Heerlijke limonade

Lekkere limonade in grote literflessen. Veel lekkerder dan alles wat In een supermarkt kan kopen. Jammer alleen dat de flessen niet vervulbaar zijn.

Mooie drinkfles

Ik ben blij met de fles.

Niet naar verwachting

Verwachtte een hoogteaanduiding na ingeven adres. Nee dus.

helpt heel goed

met dit warme weer is het heel goed om niet uit te drogen

Mooie, goede en stijlvolle kraanwater thermoskan.

Zeer te reden met deze water thermoskan. De stijlvolle afwerking is erg mooi. Zo ook de kleuren. Zeer handig in gebruik en blijft nog lekker koel ook.

Heerlijk verfrissende limonade.

Bijna elke dag KRNWTR gedronken tijdens onze vakantie. Nu was het tijd om het zelf in huis te halen.

Heerlijke en eerlijke limonade

Diverse smaken uitgeprobeerd, maar de vlierbloesem is onovertroffen. Zegt het voort!! Ook contact en levering snel en soepel.

Mooie en duurzame producten met prima service

Al lang geleden had ik de karaf met glazen van KRWTR in een winkel zien staan. Nu was er eindelijk een reden om ze ook echt aan te schaffen. Ik keek uit naar het moment dat het geleverd werd. Het zijn breekbare producten maar alles was zorgvuldig verpakt en goed aangekomen. Ik ga er van genieten!

Mooie handige waterfles

Mooi design waterfles, handig om mee te nemen. Snelle levering en goede communicatie.

Snelle levering, goede service

Makkelijk limonade besteld, en bij onduidelijkheid namen ze direct contact op. Aan te raden!

Goede service en het watertappunt heeft een mooie uitstraling

Goede service en het watertappunt heeft een mooie uitstraling

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooi producten

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Er werd erg snel gereageerd op mijn mail met vragen. Kon de bidon toch bestellen terwijl de site aangaf dat er geen voorraad was. Uiteindelijk werd de bidon al binnen een paar dagen geleverd. Super!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering en mooi product

Flesje is wel prijzig, maar dan heb je wel kwaliteit!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Perfect service en top aandacht voor de koper.

Pluspunten

Na een kapot glas in de set te hebben ontvangen werd deze, na snelle vriendelijk en professionele reactie per mail en het mailen ven een foto van het kapotte glas, direct vervangen. Zelfs toen dit glas kapot door de post aankwam werd dit op dezelfde wijze vervangen. Nu heb ik deze mooie set gelukkig compleet. Dit is service die je overal hoopt te krijgen. Dank Roderick voor de fijne professionel nazorg

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooi, kwalitatief materiaal en goed service

Over KRNWTR

KRNWTR+ maakt duurzame producten waaruit je water kunt drinken, zonder de bijsmaak van transport en verpakking. Dus maak je bedrijf groener en tap voortaan heerlijk extra gefilterd, gekoeld & bruisend water uit onze duurzame waterkoelers. Je hoeft geen single-use (plastic) waterflessen meer te kopen. Dat scheelt geld, afval & CO2. Geniet ervan! Ook namens de aarde, bedankt!