Filters

9

Great shopping, BAD Delivery by PostNL

Shopping in your web shop was fine, easy to navigate and found what I needed. I placed the order on Sunday 3 May and received the delivery today 7 May. Goods arrived with very good packaging, all glass bottle items were intact, super! The only complaint I have is with PostNL. First of all, the delivery truck was a rental one from Sixt! I was wondering if it is my delivery. Then I saw the guy carrying 2 boxes and entered my building. I was putting my shoes on but the door bell was never rung! So I went downstairs anyway and there was no sign of any delivery! I looked around and outside but found nothing, no note, no box, nothing! :( I was very disappointed and then my neighbour (4 floors down) told me that he had my box. PostNL gave him my box when delivering to him, WTF?! PostNL just left my box to someone with another address?! This is so unprofessional and unreliable! Shame on PostNL!

  • Would you recommend us? Yes
10

Expérience très satisfaisante

Livraison très rapide et produits bien protégés, très content d’avoir commandé pour la première fois, je recommande.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Super goed!

De producten zijn als altijd in perfecte staat en dat komt zeker niet in de laatste plaats door de manier waarop alles ingepakt en verzonden is! Op deze manier kan het bijna niet mis gaan en iets kapot aankomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super snelle levering en top producten. Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zalig!

De website is zeer overzichtelijk, de bestelling plaatsen en betalen gaat zeer vlot. De levering was super snel zoals altijd! Ik ben heel content van hun producten, altijd zeer kwaliteitvol. En goed ingepakt! Haast onmogelijk dat ik iets kapot zou aankrijgen. Ik raad Oriental zeker aan :) Zoals de naam zelf zegt: Amazing!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super top

Ik zal altijd bij jullie bestellen, alles was gewoon perfect en netjes binnen 1 dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Bestelling was netjes, zorgvuldig ingepakt. Een van de bestelde producten was niet aanwezig in de gewenste geur/smaak, hier is ook nog netjes over gebeld om samen een oplossing te bespreken. Bestelling werd spoedif bezorgd. Alle producten zijn erg naar wens. Zeker voor herhaling vatbaar, top!

  • Aanbevelen? Ja
7

Topproducten!

Alles netjes bezorgd en geld teruggehad van producten die niet op voorraad waren. Het ijs dat in de bestelling zat was helaas opengegaan dus de vriesproducten waren nogal plakkerig. Voorderest alles netjes ingepakt en op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Kwaliteit prima - goederen zijn goed - KPN houdt zicht niet aan afspraak

De goederen zijn goed, maar de afspraken worden niet nagekomen. Ik ben iemand die 5 dagen per week werkt en had afgesproken dat de goederen op zaterdag bezorgd zouden worden. Het was toevallig dat er die dag iemand anders thuis was, anders had ik het pakket ergens anders kunnen gaan halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Safe & timely delivery with fair price.

I have placed my ordered on April 26, 2020 and have received my parcel on April 30, 2020. I am really appreciated the prompt response to my inquiry from the staff about shipping methods conducted due to the spread of the new coronavirus. All products are well-packed with marking of “Fragile” label on the side of the package. The website offers a variety of products of Asian cuisine, from Thai, Philipines, Malaysian, Chinese, Japanese and to Indian, with a fair price.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fast delivery but missing an item purchased

Items arrived within 1 week but I am missing an item in my box.

  • Would you recommend us? Yes
9

Ondanks corona drukte : tevreden!

Kreeg mn bestelling gewoon. Alles klopte en het was heel erg goed ingepakt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke ingrediënten en snelle levering

Beste winkel voor aziatische ingrediënten. Ik winkel en bestel hier altijd met veel plezier. Alleen de btw en verzendkosten zijn vrij prijzig.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik mag geen pw wijzigen of mij opnieuw registreren/opgelost!

Ik probeer al sinds vanochtend om mijn pw te wijzigen maar de link die ik in mijn mailbox krijg, stuurt me terug naar de site maar ik krijg geen link om mijn pw te wijzigen dus. Ik probeer om me weer te registreren met ander mailadres maar dat werkt ook niet en wordt niet uitgelegd wat het probleem is. Mail naar klantenservice gestuurd maar geen reactie. Jammer want ik heb een waslijst aan producten die ik wil bestellen EDIT: klantenservice reageerde snel. Probleem is opgelost en ik kon mijn bestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Missing Item

The package is already delivered on me, until I open it and it has a letter saying one of my item is not available. I hope I received the information earlier by email or call. I expected that my items are complete. and the reimbursement will take 14 days.

  • Would you recommend us? No
10

Service is beter dan verwacht.

Door het virus kon ik eerst niet bestellen, maar nadat het weer kon heb ik snel besteld. Ik had de bestelling vrijdag geplaatst en het kwam maandag aan. Het kwam snel aan ook al woon ik in België. Deze site is een aanrader! Ik ga hier regelmatig producten bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles verliep zoals het hoort.

Zie "omschrijving in 1 zin"

  • Aanbevelen? Ja
9

Outstanding

Excellent customer service, prompt delivery and top quality products!

  • Aanbevelen? Ja
10

Always correct and fast delivery!

Nice products and never experienced any problem with the delivery. Great customer service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Top winkel 👌

  • Aanbevelen? Ja
10

Great Service

The order came fast. When I had a question, they really promptly considering it was a public holiday. Definitely would order with them again in the future.

  • Would you recommend us? Yes
9

Zeer goed

Alleen erg dure verzendkosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en correct

Snelle levering en keurig verpakt. Blij met deze oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel geleverd, super zorgzaam en professioneel ingepakt, geen fouten bij de bestelling, en alle producten met een lange houdbaarheidsdatum! Perfect! Ruime keuze en prima webwinkel ook. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Parfait

Commande arrivée en 3 jours en Belgique malgré le confinement. ✌🏽

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Bedrijfsgegevens

Geograaf 13

6921EW Duiven

026-2051248

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.