Voortreffelijk.

Snelle en Goeie Service, en ook de bestellingen netjes ingepakt

From Danmark

I ordered from Denmark and I am happy with the order. The only thing is that one of the items leaked out in the box and the other items Got wet with yellow fluid.

Conform bestelling, goed verpakt, heerlijke noodles...

Levering -zoals altijd- perfect in orde!

Levering -zoals altijd- perfect in orde!

Site is goed bezorging is goed

Altijd correct

Bestel al lange tijd bij jullie en ben nog nooit teleurgesteld geweest, ook reageren jullie telefonisch zeer snel , goed en duidelijk

Ik kreeg wat ik wilde

Prima geregeld.

Ruikt minder lekker dan de fysieke winkels...

Vroeger ging ik altijd naar een van de winkels, omdat ik daar vlakbij werkte. Nu moet ik er echter voor in de auto stappen, en da's toch minder handig. Nu dus de webshop maar eens geprobeerd, en dat bevalt prima. De verzending duurde langer dan gehoopt, maar dat is natuurlijk te verwachten als je vlak voor het Chinees nieuwjaar besteld. De bestelling was zeer goed verpakt, glazen potten waren zo goed beschermd dat je ze rustig uit je handen kon laten vallen. En mijn kat is gek op de doos waar het in geleverd werd. Het enige dat ik mis is de geur van alle kruiden zoals in de fysieke winkels :)

Hele goede ervaring; mooie zaak, fijne producten en een goede service !

Hele goede ervaring; mooie zaak, fijne producten en een goede service ! Elke zaak heeft ook iets moois en eigens. Ik ben in Amsterdam Nieuwmarkt (= de basis) gewest. Amsterdam Noord wat zo mooi en ruim is opgezet. En in Amersfoort wat ook zo'n fijne vestiging is. En in Utrecht waar ik ook zo heerlijk heb gegeten. Ik vind het een hele fijne winkelformule. In een goede sfeer lekker shoppen en genieten. Kortom een complete aanrader !

Snel, zorgvuldig verpakt

perfecte messen

top messen, 1 mes niet meer te verkrijgen, maar onmiddellijk een correct voorstel gedaan om een ander mes te leveren of geld terug te krijgen, geweldige service!

Great selection

Veel keuze uit producten. Ik ga normaal naar de vestiging in Delft, maar online kopen werkte ook goed.

Always good!

Always good!

levering duurt lang

op de website staat er dat het 3-4 duurt voordat de bestelling bezorgd wordt, echter moest ik een week hiervoor wachten

geweldige service!

geweldige service!

Prima geregeld!

Zaakjes goed voor elkaar….

Bestelproces is goed maar kan beter

Online bestellen is gemakkelijk. Het is wel jammer dat er geen terugkoppeling over de levering (of vertraging) plaatsvindt. Er volgt geen verzendbevestiging en dus heb je ook geen track & Trace. Lijkt me niet al te moeilijk om dat toe te voegen. De zending werd overigens in twee werkdagen geleverd en ik was thuis. Maar een track &trace heeft mijn voorkeur.

Snelle levering tot in België Goede klantenservice Goed verpakt

I'm a regular customer now

The products as exactly as described, are delivered when they say it will be delivered, and the customer service is really proactive. Out of five orders, the only issue I've ever had was that an item was out of stock. They called me directly, offered to substitute or reimburse, and it was solved in about two minutes.

ruim assortiment en goede klantenservice

Ik bestel hier vaak. Laatst helaas producten ontvangen die voorbij de houdbaarheidsdatum waren. Bericht aan de klantenservice gestuurd en deze heeft het direct correct afgehandeld.

Goed service

Goed service

Levering prima, product is niet zoals vroeger

Uw levering was prima maar het product ruikt anders dan eerder. Het ging om parfum dus dat zou hetzelfde moeten zijn.

Blij mee

Ik woon in een dorp. En nergens een goeie toko in de buurt. Er is er een ong 15 km verderop. Maar die is meteen hartstikke duur en zeer beperkt in het assortiment. Bij orietal kan ik alles bestellen online zelfs diepvriesproducten. Voor een redelijke prijs kan ik alles wat ik nodig heb snel in huis halen. Het is netjes en goed ingepakt. En tot nu toe de volgende dag al in huis. Super tevreden

heel fijn

erg gemakelijk te bestellen

Wederom super ervaring met internetbestelling

Snel en degelijk verpakt ontvangen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.