迅速な配送感謝

Rice (KUMA) has been out of stock for a long time. Also, I would like frozen food delivered to Belgium (free of charge).

Goede producten

Goede producten, goede prijzen. Snelle reactie op een gestelde vraag.

Lekker makkelijk

Makkelijk en snel. Super handig

great assortment, shipping drama

Time to work on (improve) your online sales.

Tevreden klant

Alles verliep precies zoals het zou moeten

Snelle en perfecte levering

Snelle en perfecte levering

SUPER BEDRIJF

Geen aanmerkingen

Schnell und Gut

Die Lieferung war sehr schnell und gut. Ich bestelle nicht so oft aber immer sehr gerne.

Prima Online winkel.

Al jaren klant van Amazing Oriental. Is mijn favoriete winkel voor Aziatische producten. Geen klachten, alleen maar lof. Duidelijke producten beschrijving, groot assortiment en heel divers, wordt uitmuntend goed ingepakt. En nee, ik krijg geen geld voor mijn goede beoordeling (grapje hahaha). Ik raad deze winkel met volste vertrouwen aan! Hans K.

Goede prijs/kwaliteit. Veel keuze. Snelle verzending.

Aan te bevelen. Highly recommended

Snel en goede service en kwaliteit producten

Snel en goed service en kwaliteit producten

Makkelijk bestellen. Vlotte levering. Goed verpakt.

Ik heb mijn bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Alles was goed verpakt. Mijn pakket was goed te volgen. En volgens afspraak geleverd.

Op 2 puntjes na zeer tevreden. Jammer dat er veel dingen wederom niet voorradig zijn en het 1,5 week duurde voor ik mijn bestelling ontving.

Fijn, kan zo toch producten kopen die ik lekker vind zonder dat ik er redelijk lang voor moet rijden.

alle goed aangekomen

alles is goed aangekomen alles was zeer goed verpakt.

Soda

everything is fine, I will order there again

Prima webshop en service

Duidelijke webshop, verzending prima op tijd. Items in de webshop beschikbaar die niet in de winkel liggen

Beste klantenservice ooit top!

Bestel hier zeker vaker top producten die je nergens anders tegenkomt

Lekker maar duur

Het is lekker maar wel een hoop geld voor producten heel duur

Super customer service!

Super service!

Alles is keurig geregeld

Top service !!!

Heel leuk contact met de klantenservice gehad. Door vertraging van onze bestelling (omdat het product so gevraagd is) kwam onze vakantie ineens ertussen. Jullie klantenservice heeft het super geregeld en gewoon zo lang in de wacht gezet tot wij terug waren. Super geregeld!!! Complimentjes ervoor

Is prima

Ik hoop dat jullie weer Satesaus hebben van lekker bekkie dat is mijn favoriet ik woon nl in Barbados en bestel naar mijn vriendin en stuurt dit door

Bestelling zorgvuldig verpakt

Ik heb al een aantal bestellingen gedaan. Maar het komt altijd in perfecte staat aan. En er zitten best wel wat kwetsbare verpakkingen, van producten, die verstuurd worden

Bedrijfsgegevens

Geograaf 13

6921EW Duiven

026-2051248

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.