Very good service and fast delivery!

Very kind for the service! But if they can find a good solution to delivery fresh and frozen products to belgium, it's better!!!

mooie producten

bestelling plaatsen en dan heb je het snel in huis, en heerlijke oosterse producten.

Breed assortiment en snelle levering!

Mijn tweede keer dat ik online een aankoop heb gedaan en ben erg tevreden met de producten!

Fast, Easy, Fantastic!

Really fairly priced, a great website to navigate with a huge selection of items I cannot find anywhere else. My order was shipped fast and packaged safely arriving two days after placing my order!

Snelle goede levering

Netjes verpak, producten zien er goed uit

Slecht

Meerdere producten die ik heb besteld zijn overdatum en dit verwacht je niet van die instant ramen noodles die jaren meekunnen. Uitkijken als je hier wat koopt. Dubbel checken op de verpakking anders kan je heel ziek worden.

Beste klant, Zoals we telefonisch besproken hebben, gaf u aan dat de pak noedel (69242) over datum was. De datum op de verpakking is de productiedatum en om misverstand te voorkomen, hebben we van dat artikel duidelijk de houdbaarheidsdatum op onze site bij vermeld. Er waren nog twee andere noedels met kortere houdbaarheidsdatum en ik had u verzocht om foto's naar me toe te sturen en helaas hebben we tot heden nog niet ontvangen, zodat we een passend oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groeten, Oriental Webshop team

snelle goed verpakte levering

Per internet besteld en in het buitenland geleverd binnen 2 dagen. Dat krijgt zelfs Amazon niet voor elkaar.

Top levering

Bestelling bij Amazing Oriental was snel, goed, en top geleverd.

Beter kan haast niet

Ik moet niet meer naar naar de asiatische winkel gaan want ik vind hier alles wat ik nodig heb voor een veel lagere prijs zelfs! En na 2 keer bestellen nog geen problemen ondervonden! : )

Beste online winkel en goede service altijd.

Beste online winkel en goede service en netjes ingepakt de spullen ben heel tevreden

goede ervaring, wordt herhaald

klant vriendelijke website, goede tijdige bezorging. Goed en zorgvuldig ingepakt.

Very convenient and delivered quickly

Very convenient and delivered quickly

Geleverd op aangegeven tijdsstip, zorgvuldig verpakt

Snelle en goede levering

Goed ingepakt, verder ging het snel en geen klachten. Goed bezig!

Erg handig en snelle verzending.

Top service!

Zeker aan te raden, Alles goed en veilig verpakt. + Snelle levering. Doe zo verder! :)

Super webshop voor orientaalse/Aziatische producten

De bestelling was heel snel in huis, zeer goed verpakt, ook glazen potjes. Ook super service; er zat geen sticker met Nederlandse vertaling op een pak cake mix. Ik heb de klantenservice een foto van het product gestuurd via e-mail en binnen enkele dagen ontving ik de Nederlandse vertaling! Nu kan ik toch nog op juiste wijze de cake bakken. Dankjewel Waiha, wat een top service! 😀 Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Snel geleverd en uitstekend verpakt

Mooie website en duidelijke terugkoppeling na de bestelling over het verloop van de levering.

Snel geleverd en keurig verpakt!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel snel en volledig geleverd naar België!

Heel snel en volledig geleverd naar België!

Snelle levering!

Snelle levering! Netjes verpakt.

Alles als beloofd!

Prima verpakking voor fraai product als besteld, Aflevering volgens afspraak. Wat wil een mens nog meer.

Snelle verzending !!

Snel en netjes verpakt !

Altijd de juiste levering en netjes verpakt. snelle levering ! Onze vaste online winkel :)