Overzichtelijke site

Uitstekende service en snelle levering

Alles perfect.

Snelle levering en goed product

Website geeft goede informatie over het product. Na bestelling snelle levering. Product voldoet aan de wensen.

Prima lamp

Prima ervaring

Mooie producten, snelle levering en goede service: de door ons bestelde lamp had een gladde kap terwijl wij liever een kap van grof linnen wilden hebben. De kap werd kosteloos omgeruild. Het contact met de leverancier (per email) verliep op een zeer prettige manier.

Super service!

Nadat wij tijdens de verhuizing het plafondplaatje van onze lamp kwijtgeraakt zijn, hebben wij contact met Steinhauer gezocht. Zij hebben ons meteen - kosteloos - een nieuwe toegestuurd.

Mooie lamp

Mooie lamp. Precies als op de foto's en ook snel geleverd

Snelle, correcte service!

Prachtige lamp

bestelling snel en professioneel afgehandeld

zie boven.

Goed en snel advies. Vriendelijk personeel

Wij waren op zoek naar nieuwe glazen kapjes voor onze Steinhauer Solleri kroonluchter uit 2001. Nadat we hadden gebeld en vervolgens via de mail naam en type van onze lamp hadden doorgegeven kregen we zeer snel (dezelfde middag nog) een mailtje terug met het goede nieuws dat de glazen kapjes zowaar nog leverbaar waren in de webshop. Ook werd de link meegestuurd, zodat we de kapjes makkelijk konden bestellen. Het bestellen en het leveren ging vlot. We zijn heel tevreden met de vlotte en klantvriendelijke behandeling door de klantenservice van Steinhauer en ook heel blij dat we nog jaren met onze lamp vooruit kunnen.

Mooie lamp, en goede service!

Bij mijn zoektocht naar een mooie lamp boven onze bar uitgekomen bij de hanglamp Zelena 1482ZW. Na kort contact met de in mijn ogen kundige klantenservice over gegaan tot bestellen. Lamp de volgende dag al in huis en precies zoals verwacht! Ga zo door!

Had hier al eerder lampen besteld, en nu ook weer alles zoals verwacht.

Netjes op tijd. Mooie kwaliteit. Alles zoals verwacht.

Prima en snelle serviceverlening bij problemen met glas van lamp

Van onze 8 jaar oude lamp in de eetkamer kwamen verfsplinters los. Na melding bij Steinhauer werd dit snel en effectief opgelost door 3 nieuwe glazen kostenloos te versturen. Fantastisch goed opgepakt! Hulde voor de service. Wij genieten weer van onze prachtige lamp.

Prettige ervaring

Ik heb op zaterdagmiddag twee mooie lampen en een aantal kappen besteld die op dinsdag geleverd werden. Vlot, gezien het feit dat op zondag en maandag nooit artikelen worden gebracht. Goede ervaring en ik zal voor nieuwe lampen zeker weer deze website gebruiken.

Mooi product, snelle levering, top

Duidelijke site, mooi product, Snelle levering.

Klantvriendelijk

Telefonisch vriendelijk en snel geholpen

Prima product en service!

Fijne, warme led led lamp. Alleen een opm. over de levering. Een aflevertijdstip van 8.00 tot 18.00 uur is behoorlijk ruim.

Mooie lamp, snelle levering.

Mooie lamp. Goed licht. Snelle levering.

Snel

Lampje besteld en zeer snelle levering.

Op maandagochtend een vloerlamp besteld die dinsdag, volledig geassembleerd, afgeleverd werd. Ook het telefonisch contact met de klantenservice was bijzonder prettig. Steinhauer krijgt van mij een 10+

Zeer mooi design, correcte en snelle levering

Wij kochten een bureaulamp. Dit is al de tweede. Zeer strak en mooi design. De levering is snel. En wat ook zeer fijn is, dat het bedrijf een winkel in je omgeving voorstelt voor de dienst naverkoop. Dit gebeurt niet vaak. Wij zijn zeer tevreden

Besteld: Lampenkap K10610

Volledig verkeerde levering!

• Would you recommend us? No

snelle levering en goed produkt

snelle levering en goed produkt

Prachtige lampen en snel geleverd!

wij kochten 2 zelena led lampen. Ze voldoen wat betreft afwerking volledig aan onze verwachting. De levering en de reactie op onze vraag was uitstekend.

Tafellamp met kleine maars en verkeerde led-lamp

De Tafellamp Ancilla 6933ST staal gekocht. Op zich een mooie lamp. Maar: (1) de led-kaarslamp die op de website erbij wordt aanbevolen, past niet, want steekt boven de kap uit; (2) er zit een lelijke doorzichtige dimmer aan het snoer; (3) de schroefdraad van de fitting loopt niet naar onderen door waardoor de ring er vanaf valt en het kapje niet vast zit.

Kiyoh Bewertungen