Goed verpakt

Excellent, smooth service

Very happy with the ease of online delivery. Well laid out ordering system and smooth delivery. Thank you!

Perfect!

Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Heerlijke producten, gratis thuisbezorgd. Alles perfect!

Keurig opgelost

Product niet voldoende aanwezig (voorraad volgens website wel), kreeg netjes telefoon met excuses en wat er als alternatieven mogelijk waren. Daarna pakket snel in huis.

体验非常棒

商品质量很好,包装也很严实,寄送到德国也很快,还会继续尝试并且推荐给朋友

• 您会推荐我们吗? Yes

Klote

We zouden op donderdag geleverd krijgenniets toen vrijdag niets toen zaterdag toen kregen ik wederom bericht Van post nl(wat een klote bedrijf). Nu zou het vandaag geleverd worden. Ik heb zaterdag op overal naartoe geweest om de producten bij elkaar gehaald om voor de zaterdag avond het eten op tafel te zetten. Dat jullie hier niets aan kunnen doen snap ik helemaal. Maar ik zou wel een klacht bij post nl neerleggen.

Heel tevreden.

Alles tijdig en netjes geleverd.

Prettige online shopervaring. Het contact over het niet meer voorradig zijn van een artikel is netjes geweest.

Elke keer weer dik in orde

Altijd dik in orde

Gemakkelijk boodschappen doen

Ik ben niet meer in staat om zelf boodschappen te doen. Dit is een prima oplossing.

goed,zoals altijd

besteld en snel en netjes verpakt gekregen

snelle bezorging, alles goed verpakt. Enige minpunt, er mag beter gelet worden op het milieu. veel te grote doos en daardoor veel plastic als vulling.

Correcte levering en prima producten

Zie boven

Goeie levering

Grote zak rijst besteld, netjes afgeleverd.

Snelle levering alles goed ingepakt!

Snelle levering.

Snel levering

Snel levering Alleen jammer dat niet sommige producten niet online kan bestellen die wel in de winkel aanwezig zijn

Snel en vakkundig

Snel en heel vakkundig geleverd

Snelle bezorging

10/10

10/10

Producten prima, levering dit keer wat minder

De bestelde producten zijn zoals altijd goed. Echter de levering van de producten ging dit keer niet vlekkeloos. Op de oorspronkelijke leverdag was het verkeerd gesorteerd, dus niet uitgeleverd, verplaatst naar dag erna. Echter toen waren er technische problemen met de bus waardoor de levering erg laat kwam die dag, en we iemand moesten regelen om de spullen voor ons in ontvangst te nemen, want diepvries spullen buiten zetten in de zomer is niet handig.

Snel geleverd, goed verpakt

Ik ben heel blij mee!

Top site

Veel keuze, en goede info

Toppie!

Heel veel keuze,producten goed verpakt en kwaliteit is prima.

Uitstekend!

Goede telefonische klantenservice en snelle levering van de bestelling.