Awesome Products

My first time ordering with tgem but was extremely happy with my products. Order picking took a long time though.

perfect

alles ging goed.

Ik ben tevreden met de bestelling

Servicegericht

Zeer snelle en goede service. Goede communicatie!

ik heb niets op mijn spullen op te merken, maar de leveringservaring was bijzonder slecht.

Bij mijn bestelling werd gezegd dat de soullen binnen 4 - 5 dagen zouden worden uitgeleverd, maar zonder welk contact dan ook moest ik 9 dagen waachten. Dit vind ik niet kunnen en daarom was dit mijn laatste bestelling.

Uitstekend.

Al mijn bestellingen goed en snel aangekomen. Bedankt!

Schnell und sicher angekommen!

Super Auswahl, oft günstiger als im Geschäft, ich freu mich schon auf die nächste Bestellung, vielen Dank ❤️

Mijn heerlijke sambal binnen , naar lang zoeken eindelijk gevonden zo happy ermee.

zeker voor herhaling vatbaar

prima service en levering misschien op website aangeven als product niet in voorraad is

long wait

10 days, I still not receive my parcel in Belgium.

goede producten en goed verpakt

heb al meerdere keren gekocht bij Oriental en iedere keer heel tevreden

Snelle levering en product zoals omschreven.

Product zoals omschreven ontvangen. Had nog even contact gehad met een medewerker over de grote van de wokpan. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ben blij met de pan. Snelle levering.

Helemaal goed!

Tijd tussen bestelling een aflevering lang

As above

Heerlijk product

Heerlijk ingevroren dim Sum, bezorging duurde wel wat lang

geweldig

zeer snelle levering eerder dan geplant kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen zal het iedereen kunnen aan raden ook in de kennissen kring en familie hartelijk bedankt hier voor.

Snel geholpen

Had vragen via e-mail en werd snel terug geantwoord met wat ik nodig had

Tevreden Belgische klant !

Heb reeds meermaals bestellingen geplaatst en steeds correcte levering . Doe zo verder !

Correct, goed ingepakt en snel geleverd.

Ik bestel vaak bij Amazing Oriental en dat loopt altijd vlot. De bestelling wordt snel geleverd en de prijzen vallen heel goed mee. Aan te raden om bij Amazing Oriental te bestellen!

Mijn bestellingen is Altijd correct aangekomen en goed verpakt , en ik ben ook tevreden als ik naar jullie belde zijn echt de vriendelijke mensen aan de lijn , met duidelijk antwoordt en uitlegt wat ik nodig hebben qua informatie over mijn bestellingen

Toppie

Goede producten, goede prijzen maar de bezorging duurt helaas een beetje te lang. (naar België)

Eerste bestelling en zeker niet de laatste!

Veel keuze en website werkt uitstekend. Pakketje kwam wel 1 dag later dan ik had verwacht maar dit hadden ze al aangegeven op de site, dat er vertraging kan oplopen. Volgende maand zal ik zeker nog een nieuwe bestelling doen.

Bedankt voor je geweldige service!

Bedankt voor je geweldige service! De bestelde goederen kunnen zonder vertraging op tijd bij u aan de deur worden afgeleverd!

Eerste keer online spullen bestellen en laten bezorgen, top!

snelle vlotte levering

ik mis een beetje de beieidingswijze op sommige artikelen