Supertevreden !

Heb een superleuke leesbril gekocht en deze werd heel snel geleverd. Goede kwaliteit en staat heel mooi ! Online contact was super ! Dank jullie wel !

Dank voor zoveel zorg en voor het prachtig inpakken! Echte cadeau's.

Emke heeft zelfs een app gestuurd dat mijn bestelling onderweg was. Ook was het prachtig, creatief en verzorgd ingepakt.

goede en leuke contakten

Het was een gezellig en geduldig contact na al mijn vragen. Ik heb er een mooie tas aan overgehouden, wel betaald natuurlijk, dat krijg je na zo"n leuk contact.

Geweldige service en garantie

Rits van mijn rugtas was kapot. Ik werd super goed geholpen en een nieuwe tas lag twee dagen later klaar.

Beste Fenne, Wat fijn dat je onze service zo hebt ervaren. Bedankt voor je review! Lieve groet, Emke van Stuivenga

Geweldige en snelle service

Stiksel liet los van draagband rugzak. Tas ingeleverd, al na één dag bericht dat ik een nieuwe tas kon uitzoeken. Geweldige service!

Beste Ed, Bedankt voor je leuke review. En heel graag tot ziens! Lieve groet, Emke van Stuivenga

service zoals je graag zou willen dat anderen die ook geven

snel en deskundig

Beste P. Meijer, Bedankt voor de leuke reactie! Heel veel plezier weer van uw prachtige tas. Met vriendelijke groet, Stuivenga Delft

Perfecte service. Adequaat en klantvriendelijk!

Goede ervaring met het afhandelen van de schade aan mijn Samsonite koffer

Heel klantgericht!

Ik wilde een bepaalde kleur regenhoedje hebben. Ik zag de kleur niet in de webshop. Heb even gebeld, medewerkster heeft meteen actie ondernomen en heeft ervoor gezorgd dat ik de volgende dag het juiste hoedje in huis had.

Beste Vera, Wat fijn te horen dat onze persoonlijke benadering heeft geholpen. Heel veel plezier van je regenhoedje! Met vriendelijke groet, Stuivenga Delft

Prima service en snel

De reparatie van de wielen van onze koffer was zeer snel gedaan en we kregen daar een berichtje van. Hij rolt nu weer als nieuw

Beste Frank, Heel fijn te horen dat onze reparaties worden gewaardeerd, bedankt! Met vriendelijke groet, Stuivenga Delft

prima. snelle actie en goed opgelost

nvt

Leuke persoonlijke benadering

Snelle levering, super.

Beste Renée, Helemaal top, bedankt! Met vriendelijke groet, Stuivenga Delft

Prima product met extra service

Hoewel het bedoelde product niet op voorraad was, vlot telefoontje met goed ander voorstel. Alles op tijd en mooi ingepakt!

Beste Dj, Hartstikke bedankt voor je mooie review. Heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Stuivenga Delft

geweldige service

Hier word ik blij van! Wat een geweldige service!

Beste Sylvia, Hier worden wij ook blij van! Hartstikke bedankt voor je leuke review. Met vriendelijke groet, Stuivenga Delft

Snelle reactie en levering

Vooraf gechat over de maat en kreeg direct antwoord. Daarna de volgende dag levering

Supersnelle service

Ik wilde een tasje dat ik niet direct op de site kon vinden. Even chatten om twee uur s middags, ze had het tasje op voorraad, dus snel besteld en de volgende dag had ik het al in huis! Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Ik heb het kado gedaan en was een schot in de roos!

Geweldig !

Heel netjes en super snel geregeld allemaal !

Super klantvriendelijkheid

Chatoptie super en snel

Beste Cornelis, Bedankt voor deze leuke review. Heel veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Probleem onder garantie keurig opgelost!

Voor de tweede keer begaf de rits van mijn schoudertas het. Na contact met mevrouw Schoonewille heeft deze na korte overweging besloten alvast een geheel nieuwe tas te verstrekken en niet op de expertise van de fabrikant te wachten. Met deze mooie oplossing ben ik zeer tevreden en hoop nog vele jaren van mijn mooie tas gebruik te maken.

Beste meneer Stakenburg, Hartstikke bedankt voor uw review. Ik ben erg blij te horen dat onze service zo wordt gewaardeerd. Heel veel plezier van uw prachtige tas. Lieve groet, Emke Schoonewille van Stuivenga Lederwaren

Super klantvriendelijk!

Half jaar geleden een tas gekocht die erg verkleurd was. Kreeg binnen twee dagen een nieuwe.

Beste Heleen, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Goed te horen dat onze service zo wordt gewaardeerd. Heel veel plezier weer van je nieuwe tas! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

leuk,mooi tasje

vlug geleverd en mooie een mooi tasje,dank je wel . Met vriendelijke groet,Lucia Verboven

Beste Lucia, Hartstikke bedankt voor je review en heel graag tot ziens! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Zeer klantgerichte, persoonlijke service!

Ik zocht een elastische ring voor mijn schoonmoeder met reumavingers. Uiteindelijk vond ik deze bij jullie en werd snel, heel vriendelijk en zeer persoonlijk geholpen door Emke. Ze heeft me zo fijn en uitgebreid geadviseerd. Kosten noch moeite werden gespaard! Ik kan iedereen deze winkel van harte aanraden. Het resultaat: een zeer tevreden klant en een blije schoonmoeder! Dank jullie wel!

Beste Bianca, Wat een superleuke review, bedankt! Wat fijn te horen dat jij en je schoonmoeder zo blij zijn met de sieraden. Heel graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Geweldige service. Leuk contact.

Heel fijn contact gehad met Emke. Ze deed haar uiterste best om mij diverse tassen te laten zien. Ik ben heel blij met mijn rode Gabs tas. Volgende keer kom ik graag naar dd winkel. Dat vind ik nog leuker dan on-line bestellen. Vriendelijke groet, Corrie

Beste Corrie, Bedankt voor je review. Heel veel plezier van je prachtige tas! En heel graag tot ziens in de winkel. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Betrouwbaar

Fijne communicatie . Klantgericht en snelle aflevering.

Beste Astrid, Hartstikke bedankt voor je review. Heel graag tot ziens. Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Pluspunten

Mooie artikelen en een prima service !

Wat leuk, bedankt voor je review! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Yes... bedankt voor de 5 sterren! Lieve groet, Emke van Stuivenga Lederwaren

Over Stuivenga Lederwaren

In het hart van het historische Delft vind je de winkels van Stuivenga. Een moderne uitstraling met een uitgebreid assortiment kenmerkt dit familiebedrijf. Bij Stuivenga kun je terecht voor de laatste trends op het gebied van koffers, tassen en modeaccessoires. Stuivenga Lederwaren Gasthuislaan 58-60 2611 RB Delft Tel 015-2123321 Wijnhaven 14 2611 CR Delft Tel 015-2145945