Lieferungen und die Ware

Sehrgut, bin zufrieden. vielen Dank

Snel geleverd en goed verpakt

Super customer service

Fast response & good customer service

Fijn

De site mag gebruiks vriendelijker. De producten zijn goed.

matig vwb verse produkten

De groene pepers en de bakbananen waren de volgende dag al beschimmeld. de rest als vanouds goed

Prima ingepakt!

Op tijd thuis. Keurig ingepakt, flessen per stuk beschermd en in aparte doos. Klasse!

Ik ben een vaste klant, ik ging in (verleden) regelmatig naar de winkel. Ik bestelde al voor de corona-tijd op de webshop, maar nu ik weinig naar de winkel ga bestel ik mijn boodschappen online

Goed stevig verpakt

Snelle aflevering. In een woord Top

Top Toko

Good

Very good!

Super snel geleverd.

the product ordered by me was informed as out of stock by call

the product ordered by me was informed as out of stock by call before your shipment. I accepted it by calling, but I found that it was still sold in your store on the second day.

Goed verpakt, snelle levering, alle producten

Goed tot zeer goed wel lange levertijd

Correcte levering

Correcte levering, kon misschien iets vlugger, wel betrouwbaar

excellent

goed products, goed services en vriendelijk website

Super service, snelle levering

Ik ben bijzonder goed tevreden over Amazing Oriental. Bestellingen worden razendsnel verzonden en heb je vaak de volgende dag al in huis. Producten zijn ook zeer goed verpakt; zelfs als het onbreekbare producten zoals bijvoorbeeld Noodlesoepjes betreft. Ook wat dat betreft een 10 met een griffel voor Amazing Oriental!

Blijf terugkomen

Ik bestel er herhaaldelijk wat spulletjes. Gaat altijd prima met de bestellingen; nooit foutjes of iets vergeten. Alles is volledig. Assortiment is ook lekker groot en de prijzen mieters.

Ik heb iets langer moeten wachten op mijn pakje vanwege de drukte, maar zoals altijd was alles naar wens. Ik ben zeer tevreden.

Betrouwbaar en groot assortiment

Aanbod is groot, maar bij elke grote bestelling is er vaak één product dat tijdelijk niet te krijgen. Zeer betrouwbaar in leveren.

Zeer goed.

Ben al meerdere keren in de winkel zelf geweest en heb onlangs voor het eerst besteld. Mijn bestelling kwam ontzettend snel binnen! Heel fijn!

Prima !

Oriental was altijd goed en geweldig /webshop(top)heel anders dan als je werk zelf bij jullie(sorry,ik was ook een jaar gewerkt voor jullie maar de manager/management was erg...hhmm sorry ). Btw een shopping via online gewoon is great/good/ top! Bedankt. Mvgr. T.H

Goed.

M'n bestellingen zijn tot nu toe altijd correct en goed verpakt. Het enige waar ik wat op aan te merken heb is het online aanbod dat naar mij idee in sommige categorieën steeds kleiner wordt en de verzendtijd, het duurt een aantal dagen voordat de bestelling wordt verzonden.

Goed gedaan

The items are complete. Nothing is broken. But the delivery time is a bit longer than usual, because it’s many holiday

Leuk!

Een ding van mijn bestelling was niet beschikbaar en heb ik een telefoon gekregen om een andere product te vervangen. Dat vindt ik leuk omdat sommige winkels doen gewoon de product af zonder vermelding