Duidelijk en goed.

Duidelijke site en goede levering.

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Fijne leverancier

Snelle levering van wat ik besteld heb. En ik ben goed op de hoogte gehouden

Prima product, en uitstekende levering aan huis

We hebben houtpellets besteld, prima kwaliteit. Levering aan huis zeer flexibel, keurig tot aan de deur van de schuur gebracht.

Betrouwbaar bedrijf met goeie pellets

Telefonisch snel contact, makkelijk online bestellen en snel gebracht. En via de mail bericht hoe laat de chauffeur komt.

Brandt prima!

De langwerpige smalle zakken is wat minder maar daar kan Bustotaal niets aan doen.

Bedrijf prima, product viel wat tegen

Levering van de pallet potgrond was een dag later, maar dat gaf niets. We zouden dezelfde potgrond van Augustiner, niet meer kiezen, want het leek wel beton. We hebben er de tuin mee afgestrooid, maar we kregen het maar moeizaam uit de zakken. Het was een groot stuk geworden. Toch de gehele pallet over de tuin gestrooid. Steeds eerst in de kruiwagen fijngemaakt en dan verdeeld. Kan ook aan ons liggen, we hadden de goedkoopste potgrond besteld. Een duurdere variant had waarschijnlijk beter gestrooid.

Goed advies en snelle service

Ik kreeg, ondanks dat het kerst das, snel reactie op mijn mail met vraag om advies. De bestelling was snel geleverd.

eerlijk en oprecht

Goed om te weten dat er ook nog bedrijven bestaan die de klant voorop stelt. Schade gehad aan zakken met pellets en deze werd zonder enig probleem gecompenseerd

Betrouwbaar, snel en vakkundig

1e keer pellets kopen werd ik ter plaatse vriendelijk en uitstekend geholpen door een medewerker. Vervolgens via website besteld en een dag later stond de levering precies op de afgesproken plek op de oprit. Top!

gewoon zoals het hoort TOP

behulpzaam vriendelijk correct top bedrijf raad ik iedereen aan

Bestelling is snel en prima geregeld, levering door transporteur is onvoldoende.

Afgelopen vrijdag zouden onze pellets bezorgd worden door Transmission tussen en 12:44 en 14:44. Om 08:20 werd het gezin al overvallen met de komst van de pellets waardoor we de plek voor pellets niet gereed konden maken. Jammer, in deze moderne tijd zou de communicatie toch een stuk beter kunnen. Nu kan ik de pellets zelf nog op de juiste plek zetten.

Pallets branden prima

doet wat het moet doen

Snelle levering, redelijke prijs.

Bestelling werd snel geleverd. Wat wel jammer was dat er best veel zakken stuk waren. Aan wie dit lag verstuurder of vervoerder?

Goed geregeld

Netjes bezorgd

Wordt geleverd op de dag wat jouw uitkomt.

Wordt super goed afgeleverd

Snelle levering en goed op de gevraagde plek neergezet.

Veel te veel sprokkelhout

Droog hout, maar veel te veel sprokkelhout. Ik had wel iets anders verwacht. Een teleurstelling dus.

Normaal gezien perfect geregeld

Transporteur op zijn minst gezegd niet tevreden over. Vrouw en ik een dag vrij genomen om twee ton pellets te versjouwen. Krijgen we rond 10 uur bericht vd transporteur dat ze geen tijd hebben die dag. Kunnen we nogmaals een dag vrij nemen om de pellets op te vangen. ( kan ze moeilijk zomaar op straat laten staan). Al twee keer veel schade gehad door transport wat overigens keurig opgelost werd door BUS

1x big bag tuinaarde en potgrond besteld volgende dag levering

Heel blij met de.pellets

Fijne communicatie en hulp gehad bij het inladen van de zakken. Het raampje van de pellets kachel wordt wel erg snel zwart...ik weet niet wat de oorzaak hiervan is.

De pallet met pelletzakken paste niet in zijn geheel in de bus, dus moesten alle zakken er los in. Dit leek even een klus te zijn, maar door hulp van een medewerker was dit zo klaar! Dat noem ik nog eens service!

Betrouwbaar en snel

Het Aanleg 21 9951 SJ Winsum gn