Zeer snelle goede levering

Order geplaatst snelle planning goed verzonden wat wil men nog meer bedankt hiervoor

snel en efficient

al meedere malen bestelt bij Bus. Niets op aan te merken

correcte en stipte levering

snelle en correcte levering. goed product

Gewoon goed geregeld. Ook met expeditie!

Bestelling liep vlot , even op internet besteld en afspraak gemaakt voor afhalen. En een poep en een scheet geregeld. Vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden

Awesome service. Good communication and quick delivery.

A very user friendly online buying experience. Quick service with a speedy delivery. Good quality product. I am very sattisfied.

Great service and product

Dear Team thank you. Great product, very well packaged, transported and delivered. The driver from the transporting company did great job. Thank you to all involved. Very happy

alles ok

Prima prijzen, snelle levering en goede kwaliteit.

goede service !

voor de 2 keer witte pellets besteld goede kwaliteit en snelle levering!

Prima.

De vorige keer had ik 9 zakken met gaten dus moest ik deze dicht tapen. Door dit geintje (wat ik heel erg irritant vond) heb ik getwijfeld of ik weer bij jullie wilde bestellen. De kwaliteit van de pellets gaf de doorslag. Dit keer ook maar 2 zakken met een gat erin. Dus dat wordt gelukkig ook beter. Tot de volgende bestelling.

Vriendelijke en behulpzame helpdesk

Vriendelijke en behulpzame helpdesk. Tevens een vlotte levering conform afspraak

Materiaal ziet er goed uit. Levering volgens afspraak.

Goed verzorgd ontvangen

Zeer tevreden over bezorging

Goede pellets, goede prijs

Pallet met pellets besteld. Netjes op het afgesproken tijdstip bezorgd. Prima prijs-kwaliteit

Duidelijk en goed.

Duidelijke site en goede levering.

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Fijne leverancier

Snelle levering van wat ik besteld heb. En ik ben goed op de hoogte gehouden

Prima product, en uitstekende levering aan huis

We hebben houtpellets besteld, prima kwaliteit. Levering aan huis zeer flexibel, keurig tot aan de deur van de schuur gebracht.

Betrouwbaar bedrijf met goeie pellets

Telefonisch snel contact, makkelijk online bestellen en snel gebracht. En via de mail bericht hoe laat de chauffeur komt.

Brandt prima!

De langwerpige smalle zakken is wat minder maar daar kan Bustotaal niets aan doen.

Bedrijf prima, product viel wat tegen

Levering van de pallet potgrond was een dag later, maar dat gaf niets. We zouden dezelfde potgrond van Augustiner, niet meer kiezen, want het leek wel beton. We hebben er de tuin mee afgestrooid, maar we kregen het maar moeizaam uit de zakken. Het was een groot stuk geworden. Toch de gehele pallet over de tuin gestrooid. Steeds eerst in de kruiwagen fijngemaakt en dan verdeeld. Kan ook aan ons liggen, we hadden de goedkoopste potgrond besteld. Een duurdere variant had waarschijnlijk beter gestrooid.

Goed advies en snelle service

Ik kreeg, ondanks dat het kerst das, snel reactie op mijn mail met vraag om advies. De bestelling was snel geleverd.

eerlijk en oprecht

Goed om te weten dat er ook nog bedrijven bestaan die de klant voorop stelt. Schade gehad aan zakken met pellets en deze werd zonder enig probleem gecompenseerd

Betrouwbaar, snel en vakkundig

1e keer pellets kopen werd ik ter plaatse vriendelijk en uitstekend geholpen door een medewerker. Vervolgens via website besteld en een dag later stond de levering precies op de afgesproken plek op de oprit. Top!