Langzame levering

De producten waren allemaal goed, maar het duurde vrij lang voordat ze geleverd werden.

Duidelijke afspraken qua levering en op tijd bezorgd! Kunnen andere firma’s nog wat van leren. Uiteraard zijn de producten ook TOP!

super!

goed ervaring!

Keurig en snel geleverd

Prima zaak. Enige nadeel is dat ze steeds voor mij te weinig zeep op voorraad hebben

3 voordeelboxen besteld: bubbletea, sushibowl en bamisoep en alledrie vol met lekkere dingen.

Fijne producten en goed ingepakt

De producten zijn goed ingepakt en op tijd aangekomen

Lekker, en lekker op tijd. Maar vooral: lekker!

Makkelijk kiezen en bestellen en snel in huis!

Niet goed

Beschadigde producten iets was kapot in de verpakking waardoor alles Die in de doos was vies was Geworden,waar je jumbo of andere online winkel gelijk je geld terug kan krijgen kan ik niet bij jullie vinden. Ik zal niet meer bestellen.zonde van mijn geld.

Product zo als beschreven. En op tijd geleverd.

Product zoals het moet zijn. En netjes op tijd geleverd. Een kleine opmerking. Na de bestelling geplaatst te hebben duurde het een paar uur voor de bevestiging via de mail is gekomen.

Levering duurt veels te lang

Je moet bijna 2 weken wachten voor de levering, prijzen zijn ook duurder dan in de winkel.

Geweldig assortiment

Ongekend, wat een prachtige supermarkt! Ga er met heel veel plezier naar toe en kom altijd met een kofferbak vol weer terug. Duim omhoog voor jullie!

Goed product en snel geleverd

Goed product en snel geleverd

Prima bedrijf

Je krijgt wat je besteld.

Goed geholpen

Snel service

Snel service, snel delivery

Snel geleverd, goed verpakt

Uitstekende eerste ervaring. Goed verpakt, snel geleverd.

Uitstekend, heeft wat ik zoek.

Correcte bezorging van kwaliteitsprodukten.

Snel en betrouwbaar

Goede producten uiteraard en Aziatisch-NL efficiency. Alleen de bezorgkosten is bezorgelijk, veel te hoog :(

Als liefhebber van de oosterse keuken, mijn favoriete winkel om te bezoeken. Sinds kort twee keer een online bestelling gedaan. Keurig op tijd geleverd en alles was met veel zorg verpakt. Ik ga hier zeker vaker een bestellen.

Altijd goed.

Al jaren woorden boodschappen thuis bezorgd.Altijd goed en netjes. Fijne toko.

Netjes ingepakt en snelle levering

top

super snel geleverd goed geholpen aan de telefoon

Geweldige producten en service

Prima producten die altijd op voorraad zijn

Helaas is mijn aankoop de sagu tani meel steeds uitverkocht!! Moet ik extra via jullie online shop bestellen met extra kosten erbij.

goede service en ruime aanbod

Een deel van mijn bestelling was niet meer voorradig, dus ik werd gebeld om een alternatief te kiezen. Dat kan ik waarderen. Levering verliep conform de leveringsindicatie. Kwaliteit is verder prima. Het aanbod is voor mij ruim genoeg.

Geograaf 13

6921EW Duiven