Goede bezorging

Goede overzichtelijke website, snelle levering

Goede overzichtelijke website, snelle levering

perfect!

Grote keus, goede informaties, snelle en correcte levering

Snelle bezorging

Snelle bezorging, nu nog proeven hoe het smaakt ;)

Verassend snel en compleet

Ik had rekening gehouden met een levertijd van een week zoals op de site, maar ik bestelde maandagavond en kreeg het pakket op woensdag. Prima verpakt en niks miste. Wel merkte ik dat er iets minder keuze was dan anders, tgv de onlineshop-storm waarschijnlijk. Maar nog steeds genoeg te kiezen!

Zoveel verschillende producten. Kan van alles maken. Zeker blij met deze winkelketen.

Fantastisch, heerlijk om online te bestellen.

Bestelt en na een paar dagen de bestelling in huis. In deze coronatijd kan ik toch aan mijn goederen komen i.p.v. naar De Bazaar toe te gaan. Risicogroep.

Snel geleverd en netjes ingepakt

Ruime keus aan producten, ben blij dat er meer Koreaanse en Japanse producten zijn bijgekomen de afgelopen jaren. Snel geleverd en netjes ingepakt.

Good service

The website, the delivery process and the customer service are very good. They might need to work on making more Korean and Japanese products available. But that will change gradually.

Opnieuw een prima contact en een snelle bezorging

Opnieuw een prima contact, nadat het door mij gewenste artikel weer te leveren was. Uitstekend verpakt en heel snel geleverd.

top service

snelle service

Super aflevering, precies wat is besteld

De eerste keer een on-line bestelling ivm covid-19, maar zeer zeker voor herhaling.

De bestelling werd zeer snel geleverd. In Corona tijd is het wat lastiger om naar de winkel te gaan.

Bestelling worden heel snel geleverd en altijd correct

uitstekken

goed kwaliteit, prijs en snel levering

Altijd goed geregeld

Bestellen, betalen en snel in huis.

Geweldige verpakking

Ik kreeg het pakje op tijd en alles in het pakje zelf was goed verzorgd.

Ik zal blijven kopen

Zeer goede service, ik ben tevreden

Online zoeken is soms wat lastig als je bv Laos wil.. als je dan niet weet dat het van Thai delight is .. krijg je andere resultaten Ik zou het prettig vinden dat als je voor meer dan €60,00 of bedrag X koopt diepvries artikelen zonder meerprijs geleverd zouden worden

het werk was af

Eerste keer een bestelling gedaan en ik was prettig verrast vanwege de snelheid en de goede verpakking..

Compleet en snel geleverd

Zending was de volgende dag binnen.

Good service

Quickly and good service.

Snelle levering maar trage website

De webshop was zeer traag en moest heel lang wachten voordat ik kon betalen.

Quick delivery

Quick delivery, great communication. All products are of good quality.

Top service!

Goede producten en snelle levering.