prima verzorgt !

Ze doen wat ze beloven. Moest een dag langer wachten omdat de bezorger (dpd) het pakketje bij een verkeerd adres had afgegeven en het vervolgens terug moest halen om het later alsnog bij mij te bezorgen. Kan gebeuren, en ze zijn zo netjes geweest mij van het gebeuren op de hoogte stellen.

Uitstekend! Vooral snelle beantwoorden e-mails zeer positief

Was op zoek naar Steinhauer lamp. Op basis van EAN code op andere site bij u terecht gekomen. Uw site was verwarrend. Steinhauer of ander fabrikaat. Als je product in huis hebt moet je ook weer lang zoeken om op een sticker onder de voet te kunnen vinden dat het Steinhauer is. Track en trace DPD kon beter.

geweldig

mooie site, eenvoudig te bestellen en correct geleverd

Snelle zending.

Mooie lampen en niet duur!!

Mooi dat er wordt meegedacht.

Ondanks dat er uit mijn bestelling van 2 lampen een defecte lamp geleverd is, Werd er uiterst sympathiek gereageerd op mijn meldingsmail en er naar een passende oplossing gezocht. Dat siert jullie en heb dan ook direct een nieuwe bestelling geplaatst.

Geweldige lamp,mooi licht

Snel geleverd,mooie lamp,niet beschadigd

100% mee gevallen

Mooie lampen en geweldig licht

Snelle levering, product zoals omschreven

Binnen 2 dagen bezorgd, de kwaliteit is goed en ik ben er erg blij mee

Geleverd wat er verwacht is

De lamp functioneert goed en staat stabiel op de schoorsteenmantel

Heel goed bedrijf en goede ervaring met directlamp

Levering snel, goed verpakt en mooi product.

Snelle, perfecte levering.

Klik,koop, betaal en geleverd

Mooie lampen in zijn eenvoud❤️

Snelle levering, goed product!

Is very good

Is very good

Grote collectie lampen

Snelle levering, veel keus en makkelijk uitzoeken waar je naar op zoek bent.

Prachtige stevige lamp met mooie kleur lampenkap; snelle levering, erg goed verpakt. Zeer tevreden, echt een aanrader!

Snelle levering Pruduct precies als op foto Top

Goede service en supersnelle levering

Ben uitstekend telefonisch geholpen met de keuze van de juiste lampen voor de armaturen..beetje jammer dat niet alles op voorraad was, maar dat geeft niet..heb geen haast De volgende dag was de levering in huis.

Prima.

Alleen jammer dat DPD verkeerde locatie en informatie liet zien op T&T en de bezorging daarom mislukte.

Snel en direct!

Zeer goed.

Wat heeft directlampen.nl een super service! Ze reageren snel op vragen per e-mail, zijn zeer vriendelijk, denken mee en verzenden netjes en snel.

Als heel lang gezocht en dit is het en snelle afhandeling

Prima product, scherpe prijs en snelle levering.

het nakomen van beloften. alles zoals verwacht en gepland

zeer mooie lampjes

Boven verwachting . Mooie uitstraling verstelbaar. makkelijk in en uitschakelen .Top