GEEN manier van zaken doen!

Zaterdag besteld/betaald, en woensdag zou het geleverd worden. Maar niks ontvangen. Dus meteen een mail gestuurd. Na een dag nog niks gehoord. Dan maar even bellen. Ze beloofde dezelfde dag nog te reageren, maar wederom niks. Het is nu vrijdag, en ik weet nog steeds niks! Echt releurgesteld in alles, GEEN aanrader!

Hoi Peter, Wat vervelend dat je niet op tijd reactie van ons hebt gehad, dit is niet te bedoeling. Ik zie ondertussen dat we al contact met je hebben en dat je bestelling is geleverd. Ik hoop dat alles goed is aangekomen bij je. Mocht er nog iets zijn dan horen wij het graag van je. Groene groet, Emma | 123Planten

Goed verzorgd en geregeld

1e bestelling gedaan echt goed verzorgd

Hoi Karel, Bedankt voor je review. We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie potjes

Super mooie potjes ontvangen. Design special en zie je niet veel. I.v.m. materiaal ook binnenpotjes besteld. Die waren niet altijd passend maar konden bijgeknipt worden. Ben er blij mee.

Hoi Monika, Wat leuk dat je blij bent met onze mooi design potten. Fijn om te horen dat je de binnenpotjes passend kon krijgen. Ik wens je veel plezier met je potten. Groene groet, Emma | 123Planten

Erg mooie planten ontvangen in perfecte staat. Goed verpakt. Goede prijs.

Hoi Ilse, Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze planten! Geniet van de planten. Groene groet, Emma | 123Planten

helaas faalt plantjes verpakking

ik heb 5 kleine vetplantjes besteld. Drie plantjes zaten in een "harde" transparante verpakking en overleefden het transport. Twee andere zaten in zachte cellofaan met stokjes; die hebben het transport niet overleefd. Dat maakt de aankoop wel erg duur. (Order NB125171).

Hoi G, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er 2 van de 5 planten niet goed zijn aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kan je een mail sturen naar onze customerservice met foto's van de planten zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Groene groet, Emma | 123Planten

Snel & goed geleverd volgens specs

Goed verpakt Snel geleverd Drie cipressen die er goed uit zien, top.

Hoi Marcel, Wat een mooie review. Hier worden wij heel blij van. Geniet van de mooie bomen. Groene groet, Emma | 123Planten

Prima verzorgd, op tijd geleverd, alleen mistte er 1 plantje, dit is goed opgelost, geld teruggestort zoals gevraagd. Ik zou er weer bestellen.

Hoi Jorg, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Geniet van je planten! Groene groet, Emma | 123Planten

Fijne ervaring, mooie planten, goede serivce

Dit is onze 2e fijne ervaring met 123planten. Bij deze bestelling en de bestelling van afgelopen jaar hadden we verschillende planten en potten voor op kantoor gekocht. Hierbij hadden we ook gebruik gemaakt van de verpotservice. Dit is uitstekend gedaan. De planten zijn heel mooi en zien er gezond uit. Ze worden netjes verpakt voor het vervoer en naar binnen gebracht. Bezorg personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Tijdens onze eerste ervaring met 123planten hadden we een selectie van planten en potten gemaakt. Hierna zelfs nog een mail ontvangen van een hele vriendelijke medewerker die ons vrijblijvend adviseerde dat het voor de specifieke plant aanbevolen was de ompot 1 maat groter te bestellen. Hierbij werden we heel duidelijk begeleid in het aanpassen van de bestelling.

Hoi Nina, Bedankt voor je mooie woorden over ons bedrijf. Wat is het fijn om te horen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen met het vergroenen van jullie bedrijf. Ik wens jullie veel plezier met de mooie planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Excellent service

Les pantes sont tres belles et en tres bon état. Livraison vraiment tres rapide!

Bonjour Vincent, Je suis ravi d'apprendre que vous êtes satisfait de vos plantes et de la livraison. J'espère que vous apprécierez vos plantes ! Salutations vertes, Emma | 123Plants

Mooie plant ontvangen

Snelle levering en goed verpakt is de plant

Hoi Harry, Wat leuk om te horen dat je mooie plant hebt ontvangen. Veel plezier met de plant! Groene groet, Emma | 123Planten

Не очень

Часто заказывала, было всё отлично. Последние разы то цветы замороженные то не по описанию очень маленькие посылают. Жаль

Super mooie planten

Super mooie planten en snelle service

Hoi Andre, Bedankt voor je mooie review. Hier worden wij heel blij van. Groene groet, Emma | 123Planten

Prima kwaliteit, mooie planten, veel keuze

Was op zoek naar een hydrocultuur, vond hier precies wat ik zocht voor een goede prijs. Jammer dat de transporteur de plant niet rechtop heeft vervoerd, zat nu vol met kleikorrels.....!

Hoi Jos, Wat fijn dat je bij ons een mooie hydrocultuur plant hebt gevonden. Wat vervelend dat de koerier je pakket niet rechtop heeft vervoerd. Ik hoop dat de plant niet teveel schade heeft opgelopen. Anders kan je contact opnemen met onze klantenservice. Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten

Ik ben zeer tevreden met de planten en de veilige verpakking hoe ze verzonden worden

Hoi Ruud, Bedankt voor je mooie review! Hier worden wij heel erg blij van. Groene groet, Emma | 123Planten

Geen aanrader

Heb veel planten en dus al op vele plaatsen besteld maar dit eerlijk gezegd nog niet meegemaakt, heb (veel) langer moeten wachten dan aangegeven en dan waren er twee planten niet bij en veel planten waren gehavend zowel door transport (stuk cactus afgebroken en gans de doos rond gedwarreld) als door de inpakdienst (verkeerde plaats vastgebonden en/of veel te vast waardoor er ook veel bladgroei en zelfs ganse takken afgebroken zijn bij verschillende planten! (Auch!) Veel planten hebben aanpassingsmoeilijkheden. Echt zeer jammer allemaal! Heb via de site al eens geprobeerd en nu rechtstreeks via mail dus hopelijk wordt het wel nog nagekeken-rechtgezet en opgevolgd…

Hi Cindy, Bedankt voor je review. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze customer support, samen zullen jullie tot een passende oplossing komen. Groene groet, Emma | 123Planten

goede service

een snelle levering

Hoi Luc, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Hier worden wij heel blij van. Groene groet, Emma | 123Planten

Snel en goed bezorgd, kwaliteit planten ok

Er is een ruim assortiment planten om uit te kiezen. Blij met keuze, al lijkt de alocasia zebra nog even te moeten wennen (hoop ik). Bestelling werd snel en uiterst goed verpakt geleverd, mijn complimenten

Hoi Mary, We zijn helemaal blij met je complimenten naar ons. Alocasia's hebben wel eens tijd nodig om bij te komen van de reis. Mocht je alocasia het toch niet zo fijn hebben kan je altijd een mail sturen naar onze klantenservice, we helpen je graag met het vinden van een passende oplossing. Groene groet, Emma | 123Planten

Tevreden en snel reactie

De bestelling was super goed ingepakt en beschermd. Toch hebben ze niet in de handen hoe de post de pakketen behandelen. Na een melding van een klein problempje werdt het snel opgelost. Planten zijn mooi, prijs is goed en geen beestjes erbij (altijd belangrijk). Hier een "happy" klant.

Hoi Cp, We worden helemaal happy van je review. Wat fijn dat we je kleine probleempje hebben kunnen oplossen. Ik wens je veel plezier met deze mooie planten. Groene groet, Emma | 123Planten

Planten waren prima maar slecht verpakt daardoor grootendeels onbruikbaar

7 stuks planten waarvan er 4 niet goed waren aangekomen omdat ze in een te kleine doos verpakt zijn. Foto's opgestuurd maar tot op heden nog geen oplossing mogen verwachten. Foto's geven duidelijk defecte planten aan.

Hoi Erik, Wat vervelend dat je planten niet goed zijn aangekomen. Helaas kan ik geen mail vinden met foto's van de planten. Zou je deze nogmaals willen versturen zoals gevraagd, dan kunnen wij een passende oplossing vinden. Groene groetjes Emma 123planten

Snel geleverd en goede prijzen

Mijn bestelling werd snel geleverd en ze hanteren fatsoenlijke prijzen vergeleken met andere webshops. Daarnaast is het aanbod ook nog eens zeer ruim. Enige minpuntje: geen bevestiging van verzending met een eventuele track&trace code gekregen. Dus het was gokken of de bezorging op aangegeven datum ook zou plaatsvinden. Dit is wel gebeurd, dus dat is fijn.

Hoi Babette, Bedankt voor je review. We hebben wat problemen gehad met het versturen van de track en trace codes. Onze excuses hiervoor. Veel plezier met je bestelling Groene groet, Emma | 123Planten

Superformiweldigeindefantakolosachtig!

3 prachtige planten ontvangen in prima staat! Goed en veilig verpakt, snelle levering, eerlijke prijs, … kortom zeer tevreden!

Hoi L, Wat een leuke review! Veel plezier met je planten! Groene groet, Emma | 123Planten

Prima service!

123planten.nl is een prima bedrijf. Mooie, sterke plant, goede bezorg en verpotservice en aardige medewerkers. Dat alles tegen een goede prijs. Service achteraf is ook prima. Wij zijn erg tevreden.

Hoi Serge, Wat een mooie woorden, we worden hier heel erg blij van. Veel plezier met je plant! Groene groet, Emma | 123Planten

Mooie planten van goede kwaliteit

De bezorger heeft de plant neergezet uitleg gegeven over onderhoud. Helemaal prima gedaan

Hoi Erik, Wat fijn dat de bezorging goed is gegaan en alles duidelijk is uitgelegd. Heel veel plezier met de plant. Groene groet, Emma | 123Planten

Super mooi en snelle levering

Ik ben naar Aruba geweest op vakantie en wil dat tropische gevoel vasthouden met mooie cactussen en kleurrijke potjes. Ik heb een boomstammetje en daar heb ik ze op gezet, super gaaf Kan helaas geen foto sturen want lig in het ziekenhuis

Hoi Angelique, Wat leuk dat je het tropische gevoel vast kan houden met onze planten. We zijn erg benieuwd hoe het eruit ziet! Groene groet, Emma | 123Planten

Ik heb drie plantjes besteld, plus nog wat andere dingetjes. Alles was hartstikke goed en stevig verpakt. De plantjes in super staat en staan hier prachtig in huis.

Hoi Lutske, Wat leuk om te horen dat alles goed is aangekomen bij je. Veel plezier met de plantjes. Groene groet, Emma | 123Planten

Over 123planten

123planten is de specialist op het gebied van binnenbeplanting. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote planten tot 5 meter. Of aparte soorten die je niet in elk tuincentrum treft. Wij helpen je bovendien met het maken van de juiste keuze. Vraag ons gerust om advies. Onze service gaat nog verder; wij kunnen jouw gewenste planten ook thuis bij je in de pot komen plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit zie je terug in onze beoordelingen.