwaliteit voor een zeer redelijke prijs

Ik heb al meerdere keren bij 123planten besteld. Altijd tevreden met de kwaliteit en ook zeker de prijs!

Hi Stef, Dankjewel voor het achterlaten van deze positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Tot de volgende aankoop, Groene groet, Emma | 123Planten

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering, lage prijs en overzichtelijke shop.

Hi Jan, Dankjewel voor deze 10! We vinden het leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop. Veel plezier met je aankoop! Groene groet, Emma | 123Planten

Goed en snel

Uitstekende website en bestelling keurig op tijd

Hoi Wim, Fijn om te horen dat de bestelling op tijd geleverd was en dat je alles goed kon vinden op onze website! We hopen dat je blij bent met je aankoop, Groene groet, Emma | 123Planten

Snel geleverd en prima verpakt de planten zien er geweldig uit

Hi Ko, We willen je hartelijk bedanken voor je positieve feedback! Veel plezier met je aankoop, Groene groet, Emma | 123Planten

Voortreffelijk

Snelle ontvangst en groeien goed

Hoi Bill, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je planten! Veel plezier ermee, Groene groet, Emma | 123Planten

mwah

Mijn bestelling, 3 planten en een zak potgrond, lijkt weliswaar in één keer verstuurd, maar DPD smeert het uit over 3 leveringen - met hetzelfde nummer. Ze zijn inmiddels twee keer geweest, wanneer het restant geleverd wordt blijft vooralsnog raadselachtig. Daarnaast blijkt de als 45cm hoge plant bestelde Pachira krap 35cm te meten - de zgn geldboom heeft meer weg van een kleingeldboom ;) Helaas lukt het de klantenservice van 123planten niet binnen de beloofde termijn te reageren, hoezeer de telefonistes die overduidelijk voor een derde partij werken, hun best ook doen.

Hi Gov, We vinden het vervelend om te horen dat het bezorgen van de pakketten zo'n vervelende ervaring is geweest. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice via de mail, en dat jullie tot een passende oplossing zijn gekomen. Groene groet, Emma | 123Planten

foute bezorger gekozen

plantje werd random elders bezorgd deze bezorger is werkelijk heel slecht

Hi Ger, Dankjewel voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je plant ergens anders werd geleverd door de bezorger. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice om samen te kijken naar een passende oplossing? Je kan ons mailen op [email protected]. We zien je bericht graag tegemoet. Groene groet, Emma | 123Planten

Slechte service

Plant besteld en betaald en een bevestiging van verzending ontvangen via e-mail maar zonder track&trace nummer. Via e-mail heb ik hierover een vraag gesteld maar er werd niet gereageerd. Vervolgens gebeld, lang in de wacht waarna de verbinding werd verbroken, opnieuw gebeld en na heel lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. Met mijn vraag werd ik naar DPD verwezen, toen ik zei dat ik niet met DPD maar met 123Plant zaken deed en graag een track&trace nummer wilde om de zending te kunnen volgen werd de telefoniste erg kortaf, wenste me een fijne dag en verbrak de verbinding. Elders op internet las ik over meerdere soortgelijke klachten.

Hoi Hans, Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent aan de telefoon. Door drukte kan het soms voorkomen dat het wat langer duurt voor je antwoord krijgt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We zien dat je pakket intussen is afgeleverd. We hopen dat alles veilig is aangekomen. Als je problemen hebt met je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze mail: [email protected] 🌱 Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie en sterke planten bij 123planten!

Dat er verse en sterke planten geleverd zijn door 123planten is voor ons wel bewezen! Door omstandigheden kon ik de geleverde planten na levering (stipt op het afgesproken tijdstip) niet direct uitpakken en in een pot planten. De planten hebben nog 8! dagen in de verpakking doorgebracht. Toen ik de verpakking opende ging ik er eigenlijk vanuit dat ik de planten weg zou kunnen gooien omdat ze zolang zonder water en licht waren geweest. Tot mijn grote verbazing zagen de planten er nog groen en fris uit, ze hadden natuurlijk wel wat water nodig natuurlijk. Ze hadden geen bruine plekken en waren niet uitgedroogd. Nu ze geplant en verzorgd zijn staan ze in volle glorie te groeien en bloeien bij ons op kantoor! Top kwaliteit voor een hele nette prijs bij 123planten!

Goede service!

Goede ervaring, mooie planten, helaas 1plantje te weinig geleverd klantendienst een mailtje gestuurd en alles werd vlot opgelost!

Hi Yari, Wat vervelend om te horen dat er een plant ontbrak uit je bestelling! We zijn blij om te horen dat je er samen met onze klantenservice uitgekomen bent. Heel veel plezier met je aankoop, Groene groet, Emma | 123Planten

Middel Broekweg 33

2675 KC Honselersdijk

085 4012700

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.