Levering snel en goed

Snel geleverd en netjes af geleverd bij de achter deur

Mooi schors en snelle levering

Mooi schors en keurig afgeleverd door de exporteur tijdens het verwerken blijf het mooi schors tot de bodem van de big bag

Dikke prima

Eerst telefonisch contact gehad, daarna alles afgehandeld zoals beloofd.

mijn levering op 2 dagen ontvangen

Goed en snel geleverd

Tot mijn aangename verrassing werd de bag met een kuub zand voor mijn deur afgeleverd hoewel de vrachtwagen daar niet kon komen. Scheelde toch weer meters kruien.

In 1 woord Perfect!

Snelle en nette levering en perfecte houtsnippers! Erg blij mee.

Mooie boomschors, goed op tijd en keurige levering

Goede pellets. Betrouwbaar bedrijf.

Vriendelijk en betrouwbaar. Goede pellets voor redelijke prijs.

Snelle levering, prima kwaliteit van de franseboomschors. Maken waar wat er word belooft

Goede levering.

Alles oké

precies wat ik heb besteld

ik krijg wat ik heb besteld, goede transporteur ook

Viendelijk te woord gestaan snelle levering.

Snelle levering en goede service

Pellets prima

Met de pellets is niks mis mee. Wel met de zakken, 6 beschadigd. Waarvan 4 die op de bodem lagen, Dit komt omdat diverse spijkers uit het hout staken. Waarom niet eerst een stuk hardboard op de pallet. Bellen van tevoren deden ze ook niet, maarja dat vind ik nog het minste.

vlotte levering.

Volgende dag na bestelling geleverd dat maak je niet vaak mee.

product conform verwachting

goed product voor een prima prijs

prettig met ze samenwerken

mail wordt snel beantwoord zeer tevreden

Super boomschors voor een scherpe prijs

Erg mooi boomschors netjes aan huis geleverd voor n goede prijs.

Dik tevreden

Mooi product en snelle levering, zoals altijd weer dik tevreden.

Bezorging en contact met de bezorger was perfect

Een dagje later dan voorzie verder mooi verpakt sniippers zijn mooi

Snelle levering / goede prijs-kwaliteitverhouding

Premium houtschors besteld en een dag later geleverd in een big bag van 2 m3 op een pallet, hoewel we wel helemaal in Noord-Brabant wonen. De transporteur liet ons netjes weten in welk tijdslot het geleverd zou worden. De chauffeur heeft de pallet naar de tuin gebracht. Goede service dus! Ook de houtschors ziet er mooi uit. We hebben de Franse houtschors gekozen en deze heeft een erg mooie kleur.

Dik in orde

Snel, goede prijs.

Tevreden met de kwaliteit en netjes aan de telefoon geholpen

Boomschors besteld en laten bezorgen. Kon allemaal en snel geregeld worden. Tevreden met de boomschors en de plaatsing van de levering. Er zijn nog wel twee verbeter puntjes m.b.t. de levering, levering is niet volgens het gemailde tijdsvenster geleverd en we zijn niet volgens afspraak gebeld, gelukkig waren we aanwezig op het moment van bezorging. De bezorger was aardig en heeft de bestelling neergezet waar we het wilde.

goed product. tuin is er mooier op geworden.

goed product. tuin is er mooier op geworden.