Goede, professionele en persoonlijke service!

Ik had een groot licht plan nodig voor mijn nieuwe kapsalon. Contact gezocht en door snel schakelen van de eigenaar vrij vlot een afspraak gemaakt en een plan opgesteld. Duidelijk, overzichtelijk en meedenkend in wat wel niet nodig was. Snelle, persoonlijke levering en was er gelijk erg blij mee. Na 2 weken werken, toch besloten nog een paar extra lampen te bestellen en nogmaals snel geleverd. Meesters In Led verstaan hun vak en zijn erg prettig om mee samen te werken.

Snel, meedenkend en klantgerichte service

Wij waren op zoek naar verlichting in onze kantoorruimte. Meesters in Led was snel met de prijsopgave, waar anderen er weken over kunnen doen. Tevens werd de verlichting binnen enkele dagen door de eigenaar bezorgd. Communicatie met Deborah verliep ook prima. Top service!

Top “dag” licht lampen in mijn Salon!

De lampen van “Meesters in Led” zijn egt meesters fijn ! ;) ze geven mijn Salon goed ‘dag’licht . Dat is heel erg fijn met kleuren, maar vooral ook in de avond uren! Heb voor een strak en tijdloos design gekozen. Ben er heel erg blij mee ! En raad het iedere salon aan ! Mvg, Thuiskapster Marianne

Uitstekend advies en installatie!

Al enige tijd waren wij niet blij met de verlichting. Meesters in led heeft een uitstekend advies gegeven, goede service ontvangen en mede door snelle plaatsing hadden wij geen last van van hun werkzaamheden. Bedankt Meesters in led!

Snel antwoord en verzending

Voor de verbouwing van mijn kapsalon kwam ik in contact met Evan van Meestersinled. Via beeldbellen onze salon laten zien en goed advies gekregen. Lampen besteld, gemonteerd...ik twijfelde maar na nog eens contact te hebben gehad was mijn twijfel weg. Wij zijn blij met het advies wat we hebben gekregen en het uiteindelijke resultaat. Wij zijn er blij mee. Deze week nog meer spotjes besteld, prettig mailcontact en snelle verzending! Tot de volgende keer!

prima ervaring met MeestersinLed.

advies op maat! erg fijn.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en zeer snel uitgevoerd!

Het contact ging vlot. Een uitstekend advies en de offerte was to the point, overzichtelijk en goed van prijs. Bijzonder was dat men bereid was in de avond uren bij ons de nieuwe verlichting in onze showroom te hangen, om zo onze gewenste deadline van installatie alsnog te kunnen halen.

Pluspunten

Snel, zonder poespas en netjes schoon achtergelaten. Aanrader

Pluspunten

Snel Netjes Super Doen wat ze zeggen

Pluspunten

Zeer correcte communicatie en toelichting. Vlotte afhandeling!

Geen verbeterpunten. Ga zo door.

Pluspunten

?

?

Pluspunten

Positief

Pluspunten

Goed advies en snelle levering!

Pluspunten

klantvriendelijk goede kwaliteit en service

Pluspunten

zeer klantvriendelijk en snel geleverd

ga zo door

Pluspunten

Prima advies en de spullen netjes thuisgebracht.

Pluspunten

Goede service en iemand die met je meedenkt!

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Vriendelijk personeel, goede service, goede producten met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en zeer snel geholpen.

Pluspunten

Goed advies gegeven en een vlotte levering.

Pluspunten

Snelle levering en service

Over Meestersinled.nl

Bij MeestersinLed staan de wensen van de klant voorop. Als geen ander weten wij hoe LED verlichting het beste toegepast kan worden in iedere situatie. Wij vinden altijd de juiste mix van goed werklicht en heldere of juist warmere tinten. Of het nu gaat om bedrijven, kantoren, magazijnen, winkels, showroom of particulieren; wij voorzien u altijd van het juiste advies.