snelle levering en goed produkt

snelle levering en goed produkt

Prachtige lampen en snel geleverd!

wij kochten 2 zelena led lampen. Ze voldoen wat betreft afwerking volledig aan onze verwachting. De levering en de reactie op onze vraag was uitstekend.

Tafellamp met kleine maars en verkeerde led-lamp

De Tafellamp Ancilla 6933ST staal gekocht. Op zich een mooie lamp. Maar: (1) de led-kaarslamp die op de website erbij wordt aanbevolen, past niet, want steekt boven de kap uit; (2) er zit een lelijke doorzichtige dimmer aan het snoer; (3) de schroefdraad van de fitting loopt niet naar onderen door waardoor de ring er vanaf valt en het kapje niet vast zit.

Vlotte afwikkeling

Goeie kwaliteit -snelle levering

Supersnelle afhandeling

Ik bestel al mijn lampen bij Steinhauer en dit gaat altijd heel soepel en snel. Het is ook fijn, dat bij vervanging of reparatie Ik altijd terecht kan bij het Lichtpunt bij mij in de buurt.

Voldoet aan verwachting

Booglamp met 3 bollen. De 3 bollen werden de volgende dag al geleverd, de rest, groot en zwaar, kwam 2 dagen later. Heel goed verpakt, mooi product, heel tevreden. Een klein minpunt, dat de beschrijving hoe de lamp in elkaar gezet moest worden, was heel summier. Dat heeft wat tijd gekost. Wel de moeite waard!!

Netjes en correct

Volgens afspraak netjes afgeleverd

Onduidelijkheid over de maten

Ik vind de lamp mooi en de levering netjes. Er was echter geen duidelijke tekening van de lamp. Hij blijkt veel kleiner te zijn dan ik had verwacht.

Voldoet ruim aan verwachtingen

De lamp is keurig verpakt en heeft een hoog kwaliteitsniveau. Hij is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto’s te zien is. Kortom, we zijn er erg blij mee.

Zeer goede aftersale service

N.a.v. eigen onderzoek defect schakelaartje gevonden. Per email contact opgenomen en onderdeel weergeven per foto wat stuk was. Per omgaande werd een enkelpolig schakelaartje opgestuurd.

ik heb mijn bestelling nog niet gekregen!

op 25 februari heb ik bij u een lamp besteld, reservering 100004782. tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen!

Ik had een led ring nodig voor mijn loeplamp waar voorheen een tl ring van 18 cm in zat, nu heb ik met wat knutselen de ledring er in gezet en paste precies dus nu heb ik dank zij Steinhouwer een loeplamp met ledverlichting. Dank zie de goede omschrijving is dit gelukt en geef hier ook 5 sterren voor.

Snelle levering, maar te klein pakje in te grote doos

Ik ben tevreden over de snelle levering.Maar een ledlampje van 3 bij3 centimeter in een doos versturen van 30 bij 30 cm.is uit Milieu overwegingen niet erg zuinig. Er zat heel veel plastic in de verpakking en dus ook veel te veel karton. Dat zou van mij wel beter kunnen in de toekomst.

Lamp ergens gezien en via de site besteld Snelle levering. Mogelijkheid achteraf te betalen is super

prima service. Mooie lamp

Snelle levering, mooie lamp.

Goede producten en een geweldige service.

Telefonisch ben ik met alle geduld en uitstekend geholpen. Product kennis is goed en dat maakt het voor mij verantwoord om de lamp te kopen zonder deze in de showroom gezien te hebben.

Prima en mooie lampen

Snel geleverd en degelijk verpakt. Zou prettig zijn om mailtje te ontvangen met datum ( en tijd) van levering. Nu was het een ( snelle) verassing

Hele snelle levering. Zag er goed uit. Zal zo weer daar bestellen. Aanrader

Fijne service

Snelle goede service, waar het servicepoint het af liet weten.

Veel keus en snelle levering

Snelle levering met goede instructie papieren

Snelle levering en goede, adequate service (telefonisch).

Erg mooie lamp met daarbij ook nog het adres van een winkel in de buurt voor eventuele “afterservice”.

Mooie producten, maar niet handig in installatie.

Mooie degelijke lamparmaturen in veel varianten en inclusief bijbehorende goede kwaliteit ledlampen. Twee keer een plafondlamp besteld. Eerste keer was de bestelling over het hoofd gezien en moest ik opnieuw contact opnemen voordat de bestelling werd verzonden. Het bijgeleverde installatiemateriaal (metalen plaat en schroeven/moeren) past niet op standaard plafondlampaansluitingen en is daardoor lastig te installeren.

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Vriendelijke behulpzame klantenservice, erg tevreden

Lamp nog mooier dan de afbeeldingen. Degelijk. Ziet er stevig uit. Voldoet ook aan mijn verwachting. Ik ga er nog 1 bestellen

Zeer snelle levering en product voldoet aan mijn verwachting, ziet er degelijk uit