Snelle levering en product zoals verwacht

Positief. Alles klopt.

Snelle levering, mooi product. Goede service!

Een tevreden klant

Blij

Tevreden.

De bestelling is snel binnen. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Goed geholpen.

Snel en correct geleverd. Keurig ingepakt en duidelijke mailwisseling.

Geen enkele klacht

Duidelijke website, mooie lampen in het assortiment. Bestelling werd netjes volgens afspraak bezorgd. Wij zijn erg blij met de lampen!

Prima en snel

Heel jammer dat ik tegenwoordig van alle bedrijven die vragen om beoordeling krijg!!!

Top lamp, snelle levering

De wandlamp was zo als ik verwachten en werd snel geleverd.

Prima product en snel geleverd

zie boven

Duidelijke website, snelle levering. Keurig verpakt!

Gehele levering volgens afspraak en verwachting.

Gehele levering volgens afspraak en verwachting

goede prijs, snelle levering

Onze ervaring met dit bedrijf was goed. We hebben een mooie lamp, voor een goede prijs en de lamp was ook exact zoals deze op de foto's afgebeeld stond. Het is slechts 1 ervaring, maar volgens ons, kun je met een gerust hart hier een lamp bestellen.

Service was goed

Ondanks dat er een productie fout was bij levering van lamp en wij deze retour moesten sturen is na één week het probleem opgelost. Het had wel zo netjes geweest, als de leverancier de kosten voor verzekering van retour verzending alsnog had vergoed.

Snelle levering en ik kreeg een mooie, stoere stevige lamp.

Prima, snel

De lamp is snel en goed bezorgd. Geen klachten

Netjes verzorgd

Het vervelende vind ik dat ik nu een revieuw moet schrijven verder was de aankoop netjes verzorgd en op tijd geleverd

Goed ontvangen en tevreden.

Snel bezorgen en mooie spullen

Netjes afgehandeld

Twee vloerlampen besteld. Een bleek defect. Keurig een nieuwe gekregen.

Alles was prima

Alles prima

Vlot en goed

Lampevoet was zeer goed ingepakt, snel thuis ontvangen

Fijne site met duidelijke product foto’s

Na maanden zoeken eindelijk een lamp gevonden die mijn vriendin en ik allebei mooi vinden. Direct besteld uiteraard!

Goed geregeld

Heel goed behandeld en afgehandeld.Van begin tot eind.Heb er geen opmerkingen over.

Prima over de hele lijn.

Vlotte bestelling, vlotte levering. Bestelling als zakelijke klant liep niet 100% (geen btw verlegging toegepast). Werd echter door de support afdeling vlot opgelost. Wij zijn tevreden.

Snelle service, hele mooie lamp!