Heel veel boomschors besteld. In de eerste instantie 4 big bags. Tot ik erachter kwam dat er een een big bag was van 2m3. Dat scheelde wel in de kosten. Ik had al betaald en besteld. Een klein belletje naar het bedrijf en het werd direct aangepast en het resterende bedrag werd teruggestort op mijn rekening. Meestal moet eerst de bestelling annuleert worden en weer opnieuw bestellen maar moeiteloos werd dit aangepast. De levering was snel en het product (boomschors) erg mooi van structuur, groot en van goede kwaliteit. Onwijs tevreden!

Besteld en zelf keuze kunnen maken voor levering.

Prima geregeld

Fijne website, veel keuze en goede prijs/kwaliteit. Goede levering volgens afspraak.

Alles prima

Van bestelling tot levering alles prima afgelopen

Goed assortiment en prima support

Ruim assortiment, goed prijs/kwaliteit verhouding en support is goed bereikbaar. Alleen was ik verrast dat bigbags worden geleverd middels goederen vervoer en met pompwagen, ipv met een kraan op laadwagen. Met een pompwagen is de kleinste tuindrempel al een obstakel.

alleen maar positief

Pallet besteld en op de afgesproken tijd afgeleverd.

Goede prijs en keurig en snel geleverd

aflevermoment klopt

heel nette vriendelijke chauffeur

Goeie service, goeie prijs

Prima geholpen en leveringen altijd op afgesproken dag en tijd. Prijs ook uitstekend

Goede kwaliteit aarde, vriendelijke klantenservice

De tuinaarde is van goede kwaliteit! Bij de levering ging helaas iets mis, maar door de medewerker van Bustotaal ben ik vriendelijk en goed te hulp gestaan.

TOP!!

Goede service, meedenkend en vriendelijk. Snelle levering en goede kwaliteit. Bedankt voor alles!

Alles goed en snel geregeld

Levering van 20 m3 boomschors is op een erg lastige plek bezorgd zonder problemen

Alles dik in orde.

Volgens afspraak alles op tijd geleverd.

Komen gewoon de belofte na ,super tevreden

Na bestelling geplaatst te hebben en betaald is mijn bestelling op de door mijn gewenste dag ook daadwerkelijk geleverd ,ook wordt je keurig op de hoogte gehouden van tijdstip levering,ook de chauffeur ook al was dit van een extern bedrijf was super aardig en klantvriendelijk en zeer behulpzaam, als het kon gadget ik bustotaal 7 sterren gegeven, m.v.g.marco van den Heuvel

Goe onta t altijd.

Vrij goed .Als er iets niet goed is word er direct op gereageerd.

Tijdens transport zijn er twee zakken pelletkorrels op de pellet kapot gegaan. Dit gemeld en keurig opgelost door Bustotaal.

Snel geleverd en goed geregled

Ik heb twee keer wat besteld. 1x hout snippers een pallet, 1x pallet ecologische grond aarde. allebei de keren exact zoals op website.

Snelle duidelijke site voor bestelling.

Echter hadden we dit keer een lul van en chauffeur van Transmission. Durfde ook nog te zeggen dat als het te druk was en de zending hem niet aan stond hij dan melde dat het niet leverbaar was en hoopte dat een andere chauffeur het dan wel opknapte. Deed ook totaal geen moeite om de pellet netjes neer te zetten. Tip voor Transmission: voeg een regel toe om parkeer/leverplek aanwijzingen toe te voegen.

Super sevice

Snelle levering en goede kwaliteit

Vlot bezorgd

Bezorgd zoals afgesproken.

Mooi product

Mooi product en snelle levering!

Alles is helemaal prima verlopen en zeer snelle levering, begin nu aan de achtertuin dus ga hier zeker nog bestellen.

Snelle en perfecte bezorging

Bij bestellen van product snelle afhandeling en perfecte bezorging en fijne telefonische afspraken

Vlotte levering en prima prijs

Via de radioreclame kwam ik bij Bustotaal in Winsum uit, nooit meer slepen met zakken potgrond etc. klonk als muziek in de oren. Diezelfde avond 1 pallet tuingrond en 1 pallet bemeste tuinaarde besteld, datum aanvinken wanneer we het geleverd willen hebben, betalen en klaar. We werden goed op de hoogte gehouden mbt de levering en op de afgesproken tijd kwam TransMission de 2 pallets afleveren. Over de prijs kan ik enkel zeggen, die is dik in orde! Per 'liter' omgerekend zijn ze zelfs goedkoper dan een 'zogenaamde goede aanbieding' bij een landelijk tuincentrum! De 2 pallets zijn bij ons binnen de kortste keren op (druk met tuinaanpassingen), dus de volgende bestelling kunnen ze bij Bustotaal tegemoet zien, zeer zeker een aanrader!

Helemaal top!

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al geleverd! Een mooi pad gemaakt met boomschors van bus-totaal.

Het Aanleg 21

9951 SJ Winsum gn