Goed oplossingsgericht

De lamp die we hadden besteld kwam helaas in een beschadigde doos aan en bleek na opening ook nog eens verbogen te zijn. We hebben dit direct gemeld en kregen direct antwoord. We mochten de lamp gratis retourneren of een korting van 25% accepteren. Een snelle, correcte service!

Goed en snel

Levering is prima Lastig om informatie over aansluiting en dimmer te vinden

Prima adres!

Veel keus, snel geleverd en goed verpakt!

Prima bedrijf

Voor de derde keer lamp besteld , drie keer dik tevreden

Makkelijk bestellen ,snel in huis

Snel besteld.Snel in huis.

goede snelle levering

Keurig verpakt en netjes en snel afgeleverd een aanrader dus

Doen wat ze beloven

Geeft veel vertrouwen

Komen wat ze schrijven na

Goede service, snelle levering en goed verpakt

Snelle levering mooie en goedkope lampen

Super lampen snel geleverd

Snelle levering toppie product

Snelle levering, mooie lampen

Had 1 bureaulamp besteld, maar iets te breed voor nachtkastje. Retourneren was gemakkelijk, geld binnen een paar dagen retour. Ondertussen een nieuwe lamp besteld, ook weer een hele vlugge levering en de mogelijkheid dit bij een Post.nl punt in de buurt af te halen. Heel tevreden met mooie lamp in de slaapkamer om bij te lezen, manlief ook omdat ik de lamp kan dimmen en hij er geen last van heeft. Heel tevreden met de keuze in lampen, het retour beleid en de snelle levering van Directlampen.nl

Eerst telefonisch contact gehad waar ik zeer vriendelijk werd geholpen .Daarna online de lampen besteld .Deze waren vrij snel in huis en degelijk verpakt .

Goede en snelle service!!

Doen wat afgesproken is.

Snelle levering en een prachtig product

Ze waren erg snel met leveren (de dag erna werd mijn lamp al geleverd). Product was goed en voorzichtig verpakt, niet beschadigd, in perfecte staat! Daarnaast was de lamp erg prijzig, maar kreeg ik alleen op deze site korting en dan ook nog eens super snelle levering en perfecte service!

Prima levering

Snelle en nette afhandeling

Met betrekking tot deze aankoop niet echt geweldig!

Tot 2 keer toe onjuiste levering lampen. De derde keer ging het bijna weer fout door telefonisch contact van mijn kant kon dit voorkomen worden! Ik zou het bedrijf wel aanbevelen, uiteindelijk komt het allemaal wel goed maar je moet even geduld hebben.

Mij uitstekend bevallen. Goede service, snel reactie en adequate oplossingen.

Goede en snelle afhandeing van de bestelling.

Zeer tevreden, geen opmerkingen.

Mijn ervaring met Directlampen.nl was heelgoed. Zoals een bestelling hoort te verlopen. De website is overzichtelijk en duidelijk, het bestellen ging makkelijk en snel. Het artikel is heel snel geleverd, binnen 1 dag (pluspunt) en daarnaast ben ik ook nog eens zeer tevreden met het artikel.

Snelle service en nette levering!

Naar volle tevredenheid geleverd!

Koop niet graag online, maar in dit geval, prima gelukt, ben er blij mee

Artikelen waren naar wens en op tijd bezorgd ....zeer tevreden

Maakt haar belofte waar

Netjes geleverd volgens afspraak

Prijs en kwaliteit

Mooie producten en snelle levering