levering is prima verlopen. Lampje doet het goed.

Ik had nog niet eerder iets besteld bij Directlampen maar ben heel tevreden over bezorging en kwaliteit.

Vlotte levering leuke lamp

Sfeervol lampje op een plaats waar ik geen stopcontact heb.

Snel bezorgd

Leuke lamp voor goede prijs en klopt met de getoonde foto s. Zat ook een ledlamp bij en kon dus nadat ik het had geplaatst gelijk gebruiken. Was ook goed verpakt dus alles was goed.

Mooi gestylleerd lampje.

Simpel, strak en mooi. Klem werkt goed. Lampje erg fel voor een bedlampje.

Goede levering en de lamp ziet er prachtig uit

Goede levering..mooie lamp,alleen het inkorten ging niet zo makkelijk maar is uiteindelijk goed gelukt

Op tijd geleverd en goed van kwaliteit 👍👍

keurig bezorgd

Goed en op tijd .

Snelle levering van het juiste materiaal

We hebben onze lampjes snel geleverd gekregen. Top geregeld.

Dik tevreden !

Mooie lamp, voldoet aan de verwachting. Wel wat aan de prijzige kant !

Fijn bedrijf

Leuke lamp, goeie prijs, snel geleverd. Er ontbrak echter een uitgang voor de kabel, die er zelf aan gemaakt moest worden. Dat was dus even prutsen want ik wilde de lamp persé houden (had ook retour gekund). Toen Lampdirect hoorde van het euvel (via de review) hebben ze 10euro korting op het aankoopbedrag gegeven wegens het ongemak. Prima service dus, ik ga er zeker nog eens bestellen.

Lamp snel ontvangen.

Lamp voldeed niet waarvoor hij was aangekocht. Teruggestuurd,Zou via Ideal worden terugbetaald. Inmiddels betaling ontvangen. Keurige telefonische afhandeling.l

Mooie lamp, voor een mooie prijs !

Snel geleverd !

TOP

Mooie lamp voor een mooie prijs. Ik ben er blij mee

Top geregeld!

Lang op zoek geweest naar lampen en eindelijk gevonden bij directlampen.nl. Zoveel keus en een goede service. Top!!

lamp binnen 1 jaar kapot, geen gezeur garantie

Hanglamp gekocht en na 11 maanden gaf deze de geest. Gebeld met lampendirect.nl en lamp ter reparatie opgestuurd. Garantietermijn van twee jaren bij lampendirect.nl. van toepassing. Bleek dat de lamp niet meer te repareren was en dat type lamp niet meer voorradig was. Zelfde type lamp was bij andere websites aanzienlijk duurder. Opties waren, of aankoopbedrag terug of andere lamp uit de website uitzoeken. Voor de laatste optie gekozen en zeer tevreden over de afhandeling.

Super mooie lamp ontvangen.goede service en snelle levering.

Heb mooie kwaliteit staande lamp ontvangen ben zeer tevreden.

Alles prima

Alles goed geregeld

Prima website,vlugge afhandeling,geen verzendkosten.

Lang gezocht achter specifieke tafellamp en gevonden bij Directlampen.nl. Bovendien scherpe prijs en, geen verzendkosten!

Vlot en efficient

De dienstverlening en communicatie verliep heel vlot. Daarbij had ik meermaals contact omdat ik een lamp (die niet paste) moest terugsturen en een ander model heb moeten kiezen. Dat gebeurde op aanbeveling van Directlampen. De terugbetaling van het retour model gebeurde zonder problemen. Dank u!

Perfect, prima sevice👍

Keurig verpakt, snelle levering

Had de artikelen snel binnen

Helemaal top!

Prachtige lamp, mooie prijs, snel in huis!

Fijne webwinkel en snelle service.

Ik heb de webwinkel erg fijn ervaren. Ruim aanbod van lampen. Snelle levering van de lampen. Kwaliteit ook erg netjes, zowel afwerking van de lampen tot ophang systeem. Ik ben erg tevreden!

Snelle en goede levering!

Snelle en goede levering!

Prachtige lampen

De lampen welke ik heb besteld, zijn prachtig. Ze werden redelijk snel geleverd. Wel zaten er een aantal kleine beschadigingen op de lampen.