Snelle service en groot aanbod

Ik kreeg mijn pakje supersnel, alles ook heel mooi in gepakt zoals glazen flessen. Perfecte service en groot aanbod.

Zeer klantvriendelijk!

Bij ontbreken van een besteld product werd ik opgebeld om dit telefonisch te wijzigen en te veranderen door een vervang product dat iets duurder was maar toch zonder meerkost geleverd werd. Zeer goede service!

zoals altijd snel

uitstekend

veel problemen met PostNL

Super fijne winkel

Online bestellen haalt het natuurlijk niet boven rondstruinen in de winkel maar als je een keer geen tijd hebt dan is het super.

Super snelle levering

De doos mag wat kleiner

Snel

Snelle levering, binnen 24 uur!

Goed afgelevert

Geweldig!!

Heel lekkere Jelly

te veel producten niet op voorraad

Jammer, overige producten en levering zijn op orde.

Snelle en goede service

Goede service om snel te handelen met een order. Blij mee Had gemaild en de volgende dag werd ik ge appt dat het onderweg was.

Netjes en veilig verpakt en heel aangekomen. Leeftijdscheck ivm alcohol duidelijk en netjes uitgevoerd.

Snelle levering!

Snelle levering!

Alles op tijd en goed geregeld!

Tijdig en goed bezorgd

Ik ben blij met de wijze van bestellen en bezorgen. Top!

Buona

Avrei gradito essere avvisata che il pagamento non era andato a buon fine. Considerato che sono molti anni ormai che compro da voi.

• Ci consiglieresti? Si

小李

速度超快。今天下單。明天收到

Rapide et efficace

Très bon service. Juste : le paquet d'emballage était éventré à son arrivée : il faut mettre un carton plus solide pour les achats lourds.

Toffe site, veel keuze

Snelle verwerking van de bestelling, goede verzending. Ik had bevroren producten besteld en alles is goed aangekomen.

Veel om uit te kiezen.

Veel om uit te kiezen en een snelle levering.

Very satisfied

Pleasant staf on the line. Good communication All products were as expected .

kwaliteit

op tijd binnen netjes verpakt goede kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Geograaf 13

6921EW Duiven

026-2051248

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.