Snel en juiste product/prijs verhouding

Na aankoop van border randen van cortenstaal welke niet op voorraad waren keurig een mail gekregen dat de levering langer ging duren, wel heeft bustotaal de order rechtstreeks bij de leverancier geplaatst waardoor de levering binnen 1 week geleverd is! Top gedaan

Helpen mee met inladen

Matig

De chauffeur had mijn telefoonnummer niet om te melden dat hij er aan kwam. De pallet onder de big bag ging stuk en hij moest er een andere onder zetten waardoor het geheel scheef zakte. De palletwagen stond in mijn straat met een lege accu. Via de buren konden we de palletwagen enigszins opladen. De big big moest worden geleverd aan de achterzijde van het huis, dat had ik in de aantekeningen / opmerkingen gemeld. De chauffeur wist daar niets van. De chauffeur wilde niet met de palletwagen naar de achterkant rijden. Tot slot, er was teveel zand geleverd. Een kuub i.p.v. een halve. Het goede nieuws is dat het bedrijf de zak met het resterende zand keurig kwam ophalen.

goederen zijn prima

goede servis

Netjes en snel geleverd.

Volgens afspraak, prima kwaliteit

voor de vierde keer besteld, goede kwaliteit boomschors in big-bag. Complimenten voor de chauffeurs van Trans Mission, wonend aan een zandpad, hebben zij steeds weer de big-bags op de door ons gevraagde plaats geleverd, alles volgens afspraak.

Ze doen wat ze zeggen!

Gebruiksvriendelijke website waar je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt en net zo gemakkelijk de producten kunt bestellen. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden vwb de status. Product werd de volgende dag in de ochtend geleverd door een vriendelijke chauffeur en zette de pallet daar neer waar ik hem wilde hebben. Super!! 'Ze doen wat ze zeggen' eigenlijk heel normaal maar helaas maak ik het wel eens anders mee.

snel geleverd

Binnen twee dagen geleverd en door chauffeur op de gewenste plek afgeverd

Snelle nette levering aardige bezorger

Gewoon goed mooi product netjes verpakt snelle levering aardige bezorger gewoon goed dus

Prijs kwaliteit is ok. Levering is NIET zoals beloofd, vandaag bestellen morgen in huis is zeker niet het geval. 5 dagen na bestelling geleverd. Transportbedrijf is niet uitgerust om big bags te leveren. Chauffeur heeft wel zijn uiterste best gedaan maar had alleen een handmatige transpallet bij. Gevolg 2 gigantische zakken vielen om bij levering buiten de omheining aan de straat. Niet ok

goede service

Zakken houtsnippers werden tot op de plaats gereden. Prima service

Goede middag In het verleden hadden we een echt volle zak schors. Dit keer was het minimaal ,zie foto.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering, goed verpakt en de juiste kwaliteit

Prima bedrijf, goede website en scherpe prijzen.

Duidelijke website en scherpe prijzen voor de schors. Snelle en goede levering. Wat mij betreft een aanrader.

Top service!

Snel en goed geleverd!

Goed en snel geleverd

Bestelling werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Kwaliteits boomschors!

Geleverd volgens afspraak en van uitstekende kwaliteit.

Super tevreden!

De houtsnippers zijn top en snel geleverd! Worteldoek en pennen waren niet bij de eerste levering, maar na een kort mailtje is het gelijk geregeld door bustotaal, goed geregeld!

Kwaliteit premium franse boomschors erg slecht

Er zat erg veel fijne gruis in de premium franse boomschors

Snelle, correcte levering

De aarde werd helemaal tot aan mijn tuinder gebracht, dut had ik niet verwacht!

De chauffeur vroeg netjes waar ik de 2 kuub met schors wilde hebben, haalde dit met een steekwagens uit zijn vrachtwagen en zette het op zijn plek. Prima.

Snelle, correcte levering

Mooie snippers binnen 24 uur geleverd.

Bestellen ging eenvoudig na het zoeken op een overzichtelijke site en een snelle levering.

Na telefonisch contact op de site gezocht, besteld en betaald. Mijn voorkeur lever dag aangegeven. Op deze dag werd inderdaad geleverd, had wel fijn geweest als dit even gemeld was. Alles bij elkaar een goede en snelle service.

Goed, snel en niet te duurr

S

positief

product als omschreven en voor voordelige prijs