Pluspunten

Heb vorige maand een regenhoedje in de winkel in Delft gekocht en ben het onlangs het verloren. Heb telefonisch een nieuwe besteld, het werd de zelfde dag al naar mij verzonden. Ik ben heel erg aardig te woord gestaan.

zou het niet weten

Beste Marion, Bedankt voor deze review. Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

Makkelijke site, goede uitleg van product.

Foto met product in "gebruik". Meer sets (ketting en oorbel)

Beste Yvonne, Bedankt voor de tip, ik ga er zeker mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

Betrouwbaar.Prima aflevering.Helemaal volgens het boekje.

Geen.

Beste M. Grove, Super, heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

In april mezelf getracteerd op mooie tas. Donderdag avond,inmiddels oktober, geconstateerd dat schroefje ontbrak aan de riem. Tas niet meer draagbaar. Vrijdagochtend naar de winkel, zondag tas opgehaald. Extra stevig gerepareerd. Heerlijk zo'n service. Ik kom hier echt vaker!

Beste Netty, Top, bedankt! Fijn te horen dat niet alleen onze artikelen, maar ook onze service wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

Great seller, perfect service, so happy with my purchases, would buy again anytime.

Dear Claudia, Thank you so much for this review. Hope to see you soon! With kind regards, Emke Schoonewille

Pluspunten

- goede, overzichtelijke site - mooie artikelen - nette verzending - leuk extraatje

Beste Judith, Een prachtig rijtje, bedankt! Daar zijn we heel erg blij mee. Veel plezier van je aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Eigenaar is enthousiast over haar producten en je merkt dat ze liefde voor het vak heeft. Product dat ik wilde bestellen was uitverkocht en op aanraden van haar heb ik een ander product besteld. Omdat het om een cadeau ging heeft ze het product ook nog eens netjes ingepakt.Ik deed de bestelling rond 1700 uur en was bang dat het pas twee dagen later bezorgd zou worden, maar ook dit werd netjes opgelost.

Geen.

Beste Jan Willem, Heel fijn dat het cadeau op tijd is aangekomen en bedankt voor deze mooie review. Altijd fijn te horen dat een stapje extra wordt gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levering, super service

Geen

Beste Karin, Yes! Dat is nog eens een mooi cijfer, bedankt. Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Uit eerdere ervaring weet ik dat de klantenservice zeer vriendelijk is/overkomt en behulpzaam is. De bestelling is snel verzonden en kwam netjes & verzorgd verpakt bij mij aan. Helaas pasten de items ,die ik had besteld, niet bij de outfits die ik in gedachten had. Retoursverwerking ging snel en accuraat.

Fotokwaliteit mag beter (ivm kleurechtheid). Collectie tassen uitbreiden/nieuwe items toevoegen aan de (Friis en bagsac) collectie zou erg fijn zijn.

Beste Marlies, Wat leuk dat je al vaker bij ons hebt besteld en dat het goed bevalt. Ik zal in de toekomst meer letten op de kleurechtheid, bedankt voor de tip. Het merk Friis bestaat helaas niet meer, en het merk Bagsac heeft slechts nog een kleine collectie. Daarom hebben we besloten beide merken helaas te laten uitlopen. Dit betekent wel dat alle tassen van deze merken nu voor bodemprijzen op onze website staan! Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Goed prijs, ruim collectie, goed kwaliteit, snelle levering

Geen

Beste, Dat zijn vier mooie punten, bedankt! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Duidelijke site, goede foto's en veel foto's van het product zichtbaar. Snelle levering.

Geen

Beste Monique, Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer! Veel plezier van je aankopen en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Snelle afhandeling, ruim assortiment

Geen

Beste Nathani, Erg bedankt voor je review en graag tot ziens in onze webshop óf in onze winkel. Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Fijne verkoopster, zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed geholpen en ook bestelling geplaatst toen 2e article niet vooradig was, super.. Zeker tevreden..

Beste Edith van Rijn, Bedankt voor deze mooie review, heel fijn te horen dat onze service zo goed is bevallen. Heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Alles

Beste, Bedankt voor dit prachtige cijfer, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

mooie spullen, goede sevice

Jammer dat post nl niet altijd op tijd is

Beste Wendela, Helaas zijn we voor de bezorging afhankelijk van PostNL en kan het eens gebeuren dat er vertraging ontstaat. Bedankt voor je review en heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Emke

Pluspunten

Snel , correct en prima afhandeling b.v. na retour!

Beste Leny, Hartstikke bedankt voor dit prachtige cijfer. Veel plezier van je aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

Wat je als klant mag verwachten: Vriendelijk, goede service, snel in afhandelen van bestellingen en niet te vergeten een prachtige collectie. 3e Gabs bag alweer!

Eigenlijk niet. Zo zouden er meer moeten zijn.

Beste Erik, Wat een compliment, hartstikke bedankt en graag tot ziens! Veel plezier van de prachtige Gabs tassen (ze zijn zeker prachtig). Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

duidelijke web pagina snelle levering snelle creditering

zover nu bekend :geen

Beste Marie Jose, Hartstikke bedankt voor dit mooie cijfer. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in onze webshop of winkel! Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

klantvriendelijkheid gratis verzenden en retourneren

prijzen

Beste Marjolein, We hebben op onze website altijd de artikelen van 'oude' collecties afgeprijsd en proberen zo snel mogelijk weer de nieuwe collectie online te zetten. Zo is er elk seizoen iets moois voor elke portemonnee te vinden. Bedankt voor de review en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

Nvt

Beste Marlies, Bedankt voor je reactie en dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

No nonsense website, razendsnelle GRATIS verzending. Bij retour snel geld terug en eveneens gratis verzendkosten. Bij mailen of bellen direct antwoord.

De kleuren van artikelen op de foto's zijn iets helderder/lichter dan in werkelijkheid, maar dat is inherent aan kijken op een verlicht scherm vrees ik...

Beste Patricia, Bedankt voor de review. Heel graag zien we je terug in onze webshop of winkel in Delft. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en prettig telefonisch contact.

Het is ongebruikelijk en niet klantvriendelijk dat het retour formulier en instructie ontbreekt. Nu moet de klant op de website zoeken naar de retour instructie en vervolgens ook het formulier downloaden en printen.

Beste Mar, Bedankt voor de tip, daar gaan we zeker iets mee doen. Veel plezier van je aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Beste Klant, Hartstikke bedankt voor dit mooie cijfer, en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Pluspunten

HELE GOEDE EN SNELLE SERVICE ZO LATEN EN NIKS MEER AAN DOEN AANRADER DUS HEEL GOED GA ZO DOOR

Beste Klant, Wat een fijne review, daar doen we het voor, bedankt! Met vriendelijke groet, Emke Schoonewille

Over Stuivenga Lederwaren

In het hart van het historische Delft vind je de winkels van Stuivenga. Een moderne uitstraling met een uitgebreid assortiment kenmerkt dit familiebedrijf. Bij Stuivenga kun je terecht voor de laatste trends op het gebied van koffers, tassen en modeaccessoires. Stuivenga Lederwaren Gasthuislaan 58-60 2611 RB Delft Tel 015-2123321 Wijnhaven 14 2611 CR Delft Tel 015-2145945