Ervaren en kundige monteur en service

Sinds enkele weken hebben wij KRNWTR+ op de zaak. Informatie voor installatie kan eenvoudig via Whatsapp worden aangeleverd. De monteur ter plaatse denkt mee en monteert alles naar wens. Het online bestel systeem voor siropen werkt makkelijk en wordt vrij vlot via PostNL bezorgd.

Prima service!

Goede service en heerlijke siropen.

Heerlijk, snel en super handig!

Wij hebben de tap op kantoor en dit is echt super handig. Onze medewerkers en klanten zijn er dol op! Er zijn veel verscillende smaken dus voor ieder wat wils. Ook het bestellen en vervangen van de siroop en gasfles is een fluitje van een cent. Wij kunnen en willen niet meer zonder!

Fijne en snelle service!

De communicatie met KRNWTR vind ik heel fijn en vriendelijk, wanneer ik contact heb met hen krijg ik snel en gepast antwoord. Daarnaast is dit concept een innovatief en leuk concept waarmee iedereen op ons kantoor erg blij mee is. Geen lauw water uit de kraan, maar heerlijk ijskoud water met of zonder koolzuur en diverse limonades waar je uit kunt kiezen.

Eind goed al goed

Verkoop/verhuur traject ging goed. Plaatsing aleen niet juist en cf afspraak op juist positie op het keukenblok ipv door het keukenblok. Hierdoor consessies moeten doen. Eindresultaat goed

TOP

Heel fijn bedrijf dat altijd klaarstaat om ons te voorzien van heerlijk water.

Prima service en kwaliteit

Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, duurzaam bovenal.

De kleine RVS 500 ml flesjes voldoen uitstekend. Ik heb nog de oude soort met een plastic dop. De fles is ook goed voor warme dranken te gebruiken. Wel oppassen dan, want hij wordt warm-heet. Afhankelijk van hoe warm je het erin giet. Je drinkt geen schadelijke stoffen, zoals je wel zou hebben als je een warme drank in een plastic fles zou doen.

Alles top geregeld

Een mooie samenwerking en een fantastisch product!

KRNWTR+ is beter dan mineraalwater

Ik begrijp niet dat jullie limonade in glazen beugelflessen verkopen die daarna weer weggegooid worden.... Zo niet duurzaam. Ik koop uitsluitend de bag-in-box en hervul mij eigen glazen flessen daarmee.

snelle levering en makkelijk bestellen. Alles wijst zichzelf.

Ik word er nog niet warm van

Jullie insteek zou best goed zijn maar komt niet helemaal over voor meer info [email protected] Edwin Vennik horeca

Snelle afhandeling

Afhandeling van de order ging prima en snel, één klein minpuntje is dat er gelijk afgerekend moet worden dat is voor een bedrijf als ons soms wel lastig.

Goed product

Prettige service.

geweldig apparaat!!!

wij hebben ervoor gekozen om een tap aan te schaffen omdat we extreem veel flesjes water en spa gebruikten dus voor het overmatig plastic gebruik gekozen voor de deze oplossing en we genieten er nog elke dag van!

Superfijne ervaringen!

Goede producten (siropen!) met een uitstekende service!

Superblij

Ik ben superblij met mijn beide flessen van krwtr. Ik neem altijd een van de flessen mee, waar ik ook naartoe ga en eentje staat naast mijn bed. Zoveel beter dan die vieze plastic flesjes

Heerlijke limonade

Lekkere limonade in grote literflessen. Veel lekkerder dan alles wat In een supermarkt kan kopen. Jammer alleen dat de flessen niet vervulbaar zijn.

Mooie drinkfles

Ik ben blij met de fles.

Niet naar verwachting

Verwachtte een hoogteaanduiding na ingeven adres. Nee dus.

helpt heel goed

met dit warme weer is het heel goed om niet uit te drogen

Mooie, goede en stijlvolle kraanwater thermoskan.

Zeer te reden met deze water thermoskan. De stijlvolle afwerking is erg mooi. Zo ook de kleuren. Zeer handig in gebruik en blijft nog lekker koel ook.

Heerlijk verfrissende limonade.

Bijna elke dag KRNWTR gedronken tijdens onze vakantie. Nu was het tijd om het zelf in huis te halen.

Heerlijke en eerlijke limonade

Diverse smaken uitgeprobeerd, maar de vlierbloesem is onovertroffen. Zegt het voort!! Ook contact en levering snel en soepel.

Mooie en duurzame producten met prima service

Al lang geleden had ik de karaf met glazen van KRWTR in een winkel zien staan. Nu was er eindelijk een reden om ze ook echt aan te schaffen. Ik keek uit naar het moment dat het geleverd werd. Het zijn breekbare producten maar alles was zorgvuldig verpakt en goed aangekomen. Ik ga er van genieten!

Over Zereau Drinks | KRNWTR+

Zereau Drinks | KRNWTR+ maakt duurzame producten waaruit je water kunt drinken, zonder de bijsmaak van transport en verpakking. Dus maak je bedrijf groener en tap voortaan heerlijk extra gefilterd, gekoeld & bruisend water uit onze duurzame waterkoelers. Je hoeft geen single-use (plastic) waterflessen meer te kopen. Dat scheelt geld, afval & CO2. Geniet ervan! Ook namens de aarde, bedankt!