Filters

10

Goede winkel.

Goede rijst en andere artikelen en mijn favourite soya saus. 这是一个很好的商店.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat beloofd wordt, wordt waargemaakt.

Groot assortiment, bestelling wordt goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Voor de eerste keer online besteld, voorheen altijd een van de winkels bezocht. Wat een verademing om rustig thuis te kunnen shoppen. Snelle levering en netjes verpakt. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer ruime ervaring en snelle levering

Ik koop hier regelmatig, ze hebben een zeer uitgebreid assortiment tegen redelijke prijzen en er is een zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Envío rápido y todo bien.

Todo perfecto, como siempre. Recomendado

  • ¿Nos recomendarías?
10

Fast response

Fast response because I have to sent my order via e-mail since I can't order via webshop.

  • Would you recommend us? Yes
10

Snelle service en leuke verassing

De site is wat minder prettig en handzaam in gebruik maar als je eenmaal de bestelling hebt gedaan gaat alles vlot en prettig. Goede commumicatie en wat verassende extra's in de doos. Leuk zo net voor mijn verjaardag. Voelde al als een feestje.

  • Aanbevelen? Ja
10

速度非常快,玻璃瓶子都保护的很好

本人在德国,第一周周四下的单,第二周周一就收到了!买了好几瓶酱油、蚝油和醋,店家都是用塑料网包好放在单独的小箱子里,大箱子里又放了很多缓冲物,可以说是非常仔细了! 下次一定还会来网购的!

  • 您会推荐我们吗? Yes
9

Super snelle en nette levering

Snelle levering! En de potjes en flessen super goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en keurig verpakt geleverd.

Sneller dan we dachten. Een grote zak rijst keurig in kartonnen doos verpakt. We komen zeker terug. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

DE online toko!

Fijne site, snel besteld en snel bezorgd met gratis verzending als je meer dan 40 euro koopt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Great products ! Quick delivery !

Wide variety of products that are life-savers for Asians ! Also with quick delivery ! Would recommend them any day.

  • Would you recommend us? Yes
8

delivery is fast and correct.

The goods were nicely and safely packed.

  • Would you recommend us? Yes
10

Iedere keer weer TOP !

Ruim assortiment, goede prijzen, perfect verpakt en snel in huis, wat wil je nog meer ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt niets op aan te merken

Heel makkelijk bestelling te plaatsen dankzij overzichtelijke website. Heel mooi gamma aan producten. Producten die niet in stock zijn maar toch besteld werden, worden keurig en heel snel terugbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorgd en alles netjes verpakt.

Heel makkelijk via de webshop de bestelling gedaan. Prima communicatie omtrent levering. Keurig verpakt en alle producten in goede orde ontvangen. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfekt! Gerne wieder!

Ich bin hoch erfreut, diesen Online-Shop gefunden zu haben — hier habe ich diverse Lebensmittel und Zutaten entdeckt, die ich vorher bei Amazon und/oder in deutschen Shops überhaupt nicht oder nur erheblich teurer bekam. Eigentlich suchte ich nur nach einem guten Angebot für »Wu Chung Mock Abalone«, verlassen habe ich den Shop mit einem Dutzend verschiedener Produkte und einem Einkaufswagen für über 100 € :-D weil es dann überraschend eine Sammelbestellung wurde, da ich noch jemanden begeistern konnte :-) Empfehlung: Ebenso wie im Realen Leben sollte man hier nicht mit hungrigem Magen einkaufen ;-D • Die QUALITÄT ist hervorragend! • Die AUSWAHL … mindblowing! • Die VERSANDKOSTEN sind fair, und es ist für mich nicht schwer, beim Einkauf die Schwelle zur Versandkostenfreiheit zu erreichen. • Die VERPACKUNG ist sehr gut und sicher, alle Gläser sind heil angekommen, weil »Verpackung in Verpackung«. Ich komme garantiert wieder! Met vriendelijke groeten uit Duitsland, Tom R in Bispingen p.s.: Ich schreibe sehr selten solch begeisterte Bewertungen.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Alles snel en correct verlopen

Zeer goede winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik tevreden

Geweldig om gewoon al je tokobenodigdheden te kunnen laten bezorgen als je ergens woont waar het aanbod erg klein is! En nog gratis ook voor een heel redelijk minimumbestelbedrag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Producten waren zeer netjes verpakt en werden zelfs eerder geleverd dan verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering ook nu in deze coronatijd.

Zeer snel geleverd, op afgesproken dag. Zelfs nu alles met de post wat langer duurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring met mijn eerste aankoop

Er was een vlugge levering maar ben wat ontgoocheld met de verzendingskosten en het tweemaal aanrekenen van de BTW

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Alles was netjes en snel bezorgd. Hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super kwaliteit, snelle levering en goede prijzen

Ik had mijn order op vrijdag besteld, het was een grote levering en het is midden in de Corona crisis. Ik kreeg maandag al mijn order! Ik was aangenaam verrast. Ook vind ik het heel fijn dat ze in mijn regio bezorgen, want restaurants die zich tegenover de Oriental bevinden vinden mijn adres ‘te ver uit de buurt’, dus geen bezorging. Bovendien waren er super veel producten op voorraad. Echt super goede service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geograaf 13

6921EW Duiven

026-2051248

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.