Filters

10

Kreeg precies wat ik wilde

Snelle bezorging en met zorg ingepakt. Ideaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en betrouwbare leveringen

Amazing Oriental levert altijd snel en volgens afspraak. Wij zijn er erg blij mee. Scheelt ons een hoop sjouw werk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

Compleet

BESTELLINGEN ZUJN CORRECT. AFGELEVERD..JAMMER DAT POSTNL ZO LAAT KWAM..NA 4 DAGEN PAS IN HUIS AFGELEVERD.

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies zoals het hoort

Besteld tijdens het coronavirus, ik heb netjes een email gekregen wanneer ik weer kan bestellen in verband met drukte. Veel keuze, je kan de status van je bestelling bekijken en ze hebben, en ondanks de situatie, snel geleverd. Producten zijn precies zoals omschreven. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Is mij zeer goed bevallen

Dit is de eerste keer dat ik hier bestel en is mij goed bevallen.. keuze uit verschillende producten en word nog snel bezorgd ook.. Zeer zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Keurig verpakt en snel thuis geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Bijna alles wat ik nodig heb !

Op enkele producten na kan in hier alles bestellen om mijn Indo heimwee te stillen. Volgens afspraak geleverd, en netjes vermeld dat mijn geld word terug gestort voor enkel product wat niet voorradig was. Fijne communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede producten, makkelijke website, snelle levering

Zeer snelle levering en goede producten

  • Aanbevelen? Ja
9

Super Supermarkt

Geweldige supermarkt met producten die elders zeer moeilijk te vinden zijn. Als je fan bent van Aziatische keuken, of wereldkeuken, dan is deze winkel zeker voor jou. Al veel bestellingen gedaan en telkens een heel goede service. Enkel jammer dat er geen levering van verse/diepvries producten mogelijk is in België.

  • Aanbevelen? Ja
10

Less home sick!

I am glad I can obtain most of the best things in Asia via Oriental Webshop. They really know the best supply from each country.

  • Aanbevelen? Ja
9

Great! Everything went perfectly

Love Amazing Oriental. Easy to place my order and it arrived earlier than expected. Please start stocking Japanese fish cake for adding to ramen! :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel levering

Grote keuze aan producten en zeer snelle levering, zelfs naar België

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verzonden! Hulp bij vertraging ! Topproducten!

De snelle leveringen van Amazing Oriental waren we al gewend, evenals de uitstekende produkten. Dat Amazing Oriental ook ongevraagd nazorg levert, als het pakket ergens bij het koeriersbedrijf 'blijft hangen', maakt de service méér dan compleet! Top! Amazing Oriental...een AANRADER !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en producten

Ik werd de dag na de bestelling had gebeld door een vriendelijke dame van het magazijn. Een kom was helaas toch niet leverbaar. Ze bood aan om in plaats daarvan een kom van 1 tikje groter te doen, zonder extra kosten (terwijl hij normaal iets duurder is). Prima oplossing en goede service :) Bezorging was zoals altijd snel en goed verpakt, ben zeer tevreden over deze webshop.

  • Aanbevelen? Ja
5

redelijk

Wederom wordt er bij gebrek aan voorraad zomaar wat anders gestuurd. Wij hebben een horeca en een constante kwaliteit is super belangrijk. Dus noedels van een bepaald merk en type is essentieel voor de structuur en smaak. Zomaar wat anders sturen is dus voor ons gewoon afval ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ingepakt

De producten zijn zeer goed ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Although I had received a broken item, I got back my money within a week!

The customer service is really nice! I received my money back with a week.

  • Would you recommend us? Yes
10

Mooi aanbod, snelle levering en goed verpakt!

Mooi aanbod, snelle levering en goed verpakt!

  • Aanbevelen? Nee
10

veelzijdig aanbod en snelle levering

Zelfs tijdens de coronacrisis was mijn bestelling binnen een paar dagen in huis. Het sortiment is voor mij heel fijn en ik heb alles gekregen wat ik nodig had. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima verpakt, op beloofde tijd bezorgd

Vna deze online firma zal ik vaker gebruik maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Very good

Shopping on 30.4.2020, received my parcels on 7.5.2020. I satisfy with your service . Thank you.

  • Would you recommend us? Yes
8

Disappointed with last delivery, satisfied this round

I'm giving another star to my review for the excellent customer service I received. Waiha promptly rescheduled another delivery and took extra measures and made sure all my frozen goods arrived the way they should - FROZEN. ****************************** Placed an order last week and after a week of waiting (on the day of my delivery), 6 out 17 frozen items were not available. WTF? Pay someone to do a better job with your warehouse system! Oh make that 8 out of 17 items as 2 packs of my fresh chilled noodles *expired* on the date of my delivery. Then while unpacking my FROZEN groceries, I realised that everything was only FRIDGE COLD to the touch. Fishballs defrosted, frozen tofu skin soft, frozen roti soft. Refreezing defrosted food can be dangerous! And I paid €7,95 on top of making the €50 minimum purchase of chilled/frozen items. Partner up with someone else and drop PostNL Food already before you lose your customers. Your competitors are doing a much better job right now.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Netjes ingepakt en keurig op tijd aangekomen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Great shopping, BAD Delivery by PostNL

Shopping in your web shop was fine, easy to navigate and found what I needed. I placed the order on Sunday 3 May and received the delivery today 7 May. Goods arrived with very good packaging, all glass bottle items were intact, super! The only complaint I have is with PostNL. First of all, the delivery truck was a rental one from Sixt! I was wondering if it is my delivery. Then I saw the guy carrying 2 boxes and entered my building. I was putting my shoes on but the door bell was never rung! So I went downstairs anyway and there was no sign of any delivery! I looked around and outside but found nothing, no note, no box, nothing! :( I was very disappointed and then my neighbour (4 floors down) told me that he had my box. PostNL gave him my box when delivering to him, WTF?! PostNL just left my box to someone with another address?! This is so unprofessional and unreliable! Shame on PostNL!

  • Would you recommend us? Yes

Bedrijfsgegevens

Geograaf 13

6921EW Duiven

026-2051248

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.