waanzinnig!

De producten die ik besteld had voldoen volledig aan mijn verwachtingen.Echte Aziatische producten.Sommige gebruiken wij ook in ons Thai's restaurant in Mae Rim Noord Thailand. Nu gebruik ik ze dus even noodgedwongen in Nederland.

Had mijn bestelling al twee dagen later.

Ondanks paar bestelling moet opnieuw gedaan worden toch optijd binnen gekregen voor de vakantie top!

Goede service en verpakking

Snelle levering netjes verpakt

Goede ervaring

Website mag wel wat simpeler en meer georganiseerd worden.. verder prima en snelle verzending

Makkelijk producten te vinden op de website Eenvoudig te bestellen en netjes verpakt en vlot geleverd Hele goede 1e ervaring Bedankt voor de nette en vlotte service

Good as ever

Good as ever, not one single complaint ever.

Geweldig de snelle verzending

En nu ik door toeval de winkel in Hoog-Caterijne weet is het helemaal perfect. Maar ook de behulpzaamheid is prettig.

Goed alleen vind ik 4-5 dagen levertijd wel lang

Goed alleen vind ik 4-5 dagen levertijd wel lang

Redelijk snel en accuraat

Alles op voorraad en een gemakkelijke website

Goede goederen

Goede goederen en heel snel inleveren ik geef 5 sterk en dankjewel

Perfect in orde

Snel bezorgd en zeer goed verpakt.

Satisfied

Good services, good product range, good price. Can't be more thankful to find this shop in Europe

Heerlijk winkelen vanaf je stoel

Uitgebreide keuze helaas niet alle artikelen uit de winkel zijn online verkrijgbaar. Dus dan maar een uurtje rijden kom je wel thuis met impuls aankopen,, :)

very nice shopping

Easy and fun shopping

Vegan options, great variety, delicious food, quick delivery and good packaging. I had a smooth shopping experience and I recommend.

Top producten

Gewoon alweer toppie geregeld

Besteld en dezelfde week nog binnen.. Snel goedkoop en datgene wat je besteld hebt.. Wederom toppie..

Heel goed!

Kwam mooi op de afgesproken tijd! Jammer dat er 2 producten ontbraken, maar binnen 2 dagen creditnota ontvangen.Top!!

Goede kwaliteit spullen. Snelle levering. Goede prijzen.

Fijne webshop, materiaal dat nodig was, was snel te vinden. Spullen waren netjes verpakt in een stevige doos.

Prima, boven verwachting

Levering keurig op tijd en diepvries artikelen nog goed bevroren. Ook gekoelde artikelen prima koud! Alles goed verpakt, echt een aanrader!

Snel en betaalbaar

Snel en betaalbaar

Geweldig eten en goede service

Goede verse producten en goede service

Super snel en goed geleverd

In de avond bestelt. Volgende ochtend al in huis