Goed geholpen

Nadat ik voor mijn moeder en bestelling heb gedaan 2 lampenkappen , en er 1 geleverd is contact opgenomen zijn het gaan uitzoeken en past uurtje later terug gebeld dat ze er inderdaad maar 1 hebben ingepakt word nagestuurd zeer goede service . Nu kunnen we de lampen van mijn pas overleden oma eindelijk gaan neer zetten

Heel leuke lamp

Snel geleverd en goed ingepakt

Snelle service, mooie lamp

De lamp was er snel, maar wel een tikkeltje zonde dat het peertje en de lamp zelf apart werden geleverd op twee verschillende dagen - dit had gemakkelijk samen en in één verpakking gekund met het oog op duurzaamheid. Maar helemaal tevreden met de lamp zelf, en dus de levering binnen 2 werkdagen.

geweldig

mooie lamp goede kwaliteit, en keurig op tijd bezorgd. Ik ben zeer tevreden.

Wat een service

De staander van mijn "Rodrigo" lamp was stuk, na een e-mail met foto's aan Directlampen, kreeg ik een e- mail terug dat ik een nieuwe lamp krijg :)

Prima kwaliteit, snel geleverd

Duidelijke omschrijving en foto’s Snel geleverd

Boven verwachting en snel geleverd

Ik heb onlangs een notaris bankierslamp gekocht met groene en bronzen accenten, en ik ben er enorm tevreden over. De lamp heeft een prachtige, warme uitstraling die perfect past bij mijn kantoor. De groene glazen kap in combinatie met de bronzen voet geeft een klassieke en elegante look die echt opvalt. Het bestelproces op de website was buitengewoon eenvoudig. De website zelf ziet er fantastisch uit, met een strak en gebruiksvriendelijk ontwerp. Ik kon de lamp snel vinden en het afrekenproces verliep zonder enige haperingen. Alles werd duidelijk en overzichtelijk gepresenteerd, wat de ervaring zeer aangenaam maakte. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en de service van de website. Ik kom zeker terug om in de toekomst nog meer producten te kopen.

Mooie duidelijke website en snelle levering.

Deze eerste bestelling was direct een prima ervaring. Mooie duidelijke website, snelle verzending en de bezorging met DPD was ook uitstekend.

moderne lamp

De lamp waar ik al heel lang naar uitzie. Een moderne lamp tegen een zeer scherpe prijs. Ik ben heel enthousiast en blij.

Gewoon goed.. hoewel dat tegenwoordig niet vanzelfsprekend is

Mooie lamp.. alleen de wel erg witte kap viel tegen en was in verhouding veel te klein

Prima snelle levering.

Lamp voldoet aan mijn eisen.

Top Ware und superschnelle Lieferung

Die Eigenschaften der Lampe sind sehr gut beschrieben worden, so dass der Kauf ohne Rückfragen und Unklarheiten getätigt werden konnte.

Mooie lampen en snelle levering

Lampen op tijd geleverd en zien er mooi uit! Helemaal tevreden.

Prachtige lamp met sfeervol licht binnen een week in huis

Gemakkelijk shoppen en snel en goed een prachtige vloerlamp geleverd!

ruime keuze.

Veel keuze, makkelijk bestellen, snel geleverd

Heel blij met deze staande lamp, die in eerste instantie niet goed was te monteren. Na contact met de winkel is dit prima opgelost.

Snel, goedkoop en prima lamp

Snel bezorgd, mooie trendy leeslamp voor weinig. Blij mee

Verzending keurig

Mooie website, mooie winkel in Veenendaal, goed advies en vriendelijk. Bestellen via website ging eenvoudig.

Versand, Lieferung und Preis absolut einwandfrei

Die Lampe erfüllt komplett meine Erwartungen und ich bin mit der kurzen Lieferzeit und der Qualitöt der Lampe sehr zufrieden.

Schnelle Bestellung, schnelle Lieferung!!

Alles war sehr zuverlässig. Gerne bestelle ich wieder.

Zelfs beter en mooier dan ik al verwachtte. Snel bezorgd, mooie prijs.

Ik kom terug!

Snelle service, mooi product voor een goede prijs!

Snelle service, mooi product voor een goede prijs!

Alles perfekt gelaufen.

Sehr schneller Versand und sehr gut verpackt, besser geht es nicht.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Fijne website om gemakkelijk te kunnen zoeken. Na bestellen snelle communicatie met factuur datum levering. Kwaliteit van de geleverde producten en de bijbehorende prijzen meer dan goed. Meerdere varianten om te kunnen betalen. Goed bedrijf wat de afspraken nakomt. Aanrader dus.

Heel goed bevallen, aanbeveling

Van bestellen tot het bezorgen is alles correct behandeld en afgehandeld

Groeneveldselaan 25

3902 HA Veenendaal