prima kwaliteit

big bag was wat groot, maar transport toch gelukt.

Goed levering en klantenservice

Goed levering en klantenservice. Ik had wel een probleem met de product maar Mark deed zijn best om een oplossing to vinden.

Prima en snelle levering

Op tijd geleverd

Kreeg na vragen de levertijden door. De verpakking is nu beter dan eerste zending De pellet eigenschappen zijn goed

Fijne webwinkel genoeg keuze, alle artikelen beschreven met goed advies, zeer duidelijk. Vlotte levering!

zeer tevreden

600 kilo potgrond besteld. kwaliteit is goed, ook word je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. De chauffeur is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Aanrader

Werd netjes naar zijn plek gereden, snelle goede levering

Alles piekfijn geregeld volgens afspraak

Zeer tevreden!

Gekozen voor de Dennenschors aangezien die wat kleiner is dan de grote Franse schors en daardoor makkelijk tussen plantjes te verdelen is. Het ruikt overigens heerlijk! Ziet er natuurlijk uit, mooie kleur! Levering was zeer snel en vakkundig!

Uitvoering als aangeboden

De franse boomschors werd keurig op tijd en lekker snel afgeleverd. Het pas ziet er mooi uit!

uitstekend

Goede pellets en bestelling op afgesproken dag geleverd

Geweldige service

Bustotaal neemt de tijd om vragen te beantwoorden, denkt actief mee met haar klanten en levert zelfs op lastige plekken. Geweldige service!

volgens afspraak afgeleverd

In overleg op locatie geplaatst

Goede en snelle bezorging,

Erg blij mee

Goede prijs kwaliteit verhouding keurige levering volgens afspraak.

Prima firma.

Zeergoed

Mooi volgen afspraak geleverd.

Snelle levering goede prijs matige kwaliteit

De echte Franse boomschors wat matig vertegenwoordigd in de 1m3. Veel “afval” resthout

Prima ervaring!

Tevreden met mijn bestelling bij Bustotaal; prima site en tip-top levering op de afgesproken dag

Super snel en correct geleverd!

Netjes en snel geleverd.

Zand niet op afgesproken tijd geleverd

In overleg met de (vriendelijke) klantenservice had ik extra betaald zodat mijn ophoogzand op de afgesproken dag zou komen. Ik had al aangegeven dat ik een mail van het transportbedrijf had gekregen dat het later zou komen maar dit zou geregeld worden. Op de dag zelf kwam het zand niet en dit kon niet opgelost worden. Wellicht lag de schuld meer bij het transportbedrijf maar uiteindelijk is dat ook de verantwoordelijkheid van het bedrijf waar je bestelt.

Snelle levering, kwaliteit prima,

Levering veel te laat zonder bericht

In tegenstelling tot afspraak werd product niet geleverd op de afgesproken dag. Geen bericht niets. Zelf,maar bellen had de gehele dag gewacht. Pas week later bezorgd

Beste Bjorn, Dank je wel voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling een werkdag vertraagd was en niet op de door jou gewenste vrijdag is afgeleverd, maar op het eerste volgende levermoment de maandag daaropvolgend. Hoewel het merendeel van onze bestellingen op tijd wordt geleverd, kunnen vertragingen soms optreden, vooral tijdens drukke periodes bij onze transporteur. Daarom raden we onze klanten altijd aan om hier rekening mee te houden bij het plaatsen van een bestelling. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren en feedback zoals die van jou helpt ons daarbij. Met vriendelijke groet, Team Bustotaal

Snelle en klantvriendelijke afhandeling

Goed toegankelijk en snelle reactie op vragen middels chat en telefonisch

Mooi snippers!

Jammer dat er in biologische tuingrond , plastic , glas en andere troep te vinden is. Veel werk aan gehad om dit zak voor zak uit te pluizen. De grond zelf is super.