Filters

10

Perfect, precies en ruim gekregen

Perfect, precies en ruim gekregen wat ik bestelde en kreeg even voordat de chauffeur kwam een belletje! Dus een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
10

prima!

bestelling geplaatst voor boomschors, prima levering op afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

na een foute levering snel opgelost prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, snel, accuraat

Zeer tevreden met deze transactie

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goed!

Snelle levering op de mij aangegeven dag van split voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering

Vlotte levering conform omschrijving.

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel.

Super snelle en accurate levering en verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle en goede levering door een derde partij. Split van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit dennenschors en snelle levering

De service is top en vriendelijk personeel! Helaas kon ik geen andere verzender kiezen dan Transmission (waar ik niet zo een fan van ben) terwijl dit eerder wel werd aangegeven dat dit een mogelijkheid was. Maar is gelukkig deze keer helemaal goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mijn bestelling super op tijd netjes op de plek die ik aan gaf De kwaliteit van de bestelling in dit geval boomschors gewoon perfect Dit was van tevoren niet te zien Tot zelf wat er onderin zat

  • Aanbevelen? Ja
9

altijd weer helemaal in orde

Bustotaal voldoet aan alle verwachtingen, levering is keurig en efficient geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering.

Kwaliteit volgens verwachting en prima snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

2 x besteld, 2 x keurig

2 keer in 1 week besteld, want te weinig besteld. 2 keer snel betaald, snel geleverd. Niks op aan te merken, dus aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

niks te klagen

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afgewerkt

Na het bestellen van boomschors prima afgeleverd en goede kwaliteit schors

  • Aanbevelen? Ja
7

Kort en bondig: goed

Ik verwachtte de levering De volgende dag. Via chatfunctie om opheldering gevraagd. Netjes en snel antwoord ontvangen. Een dag later perfect afgeleverd op de afgesproken plaats. De kwaliteit van de franse boomschors is ook heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vlotte levering van 2 kuub Franse boomschors. Klantvriendelijke bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, mooi product en goede prijs!

Ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering product. Communicatie kan beter.

De bestelde Franse boomschors is prima geleverd. Toch nog best veel klein gruis er tussen. Communicatie kan beter. Ik had een mailtje met een verzoek gestuurd nav de bestelling. Dat is netjes uitgevoerd, maar het was handiger geweest als ze even geantwoord hadden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede en hele vlotte bediening, nogmaals bedankt

een prima afwikkeling dit ga ik gebruiken als mond reklame als iemand vraagd hoe de bezorging was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Doen wat ze beloven

Vrijdag jl 2m3 premium Franse boomschors besteld. Op maandag daarna keurig geleverd. Schors is van prima kwaliteit. Aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
8

Ook in coronatijd goede en snelle bezorging, tot in Maastricht

Ongezeefde houtsnippers besteld, prima spul

  • Aanbevelen? Ja
8

prima verzort

Op afgesproken dag bezorgt. Prima product, nu werk aan zet uitstrooien over tuin.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, goed produkt

Snelle levering, goede communicatie Goed product.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle bezorging

Klantvriendelijk en snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd