Veel producten

Heel fijn dat het zonder verzendkosten kon bestellen. Was een goede acties! Daarom daar leuke en lekkere producten gekocht. Hopelijk vaker gratis verzending

Top service!

Snelle levering plus een erg goeie service.

Mooi op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd

groot assortiment, snelle levering

groot assortiment, snelle levering

snelle levering; goede producten en redelijk geprijsd

snelle levering; goede producten en redelijk geprijsd

Reibungslos.

Dieses Mal - meine dritte oder vierte Bestellung bei Oriental - lief alles sehr schnell. NAch drei Tagen war das Paket bei mir in Deutschland.

Gemak dient de mens

Lekker uitgebreid assortiment. Goeie aanbiedingen en acties.

Voor iedereen een aanrader

Snel leverbaar, en goed verzorgd. Toppie.

Snel en correct geleverd. Alleen in de webshop is het duurder dan in de winkel. Zou andersom moeten zijn!

Heerlijk en goedkoop de toko aan huis!

Bedankt voor de fijne service. Het was interessant om gebruik te maken van de actie. Een dingetje: ik had van Koningsvogel sambal kecap gekocht. Die jullie geweldig hadden verpakt, trouwens. Maar helaas had het deksel toch gelekt, omdat de sambal ook zo vloeibaar is, denk ik. Verder dikke prima!! :)

Heb al vaker bij amazing oriental besteld en ook in een van hun winkels geweest. Ze hebben goede betaalbare prijzen en een breed assortiment. Het enige wat ik jammer vindt, is dat ze geen fysieke locatie dichter bij mij hebben.

Goede verpakking, en kwaliteit voorop.

Meerdere keren besteld, prettig bedrijf met vriendelijke personeel.

Snelle levering groot assortiment

Door Corona zou de levering langer duren maar deze had ik sneller dan verwacht in huis

Snel en correct

Besteld en 2 dagen later in huis

Amazing!

I love to buy online with Oriental, hope to get more Malaysia's product and also please give some promotion code to returning customer! :)

Snelle en goede service

Geweldige klantenservice en snelle levering

geweldige klantenservice en snelle levering

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de optie bezorgen. Hoewel niet altijd alles op voorraad is, toch een ruim assortiment. De boodschappen zijn altijd zeer goed ingepakt.

Snel geleverd en goede service

Ik vond het geweldig dat ik gebeld werd voor een vervangend product. Ik heb eerdere ervaringen gehad met andere webshops dat ze het niet doorgeven. Dus de service is zeker een bonus en de producten waren goed verpakt en lekker

Heel tevreden

Brede keuze, duidelijke uitleg van de kosten, ik werd telefonisch geïnformeerd over een probleem met mijn bestelling en kreeg ook meteen een oplossing.

NIets op aan te merken

Producten waren correct verpakt en het werd snel geleverd. Fijn, hier ga ik nog eens bestellen.

Zaterdags een wok en schep bestelt en Maandag al in huis :) Keurig verpak in een stevige doos en goed beschermd. OH zo blij, wok ingebrand (even een klusje). En later eten in gemaakt! Top!! Groente gaar en toch knapperig en zo klaar. Oh en gaatje in de houten handvat gemaakt van wok en schep, leer bandje er doorheen klaar, kan hem nu mooi ophangen. Dank je Amazing Oriental jullie doen je naam eer aan.

Bestelling op tijd ontvangen en goed verpakt.

Alles super immer gerne wieder....

Schnelle Lieferung.... Tolle Produckte....

付完钱耐心等了一个多月,货没收到

200047963 天天都在家办公,系统显示物流送货没人收简直是莫名其妙,等了一个多月还是没收到货,退回去了,还好没有订冷冻食品,否则一箱东西都会坏掉。请联系安排尽快重发

• 您会推荐我们吗? No

Dear Customer, Thank you for your review. We have sent you an email with a suitable solution for your case! Kind regards, The Oriental Webshop Team