Snelle reactie en levering

Vooraf gechat over de maat en kreeg direct antwoord. Daarna de volgende dag levering

Supersnelle service

Ik wilde een tasje dat ik niet direct op de site kon vinden. Even chatten om twee uur s middags, ze had het tasje op voorraad, dus snel besteld en de volgende dag had ik het al in huis! Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Ik heb het kado gedaan en was een schot in de roos!

Geweldig !

Heel netjes en super snel geregeld allemaal !

Super klantvriendelijkheid

Chatoptie super en snel

Beste Cornelis, Bedankt voor deze leuke review. Heel veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Probleem onder garantie keurig opgelost!

Voor de tweede keer begaf de rits van mijn schoudertas het. Na contact met mevrouw Schoonewille heeft deze na korte overweging besloten alvast een geheel nieuwe tas te verstrekken en niet op de expertise van de fabrikant te wachten. Met deze mooie oplossing ben ik zeer tevreden en hoop nog vele jaren van mijn mooie tas gebruik te maken.

Beste meneer Stakenburg, Hartstikke bedankt voor uw review. Ik ben erg blij te horen dat onze service zo wordt gewaardeerd. Heel veel plezier van uw prachtige tas. Lieve groet, Emke Schoonewille van Stuivenga Lederwaren

Super klantvriendelijk!

Half jaar geleden een tas gekocht die erg verkleurd was. Kreeg binnen twee dagen een nieuwe.

Beste Heleen, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Goed te horen dat onze service zo wordt gewaardeerd. Heel veel plezier weer van je nieuwe tas! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

leuk,mooi tasje

vlug geleverd en mooie een mooi tasje,dank je wel . Met vriendelijke groet,Lucia Verboven

Beste Lucia, Hartstikke bedankt voor je review en heel graag tot ziens! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Zeer klantgerichte, persoonlijke service!

Ik zocht een elastische ring voor mijn schoonmoeder met reumavingers. Uiteindelijk vond ik deze bij jullie en werd snel, heel vriendelijk en zeer persoonlijk geholpen door Emke. Ze heeft me zo fijn en uitgebreid geadviseerd. Kosten noch moeite werden gespaard! Ik kan iedereen deze winkel van harte aanraden. Het resultaat: een zeer tevreden klant en een blije schoonmoeder! Dank jullie wel!

Beste Bianca, Wat een superleuke review, bedankt! Wat fijn te horen dat jij en je schoonmoeder zo blij zijn met de sieraden. Heel graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Geweldige service. Leuk contact.

Heel fijn contact gehad met Emke. Ze deed haar uiterste best om mij diverse tassen te laten zien. Ik ben heel blij met mijn rode Gabs tas. Volgende keer kom ik graag naar dd winkel. Dat vind ik nog leuker dan on-line bestellen. Vriendelijke groet, Corrie

Beste Corrie, Bedankt voor je review. Heel veel plezier van je prachtige tas! En heel graag tot ziens in de winkel. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Betrouwbaar

Fijne communicatie . Klantgericht en snelle aflevering.

Beste Astrid, Hartstikke bedankt voor je review. Heel graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Pluspunten

Mooie artikelen en een prima service !

Wat leuk, bedankt voor je review! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Yes... bedankt voor de 5 sterren! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Pluspunten

Emke zoekt direct contact met je bij een aandachtspunt van de bestelling.

Fijn te horen dat mijn directe contact gewaardeerd wordt. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Pluspunten

snel en attent

Wat een mooie score, bedankt voor je review. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Pluspunten

Super leuke sieraden, ringen met elastiek zijn echt een aanrader! Erg leuk contact met Emke! En super snelle verzending in een zeer mooie verpakking!

Helemaal fantastisch, wat een leuke en lieve review! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Pluspunten

Wordt leuk geholpen, zeer aardig en attent :)

Ga zo door!

Hoi Lizet, Wat een leuke review, hartstikke bedankt! Graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Beste, Bedankt voor de review. Heel graag tot ziens! Lieve groet, Emke

Pluspunten

Fijn persoonlijk contact!

Beste Aaltje, Bedankt dat je het persoonlijke contact zo hebt gewaardeerd. Lieve groet, Emke

Pluspunten

Leuk, gezellig zaakje vol, goed assortiment, nodigt uit tot snuffelen en rondkijken. Inspireert om na te denken over het compleet maken voor je outfit. En de eigenaresse geeft je graag een shawl knoop les!

Beste Carolyne, Haha.. Ik ben altijd in voor een nieuwe shawl-knoop-les! Dus wil je nog meer manieren zien? Dan zie ik je snel :) Bedankt voor de lieve review! Emke

Pluspunten

Very friendly owner, makes me feel comfortable while shopping

Not really

Hi Revekka, Thanks so much for this great review. Hope to see you soon! With love, Emke

Pluspunten

Super leuke spulletjes. Thuisbezorgen ging snel en werd persoonlijk op de hoogte gehouden over de verzending.

Beste, Wat fijn dat je het shoppen bij mij zo fijn hebt ervaren. Heel graag tot ziens! Lieve groet, Emke

Pluspunten

Contact met verkoper, snelle verzending.

Geen.

Beste Anne Mieke, Bedankt voor deze fantastische review! Lieve groet, Emke

Pluspunten

klantvriendelijk, snel, accuraat, aardig

Beste Marion, Wauw.. wat een prachtige woorden. Heel graag tot ziens! Lieve groet, Emke

Pluspunten

Goede service, mooie producten, snelle levering en heel vriendelijk. Alleen maar lof over deze winkel

Nvt

Beste, Wat een prachtige woorden, super bedankt hiervoor! Lieve groet, Emke

Pluspunten

Super snelle verzending en persoonlijkberichtje

Beste Angeline, Wat leuk dat de persoonlijke 'touch' zo gewaardeerd wordt. Hartstikke bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te geven. Lieve groet, Emke

Over Stuivenga Lederwaren

In het hart van het historische Delft vind je de winkel van Stuivenga. Een moderne uitstraling met een uitgebreid assortiment kenmerkt dit familiebedrijf.<br> Bij Stuivenga kun je terecht voor de laatste trends op het gebied van koffers, tassen en modeaccessoires. <br><br> Stuivenga Lederwaren Gasthuislaan 58-60 2611 RB Delft Tel 015-2123321