goede service

De producten zijn heerlijk om mee te koken.

Ik kan alleen maar zeggen dat het perfect is en een snelle levering

Snelle levering, keurig verpakt!

Goede producten, snel bezorgd

Goed assortiment en snel in huis.

Fantastisch assortiment. Nu voor het eerst online besteld, werd zeer vriendelijk gebeld over een artikel dat niet meer op voorraad was. Goed alternatief voorgesteld.

Levering zoals beloofd

Supersnelle levering

Efficiënt

Binnen 1 week geleverd.

In 1 woord Top.

Very great

Yes the company is so good that I got my rice delivered quickly in a nice package. Thanks you!

Gemakkelijke website

Snelle, correcte levering, een gemakkelijke website en enorme keuze!

Genoeg producten alleen lijkt de prijs op de website duurder dan de winkel met sommige producten. Het was ook netjes verpakt

Lekkere producten

Ik koop hier af en toe allerlei soorten noedels. Ze hebben lekker veel keus, dus leuk om nieuwe dingen te proberen. De verzending is snel en de noedels zitten heel goed verpakt.

我很开心能买到很多需要的东西,就是太难找!

分类不够详细, 输入搜寻也不方便(必须完整商品名),总之要找一样想买的东西,耗时费劲!

Gemakkelijk en snel

Fijn dat online bestellen mogelijk is en dat diepvries en verse producten ook bezorgd kunnen worden.

Teveel wat niet bestelbaar is

Nu ik aan het koken ben geeft dat toch problemen dat ik niet alle ingrediënten heb . Ook niet vers of diepvries erbij kunnen doen is erg jammer . Er zou toch logistiek gewerkt kunnen worden aan aan passen delicate ingrediënten zoals diepvries en sambals en sauzen .

Ottimo Sito: prodotti di Alta Qualità. Spedizione veloce.

Oriental Amazing è un Ottimo Sito; seleziona prodotti di Alta Qualità. Io personalmente , da poco, ho ordinato Reishi MIKEI. Ottimo prezzo ed ottimo prodotto. La Spedizione è molto veloce. Continuate sempre così. Vi auguro una Felice Giornata. Cappello Massimo.

Nvt

Nvt

Probleemloos

Eenvoudig te bestellen. Snelle,correcte levering.

zeer ruim assortiment en zeer snelle levering

Super vriendelijk geholpen!

Dit verschilt enorm per filiaal van Amazing Oriental.

Geweldig service en alles goed verpakt!

De bestelling werd goed verpakt en verzonden! Gewoon top!

aanrader

Online shop alles prima gelopen

Snel en goed geleverd.

Positief