veel produkten en snelle levering

Snel bezorgd en goed ingepakt.

Goede prijs, snelle levering en goed ingepakt. Had een glazenpot marinade besteld. zat in een soort foam omwikkeld en ook nog eens in plastic bubbel papier. Wat ik ook fijn vond was dat het in een goed passende doos zat. Altijd zonde als er een onnodig grote doos gebruikt wordt door een webshop toch?

Ruime keuze en prijs/kwaliteit meer dan oké

Reeds verschillende bestellingen gedaan en steeds een tevreden klant ! Het aanbod is enorm...hier in België vinden we zo een zaak niet !

Ruim assortiment & goede en snelle levering

Ruim en divers assortiment, goede website & goede en snelle levering

Lekker en fijn dat het thuisbezorgd kan worden

Alles omtrent de bezorging (diepvries producten in ons geval) goed uitgelegd op de website. Producten lekker en goed verpakt door de speciale PostNL Food service.

Alles OK

Snel bezorgd en de producten waren in orde.

Duidelijke website, snelle levering. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Haalde de thee eerst bij een Toko, maar die heeft het uit het assortiment gehaald. Fijn dat het ook rechtstreeks via de website kan worden besteld.

Goede prijs / prestatie

Goede prijs / prestatie

Good

The order arrived in 4 working days, all items are well packed.

snel en lekker

perfect

Geweldig, snelle bezorging van de bestelling

Echte aanrader, leuke lekkere producten, bezorgd tot aan de deur

Erg tevreden !!

Er zijn ruime keuzes , maar toch mis ik nog wat Indische producten zoals energen sereal ( rasa kacang hijau , vanilla , jahe ) Totole mushroom bouillon

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering Bestelling zeer goed verpakt

Perfect!

Veel diepvries producten besteld. Helaas bezorgde PostNL niet in mijn postcode maar heeft Amazing Oriental fijn met mij meegedacht en een oplossing gevonden.

Fijne producten, goede en snelle service

Ik hou van Indisch koken en bij Amazing Oriental kan ik alles vinden. Van peteh bonen tot en met Javaanse suiker en zwarte kleefrijst waar mijn vader ons toen we nog klein waren op trakteerde. Een zwarte kleefrijst pap overgoten met kokosmelk. Echt lekker. En nu ik in Spanje woon, kan ik het hier ook maken.

Geen mening

Super service, uitstekende producten

One stop shopping for Oriental Food

It's great to have everything you can imagine in terms of oriental food and related products in the same store, and to be able to be delivered easily in Belgium. The only concern is that some products (same products, same references) have seen their price increase significantly in one year (about 20%!). Very secure and well presented site that allows you to find the products you are looking for with a minimum of research.

Uitstekend!!

Ik werd zelfs nog even opgebeld dat er iets in mijn bestelling niet geleverd kon worden en of ik een alternatief wou. Perfecte service!! Heel erg blij mee!!

Een “amazing “ ervaring

Wat een geweldige dienstverlening. Bij onze vorige bestelling ging er iets mis. Dit werd direct met een kortingsbon goed gemaakt. Inmiddels deze bon ingewisseld en alles veel sneller dan ik dacht in huis. Kom zeker terug bij jullie. Veel dank.

All the things completely good and no missing items

Taste good and packing good

Aan te raden

OP zicht is alles goed gegaan kwa producten die we beslteld hadden stipheid kwa verzending. Ik moet wel twee punten zeggen, er iz onduidelijkheid over gratis verzending boven 39 euro. we hebben meer dan 39euro besteld maar tocht moet verzending kosten betalen. Ten tweede is jammer, alleen chinees of engels sprekende operator. In iedergeval hartelijk dank.

geweldig dienstverlening van Oriental

Mijn bestelling is goed ingepakt. Heb met een medewerker gesproken en zij heeft een prioriteit op mijn bestelling gedaan. Ik kreeg mijn bestelling goed op tijd.

Bestelling eerder in huis dan verwacht

Bestelling voldeed helemaal aan de verwachting, was heel goed verpakt tegen evt. beschadiging en was eerder in huis dan de verwachte levertijd