Verzending zoals aangekondigd, verzendkosten wel erg hoog voor diepvriesproducten

Alles wat goed behalve de bananen

Ik ben erg blij dat ik ingevroren Aziatische eten/ingrediënten online kan bestellen en thuis laten bezorgen. De bezorging ging goed, best goed ingepakt en op tijd. Alles was zoals verwacht behalve de bakbananen, die waren al te rijp, te zwart en een paar bananen gingen meteen naar de prullenbak. Ik bevel deze service aan maar niet voor alle boodschappen.

Vriendelijke

Goed service vriendelijk

Tevreden , alleen helaas 1 artikel niet op voorad. Maar snel mijn geld teruggestort op mijn rekening van het artikel die niet is

Bezorging was Top!

Alle producten waren goed verpakt diepvries aparte box. De verse producten waren vers en zagen er goed uit.De bezorging nam telefonisch een half uur van te voren contakt op dat hij er bijna was en erg vriendelijk en correct. Zal zeker weer een keer een inline bestelling plaatsen.

Goede service en keurig op tijd.

Goed service

Goede, vriendelijk en snel klantenservice. De website, door te veel producten, te ingewikkeld 4 mij Verzend tijd, mag wat korter 4-5, dagen vindt ik te lang.

Top goede levering

Snelle levering goede service

Makkelijk en snel bezorgd

Makkelijk en snel bezorgd

breed assortiment.

Breed assortiment zorgt er voor dat je gewoon kan bestellen wat niet zomaar overal verkrijgbaar is. Tussen bestellen en leveren zit wel een paar dagen waar je rekening mee moet houden.

Groots assortiment en snel geleverd

Heerlijk groot assortiment, precies de producten die ik in Zwolle niet kan kopen. Goed verpakt en snelle levering.

Super snelle levering klasse

Al meerdere keren bestelling gedaan altijd goeie levering uitgebreide site veel artiekelen

Ik ben zeer tevevreden.

Het ging goed!

Mijn producten kwamen veilig en wel aan en ze werden ook snel opgestuurd!

Netjes verpakt en snel in huis!

Alles netjes geleverd.

Top snel

Helemaal goed

Gewoon zoals het hoort.

Alles volgens afspraak. Werd zelfs vroeger bezorgd dat verwacht.

Klantonvriendelijk bedrijf !

Zet behulpzaam en meedenkende personeel.

Snel en correct

Producten van goede kwaliteit...zeer snel Geleverd.ik ben zeer tevreden.

Alleen heel jammer dat het bestelde in een veel te grote verpakking zaten. Niet bepaald milieu vriendelijk. Had ook in enveloppe door de brievenbus gekund ?

Fijn dat t bezorgt kan worden

Zelf wonen we in Zeeuws-Vlaanderen , dus altijd fijn dat we zo aan onze toko spullen kunnen komen, altijd netjes verpakt!

Super snel geleverd

Fijne site waar ik ook terecht kan voor glutenvrij eten. Er stond bij de bestelling dat het 3-5 dagen kon duren maar ik had de bestelling tegen de avond doorgezet en de volgende dag stond de postbode al met het pakket aan de deur. Toppie

Vraiment génial !!! Livraison soignée et rapide :)

Je recommande vivement ce site car il y a un vaste choix de produits à des prix très intéressants que nous ne pouvons pas trouver en France. La livraison est rapide, même si un peu onéreuse (12.50 euros pour une livraison en France), mais le contenu est soigneusement emballé et livré à la date et heure prévue. Le service client est extrêmement réactif aux mails et c'est a souligné car c'est rarement le cas sur d'autres plateformes. Je vous invite donc à commander les yeux fermés vous ne serez pas déçu.

Een product kon niet worden geleverd. Goed dat ik word gebeld om het naar tevredenheid te regelen.