goede service, snelle bezorging en servicepunt dichtbij

Een duidelijke website. Snelle bezorging, Netjes verpakt. Een servicepunt dicht bij je eigen woonplaats.

Prachtige lamp, strak ontwerp en mooi licht.

De dubbele LED vloerlamp werd heel snel geleverd. De lamp was makkelijk in elkaar te zetten en staat heel mooi in ons interieur, waar we klassiek en modern combineren. Top!

Zeer tevreden van deze firma !

Ik heb er een plafondarmatuur (Led) gekocht en ben zeer tevreden van dit product,...maar na een tijdje was er een ledlichtje defect, en heb via mail dit heuvel kunnen verhelpen op een zeer snelle, correcte en vriendelijke wijze. Zonder discussie werden mij de defecte onderdelen onder garantie toegestuurd. Dikke proficiat !

Pluspunten

Mooie kwaliteit lampen. Mooi assortiment.

Ik was wat bezorgd of de lamp heel zou zijn omdat de doos bij transport wat beschadigd was. De lampen zijn echter wel goed verpakt. Er zit niet nog een transportbox omheen. Zou ook weer slecht zijn voor het milieu. Instructie aan de vervoerder om voorzichtig om te gaan met de lamp??

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle en adequate oplossing van problemen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede kwaliteit, product was goed verpakt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Complimenten over de snelle en nette levering Product was ook goed verpakt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

2 staande leeslampen BR 7492 gekocht. Mooi ontwerp en degelijk uitgevoerd met een handige pulsdimmer op de steel. Steeds binnen 24 uur geleverd. Prima!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Op alle fronten positief èn ik heb een erg mooie (ook wat betreft de kwaliteit en ontwerp) tafel-/bureaulamp (Zodiac) ontvangen, met veel draai- en kantelmogelijkheden, inclusief een pushdimmer, die erg handig is. De lamp staat te pronken op mijn bijzettafel, die langs de bank staat, zodat ik altijd licht bij de hand heb om bijvoorbeeld makkelijk te kunnen lezen.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering product goed verpakt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering na bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Na een slechte communicatie, alles zeer tevreden opgelost

Uiteindelijk is gebleken dat de juiste persoon mij goed heeft geholpen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, erg mooi product.

Schroefjes die meegeleverd zijn zijn zo lang dat je bij vastschroeven op je centraaldoos je stroomdraad doorprikt en kortsluiting krijgt. Hebben we opgelost met een krimpkous en afzagen van puntje van schroef. Product werd in een doos geleverd die niet zo stevig was, kwam een beetje beduimeld binnen. Product zelf echter nog helemaal in orde. Lampjes zijn zelfs met dimmer wel erg fel, heb 35W-equivalent gekocht ter vervanging.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer tevreden over de snelle bezorging

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Positive

Das Preis-/Leistungsverhältnis ist wirklich in Ordnung.

Verbesserungspunkte

Es wird die Internetseite zwar auch in englischer und deutscher Sprache angeboten, es wurde aber nicht ordentlich bis gar nicht übersetzt. Ich musste den Bestellvorgang komplett in holländisch machen. Das birgt ein gewisses Risiko, dass man etwas falsch versteht. Das gleiche gilt z.B. für die Konditionen auf dieser Berwertungsseite.

• Kommunikation
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit

Pluspunten

Keurig en zorgvuldig verpakt. Snelle levering, zoals aangegeven.

???

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Een tien geven is iets teveel (blijft er niets te verbeteren over) maar ik ben erg tevreden. De door mij bestelde lamp is snel geleverd, maar er mankeerde iets aan en vandaar een acht voor product. Tijdens het daarop volgende tel. kontakt is er door het bedrijf snelle en volledige service geleverd. Een geheel nieuw product werd zonder problemen de volgende dag geleverd met verzoek om de probleemlamp retour te sturen. Een gefrankeerde adressticker is hiervoor mee gestuurd. Prima aftersales !

Kan ik niet bedenken...

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke sote, No nonsens snelle en correcte levering

Bied meteen aan de correcte bolletjes bij te leveren. Nu eerst de verkeerde (niet dimbaar) aangeschaft...

11 Lage Brink Apeldoorn 7317 BD

Kiyoh Bewertungen