Zeer attente medewerksters aan de telefoon.

Ik heb gebeld , heel correct aan de telefoon , en daarna een mail gestuurd met mijn vraag . Nog dezelfde avond een correct en bevredigend antwoord. Bestelling geplaatst , andere dag al geleverd om 14.00 u.

Zeer goede service

Snelle levering en goede informatie over de voortgang

Top lamp en snel en keurig afgeleverd

Lamp uitgezocht op de website van directlampen.nl en besteld ondanks dat hey toch wel lastig als je de producten niet eerst in het echt hebt gezien, maar de omschrijving en foto's komen exact overeen! In het echt is lamp zelfs nog mooier als gedacht, helemaal in combinatie met de Dimbare lichtbron met gedraaid filament E27 5W Nordlux.

afspraken goed nagekomen

prachtig en warm licht boven de eettafel

Prima shop snelle levering!

Lamp besteld, 2 dagen later in huis. Alles zoals je mag verwachten.

Goede Service ..prettige website

Snelle levering. Goed verpakt. Prima kwaliteit/prijs verhouding

mooie lamp en vlotte levering, TOP!!!!!

in het echt ziet de door mij bestelde lamp er net zo mooi uit als op de site, mooi industrieel model en duidelijke handleiding voor het plaatsen

Voldoende keus, maar gelukkig niet te veel!

Het zoeken op de site van Directlampen verliep heel vlot. Geen eindeloze pagina's met modellen van jaren terug zoals op veel lampensites, maar doeltreffende keus van wat nu mode is. Heel fijn!

Bestellen levering snel goed ingepakt en als het niet naar je zin us retour sturen en na 5-6 dagen heb je geld weer terug,netjes hoor.

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit.

Het was mijn eerste bestelling hier. Maar zeker niet de laatste. Prima kwaliteit voor een goede prijs. Super tevreden dus.

De lamp is mooi. Jammer van het bezorgen via dpd

De lamp is hartstikke mooi. Blij mee. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik vind het jammer dat ze werken met dpd. Ingewikkeld om je bezorgafspraak te verzetten. Leveren vaak af bij crappy-afhaalplaatsen. Pakket stond met naam voor het raam, hoefde geen id te laten zien, alleen mijn naam te noemen (dit had dus iedereen kunnen doen)

Supergoed geholpen toen er een probleempje was !

Vooral de snelheid waarmee er op mijn mailtjes gereageerd werd en naar een oplossing werd gezocht. Met succes. ! Kunnen andere bedrijven wel een voorbeeld aan nemen. Met hartelijke groet, Marlies Sanders

Heel goed.

Voldeed precies aan de verwachting.

Snelle correcte levering en duidelijke informatie

Prima kwaliteit en uitstekende levering!

Zeer positief op alle aspecten!

Goede en mooie lamp ben er heel blij mee

Prima lamp en snelle levering

Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering van een goed product, dus helemaal tevreden.

Eerst in de winkel in Veenendaal geweest. De lamp was niet op voorraad. De verkoper miste het koopsignaal. Toen hebben we hem via de website besteld. Snelle levering, de volgende dag!

Altijd goed

Snelle levering, goede producten en goede communicatie, prijs-kwaliteitverhouding goed!

Prijs kwaliteit prima

Snel en accuraat

Bestelling en levering zijn heel vlot en netjes verlopen

Bestellingen en leveringen zijn heel vlot en netjes verlopen.

Lamp snel en in goede staat ontvangen

Een dag na de betaling al bezorgd. Goed verpakt en onbeschadigd.

Snel en prima

Exact de lamp ontvangen die ik zocht ivm een vervanging van dezelfde lamp. Snelle bezorging. Prima prijs

Top service en prachtige lampen

Lampen zijn zoals verwacht. Klantenservice is vriendelijk en denken met je mee. We kregen de verkeerde lichtbronnen geleverd, binnen 1 belletje werden de juiste lichtbronnen verzonden en mochten we de huidige lichtbronnen houden.

Nette service en duidelijk aanbod

De website is helder met goede productinformatie. Het aanbod is goed, alles wat ik nodig had was aanwezig. Ik heb contacr gehad met de klantenservice en deze was deskundig.