hele goede ervaring

We hebben hele goede ervaringen met Oriëntal online bestellen

Service, prijs en kwaliteit zijn stabiel en in evenwicht

Al jaren bestel ik af en toe een aantal doosjes met Panax Ginseng Extractum, in een verpakking van 30 flesjes, en ik ben en blijf een tevreden klant.

Gut

funkliche Anlieferung, gut und Günstig. ich bin zufrieden

Vond het wel lang duren voordat het verzonden werd maar heel blij met mn producten!

ik ga hier zeker nog bestellen

Alles keurig, netjes en stevig ingepakt, glazen flessen en potten zijn netjes aangekomen. Netjes op tijd. Ik ben zeer tevreden.

Houdbaardatum bijna op producten,

Ik heb 6x zeewier en japanse thee mok en nog wat beateld. Maar die mok zit niet in de doos. En jammer zeewier zijn erg stinkt smaak zo vies en vochtig in de zeewier dus helemaal niet knappers. Ik heb nooit zo vies zeewier opgegeten. (Als ik winkel gaan kan ik zelf kijken en kiezen goed of niet goed is...maar die winkel is ver van ons dus moet ik online bestellen Jammer ik heb vaak oud houdbaardatum producten gekregen) Maar ik heb contact met hun.hun gaat snel opgelost. Twee dag later reactie gekregen en geld snel terug gekregen. Dat was fijn.

Goede producten met een Oke prijs

Fijne webshop met mooie producten. Enige kanttekening is dat het niet snel word verzonden.

Ruim assortiment, mooie prijzen

Superservice. Voor herhaling vatbaar.

Top !!

Zeer grote keuze. Voordelig. Snelle levering. Goed verpakt.

Delivery so late.

I ordered on 18the Nov,be packed up at 23th,I and I received the order of? 2nd Dec.

Zorgvuldig verpakt en verzonden

Snel ontvangen en netjes ingepakt, super tevreden!

Alles goed geregeld.

Alles is netjes bezorgd en producten zoals omschreven.

Verassend en zeer positief.

Keurig verpakt, artikelen in in doos 100% heel. duidelijke pakbon. Alles goed verzorgd.

Prima levering binnen de opgegeven tijd. Aanbevolen

Prima levering goed verpakt en mooie kwaliteit echt een goed adres voor de wat mider courante aziatische producten. Alles zag er fris uit, tegen acceptabele vergoedingen. Aanbevolen!!!

Breed assortiment en fijne website

Ik kon al mijn gewenste artikelen vinden. Goede zoek machine en goede toelichting bij de producten. Bij het bestellen liep ik vast, maar werd via mail binnen een dag opgelost. Bezorging zou wat sneller mogen.

oke

Geen klachten alleen duurde het te lang

Prijzen stijgen erg

Prijzen stijgen erg hard, niet meer leuk om te bestellen.

Voldeed aan de verwachtingen, prima geregeld

gewoon goef

Het was amazing. Goed bezig !! Sommige producten (sambals) ten onrechte ondergebracht bij diepvries, waardoor orderbedrag te laag is voor categorie diepvries. Hierdoor onnodig tijd voor correctie van bestelling.

Amazingly good

Weer eens aan de beste voorwaarden gewinkeld. Uitstekende en snelle service en levering.

Duurt heel lang

Ik moest lang wachten voor het klaar was voor verzending was het niet eens compleet wel netjes gebeld. het duurde bij post nl ook nog 3 dagen voor ik het heb zal niet gauw wat bestellen of aanraden hier als ik het in de philippine bestel sneller in huis dat duurt 1 week Gr jorelyn

Subliem as always

Het contact met de helpdeskmedewerkers is zoals altijd een super leuke ervaring. De vriendelijkheid en service zijn een voorbeeld voor velen...

Altijd redelijk betaalbaar, snelle verzending en ruim assortiment!

Al lang geleden kennis gemaakt met deze Aziatische winkel, direct verslaafd geraakt aan de diversiteit aan smaken, producten en recepten uit de hele Aziatische wereld. Van DV tot non-food, alles is er vrijwel te bestellen. Als kok ben ik erg content met de kwaliteit van de producten en de brede range aan verkrijgbare soort, uit diverse Aziatische landen zoals Thailand, Indonesië en Japan. Het proberen van nieuwe acties is dan ook altijd een feestje! Aroy Maek!